Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Pokud budu vyhozen od VS mám šanci v budoucnosti u jiných složek

Zdravím chtěl bych se zeptat jestli je pravdivé toto tvrzení. Pokud vás od jedné složky vyhodí už si u jiné v budoucnosti neškrtnete. Momentálně jsem příslušník Vězeňský Služby Konkrétně Justiční stráže a stal se mi takový menší průser a bude to řešit prevence ve Věznici. Očekávám nějaké snížení platu, ale v nejhorším to může být vyhazov. Rád bych v budoucnosti sloužil U PČR, Teď u tý VS stejně chci končit, ale pokud mě vyhodí, budu mít v budoucnosti šanci jít k jiným složkám jako je PČR, AČR, CS? Nebo je to konec
NEMESIS10 :: Datum založení: 15. 11. 2019 :: celkem 13 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TROPA-DE-ELITE 21:07:14 21. 11. 2019
Tropa de Elite.jpg
NEMESIS10 [2019-11-21 08:24:18]:

Pokud ti tam dělaj naschvály a chtěj se tě zbavit, tak je to jednoduchý. Nech se převelet. Oni ti vyhověj a třeba to bude v novym kolektivu lepší. ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TROPA-DE-ELITE 21:04:04 21. 11. 2019
Tropa de Elite.jpg
Sloužim přímo v kriminále. Podobný "průsery" jsou na denním pořádku. Lidí je málo a i velitelé (na zlatejch) maj z minulosti pár záznamů v PVL. Takže si z toho nic nedělej. Tohle určitě není něco na čem by tě udělali.

Prevence, GIBS atd. Není to příjemný. Ale nějak bych řekl že to k tomu životu v uniformě už patří. Někdo jich udělá víc, někdo míň. Ale pokud neuděláš fakt velkou blbost tak to končí jen u bububu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEMESIS10 08:30:20 21. 11. 2019
default.png
NEMESIS10 [2019-11-21 08:24:18]: nevyšly

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEMESIS10 08:24:18 21. 11. 2019
default.png
JOHN158 [2019-11-20 10:25:26]:

Nakonec vyšlo najevo že to není žádný průser a nic sem neporusil, nikde v našich zákonech (555/92, nebo NGŘ 2014) to není, akorad mě chtějí vytlačit z jednotky a velitel a jeho zástupce nprap., mi dělají peklo a naschvály. Nu což po novém roce je třeba zkusit celníky anebo odejít na 2 roky do civilu než zkusím opět PČR. strašně mě mrzí že mi před měsícem nevyšli psychotesty k PČR byl to můj sen jít k OHS
Dal jsem iq testy, ale osobnostně jsem nesplnil :( paní kapitánka psycholozka viděla nějakou vadu no. Tak snad celní správa

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 10:25:26 20. 11. 2019
john158.jpg
zas takovej průser to není, šel bych cestou odvolání..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 08:00:07 17. 11. 2019
default.png
APEP [2019-11-16 09:17:46]: Taky mě napadla ta vlastní žádost o propuštění. Je to na tobě Nemesis10. Ale podle toho, co píšeš, mi to nepřijde na vyhazov. Pojištění právní odpovědnosti náhodou nemáš, co? - já bez něj ani "ránu".


TRNKALINKA [2019-11-15 18:33:16]: Obdobný zákon to není, je stejný zákon :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TORROS 10:09:26 16. 11. 2019
default.png
Nejsem žádný znalec problematiky interních předpisů VS, ale pochybuju, že by tebou popsané jednání splňovalo předpoklady pro uložení nejpřísnějšího kázeňského trestu, tedy odnětí služební hodnosti. I kdyby se tak stalo, máš možnost bránit odvoláním, příp. správní žalobou. Každopádně v případě, že bys požádal o ukončení služebního poměru, kázeňské řízení se pravděpodobně ani nezahájí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 09:17:46 16. 11. 2019
default.png
Kázeňský přestupek (podle zák. 361/2003 Sb.) není to samé co přestupek (podle zák. 250/2016 Sb.), to jsou dvě naprosto rozdílné věci a mají i rozdílné tresty a způsob řízení o nich. Ale to teď není podstatné.
Souhlasím, že když někdo chce tak si důvod k propuštění vždycky najde.
Nejlepší strategie je rovnou si podat co nejdřív žádost o propuštění, chápu že to je asi nečekaný zásah, ale zase se jim třeba nebude chtít pak zahajovat nějaké kázeňské řízení

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 18:33:16 15. 11. 2019
default.png
Nejsem znalec poměrů ve VS, ale obdobný zákon o služebním poměru platí i pro policisty. Bez znalosti podrobností bych to viděl na to, že si se maximálně dopustil kárného provinění tj. takto se označuje přestupek, kterého se dopustí osoby podléhající kázeňské pravomoci - vojáci, VS, policisté, hasiči, celníci atd. Tj. měl by si být potrestán "jako za přestupek". Nebudu se zde rozepisovat o tom, že kde je vůle, lze propustit téměř kdykoliv a kohokoliv za cokoliv a vždy to někdo chytrý řádně odůvodní, nebo skryje za porušení morálního kodexu apod. Já osobně bych v takovém kolegiálním prostředí, ani neměl zájem sloužit a porozhlédl bych se jinde. Doba je změně místa příznivě nakloněna.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEMESIS10 17:59:21 15. 11. 2019
default.png
No normální kolega na soudě mi říkal, že když už u nějaký složky sloužím tak se pak o mě vede nějaká složka a tam je vše a na to koukají i jiný bezpec. Sbory

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio