Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kemp vs. psychotesty starym zpusobem.

Zdravim budoouci kolegove, mam dotaz a verim, ze tu je nekdo, kdo by mohl znat odpoved. Uspesne jsem prosel fyzickymi testy i psychologickym vysetrenim tzv. "po staru" (IQ test, stovky otazek v osobnostnim testu, kresleni stromu a pohovor s psycholozkou), ceka me jeste lekarska prohlidka, vysetreni na OPL a pohovor. Jak urcite vsichni vite, v nekterych krajich je zaveden jako nastavba ke klasickym psychotestum jeste kemp. Jde mi o to, ze v prubehu prijimaciho rizeni jsem trosku prehodnotil misto, kam se hlasim a chtel bych to zkusit v jinem kraji. Trochu jsem patral a zjistil jsem, ze v tom kraji, po kterem pokukuju, k psychotestum patri prave kemp. Volal jsem tedy dane personalistce a ta mi sdelila, ze pokud bych chtel prestoupit k nim, musim ukoncit prijimaci rizeni tam, kde jsem ho zacal a zacit nove u nich. S tim ze fyzicke mam splneny, ale jelikoz u nich je soucasti proverovani osobnostni zpusobilosti i zminovany kemp, musel bych ho podstoupit i kdyz mam doma papir o tom, ze jsem osobnostne zpusobily pro praci u PCR. Zaroven dodala, ze pokud bych na tom kempu neuspel, cely vysledek me osobnostni zpusobilosti pozbyva platnosti a s papirem, co mam doma si muzu vytrit rit :). Jako druhou moznost mi dala dokoncit prijimaci rizeni tam, kde jsem ho zacal a pak zazadat o prelozeni uz jako prijaty policista, coz jsem kvitoval s tim, ze vim, jak to s vymenama mezi kraji funguje a ze za stavajici personalni situace pojede driv cert na bruslich do prace, nez by me nadrizeny pustil jen tak pryc. Nacez pani zacala byt mirne arogantni, ze pry to o necem vypovida, kdyz se kempu chci vyhnout, coz me uplne dostalo, protoze ja opravdu nejsem clovek, co se vyzvam vyhyba ba naopak. Cele me to velice zarazilo, protoze jsem mel za to, ze osobnostni zpusobilost je jen jedna globalne pro celou policii a kdyz uz mam doma papir o tom, ze zpusobily jsem, nemuze mi to nikdo takhle sebrat. Zaroven je zvlastni, ze od jine personalistky mam info presne opacne. Takze babo rad. Snazim se v tom najit logiku a hlavne najit pravdu o tom jak to funguje, kdyz leva ruka nevi, co dela prava a v kazdem kraji se zjevne meri dvojim metrem.. ale az takhle?? Je tu nekdo, kdo by mi k tomu mohl rict vic? Predem diky :)
EARI :: Datum založení: 21. 02. 2019 :: celkem 20 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu EARI 19:35:18 03. 03. 2019
default.png
AF13 [2019-03-03 18:34:05]: No ono to ani v tom civilu neni jednoduche, to bych mohl vypravet. Vim, jake to je, makat na stavbe 12h denne ve vedru i mrazu, vim, jake to je vyrabet 12h denne ve fabrice jako agenturni zamestnanec nesmyslne pocty kusu a pri jakemkoliv nizsim poctu se nechat jebat vedenim a vysvetlovat, jak jsem si mohl dovolit nesplnit normu. Vim, jake je zkusit podnikat od nuly a neuspet a dokonce i vim, jake je delat pod ceskym soukromnikem, ktery pro sebe skudli kazdou korunu a na sve zamestnance sere. Ono to nikde neni idealni, ale pokazde ma clovek svobodnou vuli a muze se rozhodnout, co bude dal delat. V kazde praci jsem narazil na chronicke stezovatele, kteri kdyz meli moznost neco zmenit, tak radsi drzeli hubu a krok, jen aby nahodou neprisli o to, s cim nejsou spokojeni. Nikdy jsem v tom nenasel logiku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 18:34:05 03. 03. 2019
default.png
EARI [2019-03-03 14:22:27]: Tak část lidí prostě chce být policajt... je to asi i trochu droga. A další velká skupina sice na vše nadává, ale pořád ji to za ten poměr peníze vz. dřina :-D stojí... v civilu by museli delat vic, což by někteří asi ani nedokazali a ta jistota, že by se měli nějak výrazně líp tam většinou není. Taky by se jim mohlo stát, že by je vykopli už ve zkušební době.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EARI 14:22:27 03. 03. 2019
default.png
BOBRAS [2019-03-03 12:34:41]: Nevadi mi to, nebylo to mysleno tak, ze si chci na neco stezovat, zajimalo me jen, jak tohle konkretne funguje. Mam par znamych, co slouzi a nedelam si uz o nicem iluze. Neni mi 20 a v zivote jsem si uz zkusil ruzne prace. Co mi nejde na rozum, je to, ze kdyz nekdo neni nekde spokojeny, at uz je to v jakemkoliv zamestnani, proc proste neodejde? Uz to tady kdysi rozjizdel Hammer, jak v rakousku si clovek u stroje vydela 4x tolik, ale tak proc s tim ten clovek nesekne a nejde do toho Rakouska? To ma retez na noze? Chapu ze existuji pasti typu hypoteka a podobne, ale kazdy ma snad svuj zivot ve vlastnich rukou.. Tim nechci v zadnem pripade nejak utocit, nebo zpochybnovat neci nazor. Mam uctu ke kazdemu, kdo za stavajici situace zustava a tu praci dela aspon trochu svedomite. Jen tomuhle pristupu nerozumim.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 12:34:41 03. 03. 2019
default.png
CHip ma pravdu, jestli tě mate či vadí tohle... tak počkej, až se dostaneš do uniformy...upřímně moc nechápu proč tak člověk dneska leze.. mam 4 křížky u sboru... dneska kdyby tam chtěl můj potomek... raději mu zlámu hnáty.... všichni na všechno kašlou.... stupidní výcvikové metody... šílené chování těch blbečků od PMJ/SPJ zákroky někdy až hrůza... všude samé papíry.... důvěra v policii 0% zrovna dneska na ulici jeden chlapík o skupince policajtů prohlásil, že jsou buzny, že obtěžujou bezďáka místo aby řešili feťáky co seděj o lavičku vedle... no div tomu šedesátkááři, nedali do zubů....
To jsem si nemohl dovolit ani jako SNBák za hluboké totality na veřejnosti v parku někomu nadávat do čůr*ků a zmr*dů.. dnes běžná praxe... Takže jestli není to lepší zabalit a jít jinam... Hromada lidí to má na dojetí...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 08:58:02 03. 03. 2019
Chip.jpg
Vitej u PČR.:-) Takhle to prostě je. Kazdy kraj má totalne jiny zpusob naboru, jiné vyhodnocovani psychotestů. Nektete kempy maji, nektere nemaji. Nektere tam.posilaji vsechny lidi, nektete jen ty, co maji vysledky nekde mezi... A neochota nekterych personalistek je vseobecne znamá... Nevadi že ti to teď nedava smysl, casem začne...:-)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 20:57:55 24. 02. 2019
default.png
Jsou tu k... Doporučoval bych dodělat vše ve svém kraji a pak řešit přestup.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EARI 15:25:59 24. 02. 2019
default.png
FOXX [2019-02-24 15:16:21]: No takove brikule se mi delat nechteji.. takze zustanu u prvni dobre a kdyztak to budu v budoucnu resit pokusem o prestup.. kazdopadne dekuju :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 15:16:21 24. 02. 2019
Foxx.jpg
EARI [2019-02-24 15:09:50]: Musel bys ukončit ted výběrové řízení v kraji, kde se hlásis, započít jej v kraji s kempem, pokud bys tímto neprošel, bude s tebou ukončeno výběrové řízení a ty bys musel opet započít vyberko v jinem kraji... spis by se na tebe mohli divat zvláštně v tom prvním kraji, ze nejprve ano, pak ne, pak zase ano.. ale psycho by ti melo normalne platit ve vsech krajích 2 roky... pokud se pletu, nechť me, prosim, někdo opraví...:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EARI 15:09:50 24. 02. 2019
default.png
FOXX [2019-02-24 15:01:00]: Jasne toho jsem si vedom..zajima me ale, jestli pokud bych sel a neudelal kemp prijdu o moznost se v budoucnu hlasit do kraje, kde kemp neni..precejen mam dobre nakroceno a nechci si tim zavrit dvere na dalsi dva roky plosne..kdyby naaahodou:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 15:01:00 24. 02. 2019
Foxx.jpg
EARI [2019-02-24 12:52:52]: Policie ČR je samozrejme jen jedna, ale zaroven se krom celorepublikovych utvaru deli na krajská ředitelství a kazde toto ředitelství si muze samo určit, jakým zpusobem navic chce testovat a prověřovat sve uchazeče. Na přijetí do služebního poměru neexistuje právní nárok, takze asi tak. Bud udělej kemp a než do kraje, kam chces jit, nebo jdi tam, kde kemp neni a porad si pak s přestupem.. nerekla ti vyloženě nic spatne ;-) Hodne stesti...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio