Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Co zde chcete řešit?

V posledni dobe se zde zacina rozsirovat nevole vuci otazkam a prispevkum novych nebo budoucich kolegu. Temer vsem na zdejsim foru vadi, kdyz se novacek zepta na plat, na ubytovani, na ZOP, no at se zepta na cokoli je temer ukamenovan a urazen, ze je "Langrovo decko" atd. Dle meho nazoru jsou zde tyhle stranky take z duvodu, aby si mohli lide, kteri chteji natoupit k PČR zjistili veci, ktere jim personaliste nereknou, nebo jim je reknou zkreslene. Ale jak vidim, mnoho lidi stejny nazor nema. Vetsina kolegu si mysli, ze tyhle stranky jsou zde jen kvuli toho, aby si mohli verejne, ale pod skrytou identitou postezovat a zanadavat. Proto si myslim, ze by bylo lepsi kdyby byly tyhle stranky zaheslovany at si lide nemohou cist to, jak si mezi sebou zavidime par korun, jak ruzna oddeleni se mezi sebou urazi nebo jak si policiste o sobe mysli, ze jsou nadlidi, kteri vi vsechno nejlepe a kazdy, kdo ma jakykoli titul, krome titulu z PA je kreten. No bylo by to jeste na dlouhe psani, ale uz nemam cas. Predem se omlouvam vsem expertum na gramatiku za pravopisne chyby, psal jsem to ve spechu a nemam cas si to kontrolovat ;-)
FAIRNESS1984 :: Datum založení: 01. 02. 2009 :: celkem 26 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 17:07:25 06. 11. 2013
default.png
JANM [2013-11-06 15:52:55]: Tak především: vnitřní bezpečnostní sbor v této zemi bez ohledu na režim nezměnil ale vůbec nic na svém fungování, jenom v bolševismu neměl sloužit lidem ale KSČ a teď ani nedále neslouží lidem, ale jen kurvám ve vedení. Ono po Halvově velepodvodu v roce 1989 veškerá rudá chátra ve vedení policie zůstala a dodneška jich je tam víc než dost. Proto se pokračovalo čárečkama a protože se zcela změnila společnost a s ní nároky na bezpečnostní složku, jsou čárky se všemi svými furt stejnými bolševickými parametry už lautr mimo mísu. Z toho aspoň vidíš, jaká hovada měl bolševik v čele: blbá, tupá, líná, ale všeho schopná. No a protože jsme s nima neozdobili kandelábry na D1 z Prahy až do Brna jak jsme měli a poslechli drramatika, že nejsme jako oni, za což ta kurva prodejná dostala od bolševika posraného strachy moc do pracek, máme je tady dál nad sebou se všema jejich sračkama v jejich hlavách.

Od dob českého četnictva, co nastoupil Dolfa, tady český ovčácký pes pro ovečky ve své ohradě neudělal ani Ň. Od té doby je to jen o službě režimu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANM 15:52:55 06. 11. 2013
default.png
HAMMER [2013-11-06 06:34:25]: To máš pravdu. Mě říkal jeden četník co má cca 25 let, že šel před 2006 na krimi do Prahy, kde to fungovalo a během té tzv. reformy reorganizace atd vše ztratilo přehled. Bylo to tuším Služba krimi. policie a dále snad vyšetřování , ale oni to spojili. Říkám a souhlasím s tvým názorem a si další co mi potvrzuje , že když to teda řeknu neohrabaně, tak možná že zelené čepice měli nějaké ty chyby , ale fungovali efektivněji. Když se bavím s bejvalejma co jim je okolo 60 let a maj 20-30 let odslouženo, tak oni měli v terénu přehled. Dnes jak ty říkáš s tím vedením , tak jen čárky čárky a čárky. Což mě nejde moc na rozum. Když za mnou jednoho odpoledne přišla paní , že má problém hodil jsem to na čj. Trvalo to cca 10 měs a to z důvodu sehnat pachatele , ale udělal jsem ho na zpronevěru. Mě osobně nejde o čárky , ale když místní zmetek si dělá co chce a já mám možnost proč toho nevyužít. S vedením nikdo nic neudělá měl jsem jednoho s nejhorších vedoucích, kterej deptal po 24 hod službě a moc dobře věděl, že nejde spnit ve 2 lidech za 24 hod to co jsme měli a stejně mě předevšemi stíral za všechno. Pak odešel na bližší odd. ke svému domovu a to z důvodu, že na toho vedoucího bonzoval a ke všemu vedení nemělo rádo toho vedoucího, neboť neuměl používat koupací čepici a indulˇonu. Toho vedoucího donutili k odchodu a tohodle tam dali a teď je na řadě vedoucí krmi, neboť si dodělává školu a zase jsou tam jiný prachy. Takže se maj na co těšit až tam přijde můj bývalý vedoucí. Docela mě dostalo, když jsem teď v C jak si bydlej někteří funkcionáři a taky od jejich sousedů co se člověk všechno nedoví jaké jsou rodinné vztahy atd. Takže pokud někdo dnes by měl ambice se dostat na takové posty tak může počítat s tím, že se dostane max na krimi do 6 či 7. Vyšší tabulky jsou pro vyvolený.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:34:25 06. 11. 2013
default.png
JANM [2013-11-04 08:20:52]: Já nenavrhuju ale zhola nic, to udělali jinší kafábři docela dávno: kompletní přestavění policie jako funguje jinde maximálně tři řídící stupně, tzn. bezprostřední velitel, kraj, PP. Tím se automaticky odstraní nepřehlednost činnosti kdejakého lumpa na svém odděleníčku, systém začne okamžitě fungovat. Těch analýz i zpráv co a jak bylo během těch let několik, všechny stejné.
Bohužel, gauneři ve vedení jsou moc silní a Ičko jim šíleně zvednul prachy, takže jejich odchod rovná se těžký průser s rentama. A teď co? Teď jít od té firmy pryč, řešení hledalo spousta četníků, co chtěli makat jinak, ale nikdo ničeho nedosáhnul.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANM 08:20:52 04. 11. 2013
default.png
HAMMER [2013-10-31 16:10:23]: JO ve všech bodech máš pravdu. Bohužel když budeš chtít říci jak probíhá služba, tak to nikoho nebude zajímat :(. Za další s tím bossingem máš taky pravdu a taky s tím neudělám sám nic a bude se to stupňovat. Ty TČ na PŘ či naopak setkal jsem se s tím několikrát. Ve všech bodech máš pravdu. ZP PP co vyšlo jen za mě, tak to bylo tak nesrozumitelné , že pak mi ZPŘ st. zástupce hodil zpět, že to mám poskládáno špatně ( měl jsem to tenkrát dle nového ZP PP) o tom by jsme se diskutovali x hodin. Zajímalo by mě co by jsi navrhnul - samozřejmě v rámci možností (pokud ještě nějaké jsou).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:10:23 31. 10. 2013
default.png
JANM [2013-10-31 09:50:01]: ZP PP co a jak se má dělat vyšel už asi dvacetkrát, k tomu různé "kuchařky" na různé postupy atd atd. Každý tvůj služební prd má přesný postup všemožných metodiků a dalších lidí, co sice v terénu nikdy nesloužili, ale advokáta ti pak podle tohoto postupu taky dělat nepůjdou. To jsme už zažili taky.

Problém toho, že každý útvar a každý vedoucí si dělá skoro všecko po svém, není v nějaké nejednotnosti, ale nezájmu ze strany vedení. Každý základní útvar má svého králíčka, který si dělá ale lautr co chce a amortizuje se jinak, aby bylo co nejméně neznámých. Jeho motivací jsou odměny v řádech desítek tisíc, všecko co děláš slouží k tomu, aby je ten grázl nad tebou dostal.

Je to možné proto, že řídících stupňů u PČR je tolik, že celý systém je pro nějakou zpětnou vazbu naprosto neprostupný a proto je možné, že na ZÚ je běžným jevem beztrestný bossing, šikana, zastrašování atd atd. Toto je oficiální zpráva stará asi patnáct let. Jinak všem, kdo se podívají do základů řízení nějakého podniku, to musí být jasné hned.

Hledáš problém tam, kde nikdy nebyl, kolego. Každý den tě ale mlátí do hlavy problém, který asi nevidíš nebo nechceš vidět nebo si ho nechceš ani přiznat. Proto se vám říká Langerovy děcka. Kdyby jsi nechápal o co jde, poradím ti, jak otevřeš oči:
- sjednej si setkání s občany tam, kde sloužíš a ty srance, co do vás tlučou mafiáni, tam lidem řekni. Prostě jak sloužíš. Jak stojíš na KB a DBA, koho zastavuješ, co kontroluješ (než domluvíš, dojde ti, že lidi jenom buzeruješ) jak vyšetřuješ jejich ukradené věci (spíše amortizuješ na přestupek nebo přidáváš u známého na trestňák) atd atd. Až si sám odpovíš na to, jaká jsi pro společnost škodná, pak se sem vrať a začni úplně jinak. Nevyvracej mi to, běž lidem venku říct, jak tvoje služba skutečně vypadá. Jim to vykládej, ne nám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANM 09:50:01 31. 10. 2013
default.png
XXX [2009-12-31 13:35:30]: Máš velmi dobrej názor a hodně toho je pravda. Co se týče těchto webovek je to v celku dobrá věc. Co mě mrzí u policie a to se zřejmě všichni shodnem, že každý útvar dělá např. spisy jinak. Jeden vedoucí má představu takovou a druhej jinou a pak je v tom hokej. Měl by vyjít nějaký jasný ZP PP, který bude pro vnější službu a krimi, kde a jak a co má vypadat. Dále by se mělo vše sjednotit do jednoho, aby policista z jiného útvaru na jiný pokud je přeřazen bylo pro něj stejné, alespoň toto by pro začátek pomohlo. Dále otázka peněz atd. to je kapitola sama pro sebe souběžně také podmínky ve službě, kdy jeden útvar má posilovnu velké prostory atd a druhý je rád, kdy se do jednoho domečku naskládá 20 lidí. 25 let je slušná doba a považuji takové policisty jako pardály co nás mladý maj co naučit. Bohužel víme všichni jak to je :(.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 13:35:30 31. 12. 2009
default.png
Rentiér. Tyto webovky jsou velmi dobrá věc. Hlavně pro elévy. Starší kolegové jim mohou na jakékoliv otázky odpovědět, poradit, na co si dát pozor a podobně.Sice nesloužím, po 25 letech v přímém výkonu jsem vyhořel, jsem v civilu. Ale, co se děje u vnitra mně není lhostejné. Nejvyšší priorita občanů je b e z p e č no s t, pak zdraví, život, spokojená rodina, peníze, práce, asi to tak postupně na jedné ankete bylo řečeno. Jenom to poslanci nechápou, starají se o svá koryta , když mají se vším všudy měsíčně pouhých 250 000,-Kč. Nezávidím jim to, ale preferovat pytláctví, na silnici piráti , ještě bez řidičáků, chlast se netrestá, stadium příprava podvodů - hlavně daňových podvodů není trestným činem, hafo mafiánů se směje, obrovské majetky, peníze jim zůstanou. Mohou udělat zase amnestii v roce 1991 dne 5. ledna. Sloužilo se ve skupinách, škorpiony na rameni, s vojány PS, tedy s vojsky MV. Pan Václav Havel udělal tisíce lidí nešťastných, zbytečných vražd a podobně. Hlavně jeho heslo, pravda a láska zvíteží. Zase tu máme malou amnesti. Kdo šetří uvedené skutky, nebo zahájeny úkony, NPO, žaloby, to vše odložit, zastavit, soudci řvou, že musejí jít na Nový rok do práce. Dobře jim tak. Měli by si uvědomit, aby zde fungovala moc zákonodárná, soudí , výkonná. Vše ale funguje velmi špatně. Napsal jsem to velice zjednodušeně. Každý soudný člověk ví ,jaká bije. Vše pro lidi. Pak je špatná policie, ale ta má trestní zákon, trestní řád, přestupkový zákon, předpisy, nařízení.Nechci zde psát na Silvestra negativa, ale je to tak. Všem bývalým kolegům přeji do nového roku vše nejlepší, hlavně zdraví, spokojennost, šťastnou rodinu, věřte, že bude u vnistra za nějaký ten rok lépe. Není to žádný med sloužit, a ani v civilní sféře, všude je chleba o dvou kurkách. Jenom toto poslanci nechápou. Většina občanů fandí policistům, hasičům, 76 procent občanů v anketách na webovkách byla proti snížení platů. To něco svědčí. Jenom mne vadí, že správce webovek nemaže hnusoty, urážky rejpalů a těch co si anonymně dělají nemístní srandu ze záslužné policejní, hasičské práce, práce poctivého občana.S pozdravem příjemného Silvestra přeje rentiér Ladislav Marek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 21:57:40 03. 02. 2009
default.png
uzavřená sekce ---- SUPER, ale chce vymyslet pravidla vstupu. Kdyby to bylo jen po registraci a volbě nicku, tak to by tam mohl svým způsobem každý, kdo by se zaregistroval, že? I když se to k úvodnímu tématu nevztahuje, přidám další návrh na vylepšení, k posouzení. Ze zkušenosti vím, že když hledám po pár dnech, pod který článek, nebo diskusi jsem vložil nějaký text a hledám případnou reakci, mám v tom chaoszzzz (nepamatuji si někdy nadpisy a hlavičky článků - vím, můj problém). Možná by bylo vhodné, samozřejmě vždy ale po přihlášení, kdyby si mohl daný uživatel nějakým způsobem vyfiltrovat, pod kterými články a diskusemi má své příspěvky. Samozřejmě ale například s možností volby: DNES/posl.3DNY/TÝDEN/MĚSÍC, anebo podle datumu, případně časového období. Volbu způsobu nechám na vás, nemám vůbec představu, jak by to bylo technicky možné zrealizovat. Berte to jen jako laický návrh. Přeji všem klidnou službu!!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AGENTW4C 18:30:11 03. 02. 2009
default.png
Jen bych rád uvedl, že osoby ve výkonu trestu nemají přístup k internetu. V některých věznicích, kde vězni studují, mohou být ale připojeni intranetem k příslušné vysoké škole.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAMY 13:18:39 03. 02. 2009
default.png
ne vzdy se v diskuzich da spravne dohledat vse potrebne. Ja treba ted take resim "zivotni dylema", kejsnu zde dnes cely den a stale nevim to podstatne, a kdyz se zeptam, budu oznaceny za nekoho kdo necte. Je moderni trend vedet vse hned, tak proto vytrvam a budu dale hledat ;-) mozna me do te doby zajem o praci u PCR rychle prejde :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio