Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Hrdost na práci

Zdravím Vás kolegové, rád bych zde přinesl zamyšlení nad tím jak jste Vy vůbec hrdí na to, že jste policisty? Na co jste pyšní co vám naopak na službě u PČR vadí? Moje troška do mlýna - tuto práci sem chtěl dělat už od malička, byl to takovej můj dětskej sen, já sám na sebe jsem hrdej, že sem se dostal k policii, ovšem už ne tolik na to že pracuji ve firmě jménem Policie ČR - kde, dle mého názoru, vládne špatnej managemant, kde nám náš "Ivánek" sice dává peníze, ale do špatnejch věcí a špatně je využívá - např. nákup nových služebních vozidel - ano byly potřeba, ale šlo to udělat i líp, stříbrnou metalízu si mohl odpustit, spíš by si to zasloužilo opačnej poměr motorů 1,6 vs. 1,8, ve více autech moderní IT systémy než jen ve cca 300 atd., dále spíše více dbát na zkušenosti než na vysokoškolskej titul - toto sou takový obecný věci který mě mrzí na naší firmě a pak co mě osobně trošičku vadí tak sou uniformy a vybavení jednotlivýho policisty, protože to aby se policista cítil pohodlně, byl v pohodě a měl všechno potřebné vybavení a hlavně funkční vybavení je základ pro dobrou službu. Co se mi vůbec nelíbí, tak jsou naše čepice, třeba já mám úzkou a vysokou hlavu no a v té čapce vypadám jak provotřídní debílek, pak už tísícekrát omývaný čerňáky, že je nemůžeme nosit na HS (v JmK) no a poslení diskuze tu byla na téma taktické vesty, tak to mě zamrzelo úplně že je nemůžeme mít. Moje vize by byla asi taková, administrativa a pěší hlídky by byly v modré (ovšem v trošku pozměněné čepici) a motohlídky by byly v čerňákách s taktickejma vestama a každej útvar by měl mít na uniformě svůj znak, ale zatím sem se nikde nedohledal jak že to má znak normální pořádková policie. Závěrem - práce je to pěkná a věřím že i záslužná, akorát ty podmínky by se mohly zlepšit, o platu nemluvím, to je kapitola sama pro sebe. A taky by mě zajímalo jestli se ještě v tomto státě dočkám chvíle kdy bych šel třeba na ples ve slavnostní uniformě PČR jen z toho důvodu že sem hrdej na to že sem policajt a že tu práci dělám rád - bohužel zatím ta doba ještě nenastala.
MAREK_PCR :: Datum založení: 17. 05. 2009 :: celkem 24 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OUT 15:10:16 28. 05. 2009
Out.jpg
Moc hezky řečeno.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CETNIK2 15:04:28 28. 05. 2009
default.png
i když jsem si všiml, že celá řada názorů, byť je respektuji, je spíše kritických, aniž by navrhovala nějaké řešení. Nicméně i já se musím připojit k tomu, že jsem hrdý na to, že jsem policista. Chodím na plesy ve stejnokroji, chodím tak i na různá společenská setkání, kde je to vhodné. Jsem hrdý na tento sbor a na policisty, kteří tuto práci vykonávají dobře a na ty, kteří ji vykonávají proto, že ji dělat chtějí, nikoliv proto, že nemají jinou lepší práci v civilu. A o to víc jsem hrdý když vím, v jakých podmínkách ji často dělají. Všem kritikům vždy říkám - představte si jeden den bez armády a jeden den bez policie. Bez armády budete existovat měsíce a ani to nezjistíte, bez policie nepřežijete bez úhony ani ten jeden den. Ale ruku na srdce. Používáme mnoho a mnoho berliček ve svých kritikách - špatné vybavení, špatné zbraně, špatná auta, špatné to či ono a vždy za to může někdo jiný jen ne my sami. Jsem však přesvědčen, že náš stejnokroj, byť nepatří k nejvzhlednějším a nejpraktičtějším, lze nosit s hrdostí. Hrdost je třeba pěstovat. Je to jako s rostlinou, pokud se nezalévá - zajde. Ale k tomu nepotřebuji najímat zahradníka, zalévat mohu i sám. Všichni jsme dospělí a svéprávní a jistě si dokážeme, tak jako v dětství, vybrat ty správné vzory a jimi se řídit. Odovlávat se na to, že například můj šéf je špatný, tak proč já bych měl být lepší asi neobstojí. Jen si představte, že by s tímto argumentem přišla vaše ratolest s dvojkou z chování. A argumentovat tím, že jsem jen vzorek společnosti - to je snad ještě více alibistické, než předchozí berlička. Chceme-li bojovat proti bezpráví, sami se ho nemůžeme dopouštět, chceme-li poukazovat na nevychovanost lidí, sami musíme být vychovaní a tak dále. Chci-li být dobrým policistou, nemohu být pouhým vzorkem demoralizované, bezohledné a apatické společnosti, musím být lepší. Když si tohle uvědomíme a začneme se podle toho chovat a začneme především u sebe, abychom pak mohli oprávněně kritizovat druhé, přijde hrdost jaksi sama. I zde platí známá triáda MOCI - CHTÍT - UMĚT.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CETNIK2 12:43:27 22. 05. 2009
default.png
Co se týče znaků a označení, pořádková policie nemá svůj znak, kterým by se odlišovala od ostatních služeb. Označení, nebo-li nášivky jsou v současné době upraveny ZP PP 212/2008 /doufám že se nepletu) a v připomínkovém řízení je nový pokyn, který tuto oblast upravuje. Zároveň v časopise Hlásí se policie č. 2/2009 (dubnové číslo) je článek s tímto tématem. Pokud bys chtěl upřesnění k tématu, je možno mne kontaktovat na intranetovém emailu - etika.praha@pcr.cz

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 11:46:50 22. 05. 2009
default.png
Chtěl jsi vědět, jak na tom jsme, tak ti pouze odpovídáme. Ale jinak máš v zásadě pravdu, já za těch 3 a půl roku u PČR skoro vše zapomněl. Ale na druhou stranu myslím, že bych se do toho dokázal dostat, ale jde o to, jestli by mě to vůbec bavilo. Asi právě proto jsem u PČR a i ostatní. Práce u PČR není jen práce, to je prostě život.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JEN_OBCAN 19:49:57 21. 05. 2009
default.png
jeste k te kynologii - velmi dekuji za vecny prispevek, tato moznost me nenapadla a je to presne to, co jsem se chtel dozvedet..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JEN_OBCAN 19:48:18 21. 05. 2009
default.png
ok, vidim, ze jsem vas asi mirne nastval.. pisete i obor IT - jsem z tohoto oboru a pripadne mi to zvlastni, ze se vubec nebojite, ze byste nemeli problem se uchytit.. ale mozna ne, zalezi kam clovek miri...ovsem pokud neni jen "spravce site" nebo skladac pocitacu, musi stale drzet kontakt s oborem (v praci, navstevy skoleni, samovzdelavani atd..), podobne jako napr. lekari a podobne profese.. bez toho i za par jednotek let je totalne out..ale mozna tomu jen ja sam nerozumim a co bych delal nad ramec svych povinnosti? z toho jsem vyrostl, prace kterou delam neni dobrocinnost, bud ji dostanu zaplacenou, nebo ji nedelam.. samozrejme jsou vyjimky, treba po kamaradech atd.. samozrejme nic nechci, ale to se snad predpoklada...pokud to sami nemaji treba pro jinou vydelecnou cinnost

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 11:30:08 20. 05. 2009
default.png
SŠ, NJ, AJ studuji i teď ve volném čase, elektrotechnika, výborná znalost PC (hardware i software), výborné komunikační schopnosti, práce s lidmi, práce v kolektivu, schopnost vedení kolektivu, zvládání stresových situací, administrativa Myslím, že bych si dokázal najít jiné povolání, ve kterém bych mohl kariérně růst. Ale práci u PČR mám rád, a i když neuznávám vedení, budu poslouchat jejich nařízení, plnit jejich rozkazy a nastavené priority. A vždy si říkám, že já u sboru nejsem pro ně, ale pro občany.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 10:08:32 20. 05. 2009
default.png
Lin, MOP, hrdost a spokojenost:), nervy me drasaji nesmyslna narizeni a koncepce managementu, ale to znam uz i ze soukromeho sektoru. A v civilu se uzivim, VS, 2 jazyky, vyznam se v IT a telekomunikacnich technologiich. Nektere idee jeste mam, mnohe uz ne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VIDOQ 23:57:09 19. 05. 2009
default.png
Předem mého krátkého příspěvku a také odpovědi si dovolím podotknout, že stejně jako autor původního příspěvku jsem hrdý na to, že jsem policista. Pracuji jako okrskář na OOP a je pravdou, že snad jediné výhrady mám k investování prostředků do nepotřebných věcí a totální ignoraci potřeb pro službu. Jinak pro jen obcana, já osobně se dokážu uživit tím, že jsem původně tesař, stavební mistr a fyzická práce mi rozhodně není cizí. Navíc mám značné zkušenosti z oboru kynologie a jsem schopen připravit třeba vodícího psa pro slepce. Docela by mě zajímala tvá profese a co jseš schopen dělat nad její rámec.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JEN_OBCAN 21:51:53 19. 05. 2009
default.png
tak jsem to myslel, je jedno co clovek vystuduje, po x az xx letech u policie, zvlast pokud predtim nikde jinde nepracoval, se asi velmi tezko hleda prace.. praxe zadna, v hlave toho uz taky moc nezustane (nepouzivane znalosti se zapominaji) atd..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio