Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Vaněk

Zdravím všechny diskutující. V uplynulých dnech se přes naše útvary přehnal náměstek krajského ředitele z Brna plk. Vaněk a já jsem naprosto v rozpacích z toho, co předvádí... Nebudu popisovat detaily, to bych tu strávil odpoledne, ale že po jeho vystoupeních padají do mdlob starostové obcí, ředitelé ZŠ atd., pochybující o jeho zdravém rozumu, to mi přijde opravdu moc. Máte někdo podobnou zkušenost? Díky pro info: www.policie.cz/clanek/plk-judr-jaroslav-vanek.aspx
X-SAT :: Datum založení: 03. 06. 2009 :: celkem 16 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MYTHOS 13:59:13 22. 01. 2011
mythos.jpg
Také jsem ho zažil. A i přesto, co tu píše lafree (odměny, foťáky-kterej sem nikdy neviděl, termoprádlo) si myslím, že je to blázen.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LAFREE 11:31:06 22. 01. 2011
default.png
Já zažil Vaňka v Brně když jsem byl na obvodě. Je fakt že nás včechny namíchnul těma vestama, ale na druhou stranu upřednostňoval uniformy před SKPV. Když byly peníze na odměny vždy jsme všichni něco dostali, dokonce když byl podstav lidí tak dával za každých 50 odpracovaných přesčasových hodin odměnu a to opravdu každému četníkovi bez rozdílu automaticky. Taky jsem od něj stejně jako většina kolegů na obvodech dostal k vánocům fotoaparát abychom mohli dokumentovat tr. činnost i po cestě do práce či z práce, atd.... já na Vaňka vzpomínám v dobrém, byl to jeden z mála funkcionářů co pro obyčejné četníky něco udělal

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:26:56 22. 01. 2011
default.png
No tak vzhledem k tomu, jak si tento člověk počínal nedávno ve svém případu tělesné přirostlosti s jakousi soužkou praporčicí v kauze jejího bratříčka - drbana proti kolegům policistům, co ho stíhali, nepovažuju ho tímto za četníka. Jestliže se někdo postaví na stranu drbana, je drban sám. Kdo zlu nezbraňuje, sám se proviňuje. Jaro, vysleč ten mundur a běž zpátky do kolchozu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:46:59 14. 09. 2010
default.png
ADMONT [2010-09-11 22:41:19]: Cože? Nikdo že Vaňkovi neodporuje? Co jste to za četníci? Četník se má bát akorát svého svědomí.
My jsme mu odporovali, vysmáli se mu a on nás za to všecky dostal že všecko, co nakecal, taky splnil. Posera chce někoho kritizovat? Tak v tom případě věřím tomu, že ten někdo po něm asi chce práci, kterou on není schopen zvládat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ADMONT 22:41:19 11. 09. 2010
default.png
Tak pokud se zde mluví o tom Vaňkovi, který je na Krajském ředitelství policie Zlínského kraje, tak rozhodně nesouhlasím, aby takový člověk zastával tak vysoký post u PČr. Možná někdy myslel v prospěch řadových policistů, ale teď to určitě nemohu tvrdit Ale jak může někdo, jehož přímý podřízený zpronevěřil několik milionů, může nadále vykonávat takový post a to bez vyvození nějakých závažných důsledků. To, že jeho syn studoval protekčně na akademii a měl raketový vzestup u PČR nebudu psát. No a k slavným reformám, které pan Vaněk prosazuje jsou věci, které policejní sbor zbytečně zatěžují. Např. přechody - nevím proč by u přechodu měl stát policista- myslím si, že je to velice drahý retardér- místo policisty mohou stát školníci, lidé s nařízenými obecně prospěšnými pracemi, nebo i dobrovolní občané, kteří by byli patřičně vybaveni a proškolení. Policisté by mohli dělat svou práci. Rozhodně jsem pana Vaňka slyšel několikrát mluvit a vůbec jsem s ním nesouhlasil. Nikdo mu neodporuje, aby nepřišel o svůj flek, či aby ho nepřevelel. Takový manager by na takovém postu neměl být. Ale to je jenom můj názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NONAME 22:51:02 09. 07. 2009
default.png
Jak to, že znáš mého VO, když pracuji víc jak 500 km od Brna? :-) :-) :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIXEL 22:29:38 09. 07. 2009
default.png
pro Hammer. Velmi zajímavý pohled na pana Vaňka. Já jsem odjinuď, takže ho osobně neznám, jenom vím, co o něm jde napříč republikou za zvěsti. Pokud je pravda co píšeš, tak bych na něho musel změnit názor. Z vlastní zkušenosti vím, že fámy a pomluvy od netáhel a takypolicajtů se šíří hodně rychle a nejde jim zabránit. Přitom mnohdy na nich není ani zrnko pravdy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 22:16:22 23. 06. 2009
default.png
tak, že nezasvěcený nechápe o čem je řeč. Autor nebude popisovat detaily ale všichni z toho padají do mdlob. Jo kdyby jsi mi chtěl psát něco o tom co Vaněk říká, tak to znám nazpaměť. Jenom by mě zajímalo co na tom nechápeš, lépe řečeno proč se bojíš, že tvoje pohodlné místečko u policie (dvacet let jsem sloužil jako řadový a viděl jsem kolegy jak to jde přečkat do konce šichty a neunavit se) je ohroženo a že bys musel makat? Kdo z lidí venku si myslíš že čeká na tvoje spisy co děláš až potom, co jsou ti lidi okradení? Koho z těch, co na tebe platí daně, si myslíš že zajímají starostové padající do mdlob a podobně? Lidi venku zajímá jenom jediná věc: aby se jim nic nestalo, ne kolik jsi ty nadělal čárek a kolik za to tvůj šéf dostal odměn. Jinak: Vaňka jsem slyšel mluvit a slyšel jsem pak taky vedoucí oddělení, kteří jeho slova tlumočili. Vaněk řekl vedoucím: nebojte se dávat lidem odměny za to, když se snaží, když ukazují aktivitu a samostatnost. Na poradách pak vedoucí řekl přesně toto: Odměny nečekejte, na nic nejsou prachy... Vaňkův případ u policie je ukázkový v tom, jak jde čítankově dobře udělaná koncepce práce pochovat na šplhu nahoru - vlastní kariéře - místo dodělání hodně slušně rozdělané práce. Upřednostnil svoje ego před lidma, kteří mu věřili, makali, nehledali jak to nejde a které on nechal na holičkách. Správný polda vždycky stojí parťákovi metr za zády, aby ho kryl. Tohle Vaněk nepochopil a na tohle jeho styl práce už dojel. Konkrétněji: V Hodoníně zavedl, že pořádková nedělala vůbec žádné trestné činy, měla dělat jenom svoji činnost - prevenci. Jenže: odešel si honit triko výš. Pořádková se stále stejnými veliteli, které chtěl vyměnit ale bohužel tak neudělal jaký měl fofr do Brna, kteří uměli a dodnes umí jenom čárky, vůbec nevěděla, co má dělat. VO totiž zvládají až tři věci: kontrolní body, DBA a aby měli klid. Velmi rádi si hrají na vojáčky: všechno rozkazem, četník je u nich podle jejich vlastních slov nucen být kontrolován pomocí DBA a KB, aby prý aspoň něco dělal... Čili četníkovi se musí říkat kde, kdy, jak dlouho má stát, co tam má dělat, co tam nemá dělat, jak má svoji práci dělat (to oni vědí samozřejmě líp než praktici z terénu) aneb nesvéprávný debílek v roli lepenkového panáku u silnice nevytvářející žádné potíže např. zastavováním a řešením darebáků, co si budou stěžovat atd atd. Jak vidíte, nezvládají řídící práci, termíny jako pozitivní motivace mužstva, tzn. nechat lidi aktivně dělat podle jejich znalostí a vědomostí a jenom chtít vědět co dělají, proč to dělají, jak to dělají atd atd. Sami nevyvíjejí žádnou akivitu, jenom stále papouškují co jim řekne který nadřízený. Za Vaňka byly nejdůležitější reflexní vesty, s očima vyvalenýma jak šprůdláky nám vykládali jak je dobré být vidět... Přitom si nějak nevšimli, že u nás na oddělení makali kluci v rajónech kde bydleli, takže jsme byli vidět denně a měli jsme přehled... Došel Přikryl a vesty už nikoho nezajímaly, to už bylo něco jiného.Teď je tam člověk, který předtím sám drtil čárky a do novin píše o řadových jinými slovy jak nechápou o čem je komunikace s občanem... Všichni do jednoho mají jeden zvyk: dělat pořádky zásadně zespodu, od řadových. Že je blbě celý systém - nezájem. Asi sám nechápe, že mančaft vedení naprosto nic nevěří i kdyby kázali sebelepší věci. Řeknu to jasněji takto: jestliže mi nadřízený řekl, když jsem šel na případ, aby z toho hlavně byl přestupek, když už asi pašík nebude, nebo dokonce na mě békal, abych si to udělal jak chci ale bude to přestupek, tak moje stanovisko bylo jasné: takové dobytky jsem šel k policii zavírat, ne poslouchat! Odmítnul jsem dělat spisy, (vyhledavatele když se to před Vaňkem a teď už zase znovu dělalo a dělá) protože na tohle jsem neměl žaludek. Nešel jsem k policii chránit drbany, aby bolševická verbež ve vedení měla svoje odměny za procenta objasněnosti. A Vaněk došel a řekl: procenta objasněnosti mě nezajímají. Vaše priority jsou tyto: služba občanům, prevence, objasňování trestné činnosti. Chci abyste mluvili se starosty, s faráři... Prostě styl starých četníků. Nehody se budou dělat tak, tak a tak. Od té chvíle jsme až do jeho nástupce neslyšeli na poradách nic o procentech, nikdo nás nenutil chránit drbany falšováním statistik... Pak vykládal co všechno zařídí... Tý jo, toho bylo. Pak se zeptal: jak se vám to jeví? Kolega co už je taky v céčku říká: sci-fi. Další, jeho kámoš ze školy to samé. Já mu řekl, že jestli splní dvacet procent toho co nám nabulíkoval, budu mu líbat ruky. Průser: on splnil všecko.... V pohodě se s ním dalo mluvit. Pak se všechno zase vrátilo do starých kolejí. Čárkomanům narostla křídla zase, skoro všichni velí na odděleních dál... Takže Vaněk ví o čem mluví, já vám můžu říct že to má smysl a dobrý smysl, ale už to nikdy nebude schopný realizovat. Už vás to bude jenom trápit. V Hodoníně ten systém mohl jet se vším všudy i s CP dávno předtím než s ním došli pánové shora. Mohl mít za sebou fungující systém a říct, tohle jsem dokázal, tak to jede. Místo toho to jelo jen co se týče práce kriminálky, která dělala kvalitnější práci na spisech. Ale pořádková, která měla utahovat šroub drbanům prevencí, aby kriminálka měla těch případů méně a mohla se jim věnovat důkladněji a tím ještě více šroub utáhnout, to nedělala. Není prostě nad to od něčeho co není hotovo a bez svého tvůrce se nedokončí utéct a myslet si, že to půjde samozřejmě někde jinde, kde jsou zcela jiné podmínky = neochotní četníci makat. Kolega z Brna mi řekl: co jste nám to poslali za šílenca, já si za dvanáct hodin deset hodin v reflexní vestičce ani nesednu, to je strašné! Za starého ředitela jsem si nafasoval kvér, zalezl na ubytovnu a hrál na plejáku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 21:26:05 23. 06. 2009
default.png
pet_1 píše, cituji: "Vysočina zažila to samé, do mdlob padali všichni..z podřízených se neodvážil odporovat nikdo, starosta a ředitel MP odcházeli s velmi zajímavými zážitky...bohužel....já tam sakra nebyl," Přečetl jsi si to po sobě vůbec? Starosta je laik a policejní práci nerozumí a městská policie o té ani nemluvím. Ty jsi tam nebyl, tak o čem to tady podáváš informace?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 10:53:35 05. 06. 2009
Peca.jpg
No nechcu ti odporovat, ale v okresním městě, kde jsou destíky škol, bychom nedělali nic jiného. Ptám se tedy k čemu je městská policie, placená z rozpočtu města, která např. ve třech lidech nebyla schopna vyřešit krádež květináče za 50,-Kč? Řekl bych, že policie má svých důležitějších povinností celkem dost. Nemyslím si, že je v zákoně o PČR jako úkol policie chodit na rodičovské sdružení, i když Langerův "pilíř" to možná bude.:-) Stejně jsme s řediteli škol v kontaktu a případné námitky rodičů nám mohou tlumočit a podle toho se provedou další opatření. Do škol se jinak na besedy chodí a taky se chodí pravidelně na sezení-porady na úřad městského obvodu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio