Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

postup na dopravce-hlidkova

tak mám prý po praxi nastoupit na dopravku,na silniční dohled,prý ve 3t,ale pořád nevím kolik to dělá v čistém a zda tam mohu mít postup do 5t
JENICEKK :: Datum založení: 09. 04. 2009 :: celkem 70 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OUT 18:55:41 16. 04. 2009
Out.jpg
Napsal si to hezky, jen jedna pripominka. Kdyz mas mesicni mzdu, tak i prescasy se podle zakona musi proplacet. Zamerne rikam "musí" protoze zakon nepripousti nejaky "melo by se". Mas mesicni hodinovej fond za kterej mas tu mesicni mzdu a kdyz ho presahnes, tak je to prescas a ten ma bejt zaplacenej. Ale musi se to samozrejme evidovat atd. atd. a tak se to fakt na mnoha mistech radsi neresi a resi se to formou tech odmen. Kazdopadne jednoznacnej souhlas s tim, ze svoji praci si udelat musis a nikdo ji za tebe nedodela.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOB52 21:45:37 15. 04. 2009
default.png
Aby, jste se nehádali, kdo dělal za míň peněz na hodinu, tak já začínal za Kčs 9,60/hod v době, kdy 100g šunky stálo 10, máslo 10, pivo 2,50 a chleba 4,40. :) Určitě se najde, ale někdo kdo dělal ještě za méně. Existují tři základní mzdové formy časová mzda, mzda, úkolová mzda a prémiová mzda. Časová je buď za hodinu, nebo za měsíc. Když člověk dělá v hodinovce, tak dostane přesčasy zaplaceny a za noční a víkendy jsou procentuální příplatky, které si momentálně nepamatuju. Ale pokud člověk dělá v měsíční mzdě, což je většinou u "inkoustů" tak se přesčasy neproplácí, svoje úkoly si člověk musí prostě dodělat. Pochopitelně v části firem (těžko hodnotit zda ve většině či menšině) se delší práce zohlední v prémiích. Záleží to ovšem na nadřízeném a postu, který zastáváte. Pim Burger zde uvedl několik informací, které jako člověk neznalí poměrů pochytil, já bych uvedl ještě jeden: Na vedoucích funkcích bývají neschopní blbci. Nebojte, i v privátné sféře bývají mezi nadřízenýma blbci a lidi neschopní řídit sami sebe, natož pracovní kolektiv. Takže výše prémií je zase individuální a né vždy odpovídá odvedené práci, ale spíše vzájemným sympatiím, takže opět shoda s PČR. V soukromé firmě máte také možnost si vybrat náhradní volno, to znamená, přesčas nedostanete zaplacen, ale vezmete si volno. Jenže nikdo za vás vaši práci neudělá, takže je většinou tato možnost pasé. V každém případě by se přesčasy u PČR platit měli. A také při pohledu na platovou tabulku se mi zdá 10% navýšení při směnnosti málo. Takže vám (v brzké době i sobě) přeju, ať se situace změní. PS: A nehádejte se

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:49:40 15. 04. 2009
Out.jpg
Jasny, to je v pohode, divim se kolik mejch znamejch zrovna pise bakuli, je ted takova bakbak sezona:D Ja to mam osobne stejne. Tu a tam kdyz se neco "posere" nebo je treba neco udelat rychle tak taky neresim jestli sem v praci o hodku, dve dyl. Rozhodne neletim hned za sefem a na mzdovku abych si nekde hystericky vypisoval hodinu prescas (znam bohuzel lidi co by byli schopny za neproplacenou hodinu prescas nekoho zazalovat). Nekdy se neco posere i o vikendu a ja si pamatuju jak jsem jeden vikend stravil denne 18 hodin v praci, to byla takova mensi krizova situace. Taky sem zadnej prescas proplacenej nemel. Ale zase sef to ví a prihledne k odmenam, takze je to takovy fifty fifty a nikdo "drobný" neresi. Kazdopadne je to narazovy, rozhodne by se mi taky nelibilo kdybych mel ve smlouve neco jakoze musim 150 hodin odpracovat zadara. To uz je proste konkretni zavazek. Osobne si ale myslim, ze pro nektery lidi z naky vesnice ze Sev. Moravy musi bejt i nastupni plat po ZOPce terno. Kdyz je tam nezamestnanost jak blazen a prumernej plat treba 15.000 hrubyho. Mozna i min, co ja vim.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 22:56:11 14. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Podívej, já si uvědomuju, že dělat 150 hodin zadara není nic moc - zvlášť když jsem tu četl, jak je to využíváno velice sporně a vážně nechci hanit vaši práci. Jde jen o to, že i jinde ti nezaplatí přesčasy (i když možná jich neuděláš 150 hodin ročně), ale zase u PČR máš relativní jistotu práce, pokud neuděláš nějaký echt průser. A věř mi, že třeba v mém oboru, kde sice neudělám ani hodinu přesčasů, protože si pracovní dobu stanovuji podle toho, kolik hodin denně chci pracovat a kolik je zakázek, tak to teď přestává být sranda. Firmy teď začínají šetřit na svých zaměstnancích a hádej, kdo to odnese nejdřív? Externí zaměstnanci, jako jsem já. A znovu opakuji, neříkám, že je vaše práce snadná a že byste neměli dostat víc (osobně bych viděl např. ty 2 miliardy, co padly na MS v Liberci raději na vybavení nebo na platy pro policisty), ale občas mě tu vytočí, jak někteří tví kolegové křičí, jak dřou skoro bídu s nouzí. To prostě není pravda. Možná uděláte 150 hodin ročně zadarmo a možná neberete 30000Kč měsíčně, jak k tomu ponouká náborová kampaň, ale rozhodně nejste žádní žebráci. A fakt je, že když vidím, kolik peněz berou někteří policisté, které znám osobně, za práci, jakou odvádějí při jakém vzdělání, jazykové vybavenosti atd., tak si jen ťukám na čelo a říkám si, jak je toto možné. Nehledě na to, že těch 150 hodin a proplácení přesčasů asi také hodně záleží na vedoucím. Už jsem to tady jednou psal - znám policistu (řadového), co mu (a nejen jemu) prostě vedoucí přesčasy proplácí (nebo alespoň teď od ledna proplácel) a ty peníze byly fakt hooodně slušný při jeho vzdělání (viděl jsem výplatní pásku).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HOGER 21:36:41 14. 04. 2009
default.png
jen mě upřímně řekni jestli bys dělal tam kde kde určitou část hodin odděláš zadarmo asi ne to nepíšu že bych si stěžoval ale myslím si že otom moc nevíš byť píšeš že sis něco přečetl na těchto forech. Píšeš že školíš lidi zkus šéfovy jen tak z legrace nabídnout že mu odděláš 150 hodin zdarma. Nechci tě nijak peskovat ale pokud si myslíš, že víš jak to u této firmy chodí přidej se do ní náborová kampaň pokračuje a pak poznáš tu skrytou tvář.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAUS 20:04:56 14. 04. 2009
Daus.jpg
pisu bakuli tak odpovidam zpozdene. No to vis obchodka bez jazyku. to s tebou souhlasim tam bych to videl neco pod tu dvacku. Nema smysl se chvastat anonyme na netu - aby to nekdo spatne nepochopil. Ja ziju v praze taky celej zivot. 4roky sem delal ve dvou firmach v civilnim sektoru. Platove to odpovidalo tomu co sem psal. Je ale pravda ze mam tri jazyky. Jeden statnici, druhej FCI a treti tak nejak. Zase sem ale musel makat kdyz bylo potreba. Zeleny hodiny sem ve smlouve nemel plat byl slusnej ale prescasy se neproplacely. Proto me udivuje jak treba nekteri kolegove nemuzou prekousnout zeleny hodiny. Myslim ze spousta policistu musi po odchodu od PCR pekne valit bulvy...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 18:59:12 14. 04. 2009
default.png
Nic si z toho, Drexo, nedělej. Přece se nebudeš urážet nad názory civilisty, který je posbíral někde na vláknu mezi hádajícími se kolegy... :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDYS 18:40:44 14. 04. 2009
default.png
Tak Vám nevím, ale myslím si, že názory civilistů jsou pro nás přínosem. Alespoň se trochu dostaneme do reality civilního sektoru. A to jak to shrnul Pim Burger je, a to si vážení kolegové uvědomte, to jak působíme těmito fóry na veřejnost. Pro OTU máš hodně divoké sny a až se srazíš s realitou. To bude rána. Třeba se ti rozsvítí, ale moc tomu nevěřím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 14:23:04 14. 04. 2009
default.png
(poznamka - mysleno Ad. absurdum) No jo no holt pro mazaky ses "langruv svacinkovy VS zasivaci ZOP smrkac" a pro civily "uplakana dvojita nula" :) Jeje jak mi tohle neco pripomina :) Ja uz se tomu fakt smeju. Ale souhlas s Outem, tyhle vecne hadky jsou k nicemu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAUS 11:28:52 14. 04. 2009
Daus.jpg
Jo Barrande typnul si to vice mene. Nevim jakou to ma souvislost s fenomenem zasivani? Staci se ale jen koukat kolem sebe.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio