Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Voš Trivis

Zdravím všechny... Mám takový menší dotaz ohledně Vyšší odborné školy Trivis v Praze. Po absolvovaní téhle školy je tomu dotyčnému udělen status Dis, dipmomovaný specialista a já bych se chtěl zeptat, zda-li je taky někdo takový, kdo již zmíněnou školu vystudoval, nebo kdo o tomhle něco ví...Někdo říká, že titul dis. je v dnešní době strašně málo uznáván a je to takřka to samé, jak jen třeba s gymplem, takže je zbytečné tam chodit... někdo zase, že se dis. začíná prosazovat, ale je u něj nemožný kariérní postup, třeba jako u bc. Tak jestli je tady někdo, kdo by mi mohl poradit, prosím napište...třeba i na mail - t.cech@centrum.cz, díky.
TOMAS2 :: Datum založení: 08. 03. 2008 :: celkem 16 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SHIELD 00:32:26 12. 03. 2013
Shield.jpg
Chybička se vloudila - místo zvláštní z vlastní, někde ke konci....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SHIELD 00:27:33 12. 03. 2013
Shield.jpg
Zdravím,
k ničemu bude časem asi polovina VŠ, protože trend, že každý musí mít vejšku, se časem vymstí. Sice dle EU nebo nevím jakých mezinárodních tabulek máme málo vysokoškoláku (což mi přijde jako blbost), to stát dohání tím, že MŠMT akredituje naprosto absurdní obory a snižuje se i laťka výuky na státních VŠ. Dělám ve zdravotnictví, tak vím, jak to funguje tam, každá sestra bude do 5 let Mgr. MBA. či PhD. (do školy 3krát za semestr, zná test, který bude u zkoušky, diplomka akcí ctrl-c ctrl-v a diplomek je doma). Tak až Vám bude měnit bažanta či dávat teploměr nezapomeňte oslovovat akademickým titulem! :)
Současný absolvent velké části VŠ je adept do fronty na úřad práce. Většině lidí se nechce makat rukama a každý se vidí zašitej v nadnárodní společnosti za 40 čistýho, realita je ale jiná. Pokud člověk nemá známý a tláču, dobrou pozici už teď nesežene. Proto, jak psal někdo níže, se k policii hlásí absolventi VŠ oboru: chov vepřů, revitalizace horských potůčků, cestovní ruch na Vysočině, management v letectví a kosmonautice, management skladového hospodářství a výdeje zboží (postgraduální studium :)). Proč se hlásí? Protože vepři došli pošli a v prasečáku to smrdí, potůčky vyschly, Remek už nelítá a skladníků je dost….
Naopak kvalitní řemeslník se platí (a Já mu to přeju). Pár příkladů z mé zkušenosti. Kominík přidrandil v nové octavii, přitančil k vložce do komína, juknul kamerkou, vyčistil štětkou. 1500 Kč za 15 min. Obdobně topenář, výměna 1 tělesa cca 30 min. 1000 Kč (to nebere ani dobrej neurochirurg). A to se nebudu rozpovídávat o zednicích. Prostě páni :) Ale nadřou se, to je fakt. Ale když umí, proč ne. Už zase platí heslo našich dědečků, že řemeslo má zlaté dno.
Myslím si že, policie by měla (berte hodně s rezervou i s tím, že jsem laik) fungovat jako „McDonald“. Čili naprosto každý začínat od píky (neberu IT odborníky, programátory, ekonomy, molekulární genetiky, psychology, personalisty, elektroniky apod.– mohou být civilní zaměstnanci) a v žebříčku postupovat po nějakých zkouškách v rámci určité specializace. I když v prostředí našeho banánistánu by to asi stejně nefungovalo kamáráčofty, rektální alpinizmus apod….
Proč jsem psal tak sáhodlouhý litanie? Myslím si, že žádná škola či pseudoškola nenahradí praxi, úsilí a vlohy. Znám to zvláštní zkušenosti, po VŠ jsem si myslel, jakej jsem neskutečnej velevzdělanej borec a páka. Po 14 dnech v praxi mě to velmi rychle přešlo, protože jsem zjistil, že škola (podotýkám, že státní a ne „úplně lehká“) , která mě donutila učit se spousty teorií, teorémů, důkazů a píčovin a pročíst desítky stránek skript, mi pro praxi dala vlastně h….o, možná jen jakýsi přehled o problematice. Vše důležitý mě naučil řízek-elektromechanik se 40ti letýma zkušenostma, který neměl ani SŠ. Takže mi hlávka nebere, že si někdo myslí, že jako absolvent jakékoliv VŠ či VOŠ z banánistánu v ČR, má mít nějaké enormní výhody postupu v policejní hierarchii, když o problematice nic neví. Jako idealista a optimista, jsem se chtěl vykašlat na svůj současný obor, kde se nemám špatně (ale nenaplňuje mě to) a jít dělat práci, kde budu pomáhat lidem a která má dle mého názoru smysl. Chtěl jsem tedy jít k policii, začít i ve dvaatřiceti na chodníku a třeba se časem někam propracovat. No ale když pročítám ty diskuze, asi by to byla taková malá „sebevražda“…..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu INTERCEPTOR 09:49:55 07. 03. 2013
Interceptor.jpg
Trivis je k ničemu.spousta policistů je v domění co umí.opak je pravdou.schází a scházet bude,vojenská průprava ve smyslu základní vojenské služby.tak vypadá i dnešní policie.Prostě nefunkční a nepotřebné.Bohužel :((

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 22:43:12 17. 03. 2008
Pim Burger.jpg
No, asi jsme se nepochopili. Já tim, že jinde to můžeš mít zadarmo, myslel to, že jiná (tedy veřejná, jak jste mě nejspíš správně opravili) škola ti dá vzdělání a zadarmo. Přímo zaměření na to, na co chceš, je asi jen na těch dvou, třech, které jsme jmenovali, ale to je to, co ti chci říct - ona ta PA taky není žádný med, co jsem slyšel a přestože se to může zdát velice lákavé, tak abys nebyl obsahem vzdělání zklamán. Jak správně píšeš, dostat se tam jako civil je nadlidský úkol ( moje nejlepší osobní umístění je 296. místo), ale potkal jsem i takový, co se naučili a dostali se tam. Nicméně pak nijak šťastní nebyli. Moje poselství pro tebe je, ať si radši uděláš jinou školu, která tě bude byť jen trochu bavit a pak si jdi s titulem k policii-ono je to často i lepší než jít na PA, protože se podíváš i do jiného oboru. Každopádně se vykašli na Trivis - je to o ničem a sestra právě byla velice zklamaná a balí to tam. Radši půjde někam jinam. Toto radím i tobě, aniž bys zaplatil zbytečně byť jedinou část školného. S těmi posměváčky jsem to tak nemyslel, bylo to myšleno v dobrém a přátelském duchu.:-) Co se týče tvé otázky, zda jsem u policie, nepochopil jsem její význam, přestože byla mimo diskuzi...:-) Ale nic... Jïnak přeju hodně štěstí u přijímaček, jestli se chystáš. Pro Bajrase No, ty jsi neřekl, že kolega dodělává inženýra. O tom jsem slyšel, že to už zase taková legrace není - ten Bc. jo, ale inženýr ne. Každopádně jsem nechtěl nikoho urážet - mí přátelé to tam mají taky a v důsledku na tom nezáleží, jak člověk ten titul získal, ale hlavně, že ho má. Ono je taky pravda, že jinak se studuje v prezenčním studiu a jinak dálkově. Většinou prezenční studenti mají takovéhle vychytávky, jako jsou testy atd., protože se potkávají s vyššími ročníky a koluje to tam, takže věřím, že jiné to v prezenční formě a jiné v dálkové. Tím bych tuto debatu asi smířlivě zakončil. Šlo mi především o to, abych vzal Tomášovi trošku iluze o Trivisu ( který je dle mého soudu opravu, ale opravdu k ničemu), ale zároveň ho podpořil v dalším studiu. Co se týče úrovně dalších škol, tak si taky nedělám iluze. Ono spíš záleží na učiteli, kterého dostaneš, než na škole. A majčko taky na schopnosti shánět informace. Pravda je taková, že o Ústí mám nejpřesnější informace, bo jsem z regionu, z Liberce mám takové náznaky a něco málo i o UK a právnická fakulta v Plzni je zase určena synkům bohatých rodičů. Co jsem zaslechl, tak se tam zázrakem dostal kluk, co ve čtvrťáku na gymplu nevěděl, kdo je prezident ČR, ale jsou to jen fámy. Ale to Ústí mám potvrzený a dokonce z vlastní zkušenosti vím, jak to tam chodí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS2 21:08:26 17. 03. 2008
default.png
1) Nikde jsem nepsal, že bych chtěl pokračovat na magistra. To jenom v případě, že bych se dostal na PA a pak prošel bakalářem. Avšak dostat se v dnešní době na PA jako civil, to je v podstatě nadlidské. 2) Nejsem posměváček - asi vím, co si tím chtěl říct, ale já mezi tyhle rozhodně nepatřím. 3) Na Trivisu je nejdůležitější to, že je to škola soukromá, takže tam platíš za to, co bys jinde mohl mít za darmo. Řekni mi jednu školu podobnou Trivisu, kde bych nemusel platit 20 000kč ročně a naučí mě to samé co Trivisu - vlastně i proto tam tvoje setra šla ne? Moc takových škol zřejmě nebude. 4) Státní školy v Čechách rozhodně netvoří většinu státních škol. Spletl sis to se školama veřejnýma. V ČR jsou opravdu jenom 2 st. vys. šk a to v Praze a v Brně. 5) Otázka jestli seš u policie nesouvisí se vzděláním - proto jsem tam napsal, že je to otázka mimo diskuzi. :) 6) Přestanem v tomhle dětském přetahování se, kdo má a nemá pravdu - nikdo není neomilný. Měj se.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 16:46:12 17. 03. 2008
Bajras.jpg
tak to je smutné, je-li to tak. Kolegu jsi jistě nadzvedl ze židle, ale vzhledem k tomu, že končí Ing.program, tak to celkem rychle rozdýchá...:-)))) Jinak bych se nevyjadřoval stejně jako ty, protože není všem dáno takto studovat. Jsou chovní a tažní a totéžplatí i na studiích. Někteří musí projít každou zkouškou a zápočtem, někteří nechodí zřejmě ani na ty zkoušky (jak píšeš)....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 14:35:35 17. 03. 2008
Pim Burger.jpg
Promiň Bajrasi!!:-) Budu tedy přesnější... Máš pravdu, že ta fakulta je sociálně-ekonomická, já jsem mluvil speciálně o oboru podniková ekonomie a učetnictví nebo tak nějak. A zadarmo to fakt je...:-)Jestli chceš, tak já ti pošlu všechny testy z prváku...:-)Nechci nijak urazit tvého kolegu, ale co vím, tak konkrétně tenhle obor vystuduje i trošku nadprůměrný idiot. No a dalším příkladem velice těžkého studia je sportovní management v Liberci - pokud zvládneš zápočty z ping-pongu a badmintonu, tak máš reálnou šanci to dokončit. Ale když myslíš, že jsou to žvásty a máš jiný zkušenosti a víš to líp, tak prosim...:-)Nemá smysl se o tom hádat, ale fakt mi věř, ekonomka v Ústí, to je škola neškola - nehledě na to, že jsem tam měl známou, co udělala Bc. za dva roky a další známá tam napsala bakalářku za dva dny a uznali jí to. Prostě strašná škola.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 01:24:54 17. 03. 2008
Bajras.jpg
Vysoké školy jsou veřejné, státní a soukromé. Veřejné a soukromé spadají pod MŠMT, státní (vojenské vysoké a polic.akademie) pod MV a MO. Seznamy VŠ najdete na www.msmt.cz/files/htm/Vswwwser1.htm. Kvalifikační struktura rozlišuje 3 typy programů (nepatří tam docentura a profesura), jen Bc.stud.program (Bc. a BcA. ukončení státní závěreč.zk.s obhajobou Bc.práce), Mgr.stud.program (Ing., Ing.arch., MUDr., MDDr., MVDr., MgA., Mgr. opět SZZk a obhajobou diplomové práce) a doktorský (Ph.D., nebo Th.D. doktorskou zk.a obhajobou disertační práce). Absolventi Mgr.programů mohou tzv. státní rigorózní zk.s obhajobou rigor.práce získat titl. JUDr., PhDr., RNDr., ThLic. nebo ThDr.). Pime, píšeš o ekonomické fakultě v Ústí.... :-) na UJEP je fakulta sociálně ekonomická jestli se nepletu, ne ekonomická.... a tuto vystudoval můj kolega a zadarmo ji teda nedostal, takže až ji vystuduješ grátis a korespondečním studiem k tomu :-), pak piš takové žvásty. Tohle slyším od těch nenahraditelných SŠ každý druhý den, jak jsou všechny školy zadarmo, ale sami neprolezou ani přijímací zkouškou nebo testem studijních předpokladů...čus B.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:33:51 16. 03. 2008
Pim Burger.jpg
Nevim, ale zkuste např. ekonomickou fakultu v Ústí - myslim, že za docházku je velice přehnané, protože znám lidi, co tam ani nechodili a mají tam Bc. zadara. Co se týče posměváčka Tomáše, tak si samozřejmě uvědomuju, že titul Mgr. lze získat jen přes Bc., ale vzhledem k tomu, že ses chtěl hlásit na Trivis, tak jsem tak nějak nepředpokládal, že bys chtěl pokračovat až na magistra. Nehledě na to, že jsou pořád obory, kde se dá magistr vystudovat ještě rovnou, bez bakalářského mezistupně. Dále tě trošku opravím. Nad magistrem je titul doktor, a to v podobě malého doktorátu ( tituly MUDr.,PhDr.,JUDr.) nebo velkého doktorátu (Ph.D.-dříve CsC), pak následuje docentura a nejvyšším akademickým titulem u nás je profesor, který je jmenován prezidentem republiky. Pak taky nechápu, proč nechceš komentovat to, že je Trivis škola soukromá. Sorry, ale pro mě je docela rozhodující, jestli mám jít na soukromou školu, kde musím platit školné nebo na státní, kde máš studium (relativně) zadarmo. Další blbost je, že státní školy u nás jsou jen dvě. Státní školy totiž v Čechách tvoří většinu vysokých škol. Pokud jsi chtěl napsat, že jsou jen dvě s bezpečnostní problematikou, tak se také mýlíš, protože vedle Policejní akademie a Univerzity Obrany v Brně ještě existuje vojenské lékařství v Hradci Králové - přiznám se, že přesný název univerzity neznám. Jinak ti přeju, aby ses opájel titulem Bc., když si myslíš, jak je strašně úžasný, ale většina mých přátel má tenhle titul - většinou z ekonomky - a věř mi, že díru do světa s tim neuděláš. A k tvé otázce - ne, nejsem u policie a nechápu, jak to souvisí s tvojí otázkou na vzdělání. Jinak díky za radu, ať si zkontroluju, co píšu a tobě radím totéž... :-) Jinak samozřejmě přeju mnoho úspěchů v dalším studiu, vysoká škola je důležitá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 21:37:35 15. 03. 2008
default.png
Magisterské studium probíhá i na právnické fakultě Západočeské univerzity, kde pokud zdárně ukončíš studium, potom titulem Mgr.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio