Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

VS-zkraceni ZOP

Kde najdu info o zrkaceni zopky pro vysokoskolaky?(bc,ing), na ztrankach www.policie.cz to jaksi nemuzu najit. Diky za info
RADA :: Datum založení: 02. 06. 2009 :: celkem 34 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TAHAC 16:34:13 07. 06. 2009
default.png
Neměl jsem na mysli zrovna tebe, vzhledem k tomu, že VŠ máš, ale u některých kolegů to skutečně je o závisti... Jinak s tvým příspěvkem naprosto souhlasím :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HHONZA 15:56:30 07. 06. 2009
default.png
To, co jste zmínili ve Vašich několika posledních příspěvkách je přesně to, co myslím, tudíž jsme se asi nepochopili nebo jsem to špatně podal. Já nikomu VŠ nezávidím a rozhodně jsem si nehasil žáhu jak se domníváš, ani nemám důvod (což je snad zřejmé z mého příspěvku, kde jsem zmínil, že tu VŠ mám) a jsem rád, že se k PČR hlásí a má ochotu se hlásit na kvalifikovanější místa, na což má ze zákona právo. Jen jsem se pozastavil nad smyslem nastaveného systému, kdy člověk bez zkušeností a vzdělání v oboru (což např. tato škola je a to není nic proti konkrétnímu pisateli) se dostane na zodpovědnou funkci, na které musí dělat rozhodnutí, o kterých nic neví, protože nemá ty patřičné základy. Na druhou stranu je zase nelogické, aby takoví jedinci trávili měsíce či roky na OHS, pak roky na OOP atd., protože to je zase škoda. Kolega LIN to shrnul docela výstižně, prostě je potřeba nastavit systém, která má hlavu a patu a který by byl schopen docenit jak vzdělání, zkušenosti ale i psychické možnosti jedince. Asi každý přijdeme na nějaké řešení jak by to mohlo fungovat, např. na rychlo projít tím základem, což není OHS ale OOP, a pak jít na stáž tam kam má namířeno (SKPV...) a tam se již může využívat jeho potenciál.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 15:22:28 07. 06. 2009
default.png
Souhlasim s vama obema. Ten system by mel byt idealne zkombinovan. Chces jit nahoru? Ok, ukaz co v tobe je, jestli tahas nebo ne. Az si odslouzis nejaky cas a naucis se pojd vys. Pokud na to mas nepotrebujes VS jelikoz jsi schopny i bez diplomu. Mas VS? Ok, zacnes tam kde vsichni s tim ze po nejakem case ti bude umoznena staz. Budes-li makat a projevis schopnosti pojd vys. To co tady skutecne chybi je hierarchicky a strukturalne presne diferencovana forma vzdelani a dovzdelavani policistu, kdy clovek pouze na zaklade titulu preskakuje sluzebne starsi a zkusenejsi kolegy. Chybi policejni skolstvi (viz. napr. model Nemecko), kde se nejdriv ucis zaklady, pak rozvijis v ramci sluzebniho mista a pak mas moznost urcite specializace. Toto postradam ja.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 12:23:11 07. 06. 2009
Pim Burger.jpg
Mně se zase líbí systém německej. Čím vyšší vzdělání máš, tím vyšší hodnost a pozici můžeš obsadit, protože oni si tvého vzdělání váží. Na druhou stranu ví, že jsi doposud neměl s danou problematikou co dočinění a tak tě nechají tři roky studovat a posléze pracovat pod dohledem. Systém, který popisuješ, má jistě také svou logiku, ale s tim vybíráním přímo kriminalisty mi to vždycky evokuje Honzu Zemana, jak si k sobě bral jen "svoje koně", kteří razili jeho myšlenkovou a ideovou cestu-no a koukni se, jak pak skončil kontrarevolucionář Mrkvička...:-)) Osobně jsem (zvláště v ČR) k systémům, závisejícím na osobní volbě jednotlivce, dosti skeptický. Občas mám dokonce pocit, že i v další věci bychom se měli vrátit k četnickým kořenům a policista by měl sloužit jinde, než vyrůstal a kde může mít nějaké známé.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 12:00:02 07. 06. 2009
default.png
Tak samozřejmě, žádný vzdělání není na škodu..:-) Ale nemůžu si pomoct, víc se mi líbil ten starej systém. Když jsi byl schopnej, moh jsi dělat i na funkci, kde byla předepsaná vysoká škola, akorát ti ubírali odsloužený roky... A na kriminálku ses dřív taky dostal až tak, že jsi musel ukázat, že něco umíš, většinou na obvodě, chodilo se na stáže na kriminálku... Dá se říct, že si kriminalisti ty lidi vybírali...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 11:35:53 07. 06. 2009
Pim Burger.jpg
Podle mě zase jakákoli vejška pomůže v jakékoli práci a je to vždy jen dobře, když má člověk co nejvyšší vzdělání. Na druhou stranu je jasné, že když někdo přejde z jednoho oboru na druhý, tak prostě stojí vesměs znova na začátku. Co se týče těch devatenáctiletých, tak se to dá pochopit-nikdo si asi nebude při nástupu na akademii představovat, jak bude 30let na dědině vyšetřovat krádeže slepic nebo postávat na křižovatce...:-))Navíc VŠ jistě zvyšuje ambice. Když to porovnám s četnictvem, tak četníci byli zvyklí tvrdě makat, přičemž měli 2-5let obecný školy a občas vyučení, takže pro ně práce na nejnižších postech byla přijatelnější. Na druhou stranu spousta dnešních lidí nechce pracovat vůbec.:-)) Co se týče toho OOP, tak alespoň vim, že dotyčný nekecal...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 11:20:04 07. 06. 2009
default.png
Jako divný to je, co si budem povídat... Zkušenej kriminalista, co to dělá 20 let, si musí najednou dodělat vejšku, jinak je nezpůsobilý... To prostě není dobře... A když už, tak si tihle lidé to nucené vzdělání dodělávají opravdu na školách a v oborech, které nemají s naší prací skoro nic společného... Tak jaký to pak má smysl taková škola??? V současný době taky studuju, policejní akademii, a když tam vidím ty některý 19ti letý, ještě rozjívený ucha, jak se každej z nich už vidí minimálně na ÚOOZ, na vraždách, atd., tak z toho mám takovej divnej pocit... Co se týče toho vedoucího OOP, tak to je pěkně nevděčná funkce a já bych jí taky dělat nešel..:-) Možná tak na nějakém malém oddělení na vsi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 10:35:46 07. 06. 2009
Pim Burger.jpg
No, já mám s PČR víceméně dobré zkušenosti, takže já ani na Pražáky nemůžu nijak nadávat, ale občas ty názory tady... Zvlášť co se týče bočních vstupů. Já chápu, že pro vás jako pro policisty to může být naprosto idiotský, ale popravdě kdybych měl VŠ a chtěl se hlásit k PČR, tak si taky logicky budu hledat co nejlepší místo. Já přece ten zákon nevymyslel. Z tohoto důvodu se mi zdá hon na tyhle tazatele naprosto bezpředmětný. Zrovna nedávno jsem mluvil s jedním tvým kolegou a ten mi říkal, že je normálně problém obsadit post velitele OOP, protože nikdo z těch mladších (ať už VŠ nebo SŠ) nechce dělat spisy, bo je to moc práce. No a pak se tu řve na nováčky s VŠ, co chtějí boční vstup na vyšší pozici. No prostě nechápu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 10:23:04 07. 06. 2009
default.png
To není můj styl souhlasit s někým jenom proto, že je to můj kolega...:-)Bohužel, mezi kolegy jsem poznal spoustu idiotů, kteří nám dělají u veřejnosti "dobré" jméno... A co si budem povídat, Praha v tomhle u mě vede...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 09:56:46 07. 06. 2009
Pim Burger.jpg
No právě. Kdyby tu pisatel napsal, že má SŠ a chce začínat od píky nejlíp na OHS, tak by tu mohl mít všechna íčka:-) a s-z špatně a oni by ho tu poklepávali po zádech, jakej je kabrňák a ať do toho jde. Každopádně díky za tvůj, myslím si, rozumný názor. Nebývá to tu často, že by zrovna se mnou někdo od PČR souhlasil...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio