Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Odsloužená léta

Ahoj, nedávno jsem měl hovor s jedním PČR personalistou. To, že byl příjemný jak osina a jeho zásluhou určitě žádný nový policista nepřibil, spíše naopak, mě nijak nerozhodilo. Jsem proti tomu více-méně imunní. Nicméně odpověď na moji otázku, zda mi budou uznána odsloužená léta u AČR? Tak ta mě trochu rozhodila. Odpověď: Že je to na něm a že mi možná uzná polovinu, nebyla taková, kterou jsem chtěl slyšet. Na to dodal, že pokud bych byl od vězeňské, celníků nebo hasičů, tak tam mi to uzná celé, že je to stejný zákon. AČR má však jiný!! Doufám, že je zde nějaký personalista nebo osoba, která zná odpověď. A tuto verzi potvrdí nebo vyvrátí. Prosím, aby odpovídali jen ti, kteří skutečně vědí!!
OPS :: Datum založení: 14. 10. 2020 :: celkem 13 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OPS 19:07:04 16. 10. 2020
default.png
GHOST-COP [2020-10-16 10:15:58]: Víš jak se ten poměr počítá?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OPS 18:59:05 16. 10. 2020
default.png
GHOST-COP [2020-10-16 10:15:58]: To mu ještě zavolám jak to myslel, protože jestli to pochopil jako kolegové pod tebou, tak je to špatně. Jde mi o roky do renty, na praxi jsem ani nemyslel.


STRANIX [2020-10-15 21:16:20]: Tady vůbec nejde o nějaké otáčení, ale o informace. Nevidím na tom špatného. Navíc si to společně s kolegou pod tebou pochopil špatně. S tím charakterem to použil úplně stejně, máte to pěkně naučené.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 10:15:58 16. 10. 2020
default.png
Jinak pokud ti jde o roky do renty a ne do tarifu, tak se ti počítají samozřejmě všechny, takže po 14 letech u AČR (i když ti nezapočtou do tarifu nic) a jednom roku u PČR, máš nárok na výsluhu. Ovšem za jiná procenta než někdo, kdo má celých 15 u PČR, protože vojáci mají jiná procenta - vypočte se ti to poměrem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 10:09:43 16. 10. 2020
default.png
Zákon č. 361/2003 o sl. poměru příslušníků BS, pod kterým bys sloužil namísto zákona č. 221/1999 o vojácích z povolání, hovoří v paragrafu 117 odst. 2 takto: Získané odborné zkušenosti se vyjadřují jako doba praxe, do které se započítává a) doba výkonu služby podle tohoto zákona, b) prokázaná doba jiné praxe, kterou příslušník vykonával v rozsahu, který je podle její využitelnosti k výkonu služby na služebním místě určí služební funkcionář.

Takže prvně, nebude ti to určovat on, ale služební funkcionáře. Zadruhé, uměl bych si představit, že ti započatou 100%, pokud bys nebyl voják u AČR, ale u Vojenské policie. Závisí na sl. funkcionáři. Jestli je na to nějaký vnitřní předpis, který by vyloženě říkal, že všem vojákům se započte všechno, ti třeba poví někdo jiný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 21:16:20 15. 10. 2020
default.png
Nejsem si úplně jistý, jestli je Deanwinchesterovo vysvětlení úplně přiléhavé. Mám za to, že pokud nastupuje osoba s předchozí praxí od městské policie, bývá jí tato uznánana v plném rozsahu, přičemž se taktéž nejedná o službu v bezpečnostním sboru spadajícím pod zákon č. 361/2003 Sb.

Uznávání let za službu v armádě se dle mých zkušeností dosti liší. Někomu uznají roky všechny, někomu jenom 1/3. Pokud ti uznají polovinu, řekl bych, že to je akceptovatelný standard, neboť služba v AČR je svým charakterem přeci jenom dosti odlišná od služby u PČR. Navíc se nedomnívám, že by mělo smysl se proti tomu nějak otáčet, ale to už ponechávám na uvážení každého soudruha :-)


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DEANWINCHESTER 20:31:45 15. 10. 2020
default.png
Řekl ti to správně. Odsloužená léta se uznávají v případě, že byl člověk v minulosti členem bezpečnostního sboru, je to podle zákona 361/2003 sb. Armáda nespadá pod tento zákon, tím pádem se to na ni nevztahuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio