Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Vstup do bytu od 1.1.2009

Takže mám na místní dotaz hledal jsem v novém zákoně oprávnění které mi umožní vstup do bytu( dle zákona o pčr nikoliv dle TŘ), tedy jeho otevření a zásah na místě pokud dojede k havárii vody. Pro upřesnění: letní měsíce paneláky prázdné, byt v 12 patře a praskne trubka. Rodinka je u moře příbuzní na druhém konci republiky a voda ničí byty protékáním. takže je několik možností - zavřít vodu celému paneláku na dobu než se rodinka vrátí z dovolené, popřípadě seženem příbuzné kteří mají klíč - nechat protékat - tvrdit, že jsem měl důvodnou obavu, že je v bytě mrtvola a vodu zavřít (do prvního průseru) ono totiž v novém zákoně jaksi vypadla škoda na majetku z tohoto oprávnění a to je p....., takže pokud jste někdo našel jak tohle řešit prosím poraďte
TEMPEST :: Datum založení: 19. 12. 2008 :: celkem 18 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu V-VEDRA 16:59:33 02. 02. 2009
default.png
Dle názoru tvůrců zákona (Odbor bezpečnostní politiky MV) prezentovaném 29. 1. 2009 v Podhradí nad Dyjí lze postupovat dle současného § 40, jelikož se jedná o odvracení závažného ohrožení veřejného pořádku a bezpečnosti. Takto obecný pojem byl údajně vložen do zákona záměrně, aby pokryl maximum „zbytkových“ případů, na které nesedí jiný právní důvod, a nebylo nutné to řešit přes krajní nouzi .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DJBACON 15:16:48 10. 01. 2009
default.png
souhlasim s Hammerem, v dnešní společnosti platí víc než kdy jindy přísloví: pro dobrotu, na žebrotu....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIN 06:34:57 27. 12. 2008
default.png
Kolego to co jsi napsal je absolutni pravda..a zvolil jsi presny popis! Je videt ze existuji policiste tzv praktici a hlavne ti kteri uvazuji a zvlazuji pripadne nasledky. A je treba zastavat heslo jak se kdo chova k tobe chovej se ty k nemu!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAIRNESS1984 20:40:09 26. 12. 2008
default.png
Z vlastni zkusenosti mohu rici, ze my jsme nechali vypnout hlavni uzaver vody, protoze nebyli dotycni k zastizeni vyrozumeli jsme domovnika. Ten zavolal hasice k otevreni bytu, my tam byli jen jako dohled nad otevrenim bytu. Nasledne se uzavrel privod vody v byte a kdyz se zaclo resit zajisteni bytu, tak dorazili majitele.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:03:30 26. 12. 2008
default.png
je horší než třídní nepřítel. Tímhle pravidlem se vždycky řiď. Teče voda, informuju domovního důvěrníka, hasiče, starostu, ať si rozhodnou a věc jim předej. Předej, nijak jinak. Nerozhoduj sám!!! Protože až tam v dobré vůli vlezeš tak, že samozřejmě poškodíš vstup do bytu a hrdinně všem zachráníš jejich majetek zjistíš, že se na tebe najednou všichni okolo vyprdli a ty to musíš hlídat a prostě zajistit ten majetek. Dozvuky na sebe taky nenechají dlouho čekat: "nám v bytě ale chybí todlecto co tu natuty bylo, jak jste to hlídal? Proč jste nechal tu vodu na podlaze, měl jste zajistit její odstranění..." Drž se tří zásad: vrátit se domů živý, zdravý a netrestaný. Tím nejcennějším co máš jako polda je klidné spaní. Aneb nečiň lidem dobře, nebudou oni tobě činiti zle.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BYVALY 14:40:58 22. 12. 2008
default.png
Sděluji pisateli dotazu, že v daném případě lze jednoznačně postupovat dle ust. § 14 trestního zákona, tj. ustanovení o krajní nouzi. Tam je řečeno vše.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 17:54:44 20. 12. 2008
X-sat.jpg
Hezká diskuse. Jak jsem psal, do bytu bych nevstupoval v žádném podobném případu. Hlavní uzávěr a poté rychlé informování majitelů. Jsou-li nedostižní, tak příbuzné apod. Ale do bytu bych nevstupoval. Je hezké lidem pomoc, ale pokud na to nemám právo, smůla.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 13:04:15 20. 12. 2008
default.png
Vsak taky ja nerekl ani slovo o vyrazeni dveri. Samozrejme je mi milejsi rozbita okenni vypln za 400,- Kc nez bezne protipozarni dvere s platem, ktere kdyz jsou nedejboze uzamcene, proste neotevres a maximalne jim poskodis povrchovku nebo zohybas zarubne:oD Beru v potaz, ze krajni nouze nemusi byt uplne koser, ale ze by nebyla schudna.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 12:03:11 20. 12. 2008
default.png
Samozřejmě TZ:-)) omlouvám se:-))). Problém je v tom, že opravdu jde o škodní událost a postupovat podle krajní nouze je hodně ošemetné a můžeš si dost "naběhnout". Když už z jakéhokoliv důvodu musíš vstupovat do bytu (teď nemyslím případ kdy přes dveře slyšíš volání o pomoc), tak vřele doporučuji zavolat hasiče, aby tě vyvezli v koši k oknu a tím tam vlézt. Ušetříš si spoustu práce s pozdějším zajištěním bytu. Samozřejmě nesmí jít o 13. patro:-)))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUCET 11:49:20 20. 12. 2008
default.png
pro Kapesnick: jen ti sem prsknu takovej výtah z krajní nouze: "Nejde o krajní nouzi, jestliže bylo možno toto nebezpečí za daných okolností odvrátit jinak..." a řekl bych, že uzavření hlavního uzávěru je jiná možnost odvrácení nebezpečí a to bez toho, aniž bys musel vylamovat dveře a vstupovat do bytu ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio