Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychologické vyšetření v Č.Budějovicích

Zdravím, je tu někdo kdo prošel psychotesty k polici v Č.Budějovicích? Dělal jsem je zde po 2.(druhé) a zas z celé skupiny nikdo neprošel jak i před 3mi lety. Pokaždé jsem zůstal poslední až cca do 3hodin odpoledne, iq,výkonnostní testy pokaždé nadprůměr, teď jsem ten osobnostní dotazník (!který je stejně stvořen spíše pro blázny) MMPI2(600) vyplnil (prý) úplně "správně", prý to zkoumali a že lžu, že jsem si přilepšil odpovědi, že takový lidé prý nejsou... nebyla s nimi domluva.. dostal jsem tedy starší dotazník, zřejmě MMPI1(300) (Psaný snad staročeštinou-- ještě snad za četníků v roce 1800) a bylo mi řečeno, ať ZMĚNÍM některé odpovědi u kterých bych to mohl myslet a být i na druhé straně odpovědi!. Poté semnou prošel cca pouze 3otázky, které měli obou-smysl, samozřejmě v průběhu Dne semnou cca 15minut pouze konzultoval anamnestický dotazník, životopis,a odpovědi na otázky, které vás napadnou jako první (samozřejmě to tam nenapíšete!), postavy ani nezmínil, nakreslil jsem je přesně podle psychologického mínění (návodu) na internetu, vše dobře, až na to, že jsem přiznal 1pobyt jednou na záchytce jelikož jsem nevěděl jesi chtějí zjistit jestli lžu,. Neměl jsem to sdělit mi poté řekl psycholog, že by na to nepřišli-- U nejzávažnějšího zranění nesmíte nic psát, jelikož se normálním lidem zranění snad nestavají? Také jsem to neměl prý sdělovat, to nemají ani zdravotní dokumentaci tedy?:-D) tak jsem mu sdělil výborně s pravdou nejdál dojdeš a pro dobrotu na žebrotu, řekl mi že jsem to neměl psát že je to má chyba že by se to jinak nedozvěděli! Vtipný no takže proč jim tedy vadil dotazník že jsem prý lhal a přilepšil si dle nich? ;-) a poté mi řekl že dle mého druhého dotazníku i v porovnání s tím z 3roky zpět - proč řeší i starý dotazník když jsem na nový zkoušce a mám právo být hodnocený pouze dle nové zkoušky?, který jsem ale kdysi vyplnil úplně jinak, prý jsem ho měl stejný což je upřímně totální kec, tak jim vyšlo že jsem prý 1.agresivní(na 100% jsem tam nic takového nevyplnil), 2.impulzivní (zase ani jednu otázku na "adhd" výbušnost a impulzivni chování jsem nevyplnil! Dají se úplně jednoduše poznat ostatně jak všechny otázky, viz můj 1.dotazník), a prý tím pádem nejsem usedlý a vyzrálý),...3. moc sebevědomý, že prý u policie to není žádoucí..to je lež u logicky., a 4.nevadí mi být středem pozornosti (každý má prý normálně trému a ti co ji tedy nemají jsou teda ti psychicky nestabilní k policii? Dobře.), k tomu mam 3ročníky na soukromé policejní VŠ - nechtěl jsem na státní. Kam by nenormální lidi určitě nevzali ani by tam nevydrželi natož aby prošli... která mi je teď hodně k ničemu, lituji že jsem nedal tolik úsilí do něčeho jiného, když vám vaší "vysněnou" práci, ukončí za půl dne, i když by vás mohli pustit dál protože je ještě plno testů a rok policejní školy a závěrečná zkouška než vás vezmou vůbec do práce... Upozorňuji, že jsem třeba např. už v 17ti letech odjel sám do USA k nějaké rodině studovat na rok na střední a většinu věcí si zařizoval celý život sám, tak nevím jak taky může zmínit že jsem nevyzrálý..:-) závěr: Hodnotí se prý podle většiny policistů co vyplnili dotazník a ne dle toho jak by to mělo být... Rozuměj pouze PŘÍKLAD pro představu:!!! když 70% lidí(hloupých) něco výplní tak jsou ti chytří a 30% lidí(chytrých) jsou pak ti hloupý.. no a ti nemají šanci protože nejsou vůbec v průměru těch hloupých -- obrazně řečeno např takhle --> 30%70%PRŮMĚR70%30%... Nechápu jak takhle mohou hodnotit, I NA netu je psaný u psych testů - který vlastní a vede psychologický spolek psychologů a platí se za to - že se takhle hodnotit nemá(psychotesty.psyx.cz)!! Prý též mám za 3roky posun osobnosti nulový..to logicky už nedává smysl a také mi je už 28? A prý jsem toho na svůj věk zažil až moc (dobré, zajímavé,i "špatné") ostatní lidé tedy jsou úplně bez života?, -- nemělo by to být právě správně?, že mám zkušenosti? Jak může psycholog co sedí celý život v knihách doma, nedělá normální práci u policie a je osobnostně "zšenštilí" - nic osobního (ostatně jak oba dva), .. byla zde i paní psycholožka která ale nevedla rozhovor ani nevím co tam dělala, a ani nebyli všichni 3 u rozhovoru pouze 1 a ten stejný (což dle mě není správné). Tak takovýhle psycholog rozhoduje o tom jestli se na tvrdou fyz a psych náročnou práci kde jste neustále středem pozornosti rychlého rozumného rozhodování a dlouhých únavnych směn.-> hodíte-- neměl by dělat spíše takovéhleho psychologa člověk co si prožil službu nejlépe ve všech pozicích..? Měl byste mít dle mě vlastnosti na vyšší úrovni od všeho jinak vás lidi prostě sežerou... A to nehledě k tomu že mi všechny nezávislé testy Peso, ospat, biptet atp vyšli dobře (dle mě normálně u zdravýho akčního chytrého a empatického člověka).. A také všechny otázky a jak se !Přesně hodnotí a i která otázka MMPI1-2 máte na netu když jste schopní si to najít a umíte anglicky nebo si to dát přeložit pravým tlačítkem :-D.. testy Mmpi jsem dělal doma x krát a měl jsem pokaždý zlatý střed výsledku bez jediné poruchy- nikde není napsané, že se to nesmí, je to jen vaše věc když si dokážete poradit a něco si najít;-), upřímně některé otázky jsou stejně fakt tak deb***, že je snad psal nějaký psycholog v letech za Krista 00,:-). Celý dotazník má vypovídající hodnotu bez rozebrání otázek stejně dle mě skoro žádnou... Buď se psycholgum znelíbíte ,protože např. je někdo "podobný jako vy někdy v životě naštval" nebo někdo někoho někde někdy a ten to někde někdy někomu v řeči sdělil - města jsou v ČR malé a všichni někoho znají atd.... Tito lidé leží celý život v knihách a rozhodují o tom kdo má dělat policistu zřejmě i podle jejich (osobnosti jelikož jim právě ta podvědomě připadá ta normální) -- rozuměj,že je zde krom dávání psych.přednášek, papírování na obvodním, utěsňování dětí, i kriminálka, forenzní psychologie, URNA, BIS, vojenská policie.. Co si o tom myslíte...? Když se "známý" (příslušníci) zkusili pánů psychologů zeptat proč mě zas ( zřejmě úplně bez důvodu) nevzali, tak jim bylo znovu sděleno co si vůbec dovolují se ptát a nic jim neřekli, jen že změna osobnosti nulová. Zkusím se zas odvolat, i když dle mě si to ani nečtou a posílají rovnou zpět, přece nepotopí psychology hlavní policejní psycholog, který je musel schválit, a za to by právě možná i dostal výpověď. Fakt mě tento přístup štve. Měla by být normálně komise x lidí po splnění těch dotazníků pokud nejste úplně nahlavu a ptát se na otázky a na vaší osobnost a jak byste se zachoval a v průběhu roku vás sledovat. Takhle má jeden člověk "až moc velkou moc" a vypovidajcí hodnota je prostě žádná, ještě když se ani osobně neznáte. Co si o tom myslíte vy.? Někdo nějaká zkušenost?
JAMESBOND007 :: Datum založení: 16. 02. 2022 :: celkem 6 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GREGORY88 18:25:34 24. 02. 2022
default.png
Pánové, určitě se Jamese Bonda zastávat nechci. Mě osobně se nelíbí ty jeho vykřičníky, ale posuzovat člověka dle psané formy je dost mimo :) A tím vás nechci urazit.

Partner slouží přes 20 let, číst po něm obyčejnou SMS je utrpení. Ale v práci funguje na jedničku s hvězdičkou.

Naopak, znám pár lidí, kteří se vyjadřují v textu pěkně a dobře, ale v reálu; nemakacenko/ojebavka/lhář ....... Nic o si v civilu a už vůbec ve službě někdo bude stát, přesto slouží.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 10:05:23 24. 02. 2022
Joe.jpg
Soukromá policejní škola? To jako fakt? Která to je? Ambis nebo něco jiného? :-)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUSTAV-ZELENY 09:06:49 24. 02. 2022
default.png
HAFHAF [2022-02-23 21:00:35]:

nedošel jsem ani do půlky a vidím to úplně stejně...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAFHAF 21:00:35 23. 02. 2022
default.png
No, myslím, že nemusí být člověk psycholog, aby poznal po přečtení tohoto příspěvku, že závěr psychologů byl správný.

Ale nic nebrání odvolání, to pak posuzuje komise psychologů z jiných krajů, takže tam se případně ukáže, pokud by v ČB měli nějaké špatné metody :-)

Souhlasím (+ 4)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GREGORY88 15:03:27 23. 02. 2022
default.png
Asi takhle:

V roce 2018 jsem zkusila přijímací řízení k PČR. Zbraslavi jsem prošla, ani nevím jak. Osobnostní otázky jsem vyplňovala podle toho co mě první napadlo. Psycholožka mě při pohovoru docela dusila, ale ukončila to se slovy ; Nemám žádný problém. Jděte do Sadské.

Upozorňuji, že ten den několik lidí vypadlo. Zůstalo nás snad jen 6. V Sadské jiná psycholožka řekla NE. A div že mě neudělala sociálního fobika :)) Jako to jsem nevěděla, zda se mám smát nebo brečet.

V roce 2019 jsem zkusila přijímací řízení k AČR, protože je to to co chci dělat :). Opět stejný přístup k psychotestum. AČR má ten rozdíl, že psycho trvá 2 hodiny. Ehm, za tu dobu chtějí něco zjistit ??? Tak jo. Nejsem doktor.
Psycholožka mě zase dusila. Prý mám horší prostorovou pre a logické myšlení, obojí u žen geneticky danri. Pokud se cítím na výcvik, pouští mě. A tak jsem si splnila sen :) Nastoupila jsem do služby. Cítila jsem se jak ryba ve vodě, byla spokojená. Dodnes nechápu, jak někteří jedinci mohli projít psychologickým vyšetřením: labilita, hysterie = jeden člověk.
Rasistické řeči, jede jen na sebe = další člověk. Pak někteří jedinci, kteří měli problém dělat co se jim řekne, naopak nedělat co se po nich nechce.
Dva týdny před koncem výcviku. Ošetřovna. A já skončila.
Na základě mého hodnocení z výcviku, jsem s dalším turnusem měla nastoupit zpět. Jenomže, mi vypršelo roční lékařské vysvědčení. Celé zdravotní kolečko znovu, včetně psycha.
Uznávám nebylo mi dobře, odpovídala a pracovala jsem jak blb.
, Myslím si, že na AČR nemáte. Vidím vás spíš v civilu. ,To jsem nevěděla, zda si ze mě doktorka s tím dodatkem dělá legraci nebo ne ( nevěděla, že jsem už v AČR byla ). Když jsem ji seznámila s tím, že jsem na výcviku byla, jaké mám hodnocení. Odpověď; Za mě dneska prostě ne. Nashledanou.

Nechala jsem si udělat komplexní diagnostiku u soukromé sycholozky, která spolupracuje s PČR, AČR a HZ. Osobnostně-perfekt. Inteligenčně - to co mi tvrdila doktorka z roku 2019. Toto vyšetření trvalo déle, než v UVN, rovnalo se vyšetření u PČR ve Zbraslavi.


Kdybych ti měla vyprávět do má partner v práci za exoty ( slouží přes 25 let ) došlo by ti, že psycho je jen komedie.

Za dva týdny jdu na testy do AČR do třetice.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GREGORY88 08:13:49 23. 02. 2022
default.png
Asi sem moc lidí nechodí. Ale osobně mám zkušenost s PČR (3 roky zpět) a AČR ( 2019 a 2021). Vzhledem k tomu, že jsem ve služebním poměru ( AČR ) už byla. Nechtěj vědět můj názor na psychotesty :))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio