Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Zvláštní příplatek na ZOP

ahoj, rád bych znal váš názor. podle služebního zákona je zvl. příplatek v I. skupině 3-6000,- Kč při vyslání na studijní pobyt (zákl. odbornou přípravu) podle § 38 se tento příplatek z rozhodnutí ředitele bezp. sboru snižuje. dočetl jsem se zde v diskusi, že by měl být snížen na 2000,- Kč po dobu studia na ZOP-ce. můžete mi někdo vysvětlit na jakém základě lze tento příplatek snížit pod hranici uvedenou v zákoně?díky za vaše názory. podle mě by neměl být nižší než 3000,-Kč. byl jsem na ZOP v roce 07-08 jěště na 12 měsíců a měl jsem jako pražák zvl. příplatek 3000,. po celou dobu studia v jihlavě
ROBERT :: Datum založení: 15. 03. 2009 :: celkem 12 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LANDER 23:20:02 20. 03. 2009
default.png
Debata o tom, jestli je vetsi riziko na skole nebo v primem vykonu je o nicem. Kazdy tu muze argumentovat necim jinym a pokazde to muze byt pravda a pokazde s jinym vysledkem. Zazil jsem ve skole hovado, na ktere promluvil na strelnici instruktor a on se otocil do rady lidi s natazenou zbrani, s nevypustenym kohoutem a prstem na spousti!! 7 lidi bylo v te chvili primo ohrozeno strelnou zbrani. V tu samou dobu 100% na nejakem MOP sedel nekdo, kdo hral Solitaire a bastil chleba se sunkou. Na druhou stranu jiny den ve skole hrozilo riziko v podobe kocoviny a nechteneho tehotenstvi, naopak ten samy typek nekde zakrocoval proti nekomu, kdo mu v Psionu vyjel jako nebezpecny pachatel. Kazdopadne sam za sebe muj osobni nazor: Myslim, ze 6000 v primem vykonu a 3000 na skole nebylo tak spatne. Sami si polozte otazku jestli by jste se vratili do skoly a nic nedelali za cenu odebrani osobnich priplatku, priplatku za vedeni, -4000 z rizikace a soupnuti do druhe platove jako maji novacci... Vyleze vam z toho 13000 cisteho mesicne a budete radi. A to ze je nekdo na skole neznamena ze toho sni min nez my v primem vykonu, ze mu nekdo snizi poplatky a najem, ze spotrebuje mene mydla, zubni pasty, hajzlpapiru... Navic uprimne receno, pokud jste denne ve skole, tak moc moznosti si k tomu mizernymu platu neco privydelat neni. Asi by mel byt plat ve skole nizsi, ale zase trochu s rozumem. Ten rizikovej na skole snizovat nemeli. A v Praze by mohli klidne rozdavat priplatek za buzeraci...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PULT 18:46:52 20. 03. 2009
default.png
Ovšemže, promiň, trapně jsem se spletl a i špatně vyjádřil. Má to být přesně takto: ZPPP č.5 a 9/2009 novelizuje ZPPP č. 188/2008, kterým se provádí některá ustanovení zákona č. 361/2003 (přeci jen jsem ta čísla našel). A právě tato novela ZPPP upravuje zařazení služebních činností do dvou skupin a výši zvláštního příplatku. Ten rok mi tam něvědomky skočil v souvislosti se zákonem o Policii ČR, který je ovšem v tomto tématu úplně out. Takže ještě jednou se omlouvám, že jsem zde tak na 1/2 hod šířil bludnost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 17:38:35 20. 03. 2009
default.png
kteří "nejste v obraze", prosím, nedělejte ostudu policistům, kteří znají a přestaňte tady psát své "bludy" ke kterým nevím kde přicházíte. Pulte, zákon 361, který zmiňuješ je z roku 2003 Sb., a ZPPP není novelizací zákona 361/2003 Sb., ale jedná se o závazný pokyn policejného presidenta. Pulte, Roberte a další...prosím, chovejte se jako dospělí a pište jenom to o čem něco víte. Děkuji Vlasta

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PULT 17:06:07 20. 03. 2009
default.png
Zákon č. 361/2008 Sb. byl novelizován ZPPP (bohužel nevím číslo ani účinnost), kde je přímo stanoveno, které služební činnosti se zařazují do II. skupiny. No a zde je přímo psáno, že rozpětí zvláštního příplatku 1000 až 2000 Kč pobírají mj. i policisté zařazaní ve školách a školských účelových zařízeních.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-J-BILY 14:33:54 20. 03. 2009
Pavel J. Bílý.jpg
Robert: Četls příspěvek Vlasty? Tam to máš jasně napsané. Já ti sem tedy ještě přihodím citaci z § 120 zákona o služebním poměru...: "(3) Příslušník, který vykonává službu spojenou s ochranou zájmů státu, při nichž může dojít k ohrožení jeho života nebo zdraví, popřípadě k jiným závažným rizikům, nebo službu s mimořádnou psychickou zátěží, má nárok na zvláštní příplatek ve výši 3 000 Kč až 6 000 Kč měsíčně v I. skupině a 1 000 Kč až 4 000 Kč ve II. skupině. (4) Zařazení služebních činností do I. a II. skupiny a výši zvláštního příplatku pro služební místa v bezpečnostním sboru stanoví ředitel bezpečnostního sboru služebním předpisem." Už to tam vidíš? Kde máš co pod hranicí stanovenou zákonem? Další omyl, který uvádíš, je: "že jakmile jsi přijat do služebního poměru máš stejná práva i povinnosti jako kterýkoliv jiný policista který slouží třeba 10 let". Hloupost - stačí si přečíst např. § 10 odst. 4 c) zákona č. 273/2008 Sb., o Policii ČR. Takže stejné povinnosti jako policista sloužící 10 let na té ZOPce prostě nemáš, neplácej tu nesmysly. Ota: Jak je po návratu z psychiatrické léčebny a "překvapivém" fiasku při přijímacím řízení?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ROBERT 14:07:17 20. 03. 2009
default.png
kamenovat tě nebudu ale když se na to podíváš pořádně tak zjistíš že jakmile jsi přijat do služebního poměru máš stejná práva i povinnosti jako kterýkoliv jiný policista který slouží třeba 10 let. nejde mi o to mít celý rizikový příplatek ale ptal jsem se tady proč ho snižujou pod hranici která je uvedena ve služebním zákoně a na to mi tu nebyl nikdo zatím schopen odpovědět, to vím taky že na ZOpce se ti teoreticky nemůže nic stát že je tam riziko menší ale pořád jsi v uniformě a kdyby k něwčemu po cestě do školy došlo občana nezajímá že jěště nemám po škole pro něj jsi prostě policajt a on potřebuje tvoji pomoc srovnej se s tim jak chceš

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OTA 23:54:34 19. 03. 2009
default.png
mas icq?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 23:00:47 19. 03. 2009
default.png
pravděpodobně jsi "služební zákon" buď nečetl,ale protože uvádíš, že jsi v něm "o nižší částce než 3000 nenašel zmínku", potom jsi jej pravděpodobně četl, ale špatně. Právě v Tebou uvedeném § 120 odst.3, zák.č,.361/2003 Sb. je kromě dalšího uvedeno, že příslušník má nárok na zvláštní příplatek ve výši 3000 Kč až 6000 Kč měsíčně v I. skupině a 1000 Kč až 4000 Kč ve II. skupině. Takže vosayem uvedených 1000 Kč je v souladu se zákonem a Ty než tady začneš uvádět že je něco v rozporu se zákonem, tak si ten zákon nejdříve řádně prostuduj a nedělej paniku. Hezký večer Vlasta

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIN 22:52:54 19. 03. 2009
default.png
A můžeš mi kolego jako říct proč bys měl po dobu ZOP pobíral celý rizikovy příplatek když sedíš v lavici a posloucháš chytré řeči školitelů co min 10r nebyli v přímém výkonu.. Ten rizikáč plný je pro ty co slouží! A teď mě tu kamenujte. Čest...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ROBERT 21:33:13 19. 03. 2009
default.png
to ti ten zvláštní příplatek servali úplně že jsi neměl nic? já jsem se snažil dívat ale nic jsem zatím nenašel,když jsem dostal rozkaz k vyslání na ZOP tak tam stálo že podle § 120/3 ředitel snižuje příplatek na 3000,- tak by mě vážně zajímalo jaký předpis to upravuje a pokud takový je tak je podle mě v rozporu se zákonem, proto v celém služebním zákoně jsem o nižší částce než 3000 nenašel zmínku tak fakt nevim

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio