Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Proč navýšení platů???

Nechápu dnešní vládu, proč navyšuje tabulky st. zaměstnancům, když je stát na huntě. Myslím, že jsou dosti dobře zaplacený.
KOS :: Datum založení: 02. 06. 2009 :: celkem 12 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PINDIAN 12:22:11 03. 06. 2009
default.png
Osoba, která tady zahájila tuto debatu asi nezná to základní na co tito lidé poukazují, že každý jde k policii pro ty sociální jistoty!!!!! Ty jistoty, které my všichni ostatní víme!!! V minulých letech rostla inflace v ČR v několika procentech, ale u policie to nikde na výplatní pásce nebylo vidět. Co se však týkalo bank, elektriky, plynu a jiných služeb jsme pocítili všichni bez rozdílu profecí!!! Stát se samozřejmě o své zaměstnance postaral jako vždy. Ti nahoře co vytvářejí docházku do parlamentu a pod., kdyby byli placeni za výkon, který předvedou tak by nebrali 160.000,-Kč, ale dostali by se stěží na 16.000,-Kč v hrubého před zdaněním a pak by jsme se mohli bavit jak by se státním zaměstnancům navyšovalo. Když bylo s čeho navyšovat tak se nic nedělo a teď se nám to bude vyčítat??? Jde o to, že nedržíme více pohromadě a jenom řečníme a stěžujeme si. Když je třeba konat tak se většina lekne a nechá to na těch co to risknou a pak se jenom vezou. narážím na demostraci bezpečnostních sborů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 10:37:11 03. 06. 2009
default.png
Máš pravdu a je mi osobně z toho všeho celkem trapně, to mi věř. Nechápu, jak jsem ten první příspěvek mohl vůbec "vyblít". Dokomolil jsem tam tabulku se směnností a bez směnnosti, starou a novou a ty hodnoty jsem prostě jen přepsal - a hlavně špatně!!! Pak mi vyšel ten původní velký rozdíl a to mně nakoplo, abych to sem dal. Až jsem si to večer, na základě upozornění X502, po sobě kontroloval, bylo mi tak všelijak. Mám tímto z ostudy pěkný kabát, to je mi jasné, ale to se občas stává. Prostě jsem zamíchal jablka s hruškama, jak s oblibou používal dnes už exNEministr Íčko. Donutí mně to dělat alespoň závěrečnou korekturu a tím minimalizovat odeslání blbostí. Nicméně, v posledním odstavci mého "tragického" příspěvku z 14:26:42 02.06.2009 je podstata toho, proč jsem to původně vkládal. Na tom se pravděpodobně shodneme. Vždy jsem zastával a zastávám názor, že nadřízený má mít přiměřeně vyšší plat, ale v posledních letech si sypou opravdu neúměrně, tedy myslím tím hlavně odměny, jejichž výši (a hlavně komu) mohou šéfové sami ovlivnit, samozřejmě do výše přiděleného "balíku". Můj kamarád, kolega na vedoucí funkci, který je pouze o jednu TT výše než já, měl za minulý rok o několik desítek tisíc více odměn!!! Známe se dlouho a velmi dobře, takže nemáme mezi sebou moc tajností a tak mohu porovnávat. Prostě v úzkém kruhu osob to jde, když není kontrola a ani možnost, jak to zjistit, to mám ověřené. Ani pak nechci domýšlet, jaké budou odměny u funkcí na prezídiu a pražské správě po skončení předsednictví EU. Dost už, přeji všem hezký a klidný den!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PILNIK 09:12:21 03. 06. 2009
default.png
Co se týká toho ohodnocení na FÚ tak jsi kapánek vedle. Zajímalo by mě jak jsi na to přišel...docela jsi mě rozesmál. Mám to doma takže vím o čem mluvím..Za poslední 3 roky byl nárůstek platu slovy o necelých 200,- hrubýho...spočítej si to v čistým....a na to s jakejma ku*vama se tam někdy musíš bavit a být k nim uctivej to je hooodně málo. Co si někteří rádoby podnikatelé dovolí je jako masakr. Přeji hezký den.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DR-CVACH 09:09:27 03. 06. 2009
dr.cvach.jpg
Omluvit by ses mel spis za to, jak tady michas veci, ktery fakt nejde porovnavat. Porovnani platu hlidkare, kterej jeste ani nema sluzebni zkousku s krajskym reditelem s dvacetiletou praxi, to je fakt snaha o objektivitu (a ze pocitas tomu krajskymu 10% za smennost, to je fakt k smichu). To je pak snaha o jakoukoli diskusi marna. A taky si myslim, ze pokud se bavime o rozevirani nuzek, tak to je spis otazka priplatku za vedeni a osobniho, ktery rostou spolecne s vlivem. Ale abych jenom nekritizoval, tak tady je srovnani, ktery je podle myho nazoru mnohem vic k veci, kdyz uz se ma delat: Hodnoty u policisty v 4TT (s příplatkem 10%) do 15 let praxe (např. OOP, PMJ): 22270,-Kč doposud 23050,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +780,-Kč rozdíl, čili navýšení od 1.6.2009 Hodnoty u policisty v 7TT (bez příplatku 10%) do 15 let praxe jsou tyto (např. VO OOP): 25860,-Kč doposud 26760,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +900,-Kč rozdíl, čili navýšení od 1.6.2009 Hodnoty u policisty v 10TT (bez příplatku 10%) do 15 let praxe jsou tyto (např. KŘ): 33030,-Kč doposud 34180,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +1150,-Kč rozdíl, čili navýšení od 1.6.2009

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 02:10:38 03. 06. 2009
default.png
X502, děkuji za upozornění! Tak nějak jsem dokomolil více věcí dohromady. Měl jsem rozepsaná různá data pro porovnání a nějak nedopatřením jsem je popřeházel a vložil úplně nesmyslé hodnoty. OMLOUVÁM SE všem za dezinformaci a případné problémy. Správné hodnoty u policisty v 3TT s příplatkem 10% dle §114 odst.2 jsou tyto: 17710,-Kč doposud 18330,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +620,-Kč rozdíl, čili navýšení od 1.6.2009 A u policisty v 10TT do 21 let praxe jsou tyto: 39110,-Kč doposud 40480,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +1370,-Kč rozdíl, čili navýšení od 1.6.2009 Je mi dost trapně, co jsem to tam dole vložil, ale mám z toho alespoň ponaučení, že je dobré zkontrolovat text, než se odešle ke zveřejnění. Měl jsem na PC otevřených více dokumentů a tak nějak jsem ty hodnoty dokomolil a už jsem neprovedl konečnou korekturu před odesláním. Koukám, že i matematická hodnota rozdílu u té 3TT je totální nesmysl. Prostě jsem to po sobě nekontroloval, a to byla zásadní chyba. A takto vznikají dezinformace, takže ještě jednou OMLUVA jako HROM a červenám se, jako rak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X502 22:49:06 02. 06. 2009
default.png
Nemáš tam chybu u toho policisty v 3TT ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OGAR49 14:36:19 02. 06. 2009
default.png
Souhlasím ve věci nepřidávat procentuálně, ale pevnou sazbu - nedochází k rozevírání nůžek. Pro nás dole furt lepší pevná tisícovka než nějakých 3,5 procenta. Jen se obávám jedné věci, těch 3,5 procent nejsou peníze navíc z rozpočtu MV, ale o 3,5 procenta se urcitě sníží kolonka odměny !!! protože žádné nemám a za současného vedení neočekávám v blízké budoucnosti nějakou tu odměnu, tak mě to netíží.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 14:26:42 02. 06. 2009
default.png
Není to tak dávno, co mafián Íčko Langer tvrdil na svých stránkách, že nechce navyšovat procentuálně všem stejně, že by to ještě více "rozevíralo" nůžky mezi nižšími a vyššími tarifními třídami, kdy policisté v nižších TT by dostali pár set korun a funkcionáři ve vyšších TT by dostali navýšeno o tisíce. No a ejhle, je to tady!!! Pro přehlednost uvedu základní tarifní plat policistů ve 3TT, kterých je na ulici nejvíce a v kontrastu s tím i tarifní navýšení u funkcionáře v teplé kanceláři s 10TT, ať posoudíte, jak mafián Íčko ještě nasypal loajálním. Policista 3TT, do 3 let praxe: 16670,-Kč doposud 17710,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +440,-Kč rozdíl, čili navýšení od 1.6.2009 Policista 10TT, do 21 let praxe: 36800,-Kč doposud 39110,-Kč nyní, což dělá sumasumárum +2310,-Kč rozdíl, čili nyvýšení od 1.6.2009 No, a teď posuďte sami, jestli se ty "nůžky" ještě více nerozevřely. Netvrdím, že systémové navýšení platů není správné, je naopak nezbytné vzhledem k tomu, že tři roky se na tarify nesáhlo, nicméně pouze poukazuji na fakt, že opět na tomto navýšení vydělali jen funkcionáři ve vyšších TT. Určitě nemusím poukazovat ani na to, že jejich celkové platy včetně ostatních složek příjmů automaticky vzrostou, neboť zvýšením základního tarifu se mění i měsíční průměr, čili to znamená vyšší hodinový průměr na dovolenou, na případné přesčasy, hotovosti, v případě odchodu od policie i vyšší základ pro výpočet renty, atd.atd.atd.. Abych případné šťouraly uklidnil, v žádném případě nikomu nic nezávidím. Také jednou snad dosloužím do důchodového věku a odejdu od firmy a budu rád za vyšší základ pro výpočet, ale podstatou mého příspěvku je právě to procentuální rozevírání nůžek. Kdyby se totiž všem přidala stejná-pevná částka, například 1000, 1500, nebo 2000, nestalo by se to, co nyní. Takže tohle chtěl básník říci. Díky za přečtení až sem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMS 13:09:35 02. 06. 2009
default.png
Myslím, že není zrovna vhodné řešit platové podmínky státních zaměstnanců na portálu POLICISTA! Raději bych začal na ministerstvech, krajských a okrasních úřadech, včetně FÚ!!! Tam je práce nadhodnocována.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEN 12:04:27 02. 06. 2009
default.png
další stupidní dotaz zřejmě stupidního tazatele, který má samozřejmě co se otázky platů st. zaměstnanců přehled!.. Za poslední cca 3 roky policisté a hasiči dotovali stát víc než královsky!- já osobně každý měsíc o 2500 kč čistého a se mnou dalších min. 90% kolegů z přímého výkonu! Takže teď mě ty 400 čistého vážně nevytrhnou! Takže pokud si íčko moje čtyři kila narve do ...... úst a udávý se s nimi, mě osobně to vadit nebude!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio