Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Demonstrace bobíků

Zde je příklad jednoty a síly,když v jiné zemi sáhnou k nespravedlivému ohodnocení policistů.Och národě český :-( . Zde odkaz na průvod 20000 demonstrujících policistů.Jen důkaz toho,jaké my jsme ovce http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1296816&flashURL=/feeds/skynews/latest/flash/police_p18927.flv Miloš reaguje:24. 1. 2008 (08:10) X Tisíce policistů si pohorší v březnovém platu. Víc než 20,000 policejních úředníků mimo službu jdou do ulic Londýna v sporu o plat. Oni jsou nešťastní kvůli rozhodnutí ministra vnitera neakceptovat jejich poslední žádost o zvýšení. David Bowden oznámuje.. Odpovídáte X 24. 1. 2008 (08:00) X O Miloš-UBS Dec 12,2007 Policajti volají po domácím MV "rezignujte". Starší policejní úředníci volali pro Home tajemníka rezignovat přes policejního placeného řadu a každého důstojníka v zemi nyní bude hlasovací o tom, zda oni mají právo udeřit. Obloha- ovo Mark White oznámuje . Miloš reaguje:24. 1. 2008 (08:18) X Jan 23, 2008 Policie protestní pochod skrz Londýn Policejní úředníci skončí pochod k Westminsterůvovi na znamení protestu k jejich platům. Police Federation apeloval pro soudní revizi rozhodnutí ministra vniter neantedatovat jejich zvýšení platu. Obloha- ovo Ian Woods ohlásil živě ze scény. http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1296816&flashURL=/feeds/skynews/latest/flash/police_p18927.flv Odpovídáte X 24. 1. 2008 (07:56) X O Miloš-UBS Pokus o překlad : Největší policejní pouliční protest od roku 1919 Hlava Police Federation říká Gordon Brown " ukázal celkový nedostatek respektu a víry" pro policii. Policie se chce dohodnout : o 2.5% zvedněte plat Jan Berry řekl tisícům důstojníkům, kdo pochodují na protest proti jejich zvýšení platu, že ministerský předseda rozbil jeho slovo a "přeplavalo cestu pro výběr boj s policií " To je největší protest mužstvem důstojníky od roku 1919, podle Police Federation. Velká část hněvu je cílený v ministru vnitrech kvůli jejím rozhodnutí k tomu, aby antedatovalo dohodnutý 2.5% placené zvýšení prosinec namísto září. Výsledný požadavek je ten, že zvýšení platu ve skutečnosti jen má cenu 1.9% v průběhu let. Uprostřed volá po akci, Police Federation žádal o soudní revizi jejího rozhodnutí. Oni říkají Jacquu Smith by měl ctít 2.5% zvedne se protože to bylo doporučené nezávislý Police Arbitration Tribunal. Oni nemohou protestovat proti její rozhodnutí protože oni nejsou povolení udeřit. Paní Smith argumentuje, že držení placené ceny veřejného sektoru pod 2% je nezbytný k držet inflaci pod kontrolou.. Důstojníci: Nedůvěra v ministrini: Kromě ní pohled byl podkopaný nedávnými oznámením těmi učiteli dostanou 2.45%, a ten civilní personál kdo pracuje v policejních stanicích také se stávat víc než jejich kolegy v uniformě. PC Cath Mullan, 30, kdo pracuje pro Temžskou Valley Polici se připojila k síle šest let dříve a nyní vydělává L28,500 za rok.. Ona potvrzovala, že její plat je víc než mnoho lidí, ale řekl: "neví policejní úředník kdo vydělává na plat, a tak to je princip věci. " rozhodnutí které/ho bylo udělané je co my jsme rozhněvaní , a ne fakt, který my jsme nebyli daní naši zvýšení platu." V další několik týdnů Police Federation plánuje hlasovací lístek jeho členům o tom, zda rádi by agitovat být povolený právo na stávku.
UBS-MILOS :: Datum založení: 24. 01. 2008 :: celkem 22 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 22:25:15 12. 08. 2011
honzad..jpg
jamesicu, mozna je to opacne. Treba me poucuji lidi, kteri se takovych udalosti nikdy nezucastnili, jen o ni slyseli od kamaradu, nebo cetli :-)
Obvzlast smutne mi prijde, kdyz odmitate reflektovat to, co se pri tch akcich delo. Mluvite tady o zasazich a akcich, u kterych jste zjevne VY nebyli. Jenze vy si je bohuzel trochu nepribarvujete, vy je skoro obracite naruby. Mluvite tady o MMF jako o uspechu a ukazce povedene akce.. No si jste na vlastni oci nevideli co se delo v Lumirovce, abyste videli jak tam hradecaci potili krev a sahli si az na dno. Asi jste nevideli jak tam, kdyz uz to tam bylo fakt skoro ztraceny, nahnali soudruzi velitele na pomoc vase kolegy vyzbrojene placatymi cepicemi a tonfama napospas dlazebnim kostkam... Doted myslim, ze tam muselo byt uplne sroceni andelu straznych, ze tam nikdo z policistu nezarval... a vy me budete poucovat a vykladat, jak to byla profi akce?? Kluci, bezte do haje s tou vasi sebstrednosti, clovek nemusi mit zrovna vas sluzebak v kapse aby videl, vedel a hodnotil...
Nebo, kdyz teda chcete neco novejsiho, poptejte se (tusim) kluku z ceske lipy, co byli v Janove v ulici Sklarska/Jandeckova jak jim prislo, ze je zasah dobre veden a organizovan a vse je v pohode... Mozna i ten ridic te strikacky, co jim mel krejt zada a pritom s tim kramem neumel couvat a nechal tak tim padem ty kluky pekne dlouhe minuty vycukat... Poptejte se tech, ktre vedeni zasahu posilalo tam a zpatky do mist, kde nidko nebyl, zatimco ve vysilacce bylo slyset, ze prave dole v te Sklarske by sakra potrebovali pomoc...

Sakra, jste schopny uz pochopit, ze nikdo nepochybuje o tom, ze nejaky fotbal a podobne vetsinou ohranicene a identifikovatelne jednorazovky dokazete bezpochyby dns (zejm SPJ) v klidu ukocirovat, za okolnosti kdy je akce ocekavana a mate info primo z davu.. ale v pripade jako je anglie, tedy v pripade paraelene probihajicich riotu na ruznych mistech (a mestech), kdy nasilnosti vznikaji a eskaluji zivelne byste na tom nebyli o nic lepe nez anglani.

Ani oni, ani vy, nemuzete byt vsude zaroven a tedy na tom budete vicemene podobne jako tam. Problem totiz v kriticke dobe nespociva v sile kterou jste schopni nasadit, ale to zasadni riziko spociva v mnozstvi ohnisek



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 11:34:33 12. 08. 2011
default.png
HONZAD [2011-08-11 22:41:54]:

Naprostý souhlas s Andreasem a Daxem,

Honzade ty trpíš takzvanou "českou inteligencí", dnes budeš poučovat lidi, kteří se danou problematikou léta zabývají o tom jak jsou mimo realitu a jak ty to víš nejlíp a zítra budeš poučovat o řešení problémů na středním východě. Ovšem o obojím víš velké kulové!

Myslím, že policie a hlavně zakročující policisté dělají jak nejlépe umí v podmínkách které mají... A to jsou sakra na ho*** podmínky!

Já vidím hlavní problém v následujícím, strach policie razantně zasahovat je díky mediím a politiků, kteří při každé větší akci mají potřebu svolat tiskovku a mluvit o důrazném prošetření zásahu policie. Pamatujete si snad nějakou větší akci bez komentářů politiků? Nebo kdy se dokonce zastali policistů? Já tedy ne, kdyby to ještě zůstalo u toho můžeme se tomu usmát či brečet, jenže ve velké většině bylo plno policistů po zákrocích vyšetřováno, pak propuštěno či odsouzeno.

Pokud jste viděli např. video z Anglie, dával jsem to zde. Pachatel dostal asi 3 raný obuškem a policisté jsou už vyšetřováni, u nás dostal fanoušek fotbalu ránu teleskopem a je vyšetřován, na CzechTeku dostal "tanečník" pár ran obuškem, druhý den byli policisté vyřazeni z pořádkové jednotky a vyšetřováni. To má být motivace pro ostatní policisty se více angažovat? Já osobně bych se raději každému zákroku pak snažil vyhnout, abych se nedostal do průseru a to je špatně! Až se změní toto, pak se může řešit to další...

Samozřejmě by bylo hezké, kdyby vše šlo řešit domluvou, jenže to je utopie! Nic není tak výchovné jako dostat pořádnou ránu!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:21:04 12. 08. 2011
dax.jpg
Andrasi vysvětlovat někomu něco o čem dotyčný nemá ani páru a je principiálně názorově na druhé straně břehu je marnost nad marnost.
Je mi naprosto jasné o čem mluvíš. Mám vlastní osobní zkušenosti z MMF a SB a to z těch nejtěžších střetů, tak ,že mě tady žádnej "pouliční riot" se svými bláboly neomráčí.
A pro riota Honzada jenom toliko: Ano hochu obávej se a to velmi hodně a s tebou i většina veřejnosti, nebot před 10lety jsme ty tvoje rioty zvládli i z toho důvodu, že policie nebyla v takových troskách a tak tlačena do kouta jako je dneska a za druhé ještě sloužilo hodně zkušených chlapů, které v následujících letech zločinec Langer nazval generační špunty a ti byli tímto reformátorem-inkvizitorem donuceni odejít. Tak se hochu moc modli, aby tady něco podobného nevypuklo.
Proto,že podobný zásah proti těm zmetkům a pouličním zločincům, našimi dnešními, policejními větry ošlehanými zkušenými 19letými dívenkami a 19letými chlapci (Langerovými dětmí) a všeobecně všemi současnými policisty výborně zaplacenými,se sociálními jistotami a úžasnými výhodami a pohodovou pracovní atmosférou, mající respekt a úctou ke svým zkušeným velitelům (pardon vedoucím) a k vedení PČR a MV a k Vládě, politikům a veřejnosti,která si jejich práce váží stejně jako práce pokladní v Tescu a díky podpoře a zastání všech médiích, lze očekávat od dnešních policistů úžasné pracovní nasazení, sebedůvěru a hlavně motivaci, pro kterou by mohl být takový zásah veden z úsporných důvodů ve 150 neplacených přesčasech .... takový zásah-nezásah, policií-nepolicií, by byl asi už možná o něčem jiném.
A pokud dehonestace a likvidace policie všemi těmi (politickými tajtrdlíky,vyznavačí všech možných a nemožných svobod a všemi těmi pseudohumanisty ohánějícími se všemožnými lidskými a nevím jakými ještě právy těch zmetků), bude pokračovat i nadále, jako ,že bude, tak se připrav "pouliční riote" na nejhorší scénáře.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 23:02:04 11. 08. 2011
Andras.jpg
HONZAD [2011-08-11 22:41:54]:
No vidíš to, a já tvrdím, že se mýlíš, neboť nejsi, a ani nemůžeš být seznámen s úplnými detaily:-) Narozdíl od anglie, účel u nás světí prostředky. Tedy míra ohrožení nezúčastněného obyvatelstva, se projevuje a bude projevovat v intenzitě a razanci zákroku. V případech, které uvádíš, policie postupovala v rámci zákonných možností ještě celkem mírně, s ohledem na případnou reakci politiků a médií. Ale situace v anglii, je opět zcela jiná, než případy zde tebou popsané. Od začátku do konce. A co je hlavní, sami civilisté masově kritizují policii za mírný a impotentní zásah. A berou bezpečnost v mnoha příadech zcela logicky do svých rukou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:41:54 11. 08. 2011
honzad..jpg
andrasi: proste myslim, ze trpis selektivni slepotou ve veci realne schopnosti policie (nasi) fungovat v poulicnich riotech vetsiho rozsahu (nedej buh ve vice mestech - a ctvrtich- zaroven).

kdyz rikam, ze trpis "selktivni slepotou" tak to je jen velmi nepresny vyraz treba pro kravinu, jako je (ve veci GSP): "Důvod byl ten, že vedení policie nemělo s takovými zákroky žádné zkušenosti, a v centru byla proti tisícům lidí nasazena dvě družstva ... Ale česká policie se narozdíl od anglické umí poučit."

To je prece uplna blbost. O dva roky pozdeji pri MMF/SB bylo policii zatopeno naprosto stejne, i kdyz na tu akci se zbrojilo rok. No a o tom pouceni do tretice: V janove nebyla schopna policie v poctu cca 1000 lidi ve meste kontrolovat situaci kdyz proti ni stalo cca 500 (aktivne atakujicich) lidi. A opet bylo policiii misty slusne zatapeno. A top bylo dset let potom, co se PCR podle tebe "poucila".

Vis, Andrasi, ja ti to tady nepisu poto, abych z nekoho dlal blbce. Pisu to proto, ze se vazne obavam naledku, kdyz i ti policiste, ktere jinak mam za docela rozumne (treba tebe) prokazuji takove odtrzeni od realu. Jak teprve musi byt odtrzeni od realu vasi sefove? A jake tohle muze mit nasledky?




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 22:10:34 11. 08. 2011
Andras.jpg
Snad jen ještě dodám následující. Global street party dopadla tak, že bylo těžce zraněno několik policistů. Důvod byl ten, že vedení policie nemělo s takovými zákroky žádné zkušenosti, a v centru byla proti tisícům lidí nasazena dvě družstva nově vzniklé SPJ. To je 16 lidí!!!! Jak to dopadlo, víme všichni. Jednotka přehradila magistrálu, raubíří chvíli váhali, potom se našli útočné ovečky, a následně vyšlo k ataku celé stádo. Ale česká policie se narozdíl od anglické umí poučit.

Za pozornost stojí rozhovor mého kolegy s anglickým policistou. Bavili se u piva o zákrocích, a přišla řeč na zákroky proti nožům. Brit řekl, že mají pouze kasry a teleskopy, a pokud výtržník proti hlídce či skupině policistů vytasí bodnou či sečnou zbraň, policisté většinou utečou, nebo se stáhnou. Útoky noži a střelnými zbraněmi proti britským policistům se množí, a oni čelí a jistě nějakou dobu budou čelit tomu všemi pouze ručně. To je prostě šílenost. Ten britský policista nemohl pochopit, že člověka, který u nás ohrožuje policistu nožem, by mohl policista při zákroku zastřelit....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:41:56 11. 08. 2011
default.png
Souhlasím s Andreasem,

Docela mě překvapilo jak obdivované země západu nejsou schopny čelit takovým nepokojům oproti naší policii - která ať už to bylo MMF, CzechTek, Janov apod. situaci dobře zvládla. Jinak Honzade ty a Tobě podobný mám nejradši, umíte akorát kecat, co kdyby si radši šel a ukázal jak to mají policisté dělat?

A další hlavní problém je že dokavat media povedou válku proti policii a vláda nebude důrazně stát za policií tak se budou dít takovéhle akce jako těd v Britanii, až když je v ulicích bordel tak najednou vláda chce dát víc peněz pro policii a volá po tvrdém zásahu... člověk neví zda se smát či brečet...

Ale jak mile někdo udělá co by měli dělat všichni poldové s takovou pakáži...

Lehce mi to připomíná video 4 policistů z CzechTeku, určitě víte co myslím. Naprosto v pořádku zákrok, ovšem media a zřejmě i justice bude z policistů dělat mlátičky, rasisty, pedofily a bůh ví co ještě....

http://zpravy.idnes.cz/vytrznika-zbili-obuskem-a-zkopali-ted-musi-policiste-zakrok-vysvetl...

Pak se ovšem nemůže nikdo divit jak to vypadá, že?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 00:45:55 11. 08. 2011
Andras.jpg
HONZAD [2011-08-10 23:52:59]:

Riot znamená ve výkladu pouliční násilnosti vekého rozsahu, tedy spíše už násilnické bouře.

Za další, nezdá se mi, že by PČR hořela koudel u prdele. Nevím, odkud čerpáš informace, ale v tomto ti musím odporovat. MMF bylo zvládnuté s výpětím všech sil, neboť policie nebyla na takové násilnosti připravena. Byla špatně vycvičena, a zejména selhalo naprosto velení a komunikace. Ale o MMF by se dalo diskutovat hodiny a hodiny. Rozdíl mezi MMF a současnou situací v anglii je ten, že zde byly útoky násilníků zaměřené na prolomení policejní linie, a proniknutí co nejblíže ke kongresovému centru. Proto veškeré útoky byly směřované proti policistům. Byly vrhány tuny dlažebních kostek, byly použity i různé improvizované zesílené praky a kuše, a nemluvě o zápalných lahvích. V anglii celá situace zatím působí tak, že bandy výtržníků se nezaměřují na policii, která je spíše pasivní, kvůli nedostatku vybavení a výcviku, a ničí, plení a rabují okolí.

Jenže ČR je chudá země, s nedostatečným rozpočtem pro bezpečnostní složky, a spojené království je země moderní, bohatá, kde mají policisté vybavení a zázemí, o jakém se nám zde nesnilo.

Pojem o realitě ztrácíš ty. Já tvrdím, že pokud by policii ČR dále nebyl krácen rozpočet, byla by schopna společně s ostatními bezpečnostními složkami takovou situaci jaká je v anglii zvládnout daleko lépe a rychleji. Speciální pořádkové jednotky, včetně hipposložek, vodních děl, obrněných transportérů a dalšího speciálního vybavení jsou schopny být aktivizovány a povolány do akce během hodin.

V anglii se plení již 3 dny a noci, a policie nemá vyjma gumových a v některých velmi omezených případech teleskopických obušků k dispozici nic. A to včetně taktiky, a výcviku policistů ve zvládání pouličních nepokojů.

Ale já zatím nejsem s konkrétní situací zcela na 100% obeznámen, a tak můj názor zatím vychází z dostupných zdrojů, převážně médií spojeného království.

A co se Janova týče, dle mého názoru byla situace velice nepřehledná v tom, že mezi násilníky se vmísilo i na násilnostech nezůčastněné obyvatelstvo, a policie proto nemohla postupovat dostatečně razantně.

Ale jsem naprosto přesvědčen, že pokud by zde, v naší zemi, některé živly jako v anglických městech vraždili, přepadávali, loupili, plenili, rabovali a vypalovali domy, policie použije všech dostupných prostředků, včetně použití zbraně. Já osobně, pokud by nastaly zákonné předpoklady, bych s použitím zbraně proti takovým lidem neváhal. Otázkou je, jak by se k celé situaci poté postavila veřejnost, vláda, a média.

Nutno dále podotknout, že anglie je stále velice konzervativní země, kde běžní hlídkoví policisté stále ještě nenosí zbraň(vyjma severního irska), až na výjimky nikdo nesmí vlastnit střelné zbraně, a civilním osobám není dále povoleno na ulici nosit nože, obušky, ani pepřové spreje. Doba se mění, ale zvyky zůstávají, a tomu se podřizuje i celé vedení policie a probíhající policejní opatření. Vždyť se podívej do zahraničních medií, kde lidé volají po tvrdším zásahu policie, která je naprosto laxní až nečinná. Pořádek v některých městech, byl přitom obnoven až 3.!!!!!! den od vypuknutí nepokojů. To je hrůza. A lidé v anglii to ví, vidí a cítí.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:52:59 10. 08. 2011
honzad..jpg
Andrasi, dak bych ti za pravdu, kdyby.... kdyby nebyla prazska stret party 1998, kdyby nebylo MMF 2000, kdyby nebyl janov 2008.
To vsechno byly akce, ani ne velke, kde policii horela koudel u prdele. A to co se deje v anglii je asi tak stokrat vetsi riot, nez si kdy tady na uzemi CR videl.

Takze prestan delat proboha andrasi ramena a studuj co se deje a delo.
Jo a (uprime receno) az bude cesky bezpcnostni system (tedy PCR a ACR) schopna zvladnout aspon 10% neceho takoveho co se delo v sevrenim irsku, tak budeme uz v jinem stoleti...

Fakt, nezlob se, ale prijde mi, Andrasi, z ztracis pojem o realite. Posledni zarodek, embrio, opravdoveho riotu - stretu ulice vers. policie byla v Janove a tam PCR mela problem uhajit 3 ulice v terenu, na ktery se tyden priravovala. takze tady pstan ohrnovat nos nad anglanama, ktery funguji v riotech (odporu), jichz rozsah a atmosferu v cechach nidko nepamatuje od let 1968-69.

Trochu soudnosti by to chtelo..


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 18:15:42 10. 08. 2011
Andras.jpg
HONZAD [2011-08-09 22:56:28]:
Problém je především v tom, že není reálně v silách anglické policie takovou situaci zvládnout. Výdyť se podívej, vraždí se tam, rabuje, hoří celé bloky domů, automobily, a oni teprve zvažují použití vodních děl a gumových projektilů. O tom, že anglie nemá profesionální vycvičené pořádkové jednotky ani nemluvě. Také to potom tak vypadá. Nesourodé tlupy policistů se zmohou pouze na bezcílné pobíhání od jednoho raubíře k jinému, a sem tam dají jednu ránu obuškem. Hrůza až směšné, co se tam děje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio