Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Nehodáři

Zdravím, chci k PČR k dopravce, přesněji k nehodářům. Našel by se tu někdo, kdo by mi přes icq přiblížil tuto práci a zodpověděl pár dotazů? Diskuze pročítám, ale podrobnější popis není. Díky za ochotu. ICQ:422727875. Peťula
PETRAH :: Datum založení: 19. 06. 2009 :: celkem 15 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DICKY 18:32:36 12. 08. 2009
default.png
Ideální sloužit v noci, dohled třeba do 04:00 hod. ráno, pak jet v 04:30 s jedničkářem, který nechce dělat nehody, na nějakou lahůdku ( ale stačí třeba na "normální velkou"). Práce u nás porád stejně, sepisovat na místě Eu- záznamy s účastníkama trvá stejně jako psát malou. a dohledu pořád přibývá, času na šetření nehod opačně. klobouk dolů před klukama z 1. sk., kteří se snaží nehodařinu naučit. Už by v tom mělo být konečně jasno, ten ať dělá to a ten zas tohle. Kdy už se ty "manažeři" , metodici a jiný darmojedi probudí a udělají za své tučné platy jasno ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLOCKED717 22:25:34 04. 07. 2009
default.png
Tak nevím, ale na ODN jsem od 1.7. nějakou reorganizaci nezaznamenal...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JABLONECAK 17:42:39 22. 06. 2009
default.png
martin.cze: Jak říkám... jinde to určitě bude jinak :o) Někde nehodáři pracují, jinde zase ne. Ostatně jako i jiné složky :o) To není namířené všeobecně proti nehodářům. Jen říkám, že když nehodáři zvládali svoji práci před novelou, tak po novele jim musí nějaký ten čas zbývat. A pokud ten čas mají, tak jsem rád, když se podílí i na dohledu. U nás, hned první noc, co je vyhnali na dohled, se díky nim podařilo dopadnout zloděje nafty. Protože byli ve správný čas na správném místě, jinak to ostatně ani nejde :o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOS 21:09:29 19. 06. 2009
default.png
Jestli máš možnost a jsi z pohraničí, běž k cizině, je to fakt dobrá služba.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLESK 20:29:00 19. 06. 2009
default.png
Ale, ale. Zase to s tím tak nepřeháněj. Pokud něco potřebuješ udělat, neříkej že nestačí zavolat operačnímu a říct mu, že potřebuješ makat na papírech. Operačnímu je to jedno a ty si musíš zdůvodnit, že to co momentálně děláš je nutné( u nás taky nechávají na monitoru někteří rozdělaný spis, aby si mohli zdůvodnit své zašívání). A neříkej mi prosím, že to je jinak! To ti opravdu věřit nebudu. Od té doby co začali u nás nehoďáci makat v dopravě, je to sakra znát a taky díky nim jsou takové výsledky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZE 18:25:32 19. 06. 2009
martin.cze.jpg
Tak třeba my děláme v noci a o víkendech práci za 1. skupinu, kdy oni v noci v klidu spí doma a o víkendech doma sekaj trávu. V noci být na baráku nemůžeme. A ani nemůžeme "dělat papíry" (parádní, když potřebuješ zahájit, vyhodit trestňák či cokoliv jiného). Přes den se staví 2 výjezdy, kdy jeden dělá nehody. Když nejsou nehody, dělá BESIP. Druhej výjezd dělá výhradně BESIP. Pokud 1. skupina chytne chlast či neřidiče, jede k nám a předá nám to. Takže o nějakém spaní na baráku bych pomlčel. Asi máš nějakou jinou zkušenost. Možná to tak někde funguje. U nás ne. Takže když to shrnu, zachvíli ze mě nebude "nehodář", ale "jedničkář", kterej si sem tam navíc udělá nějakou nehodu. A tohle se mi sakra nelíbi. Měj se. Martin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JABLONECAK 16:12:24 19. 06. 2009
default.png
Myslím, že to moc hrotíš. Jak to bylo do teď, když k vám přišel novej člověk na SDN? Taky ho to nejdříve někdo musel naučit... Ani ty si to asi hned první den neuměl, že? A stejně tak to chodí u pořádkářů. Když mám výjezd a mám k sobě trojkaře, taky mi dělá některé jednotlivé úkony... postupně si je osvojí, poté může dělat další a další, až se z něj časem stane rovnocenej výjezďák. Neříkám, že to je tak všude... Ale na některých okresech nehodářům tak razantně ubyla práce, že skoro nemají co dělat. Když za celou noc ve vysílačce neslyším jedinou nehodu a nehodáři jsou celou noc na baráku, tak si nedělám iluze, že celou noc papírujou. A jelikož u nás dohled v noci nepotkáš (sotva pokryjou denní služby, jak jich je málo), tak jsem jedině rád, pokud to nehodováky vyžene ven a konečně chlasty bude chytat i dopravka a ne jen my na OOP. Takže já jsem všema deseti pro, jen možná ve městech jako Praha, Brno a pár dalších opravdu velkých měst bych nechal tak, jak jsou. Tam ta nehodovost asi bude opravdu dost velká a tam se asi nehodáři na dohled jen tak nedostanou tak jako tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ICEMAN 13:08:06 19. 06. 2009
default.png
reorganizace prý má proběhnout ve třech etapách. K 1.7. je první fáze a další dvě mají být září, říjen. K čemu to ale povede nikdo neví. Mně by zajímalo, jaká bude náplň práce v jednotlivých platových třídách??? To taky zatím nikdo neví nebo nechce říct. Dokonce se proslýchá, že se mají u nás snižovat některé pětky na čtyřky a volné pětky už se pár měsíců ani neobsazují.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HHONZA 12:43:47 19. 06. 2009
default.png
jo, to souhlasím, že začátky budou těžší...já to chápal tak, že myslíš že to tak půjde pořád. Ale myslím, že i ti pomalejší už po nějakých 5-ti nehodách pochopí co mají dělat...doufejme :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZE 12:13:20 19. 06. 2009
martin.cze.jpg
To, že si nehodu bude dělat sám nehodář je pravda... Ukaž mi kolegu z dohledu, kterej umí správně nafotit flek DN, udělat správně náčrtek, popř. to následně nakreslit v PC.. a o Lotusu se ani nebavím. Tímto se jich nechci nijak dotknout, protože jejich chyba to v žádném případě není. Jen to prostě tak je. Neříkám, že se to časem nenaučí, ale začátky tady té reorganizace budou zajímavé. Ale proč to neudělat složitější, když to jde že jo. Tím se asi hlavně naše vedení zabývá. Ale jak říkáš, kraj od kraje, okres (ÚO) od okresu (ÚO). Martin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio