Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Spamování webu policista.cz (REDAKCE)

Spamování webu policista.cz
text spamu
Foto: Lukáš Heinz

Již několik týdnů trvá spamovaní webu www.policista.cz. O situaci víme a řešíme ji spolu s administrátorem.  text níže

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 10. 03. 2017
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu XXX 13:38:55 14. 03. 2017
default.png
mia: Jak může policista (mangusta viz níže) veřejně tady na fóru někoho, koho ani osobně nezná, označit za blbce a primitiva... Tímto se sám usvedcuje z primitivismu a dělá PČR reklamu v očích veřejnosti, která si řekne, co to tam slouží za nevyzrálé puberťáky... ony ty psychotesty opravdu stojí asi za velké kulové, když jimi projdou jedinci, kteří neovládnou emoce tady na fóru... jak je pak mohou ovládat někde v ostré akci???

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MANGUSTA 08:43:40 14. 03. 2017
default.png
Mia:hammer a rozumný člověk? Jen se podívej na jeho momenty v článku Epitaf pro Václava. To je projev primitiva.
All:rozhodně si nemyslím že hammer na v 90%pravdu jak si myslíte. Jen spousta lidí si myslí své a nechce se s primitivem pouštět do diskuze. Hádej se 5min s blbcem a hádají se dva.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 08:00:10 14. 03. 2017
mia.jpg
Xxx: nikdy jsem nerekla, ze H.v 90% keca, to tady totiz ani neresim... jen podotykam, ze vliv tohle narikani byt pravdive ma velky vliv a nemyslim, ze na ty kde by mel mit, ale povetsinou na civily (pac ti od PCr myslim znaji stav dobre i bez H.). A souhlasim, mela. Ale pokud se nezlepsi obraz PCr u verejnosti bude hur- narust rebelie a drzosti civilu, verejny cinitel necinitel, jeste nizsi zajem nove prichozich-> nizsi kvalita, protoze naborove tab. se musi plnit.
Hodne zjednodusene z hlediska makro ekonomiky: pokud mam spatne PR ve spolecnosti vice me stoji reklama (o zoufalosti hesel- ne kvuli benefitum a pod. se asi netreba bavit). Kdyz me vice a vice stoji reklama a PR vubec, jak muzu ten co u PCr zvednout platy? (Jasne i ted narazime na ,,vyzirkovy manegement'', prvnik krok a jednodussi realizovatelnou zmenu vidim v zvalitneni PR, coz by melo vest k naslednemu poklesu nutnosti reklam, jine kvalite nove prijatych atd.).
Je to zacykleny problem, ale jestli se to nezmeni povede to akorat ke zvednuti dani, coz jeste povzbudi vlnu nevole civilu.

Vliv umoznoje moc.

Civil pravdebodobne nema absolutne zdani o praci PCr a jediny o cem se mluvi je, ze jsou to vyzirkove dani (coz na radoveho moc neplati) a sem tam o tom, ze zachrani nejakeho skokana z mostu...

Zadna zverstva neobhaju, nybrz rikam, ze kritika je nutna ale ma to sve podminky-vhodna formulace, misto a cas. Jinak jsou slohy H. aj pouhe vykriky do tmy, ktere pusobi uplne na jine lidi nez by mely...H.neodsuzuju, odsuzuju to zpusob, kvantitu a misto, kde ventiluje sve poznatky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 07:11:32 14. 03. 2017
default.png
překlep... pravdu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 07:09:54 14. 03. 2017
default.png
mia: jenže Hammer má právu z devadesáti procent ... co je to za firmu, kde vedení neustále a beztrestně porušuje zákony a nerespektuje ani rozhodnutí soudu (např ve věci 150 hodin) ... neměla by být naopak policie vzorovym příkladem v dodržování zákonů? No a podobná zvěrstva tady vy mladí obhajujete a ty, co na ně poukazují, odsuzujete

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 23:39:25 13. 03. 2017
mia.jpg
VETERAN2 [2017-03-13 22:38:43]:
Obcas ma zel vetsi vliv forma nad obsahem. A nerekla jsem, ze je mimo obraz ve vsech smerech.
A to vam prijde vhodne tento ,,obraz pod obraz'. Jeste podporovat?

Ale jestlize dojde k rekonstrukcim a naslednemu internimu vyuziti k sekundarni viktimizaci nedochazi! Kdezto pokud primo konfrontuje blizke, zpusobem jakym je konfrontoval k sekundarni viktimizaci dochazi a casto muze zpusobit ranu vetsi nez viktimizace primarni...

V predeslem komentari jsem chtela poukazat na to, jaky muze mut vliv ,,narikani'' nad PCr.. no asi se mi to nepovedlo. Vzdy je lepsi zanadavat si a s gracii interne nez poustet tohle nareky mezi civily, neb pak to ono dustojnost, autoritu a pocit bezpeci opravdu ubira.

Za me by se H.blokovat nemel. Myslim, ze je dost rozumny (snad), aby si zminovanou kritiku vzadl k srdecku... A mimo to L.H. ho vramci zachovani piety napominal a myslim, ze to zafungovalo.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:38:43 13. 03. 2017
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2017-03-12 23:22:11]: Jsi šéf, máš zodpovědnost, tak jaképak hlasování. Buď něco porušil a měl dávno dostat napomenutí, případně být zablokován nebo nic neporušil a pak je v pořádku, že ještě píše. Nic nedostal, aspoň o tom nevím, takže ať píše dál.
Ať se to komu líbí nebo ne, Hammer má často pravdu. Jak je podaná, je jiná věc. Je dlouho pryč, ale co se vedení týče, je hodně v obraze, protože to se mění spíš k horšímu. Bohužel.
Ohledně znevažování obrazu policie jako takové je to v porovnání s tím, co zvládne policie sama, naprostý břídil.
Při diskuzi je důležité se neurážet a argumentovat. Psát, že je to debil, je k ničemu. Vhodnou argumentací by se mělo ukázat, že je to debil, aniž by to bylo přímo napsáno. Je jedno, jestli argument uzná nebo ne. Je ho třeba napsat a ostatní ať si vyberou.
Hammer je už dlouho mimo, ale má praxi. Některé věci se mění, jiné ne. Není vždycky snadné na něj stačit. Jindy je znát, že už je mimo.
Pokud je mu vytýkáno, jak se vyjádřil ohledně kolegy z Hluboké, pamatuji dobu, kdy se podobné případy zpracovávaly do hraných rekonstrukcí a na nich se pak na školeních vyučovalo. Navenek ale platí, že i kdyby tam byla chyba při zákroku, tak pro rodinu splnil do puntíku svou povinnost, protože už i tak je to pro ně dost těžké.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 20:21:46 13. 03. 2017
mia.jpg
XXX [2017-03-13 17:12:07]:
Myslis, ze takto to monocajt nemyslel. Spis chtel poukazat na to, ze Hammer jako civil uz je par let mimo deni a tudiz nektere veci uz se zmenily (a ted bych nerada rozvijela diskuzi, ze byl zmen a efektivnich bylo treba vice). A nebere H. jako kolegu narozdil o Š.policisty.

Martoo, me treba prisly nevhodne Hammerovy komentare pod clankem padleho policisty... Myslim, ze psat pozustalym, ze jejich syn zemrel zbytecne atd. (coz rozhodne ne!) je prinejmensim neeticke a troufnu si rici, ze se jedna i o sekundarni viktimizaci!

Jak podotyka mangusta, vetsina Hammerovych komentaru je podobnych (at uz se jedna o vice temat) a konci hanenim systemu, vedoucich pozic policie ci radovych policistu-protoze jsou to vlastne blbci, ze k policii chteji/jeste neutekli.
A nemyslim si, ze stranka policista.cz, byla zalozena jen na sdileni expresivne podbarvene kritiky (od cl. s Napoleonskym komplexem, pseudofilozofa?). Je treba si uvedomit, ze na strance se pohybuji civilisti (mozna i budouci kolegove) a jestlize utvarite prevazne pesimisticky obr. o praci PCr (jak je vedeni banda nevzdelanych a praxi nepolibenych danovych vyzirku a radovy policista je vlastne predobrazem naivniho mladika, ktery je fyzicky neschopny, psychicky nepripraveny-jinymi slovy lemra)- JAK CHCETE OD OBCANA RESPEKT PRI ZAKROKU CI BEZNEM JEDNANI? JAK CHCETE BUDOVAT PR PCr a TVORIT OBJEKTIVNI OBRAZ? kdyz misto toho jsou vlastne jen sama negativa... Clovek si utvari postoje a nazory z prejatych (postoje spol. k policii nejsou valne a prevazne se neda hovorit o respektu ci dokonce duvere) a taky mysleni je dvouprouda dalnice- co obcan slysel ci cetl se mu muze vybavit v te nejnevhodnejsi krizove situaci a nevymluvite mu to ani kdyby jste se na hlavu staveli.

Kritika, ktera je formulovana tak, ze je situace bez vychodiska, a stale opakovana ztraci dle meho nazoru hodnotu.
Tim vsak nechci rict, ze netreba kritizovat-naopak konstruktiv kritika je velice potrebna. Jen je potreba volit spravnou formu, cas, misto i delku (7pozitivnich veci prebije teprv 1negativni).

Kdyz se ohanite tou demokracii, uvedomte si ze Recko a Rim kolebka a vzor dnesni demokracie meli take cenzuru a tvrde respektovane vojsko (ktere bylo zodpovedno i za poradek ve meste).

Btw.vsimli jste si, ze H. se posledni dobou extra neprojevoval?

Souhlasím (+ 3)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 19:09:49 13. 03. 2017
martoo.jpg
Co se týče spamování, je to obecně problém internetu. To se těžko eliminuje.. Mě spíše zaráží, že na tomto portálu můžou být příspěvky či dokonce vlákna s touto tématikou i několik měsíců a některé nejsou dodnes smazány.. Chápu, že všichni, co se podílejí na tvorbě tohoto portálu, ho spravují ve svém volnu, ale bylo na místě, místo srdceryvného komentáře, tyto příspěvky i vlákna odstranit alespoň dodatečně.. Co se týče Hammera, pak je to přesně jak píše kolega XXX, za projevení názorů jednoho byste demonstrovali a druhého banovali? To že s ním nesouhlasíte nebo ho tady prostě z osobních důvodů nechcete, není důvod banu.. Argumentujte jak tyto pravidla porušuje. Pokud tyto argumenty nemáte, pak mlčte.. LUKAS-HEINZ2 [2017-03-12 23:22:11]: To je postoj "šéfredaktora".. Jinými slovy - nechce ho tady pár přispěvatelů, udělám ty, ty ty a pokud to nepůjde, domluvíme se a vyštípeme ho, důvod je nepodstatný Ukaž mi, kterými příspěvky Hammer porušil pravidla tohoto portálu.. Pokud by takové příspěvky byly, pak se podívej, jaké příspěvky se vším možným tady necháte zveřejněné. Jen ty nabídky falešných dokladů, vulgární urážky vůči některým přispěvatelům apod. jsou toho vizitkou.. Takže nejdřív si ve "vážené" redakci zameťte před vlastním prahem

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 17:12:07 13. 03. 2017
default.png
takže pro tebe je civilista, dlaždic, elektrikář apod. něco podřadného? No jen ať si to zde občané přečtou, jakou "elitu" si platí ze svých daní :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio