Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

SPJ

jak se dostat ktomuto utvaru?jake sou podminky?jde to i z civilu?
OTA :: Datum založení: 22. 12. 2008 :: celkem 121 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KKKK 15:42:16 08. 01. 2018
default.png
Pražská SPJ má problém naplnit stavy, tak asi už žádná výhra tenhle flek není. Pohotovost na pracovišti je zákonem ošetřená možnost jak být v práci celý den za pár korun. Navíc kolikrát kvůli fondu pracovní doby nemají ani 12 hodin v práci, ale prodlouženou pohotovost a pak kluky krátí na dotacích na jidlo, přestávky atd.. Navíc co po odchodu od SPJ, začínat pomalu odznova, jak po ZOPce?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 13:46:07 08. 01. 2018
pan Růžový.jpg
SPJ žádný super flek není, ale pouze přestupní stanice. Cvičená opice odolná vůči stresu se z kluka stane cca během 5-let služby. Čím více opatření - tím lépe. Pak už to není žádný stres, ale rutina, kdy používáš DP až v případě, že je někdo tupější než kačenky a nedokáže pochopit jednoduchou výzvu.
Brno, Ostrava a Ústí - v podstatě lepší PMJ či OHS, protože nadřízení potřebují čárky, ačkoliv čárkový systém neexistuje.
Praha - trošku jiná liga, ale kluci vše platí svým časem, kdy v práci tráví v podstatě větší polovinu života. Z toho pohledu pak ani "slušné" peníze neoslňují, neboť průměrná hodinovka za čas strávený v práci se pohybuje málo nad cca 100,-Kč/hod.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 07:51:13 08. 01. 2018
default.png
VALAR-MORGHULIS [2018-01-07 19:16:45]:

Jo, nepopírám, je to super flek a taky se tam kluci celkem drží, není to jako na základních útvarech, kde, když člověk slouží třeba jen 4 roky, se stává "mazák"..

Jenže zrovna pražská SPJ slouží na ulici taky (brněnská SPJ taky, jak je to jinde, netuším), vím, že vykonávají hlídkovou např. na Václavském náměstí, Hlavním nádraží apod.

Není to o tom, že bych se jich zastával, jejich práce samozřejmě svoje neoddiskutovatelné výhody má, ale myslím, že to není tak jednoznačný jak vegáč píšeš a hlavně, že jejich služba má taky své stinné stránky, které by ne každý zvládl..

Tak jedna věc je bordel ve velení při běžném výkonu služby, druhá při jednotném velení..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VALAR-MORGHULIS 19:16:45 07. 01. 2018
default.png
MARTOO [2018-01-07 18:31:58]: tak od toho jsou ve speciální poradkove, aby byli k dispozici na tyto opatreni. Jsou za to taky hezky financne ohodnoceni (aspon v Praze teda) My na ulici se taky setkavame s leccim, resime sracky... A o bordelu ve vedeni by asi mohl vyprávět kazdy, kdo tu slouzi, at uz je z jakehokoliv utvaru. O tom tady muzem vest nekonecne diskuze.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 18:38:21 07. 01. 2018
default.png
OTA:

Záleží, do jakého kraje bys chtěl nastoupit.. Až to upřesníš, pak Ti tady kluci můžou odpovědět.

Například kluci na SPJ v Praze jsou v 5.TT (inspektor, praporčík) a na ni je nutné mít praxi minimálně 3 roky a maturitu, případně vysokou školu.. V Praze nevím o nikom, kdo by z civilu hned na SPJ nastupoval.. Ale tolik SPJáků zase neznám:oD

V některých krajích se dá teoreticky k SPJ nastoupit rovnou z civilu, protože tam může nastoupit člověk ve 3.TT (asistent, nadstrážmistr), otázka ale je, zda tam lidi z civilu přímo nabírají, to je asi kraj od kraje

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 18:31:58 07. 01. 2018
default.png
VALAR-MORGHULIS [2018-01-07 13:25:23]:

Zas tak jednoznačně bych to neviděl..

Kdo byl v PJ, tak velmi dobře ví, co to je stát někde na fotbalech před kotlem, případně při demonstracích v kordonu a nechat na sebe řvát, leccos házet, mít prosti sobě neskutečně velkou masu lidí..

A Ti kci, co mají za sebou MMF, ATO, Czechtek, by o stresu mohli vyprávět..

Doufám, že hlavně mají podstatně lepší jednotné velení, protože na PJ to byl leckdy neskutečnej bordel, což člověka tady dost stresuje, když vidí, že pravá ruka neví co dělá levá..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VALAR-MORGHULIS 13:25:23 07. 01. 2018
default.png
Taky by me zajímalo, od kdy maji SPJaci stresovou práci :D v Praze maji nejvetsi pohodu... :D jestli ti jsou ve stresu, tak maximálně z toho, ze jim manzelky a pritelkyne nasazuji doma parohy, behem tech 4 dnu, co jsou zavreni :D
P. S. Poslední větu berte s nadhledem :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 10:47:27 07. 01. 2018
default.png
BAAL [2018-01-06 20:46:37]: A jaký velký stres zahrnuje dělat pěšáka v SPJ? Prostě děláš, co se ti řekne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 05:24:09 07. 01. 2018
default.png
BAAL [2018-01-06 20:46:37]: Všude, kde o něčem/někom rozhoduješ, děláš-li to svědomitě. Většinou v řídících pozicích. Popř. tak, kde tvoje pozice závisí na tvém výkonu, což v naší branži moc neznáme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 20:46:37 06. 01. 2018
default.png
JOE [2018-01-06 12:20:43]: No a v jakých jiných povoláních máš "stres"?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio