Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

pravnik na kriminalce

Dobry den! Dokoncila js pravnickou fakultu a zajimala by mne moznost uplatneni na kriminalce.Poradi mi nekdo:)?
COT :: Datum založení: 11. 06. 2009 :: celkem 37 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu STRANIX 10:19:04 13. 02. 2014
default.png
MODIN [2014-02-12 06:53:06]: Tak tak.. vdala se za německého státního příslušníka a pokud nezemřela, žije si spokojeně v říši dodnes.

Jako vystudovaný právník s praxí z FÚ máš šanci téměř hraničící s jistotou, že časem se na tu hospodářskou kriminálku dostaneš. V Brně by ta doba ani nemusela být nějak extra dlouhá. Co se reorganizace týče, tak toho bych se u "obyčejné" kriminálky neobával. Byl to tuším Babiš, který se v OVM vyjádřil v tom smyslu, že by byl pro obnovení finanční policie. Takže možná nějaké specializované útvary spíše vzniknou.

Ono se zase není tolik co divit, když právnické fakulty vychrlí každým rokem stovky vystudovaných právníků. Šance dostat se na soud, potažmo SZ jsou rok od roku nižší. A advokacie také není pro každého. Pro mě tedy rozhodně ne .)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MODIN 06:53:06 12. 02. 2014
default.png
STRANIX [2014-02-11 22:49:08]:

Ano v Brně a ano Krvavou Martu pamatuji. Ale už je několik let v důchodu. Byla to zajímavá osobnost. Také jsem u ní byl na zkoušce, sice mě z ní vylila, ale zlá na mě nebyla. Rok po mě ještě zkoušela kamarádku, psychiatričku, a protože to bylo její poslední zkoušení, tak si ji pak ještě dvě hodiny po skončení vylívala srdíčko.... :)

Mě ani tak základní útvar nevadí pokud bych měl jistotu, že se dostanu na obor kterému se chci věnovat. Taky mám při životnosti těchto specializovaných útvarů strach, že než bych se tam dostal, mohlo by lehce dojít k další "reorganizaci"... Jinak tady v Brně před pár lety v jedné medializované aféře, která se táhne dosud, přišla hospodářská kriminálka o několik vyšetřovatelů najednou :)
Jo jinak na KŘ určitě zajdu, díky za info. A jak jsou na tom celorepublikové útvary? Je mi jasný, že tam už se z civilu člověk nedostane, jen se chci informovat.

Ono je fakt problém, pokud se člověk chce věnovat trestnímu právu, tak má celkem omezené možnosti - soudy, SZ, policie.. advokátů s trestem je jako šafránu... Jo kdybych chtěl dělat obchod nebo správu, tak kdejaký úřad je po mě lačný, ale takhle

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 22:49:08 11. 02. 2014
default.png
MODIN [2014-02-11 22:28:22]: Hele nechci Tě odrazovat.. Určitě nic nedáš za to, když brnkneš na personální krajského ředitelství policie a zeptáš se co a jak. V Brně může být situace jiná, početní stavy jsou tam na jiné úrovni. Podle mého názoru se však základnímu útvaru prostě nevyhneš. Btw. práva jsi studoval v Brně? To jsi asi ještě zažil Krvavou Martu, co? .)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MODIN 22:28:22 11. 02. 2014
default.png
STRANIX [2014-02-11 21:40:19]:

Díky za odpověď, moc si mě nepotěšil. Blíže neurčený čas po ZOP někde na obvodu je pro mě z profesního hlediska ztracený. Hlavně ta nejistota, jak dlouho a jestli vůbec někdy se člověk dostane k práci, kterou by chtěl dělat. Spisy vedu stejně a na každý prd taky píšu úřeďák, takže nic nového pod sluncem... :( To už asi bude lepší počkat na reformu daňové správy a v jejím rámci se ztratit někde na FAU nebo k policejnímu orgánu celníků, kterou chtějí s námi sloučit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 21:40:19 11. 02. 2014
default.png
Nevím, jak je tomu v JMK, ale u nás to dříve fungovalo tak, že např. inženýři ekonomie apod. nastupovali z civilu zrovna na OHK SKPV. Dnes jsou tyto útvary personálně stabilizované, tzn. že k policii se nastupuje na základní útvar. Jakmile projdeš ZOPkou (a dostaneš 3. TT), tak se coby vysokoškolák můžeš přihlásit do výběrového řízení i na vyšší TT, na SKPV je nejnižší tuším 6.TT. Nyní říkám pouze svůj názor - jako právě nastoupivší zobák (bez známostí), máš jen malou šanci toto výběrovko (pokud zrovna bude nějaké probíhat) vyhrát.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MODIN 19:44:54 11. 02. 2014
default.png
Dobrý večer, trochu oživím toto mrtvé téma a zeptám se (předem tuším, že budu určitě některé ulicí ostřílené vlky štvát, ale stejně to zkusím.) Také jsem absolventem PF a měl bych zájem zkusit službu u útvaru, který se zabývá finanční nebo hospodářskou a daňovou kriminalitou. Do advokacie nechci a na soudy nebo SZ se téměř nelze dostat a jiná instituce než tyto se trestním právem nezaobírá. Hned po škole jsem nastoupil na Finanční úřad jako referent. Práce to není špatná, ale je to spíš pro ženu (na oddělení jsme jen dva chlapi). Netoužím po chytání vrahů, úchylů, dealerů drog, nechci jezdit pod majáky městem, nehledám akci a dobrodružství ani nic podobného. Zajímá mne finanční a daňová kriminalita a té bych se chtěl věnovat. Může mi prosím někdo poradit, kam a na koho se obrátit s životopisem? Resp. má tyto agendy pod palcem krajské ředitelství? Nebo si tyto speciální útvary vedou svojí personalistiku? Preferuji Jihomoravský kraj, ale samozřejmě není podmínkou.

Předem děkuji za odpověď

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu COT 12:02:13 17. 06. 2009
default.png
Borda:Ptej se pravidelne a treba se brzy neco naskytne...Je videt, ze pravnici se zajmem o trestni pravo to nemaji zas tak lehke. Prace u policie je lakava, ale chybi informace. A statni zastup.te nenaplnuje? Nicmene js rada, ze se zde mnozi pozitivni reakce a podpora. Snad to s tou nevrazivosti nebude tak zle. Blbci se najdou vzdy a vsude a je jedno jestli maji titul nebo ne.Nesmi jich byt ale na jednom miste prilis mnoho .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BORDA 09:05:13 17. 06. 2009
default.png
Tak mi náborářka na krajském ředitelství v Hradci Králové řekla, že ve vých. čechcách je plno. Vzhledem k tomu, že do Prahy nechci, tak mám smůlu.:/

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 18:21:16 16. 06. 2009
Peca.jpg
Tak předně si myslím, že naopak ty, jako absolvent práv by jsi naopak měl přeskákat všechny ty inženýry chovu prasat a rekultivátory krajin, protože ta škola, jíž jsi absolvoval určitě policejní práci něco přinese!Na boční vstup se vlastně ani ptát nemusíš, myslím, že ti bude vzhledem k tvému vzdělání nabídnut.Kéž by ti tvé prohlášení, že se nad nikoho nebudeš povyšovat vydrželo déle, než shora popsaným absolventům čehokoliv :-)čest práci

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BORDA 15:02:49 15. 06. 2009
default.png
Tenhle příspěvek mě zaujal, protože jsem de facto ve stejné situaci. S menším rozdílem, že jsem absolvoval v lednu a od té doby pracuji právě na státním zastupitelství. Ono opravdu není tak lehké najít uplatnění, pokud se absolvent práv zajímá především o trestní právo. Není moc možností – buď zkusit právního čekatele státního zastupitelství – teď např. brali 4 lidi z cca. 80, nebo PČR, popř. výjimečně se dá dostat do AK, která se tomu věnuje. Řešil jsem a řeším naprosto stejný problém – také se chci zkusit přihlásit k PČR, SKPV. Bez urážky si myslím, že absolvent práv, kterého zajímá trestní právo, má větší předpoklady k práci u PČR než třeba absolvent zemědělky či peďáku. Moc nechápu tu nevraživost k VŠ hlásícím se k Policii. To jsou opravdu tak hrozní? Mě by nikdy nenapadlo se nad nikoho povyšovat, vždyť absolvent možná zná trestní právo, ale o práci u Policie neví nic a to se musí naučit od kolegů a postupem času. Informací o „bočním vstupu“ jsem moc nenašel, ale co jsem zjistil, že kromě Prahy, resp. středočeského kraje, to není zas tak lehké, jak by se mohlo zdát. Měl jsem zájem o vých.čechy a bylo mi řečeno, že mám smůlu. Tak hodně štěstí, v Praze by s tím neměl být problém. L.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio