Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

vztah tajné služby vs.policie čr

Zdravím všechny zúčastněné, chtěl bych se zde zeptat, jaké jsou vztahy mezi policií a tajnými službami? Respektují se navzájem, nebo má např. jedna složka nějaké obavy z té druhé? Zajímalo by mne, zda jsou tajné služby opravdu všemocné(jak to vypadá v amerických filmech, nebo jako to bylo u Stb), nebo da naopak třeba dopravák "osolí" přestupek "kolegovi" z BIS.Funguje tu kolegialita, nebo naopak rivalita??
PAVELNOVAK :: Datum založení: 10. 03. 2009 :: celkem 58 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:44:48 26. 03. 2009
default.png
.-)) zajímavý dotaz, ale... v podstatě už svým zaměřením nemůže IMV čekat cokoliv co zde bylo popsáno, pokud nejde skutečně o vyjímku ze zákona. A pokud se někdo přihlásí k IMV, tak to bude z důvodu ne toho, že chce využít kolegialitu, ale chce vystupovat z moci zákona a bude tě chtít "oflastrovat" .-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIRKA10 01:29:06 26. 03. 2009
default.png
Zdravím kolegové, diskuze je opravdu rozmanitá. Trošku mě ale překvapuje, když zmiňujete např. BISku nebo SKPV, že se jich "netýkají" určité věci, nebo-li jsou jim určité prohřešky tolerovány, že zde nebyla ještě uvedena IMV, protože dle mého je to něco podobného, ne-li stejného.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIRON 10:22:02 16. 03. 2009
default.png
Zdravím všechny kolegy, s některými naprosto souhlasím, ostatním rozhodně neberu právo na názor, chci jen odpovědět původnímu tazateli: kolegialita samozřejmě existuje ať se to někomu líbí, někomu ne, což platí nejen u nás, ale KDEKOLI na světě a týká se všech sborů fungujících na principu"vojny".Už třeba jen z toho důvodu, že pro tyto složky existují určité výjimky(nejen ty zvýhodňující)dané zákonem,které jistě mají svůj význam.V případě konkrétních, zákonem stanovených výjimek není vpodstatě co řešit, neboť potom nejde o kolegialitu, ale prosté dodržování zákonů(rychlost vozidla, bezp.pásy, telefonování za jízdy, apod.). Osobně tedy tyto věci vůbec neřeším, prokáže-li příslušník toho kterého sboru svou"plackou",že má výjimku. Na druhé straně mne ale opravdu nezajímá kam dotyčný patří, pokud se jedná o alkohol,popř.způsobenou nehodu, to ať si "mává čím chce", tam veškerá kolegialita končí.Jinak dělá-li kdokoli svou práci a dodržuje při ní pravidla, která mu dává zákon, nemám důvod ani potřebu mu v tom bránit, naopak, rád mu pomůžu a budu jeho výjimky respektovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS2 17:06:26 13. 03. 2009
default.png
Nepsal jsem to jenom proto, abych měl příspěvek v tomhle vláknu. Jestli čteš i ostatní diskuze, tak určitě víš, že já skoro vůbec nepíšu, takže jeden z těch "Pojd´ tam honem něco napsat" fakt nejsem a být nechci. Tahle diskuze je o dvou skupinách lidí, přičemž ti z té první si nemůžou dobré tři měsíce po tom, co potkali BISáka, otevřít barák, poněvadž se bojí, že by jim mohl vyletět do vzduchu a lidem ze skupiny druhé je to vlastně jedno, protože si myslí, že něco takového v běžním světě neexistuje. Já osobně toho moc nevím, ale věřím, že něco takového se stát může, né však, když příslušník policejního sboru zastaví nevědomky BISácké auto. Diskuze je o tom, aby se zakladatel vlákna dověděl to, na co se ptá, popřípadě, aby se čtenáři a účasníci diskuze dověděli nové info, tohle je však science fiction o ničem. Ti co nic neví, si připadají důležitě, ti co něco ví, se smějí. Ja nic nevím a směju se, což mluví za vše. ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:46:19 13. 03. 2009
default.png
no ono to není tajné.... ale ty nejsi od sboru, kdyby jsi byl, pochopil by jsi, že jsou věci veřejné, jsou věci interní a jsou věci soukromé, pak jsou i tajné .-))), důvěrné, přísně tajné, vyhrazené.. bude toho víc. Jinak souhlasím, ptát se na veřejném, byť odborném, fóru na "některé" věci vyvolá pouze víc otázek, než odpovědí.. takže platí, tohle vlákno se již samo vyčerpalo... .-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAJA-RUS 08:21:12 13. 03. 2009
default.png
Tak to jsme tu od toho 11.3. oba out :-). Jedine, v cem s tebou musim souhlasit je, ze "prazdnou slamu" tu nejspis mlatime vsichni,ale zrejme je to tema zajimave, kdyz je "tajne"...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 08:06:16 13. 03. 2009
default.png
..a ty neplácáš? ty jsi podle mě out víc jak dva dny, a to od 11.3. o zde tato diskuze začala. Chápu, že diskuze už vyčerpala téma, přesto ani ty ani Tomáš nemusíte takhle žvanit, jen proto, že chcete mít příspěvek v tématu... na vás dva se předně hodí "mlátit prázdnou slámu".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 08:01:40 13. 03. 2009
default.png
.-)) vcelku zajímavý názor, repsk. pojednání o tom, jak jsou ostatní tak nějak vlastně mimo a píšou vlastně o tom co neví, vlastně píšou, že nepíšou...no a tvůj příspěvek je o čem? Četl sem ho 3x a nepochopil jsem smysl.. nebo něco jako "vím, že nevíte, že někdo ví a já vím, že vám to neřeknu"..tak asi takový to dává smysl...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAJA-RUS 07:51:56 13. 03. 2009
default.png
Dave007: naprostý souhlas,konečně normální a logický názor,který je zcela zřejmý většině lidí, jen někteří jedinci nechtějí sami sobě přiznat, že by to řešili úplně stejně. Tomáš: také souhlasím, pokud to někdo z nich čte, musí se opravdu náramně bavit, protože všichni jen plácají a ve skutečnosti jsou z toho 2 dny out, to jsi fakt napsal hezky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS2 23:48:26 12. 03. 2009
default.png
Vcelku srandovní počtení v tomhle vláknu, abych pravdu řekl. Jakýsi hraní si na hrdiny, mám to říct, nemám to říct. Čas si přiznat, že ten kdo tady píše ví jen hodně málo z toho, co se vlastně okolo děje. Všechny Vaše možné zkušenosti/zážitky se zakládají na "Ten mi říkal, že tamten tamtoho zastavil", ale protože se to týkalo BIS, všichni z toho byli dva dny out. Kdyby to však bylo skutečně tak závažné, jenom u hospodského klábosení by to zcela určitě neskončilo. Ti, co o tom pak opravdu něco ví, se ted´ pravdopodobně smějí tomu, jak se tady snažíte přijít na něco, o čem nemáte ani páru. Lepší kolikrát nic neřešit, je to stejně tláchání o ničem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio