Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

FKSP

Mám další dotaz, a to ohledně FKSP, zda-li funguje i u klasických obvodních oddělení. Asi blbý dotaz, ale raději se zeptám. Jde mi zejména o příspěvěky na dovolenou apod. Děkuji za odpověď.
BETULE :: Datum založení: 08. 04. 2009 :: celkem 9 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 20:52:13 09. 04. 2009
default.png
Baca: no tou CK to asi nebude, ale systémem FKSP, založeném na presumci podvodu .Můj spolužák který spadá pod oblastní ředitelství ciziny, to musel dělat takto: V lednu podat žádost o příspěvek na předepsaném formuláři ke komisi FKSP. Cca v dubnu se najít na intranetu (zda uspěl). V případě úspěchu (po vybrání zájezdu) dát objednávku na CK (samozř. pojištěnou proti krachu). Fakturu musí CK zaslat opět na oblastní řeďitelství( i když fakturační místo je uvedena Praha) ke kontrole panem ředitelem(i když mám peníze již schválené), a z oblastního ředitelství faktura cestuje kurýrem teprve k fakturaci do Prahy! Když zrovna některá z ekonomek marodí, tak máte smůlu. Také se mu stalo, že v předvečer odletu na dovolenou mu volala CK, že ještě není příspěvek zaplacen. Tak se dohodli, že rozdíl vyrovná na letišti při odbavení poukazu. Zaplatit celou částu u CK, a pak si ji nechat vrátit dobropisem, také není možné! Jenicekk: nárok na příspěvek vzniká po 3 letech služebního (pracovního) poměru. Nevím, zda jsi při řízené praxi rozkazem ještě ve škole (nebo u kmenového útvaru)Jestli splňuješ první podmínku, tak se zeptej u útvaru pro který jsi náborován a kam se po škole vrátíš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 20:34:03 09. 04. 2009
X-sat.jpg
OPAKUJI - každý kraj má své ZÁSADY PRO ČERPÁNÍ PŘÍSPĚVKŮ Z FKSP. Najdi si je a přečti. Na ekonomickém oddělení určitě poradí!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JENICEKK 19:56:54 09. 04. 2009
default.png
jsem nařízené praxi,mám nárok na příspěvek na dovolenou?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BACA 19:13:21 09. 04. 2009
default.png
nevím v které CK jsi byl,asi žerou kokosový těsto z FKSP jsem ,měl proplacenou dovolenou 3x od roku 1996 a vždy bez problemu,chyba neni ve FKSP ani systému,ale v CK

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 11:41:33 09. 04. 2009
Peca.jpg
jj, když jsem v cestovce vysvětloval postup co se všechno musí udělat, aby mi to fksp proplatilo, madam v cestovce málem "omejvali":-) Každý kraj má skutečně s FKSP zcela jiné hospodaření, nám to ze tří let snížili na dva roky a částku oproti původní ponížili o 2tis.Kč.Vše by mělo být podorobně vysvětleno na intranetu ekonomickém odd. příslušného kraje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 10:53:29 09. 04. 2009
default.png
Když se občas probírají na různých sezeních podmínky FKSP. Tak asi opravdu „nejprohnilejší“ jsou na pražské správě. Byl jsem v domnění, že když je tam ten „ přespolní“ velitel, tak že se to změní (no bohužel). Zřejmě však za nitky táhá úplně někdo jiný. Čistě teoreticky, kdyby na tebe nějaký výlet vyšel, tak si můžeš vybrat jen určenou destinaci ( a většinou na termín mimo prázdniny).Rod. příslušník dostává mírnou slevu. Porovnáním s katalogem některé z cestovních kanceláří na našem trhu, tak za cenu značně předraženou. Zřejmě je to proto, že je nabídka prostřednictvím cestovní kanceláře MV (teda jestli ještě něco takového existuje, pří masové privatizaci a pronájmu léčebných a rekreačních zařízeních MV, bleskově založeným s.r.o.). Koupit si v Praze zájezd v „cestovce“ s nějakým příspěvkem od FKSP není možné. Kromě rámcových pravidel o hospodaření s prostředky přidělené tomuto fondu, je zřízena komise, která v rámci těchto pravidel rozhoduje jak se s nimi naloží. Zřejmě má pražská komise dobrý důvod již celé roky tyto pravidla neměnit! Na rozdíl od většiny polic. správ v ČR, kdy si zájemce do určitého termínu podá žádost, a komise jí projedná. U cestovky se zaplatí zájezd (- příspěvek) a cestovka si na základě objednávky rozdíl částky vyfakturuje u ekonomického odd. PČR. Bohužel celá transakce trvá cca měsíc, tak že je např. problém koupit „zájezd last moment“.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETR-SASINKA 10:12:26 09. 04. 2009
default.png
V Praze žádný příspěvek na dovolenou nedostaneš. Jen máš možnost jet na dovolenou, kterou ti nabídne Správa. Nicméně tyto nabídky jsou hodně legrační. Všechny ucházející zájezdy jsou zabrané, než se to dostane na ty nespodnější místa. Jezdí tam civilní zaměstnanci, sekretářky a tak:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 09:58:49 09. 04. 2009
X-sat.jpg
Každý kraj si určuje a specifikuje podmínky čerpání FKSP. Určitě neřeší služební zařazení (OOP nebo SKPV apod.). Hledejte tedy "Zásady čerpání z fondu FKSP" na ekonomickém oddělení Vašeho služebního kraje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 07:23:07 09. 04. 2009
Střízlivej.jpg
Sloužím na OOP s asi necelými 100 policisty (včetně předškoláků a školáků). FKSP tady funguje úplně perfektně: na začátku roku (březen) se nás zeptají, jestli budeme čerpat příspěvek na dovolenou z FKSP, což musíme písemně stvrdit i podpisem. Takže úplně všichni máme ty nejlepší věštecké koule a umíme skvěle předpovídat a víme tedy vždy dopředu, že se nám třeba v průběhu roku naskytne výhodná dovolená a podle toho buď na začátku roku žádáme nebo ne. Pokud by se někomu stalo (a to se stalo už mému kolegovi), že si zaškrtneme ANO (budu žádat o příspěvek an dovolenou) a pak se po několika týdnech či měsících dovolená nerealizuje (byť třeba ne naší vinou), tak máme na tři roky útrum, protože jsme o ten příspěvek již jednou požádali a přesto, že jsme si jej nakonec nevybrali, počítá se to jako že jo. Nárok na další příspěvek je až po dalších třech letech služby na "okrese". Kdysi k nám přišek kolega, který sloužil asi 5 let v Praze a asi po 2 letech na našem obvodě žádal o příspěvek na dovolenou z FKSP a bylo mu řečeno, že na něj nemá nárok, protože na "okrese" nesloží ještě 3 roky. Jestli to jinde funguje lépe, buďte rádi. Na moravě v pod SMK moc ne. Ale asi to bude i tím, že jsme relativně daleko od centra.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio