Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Náborování

Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli jde se nechat náborovat předem k nějakému útvaru pčr? Myslím to Tak, že ještě před nástupem na zopku se nechám náborovat například pmj, kteří si mě po zopce stáhnou k sobě a nebudu muset čekat na náhodné rozřazení.. Chci předejít situaci, kdy by mě poslali třeba na dopravku.. Díky
MARSI :: Datum založení: 30. 10. 2018 :: celkem 29 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu POLDICEK 12:55:33 30. 12. 2018
default.png
ANBERLIN [2018-12-29 12:54:18]:

U nas na obvode na to nejsou lidi. Maximalne nekde na vetsim mistnaku. Neberu ti, ze te bavi ulice. Me uz po deseti letech se tahat s ozralama a fetakama a resit obcanska souziti opravdu unavuje. Radsi to zpracovavam. Jako hlidkar co? Nekam prijedes, pofackujes to tam ale zpracovat to stejne musi obvodak. Me na hlidkovy stvalo, ze nevim jak ty veci koncily. Neumel jsem v podstate nic, maximalne napsat uz nebo zadrzovak pri chlastu. Kdyz to pak srovnam s tim co musi umet obvodak (aspon vetsina), tak k uzoufani, jak se sypou penize do krajskeho PEO nebo treba PMJ a obvodaci po 10, 15 letech maji 800 Kc osobko, kdyz uvazis zodpovednost pri rozhodovani na staly, nutny znalosti a dohadovani se SZ.
P.s. nepis mi prosim, ze kdyz chce obvodak penize, tak ma jit na PMJ :)) to neni reseni. Obvod pmj nebo hlidkovou zastoupi, obracene to nejde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANBERLIN 12:54:18 29. 12. 2018
default.png
POLDICEK [2018-12-29 07:15:26]:

Kolego, nevím jak u Vás, ale i na obvodech bývají policisté zařazení na hlídkové službě. Tudíž v tom nevidím žádný problém. Na obvodě právě čichne policajt k základům policejní práce nejlépe. A dál se může potom rozhodnouti, zda mu ulice vyhovuje stejně tak jako třeba mě, víc než sedět na spisech. Ne každý polda se chce zahrabat na papírech, hlavně když je operativa nedostižná meta.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 07:15:26 29. 12. 2018
default.png
ANBERLIN [2018-12-16 17:27:30]:

Podle mého už by na obvodě měl sloužit polda, který má zkušenosti ze zákroků, které získal právě na OHS nebo PMJ a zde se je naučí pořádně administrativně zpracovat i s ostatním nápadem. Myslíš, že polda, který se na OOP podívá pod pokličku trestního řízení bude po pár letech chtít prožívat svůj život v autě a jezdit na OHS nebo PMJ? Vždyť je to krok zpátky v jeho kariéře.
U nás vždycky platilo, že správnej polda má začínat na hlídkový, tam se vyblbnout, a pak jí na obvod, dále SKPV atd. Ono je pak dost poznat, kdo začínal na OHS nebo na obvodě nebo nedej bože přímo na kriminálce.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 00:54:58 28. 12. 2018
mia.jpg
Obavam se jen tak mimochodem, ze kdyz se nekdo chova jako ze spolknul encyklopedii aspon si neplete pojmy- mit cich na lidi s tim mit predsudky // byt vyspely se zkusenostmi s tim byt zakomplexovany a vyhorely..

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 20:40:27 16. 12. 2018
Joe.jpg
ANBERLIN [2018-12-16 17:24:17]:

Podle mě chodili v posledních 30 letech na PMJ i úplní nováčci. Záleží spíš na tom v jakém procentu k celkovému počtu byli. Zakopaný pes je v tom, že dřív bylo na PMJ víc déle sloužících policistů.
Nikdo učený z nebe nikdy nespadl, jsou pouze Ti co se učí rychle a rádi a Ti, kterým to jde pomaleji nebo se jim dokonce ani moc učit a zlepšovat nechce.
Nikdo si nemůže myslet, že ze ZOPky po pár měsících vyjde hotovej polda. Na základním útvaru se mu po ZOPce musí někdo zodpovědnej a šikovnej věnovat, za což by měl zodpovídat vedoucí, protože je to v jeho zájmu a taky by podle toho měl hodnotit kolegu, kterému nováčka svěřil. Pokud bych měl porovnávat, tak příprava, kterou jsem měl já před x lety byla oproti dnešní ZOP úplnej čajíček, kdy jsem si z praktického nácviku nevyzkoušel skoro nic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANBERLIN 17:27:30 16. 12. 2018
default.png
Jo a pro hnidopichy, momentálně nesloužím na PMJ ani OHS. Ty doby mám už za sebou. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANBERLIN 17:24:17 16. 12. 2018
default.png
Bývaly doby, kdy na útvary jako PMJ nebo Brněnská OHS (což je přímé pokračovaní PMJ Brno), byli vybírání policisté, kteří mají už na ulici něco za sebou. Ta doba je už bohužel dávno pryč, díky obrovskému personálnímu podstavu.

Už to ani nedokáži spočítat, kolikrát jsem měl, během pár posledních let, nového kolegu na zaučení. Mám jisté zkušenosti, a proto mohu říct, ze "cpaní" nováčků na útvary typu PMJ apod., je cestou špatnou. Vzhledem k tomu, že současná ZOP nedá nováčkovi téměř nic, mimo teoretických znalostí, neumí tak nový polda logicky na začátku kariéry vůbec nic. Zkušenější kolega ho pak na zákroku musí metodicky vést, což u složitějších zákroků, na které bezpochyby PMJ jezdí, nemusí být možné. Další věc je, ze nový četník, bez zkušeností, prahnoucí po akci a dobrodružství, může sebe i svého parťáka dostat velice rychle do průseru.
Takže se ptám, kdo z PMJ by opravdu chtěl kluka nebo holku, čerstvou po ZOP? Já tedy ne. Správná cesta je OOP (2 roky)---> PMJ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 14:49:18 16. 12. 2018
Cody.jpg
Ty jseš taky "borec" budu hádat severní Morava sloužící v Praze .....
No ještě žes nepoužil týpek nebo frajer pane kolego,rozhlédněte se kolem a přemýšlejte ...pokud tedy nejste ročník toho...borce.. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZELIXD 22:04:30 15. 12. 2018
zelixd.jpg
CODY [2018-12-14 16:36:12]:
Jako fakt? Z pár vět poznat co je ten borec zač? :D Tak to tleskám neměl ty jsi dělat psychologa? Třeba by u policie nebyly takový jako ty, co si myslí že spolkli encyklopedii...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 18:45:22 14. 12. 2018
default.png
MARSI [2018-12-13 11:45:11]: Pokud slouzis u MP a chces k PMJ zacal bych dotazem na PMJ, zda je aktualne sance byt naborovan k nim. Personalista se te bude snazit natlacit tam, kam on potrebuje. Kolem a kolem se neda verit personalistum ani radam na netu. Spise to chce nejakou vlastni snahu, mit co nabidnout a nenechat ze sebou vy... Jit z MP k PMJ by stran zkusenosti nemel byt zadny zasadni problem. Obe slozky resi to co se zrovna deje na ulici a dopravu... jen PMJ ma vic zajimavych oznameni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio