Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

pracovní náplň u policie

Ahoj všem. Zajímalo by mě, nakolik je fyzická kondice důležitá i pro práci s mladisvtými a dětmi. Všichni tu nadávají na ubohou fyzickou úroveň nováčků, že se nebudou umět bránit v terénu, že nebudou budit respekt atd. Já chápu, že policajt musí mít opravdu nějakou fyzickou úroveň, ale nezdá se mi, že by všichni pro každou práci museli zvládat 26 kliků. Já osobně jsem dělala fyzičky loni, každkou disciplinu jsem splnila (kliků jen 16), ve výsledku mi to ale nestačilo. Psychotesty už mam a zdravotní bych prošla bez problémů. Mám pedagogickou fakultu, obor učitelství čj a psychologie, kterou bych právě u PČR ráda uplatnila při práci s mladisvými a dětmi. Jsem pro tuto práci rozhodnutá a nechápu, proč mi právě rozdíl 2 nebo 3 kliků brání pro přijetí.
FTACICE :: Datum založení: 18. 01. 2009 :: celkem 33 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAMY 14:30:31 04. 02. 2009
default.png
Plne s Vami souhlasim a chapu Vas. Ja jsem take fyzicky slaby jedinec, ikdyz proporce na fearfaktor mam, kdybych proto neco delal - budu muset, bohuzel, nicmene musim si rypnout na to vase ucitelstvi ;-) - Nebyli jste to nahoudu vy ucitele co nam studentum prumyslovky rikali "no pokud chcete maturu, tu cestinu - literaturu (to co kde ktery autor delal a s kym a proc - absurdity proste) budete muset nasrotit.... Bohuzel pokud chcete k policii budete muset trosku zapracovat s tim ze pak muzete zase zpatky "ochabnout" jako ta moje "literatura" co jsem potreboval k mature :-) Doufam ze to vyzni jako dostatecna podpora :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 08:28:03 21. 01. 2009
default.png
Osobne znam tri lidi co maji titul ze zemedelky a pri rozhovoru na tema proc sli k pcr a v cem si mysli, ze jim ta zemedelka ve firme pomuze, mi vsichni nakonec rekli, ze v oboru ani nicem blizkem nesehnali praci a v podstate jim jde jen o "klid a pravidelnou vyplatu". Absolventi pedaku preci jen maji nejakou psychologickou pripravu na stret s "nepritelem", coz se muze hodit. Ale to nevylucuje potrebu mit alespon trochu silu nekoho zpacifikovat. Jinak naprosty souhlas s Barnym v tom, ze na skpv jdou uplne zelenaci, kteri tam jdou s predstavou teple kancelare. To bych ale spise vytknul strankam naboru, kde se pise "V jaké službě by vás bavilo pracovat?" a je tam uvedena i skpv- www.nabor.policie.cz/obor.php?o=4 takze pokud to system umoznuje, nenadavjme na novacky ale na toho, kdo nastavil pravidla systemu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 21-22 20:06:10 19. 01. 2009
default.png
jj, jsem policajt tělěm i duší a naprosto s tebou souhlasim ve všem co jsi psal... a pro burgera já to nevzdal ale usoudil jsem že nebudu dělat něco co mě nebaví a k čemu nemám vztah jen pro to abych byl Mgr.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 17:53:41 19. 01. 2009
default.png
Díky, jsem rád že jsme se shodli. Taky ti přeju hodně úspěšných zákroků a málo "ničemných" nováčků :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu REGE 17:52:43 19. 01. 2009
default.png
Škoda, že to tady dojde někdy až k zbytečné hádce, oba máte pravdu (Barney a Pim Burger) a nakonec se i zbytečně urážíte. Povolání policisty a učitele by mělo být vždy společností váženo, ani bez jednoho žádná vyspělejší společnost nemůže fungovat! Pravda je jen jedna, ať půjdu tam nebo tam, vždycky musím čekat, že jako normálně uvažijící člověk bez známosti, musím začít od píky, abych získal zkušenosti, úroveň a mohl pokračovat výš, pokud mám ambice a snahu. Bez získaných zkušeností bych si nikdy nedovolil jít do něčeho, o čem vůbec nic nevím. Všem kolegům zdar a pevné nervy:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARNEY 17:44:58 19. 01. 2009
default.png
tomy, souhlasím se vším, co si teď napsal a přeju hodně zdaru. burgere četl jsem tvé příspěvky i na jiných vláknech a opravdu to nemá cenu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 17:38:23 19. 01. 2009
default.png
Snad sem můžu psát jako civil a potencionální nováček ne? Nehraju si na to že teď něco vím o policejní práci. Jenom jsem napsal pohled budoucího nováčka který se o Policii hodně zajímá. Nakonec se ale shodujem v tvém názoru: "1)nováčci nikomu nevadí, každý byl nový". O to mi šlo to jsem obhajoval, a chápu že k vám chodí spouta těch co u PČR nemají co dělat - ALE ROZHODNĚ TO NEPLATÍ PRO VŠECHNY. to jsem rád že to tak vidíš. A co se týče tvého bodu 2: "přijímat civily rovnou na SKPV je holý nesmysl a cesta do pekel ať už mají třeba 10 vysokých škol". Já chci začít na ulici tak jako tak to beru jako samozřejmost... Kapesnick: Počasí stojí dneska v Liberci zaprd :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 17:30:05 19. 01. 2009
Pim Burger.jpg
Škoda už na tebe reagovat...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARLOS 16:54:52 19. 01. 2009
default.png
Jako obrovské riziko obsazování volných míst na SKPV lidmi bez praxe u policie vidím jejich nulové povědomí o policejní práci a jejich nulové zkušenosti. Samotný personalista a psycholog asi těžko odhadne jestli se nováček na práci u SKPV hodí. Každý tuto práci dělat nemůže byť i s vysokou školou. A tady vzniká obrovský problém. Naberou vysokoškolsky vzdělaného nováčka a on se bojí vystřelit ze zbraně, bojí se sloužit v noci atd... Co s takovým členem? Ty jako nová uchazečka o práci u policie máš představu, že budeš dělat s dětmi. Věřím tomu, že tuto práci by si se svým vzděláním dokázala dělat perfektně. Možná ti tuto práci slibili personalisté, ale realita je bohužel trochu jiná. Mohlo by se ti stát, že by si nastoupila k policii na SKPV a nakonec by si nedělala s dětmi, ale s těma největšíma drbanama. Pak bys tu fyzickou kondici potřebovala. A nejen tu, ale i pevné nervy. Posadí tě třeba za volant a budeš muset na majáky přejet celé město, nebo budeš muset ovládat základy taktiky, základy sebeobrany, budeš muset umět vést výslech, umět vyhodnotit stopy atd.... Opravdu si na to troufáš? Jestli ano, tak to zkus k policii znovu, jestli máš obavy a nevěříš si, tak to bude pro tebe u policie peklo. Skončíš jako mnohé kolegyně, které toto neustály a dnes dělají šéfům sekretářky a milenky zároveň, protože jako policajtky moc neobstály.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARNEY 16:40:30 19. 01. 2009
default.png
už to skutečně trošku přeháníš, je vidět, že nemáš argumenty. Celou dobu si napadal mě, teď se pouštíš do toho chlapce s čísly.. Kloudnýho si nenapsal nic, jen plkáš a urážíš. Kdyby ti nahoře měli rozum, řeknou máš pajďák, jdi učit, jinak samzřejmě pojď mezi nás, ale jako řadový, kterým ve skutečnosti jsi. Bohužel IL si staví nový managemet právě na tobě podobných.. Asi je čas podívat se, jestli je někde ucitel.cz a chodit provokovat tam. Nazdar

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio