Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

prace u policie s US College

Zdravim, pred 5 lety jsem odcestoval do USA kde jsem vstoupil do USAF. Zde jsem si udelal US College. Ted jsem se vratil do CR a rikam si ze bych zkusil policii kdyz u ACR neni volne misto. V CR mam pouze vyucni list, a nevim jestli my College pomuze. Muzete poradit? Dekuji
CZECHBOYUSA :: Datum založení: 29. 06. 2009 :: celkem 44 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PIM-BURGER 10:01:21 04. 07. 2009
Pim Burger.jpg
No proto...;-)) Jinak s tebou souhlasím. Ono vůbec v celym východním bloku panuje jistá nedůvěra k uniformám a osobně si myslím, že celkem oprávěně. Jen v málokteré zemi se policejní složky dokázaly odprostit od komunistické minulosti. No a to se pak těžko váží takové uniformy. Jinak si myslím, že s AČR to od dob profesionalizace není tak špatný. Myslim, že třeba lidi z oblastí postižených povodní proti AČR a možná ani PČR neřeknou křivého slova. Navíc AČR je také v trochu jiném postavení. Tam mají lidé za to, že je chrání před teroristy, diktaturou(u nás armáda diktaturu podporovala), kobylkama a já nevim čím ještě. Tady je armáda považována vesměs za nepotřebného, prachy požírajícího molocha, což také do jisté míry odpovídá skutečnosti. Nelze vše házet jen na média. Také s linem souhlasím v tom, že v USA je úplně jiná mediální masáž. Co jsem mluvil s kámošem, co byl v USA, tak tam celý den v tv nepouští nic jiného, než filmy a seriály o armádě a mezitím jsou reklamní šoty, velebící službu v armádě a do armády lákající. Když k tomu přidáte fakt, že téměř každá americká válka tam má své muzeum a lidé si tam všeobecně váží svých hrdinů, tak je tam prostě větší úcta k uniformě už z logiky věci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 09:33:36 04. 07. 2009 blokovaný
default.png
Dík a přeju hodně štěstí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 09:30:42 04. 07. 2009
default.png
No k te cti a uniformam jen tak k zamysleni. Vis asi sam dobre, ze v tehle zemi nebyli vojaci ani policejni slozky od urcite doby prilis popularni (ted se nechci dotknout Pim Burgra a obdobi cetnictva:). Zacneme-li druhou svetovou, komunismem(rok 1968), pak STB a treba kuprikladu rokem 1989. Jde o to, ze tyhle slozky fungovaly v ramci represivy dost tvrde (mluvime-li treba o lagrech atd.,vyslesich, vezneni) a lidi je vnimali dost negativne (ruska vojska na nasem uzemi, vojska varsavske smlouvy). Nase spolecnost je tim podle me stale jeste poznamenana. A uprimne od 90.let si armada a policejni slozky zatim v ocich verejnosti prilis plusovych bodu neudelali (subjektivni nazor,nerikam ze v ocich vsech). Jde taky svym zpusobem o medialni masaz a o to, jakym zpusobem tyto slozky prezentuji media. USA podle mne na toto vydava rocne nemale penize, v Cechach je zvykem hledat spinu a senzace, cili mozna proto. Ale to jen tak bokem po ranu k zamysleni :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CZECHBOYUSA 23:55:53 03. 07. 2009
default.png
Nekecej od pondeli do Ctvrtka..... :) tak to je sila. Znam par kluku z mexika a ti mluvi anglicky, akorat maji ten prizvuk. Ale ze by nekdo v USAF nemluvil anglicky...to neexistuje. Jak rikam, mozna jen US Army, nebo USMC tam je to mozny, protoze tam opravdu berou kohokoli kdo bude bojovat za USA. Kdyz si najdes ASVAB na google a zkusis si udelat ten test pro US Army a pak pro USAF, tak uvidis ten rozdil. A ty filmy to je ale blbost kdyz to vidim. S tim co bylo v USAF to se to hodne male trocha shoduje. Jinak je tu videt i rozdil v uniformacha a lidech. Kdyz vidim vojaka ACR v uniforme tak si ho ani lidi nevazi. V USA vidi vojaka tak ho kazdej zdravi a je videt jak si ho vazi. A to stejny i s policajtama. Proste uplnej opak co tady v CR. Je to opravdu smutny.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu R489 10:39:44 03. 07. 2009
default.png
Můj velký sen je si z něj jednou vystřelit :) Mám pár kamarádů co prošlo cizineckou legii a pak sloužili v armádě.A všichni do jednoho řekli že víc buzerace a drillu zažili za komunistů v pionýru :D Ono se teď dost věcí změnilo.Už to taky není taková procházka,ale pořád to je jen od pondělí do čtvrtka,v pátek mají přes víkend volno a jedou domů :( Stejně jako u Policie je v armádě spoustu starejch bolševiků,kteří tam drží starý pořádky a nové věci se tam zavádí jen s obtížema. Jak je to napřiklad se znalostí angličtiny?Je možný jako to je občas vidět ve filmech že voják veliteli odpovída:No habla engles? :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CZECHBOYUSA 21:30:15 02. 07. 2009
default.png
Minigun lehce vybruje a je presny. Jinak je to tezky. Jeste u recruitera musis udelat test ASVAB se to jmenuje. A minimum je myslim 40 bodu. a to muzes delat jen nejakyho pomocnika, uklizece. Ale to moc lidi delat nechce. Nechapu jak se do US Army dostanou uplny tupci kdyz musi projit ten test. Asi opravdu US army potrebuje vsecky. No a pak je zakladni vycvik. Dost tezky, a jak jsem koukal na youtube na zakladni vycvik ACR tak to je opravdu jen jako kemp pro deti oproti US Zakladaku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CZECHBOYUSA 21:17:18 02. 07. 2009
default.png
To R489: No trochas se to vybruje v ruce ale nim ze to drzi na UH-60 je to presny. Jinak jak jsem se divla na Youtube.com na zakladni vycvik ACR, tak mi to pripadlo jako deckej kemp. V US na vas rvou ze jste nic at delate a proste jsou tvrdi. Coz si myslim ze neni spatny.Ale hlavne se dostat na ten vycvik. To jeste u Recruitera musite napsat test, ASVAB se to jmenuje http://www.military.com/ASVAB a to je neco. Ja mel 76 a myslim Minimum je 40 nebo 42. A to je USAF, nevim jak to ma US Army. Ale tam vim ze berou aji uplny tupany co chcou jen do Army aby si zastrileli. Jinak nebyt pritelkyne v CR tak bych to urcite jeste prodlouzil v USAF. Ale doufam ze az dodela vejsku tak se tam vrati i semnou a budu se moci vratit do USAF, a nebo zkusim Law Enforcement. Je jen doufal ze na dobu co budu tady v CR budu moc byt policista. Jeste sem si rikal treba MP Praha. Jeste uvidim.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CZECHBOYUSA 20:57:39 02. 07. 2009
default.png
to Denver: No ja se s tim jeste nikdy nesetkal kdyz jedu do EU tak jedu na CZ pas. A kamkoliv jinam na US a nemam s tim zadny problem

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CZECHBOYUSA 16:15:56 02. 07. 2009
default.png
to R489:byl jsem strelcem jen ani ne 6 mesicu. Podepsal jsem to jen na dva roky. Strili se z toho jako dobre. Kdyz to je prisroubovany. A dobre je kdyz se prepinaji rezimy. Jinak prijmacky hafo tezky. Pri vstupu, u recruitera musis napsat jeste test. Jmenuje se to ASVAB (http://www.military.com/ASVAB) je to drsny....ja udelal 76 bodu. Vis co u USAF to brou vazne ponevac ty moc nevalci. Spis litaji s drahejma letounama a maja celkove strasne drahou techniku a nenechaji tam jit kohokoliv. USAF neni US Army kam vezmou kohokoliv kdo dokaze strilet s muze chodit. No co si budeme povidat US Army proste bere kazdyho vola. U USAF to je neco jinyho 8 tydny BMT (zakladni trening), potom 4 -6 mesicu na vicvik tvoji konkretni profese. Potkas tam opravdu chytry lidi. Treba ti piloti, tech si hafo vazi a staraji se o ne. Ne jako a nejakyho vojacka tam nekde na pousti v Afg. A celkove USAF co ma za vybaveni...super zubare, doktory, ucitele na zakladnach pro decka, obchody bez dani na zakladnacha, cestovani po svete uplne zadarmo (teda kdyz tam je nekdo blizko USAF base) No a mrzi me ze tady k policii nemuzu no. Tak jsem premyslel i o ACR. No nevim no.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 13:18:16 02. 07. 2009
Out.jpg
www.valka.cz/newdesign/v900/clanek_11062.html Tady je pár úryvků z té zmíněné knížky od toho kluka z Legie, kdyby ses chtěl podívat než budeš tu knížku třeba shánět. Takovýmhle stylem je psaná celá kniha.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio