Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Martinů a Červíček

Zajimal by mě názor policistů na policejního prezidenta, jestli ho berete jako Langrovo dosazence a služebníka a na Langerovy rychlokvašky typu Červíček kteří za dva roky stihli vyhrávat na míru jim ušité výběrové řízení. Jak se projevuje Červíček jako ředitel v Praze? A nevzpomínáte spíš nostalgicky na policisty typu Želáska kteří ty místa měli opravdu zasloužené za svoje zkušenosti?
OUT :: Datum založení: 05. 08. 2009 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENNIS 21:22:39 06. 08. 2009
default.png
Out: 4. platové třídy na PMJ byly jednou z podmínek tichého odchodu p. Želáska. Jsem péják a info mám z velmi spolehlivého zdroje. Ústa nám nezalepil, jediné co řekl bylo, abychom mu dali čas s své sliby co on dal vcelku plní. Někdy pomalu, někdy rychleji, ale plní. Pravdou je, že taky nejsem nadšený z jeho raketového postupu, avšak pokud to bude ku prospěchu pražské policie tak jsem rád, že to tak dopadlo. Bohužel jsou další mnozí dosazení, kteří nehnou pro své lidi ani prstem a to je špatně. Proto bych Červíčka z tohoto spíše vynechal, dle mého se vcelku osvědčil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:10:45 06. 08. 2009
Andras.jpg
Ano, PMJ má 4. platovou. S jakým vlivem pana plk. Martina Červíčka, to osobně netuším. Ale podle mě to byl význačný krok ke stabilizaci tohoto útvaru. Naše OŘ L158 dostává také 4. platové. Do té doby, neměli skoro žádné lidi. Nyní se k nim jen hrnou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 20:34:32 06. 08. 2009
Out.jpg
Vidím to prostě úplně jinak než ty, ale nezazlívám ti to. Kdyby neměl Langera tak sedí dost možná ještě v Náchodě. A Langer tenkrát netušil že za pár měsícu doministruje, když si ho dosadil do Prahy. Pokud by Červíček vyhrál výběrové řízení na základě svých schopností mezi x jinými adepty tak bych mu přál to samé co ty. Ale takhle ne. Takhle si myslím, že jeho schopnosti nehrály roli, byť je mít může, to nepopírám. Co se těch krejcarů navíc týče tak mám info že klukům na PMJ zařídil všem 4.PT on. Možná je to fámá, ale nemyslim že by mi lhali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 18:01:58 06. 08. 2009
Andras.jpg
Out: Může to být korumpování, a nemusí být. Červíček má jednu výhodu, je mladý, a má ještě část ideálů. Taky má podle mě, jak jsem již psal, zájem především o lidi co pod ním slouží. Podle zákona, ho tam dosadit mohl, v tom nevidím problém. A pan MUDr. Ivan Langer možná již nikdy ministrem nebude, tedy mu nebude muset splácet tu zmíněnou vděčnost. Na mě působí jako velká výhoda, že není skorumpovaný vrcholnými představiteli magistrátu, a tedy nikdo neví, co si k němu může dovolit. Nikdo ho tu moc nezná. A že na něj kolegové nadávali? Tady závidí každý každému všechno, i jeden krejcar navíc, on má víc, a já ne! To je náš problém. Já nikomu nic nezávidí, a přeju mu hodně štěstí. Teprve čas ukáže, zdali je to, takříkajíc, člověk na svém místě. K těm posledním pár krejcarům. Poslední velké odměny rozděloval pan plk. Petr Želásko.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:01:22 06. 08. 2009
Out.jpg
Já to prostě vidím jinak. Ty ho hodnotíš protože na tebe při osobním setkání působí dobře, ale je jasný že i když je protekční že nebude na každýho hulvát. Pokud je natolik schopný aby na tu funkci měl tak proč ne, pak ale nepotřebuje Íčka. Íčko si ho tam dosadil protože věděl že mu bude zavázanej. Prostě takový nepřímý korumpování policejního důstojníka který je pro mě nepřijatelný. To sou metody alá Mrázek. Ale k těm neměl nikdy Íčko daleko. Možná to tak s tim Bémem je jak píšeš, nevim. Mně prostě nepřijde fér pokud se takhle dosazujou lidi a výběrový řízení je pak naprostá fraška. Ono totiž by na toho šéfa Prahy stačil i kdejakej šéf okresu, ale holt nemá tu protekci. Já myslím že mi rozumíš jak to myslím. Navíc znám v Praze dost policajtů co na Červíčka nadáválo když tak nenormálně raketově letěl nahoru, pak se stal šéfem Prahy, přihodil klukům na platu pár krejcarů a hned ho oslavujou. Ani bych nečekal, že se daj tak lehce koupit, ale to je problem celýho národa.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 16:51:05 06. 08. 2009
Andras.jpg
Out: A co že se na místo vedoucícho dostal rychle? Jestli se ukáže, že na tu funknci má, tak proč ne? To ukáže ovšem až čas. Já s ním měl tu čes mít několik osobních setkání, a na mě osobně on udělal dobrý dojem. A bezpečnostní komise města ho nechtěla? Nechtěl ho Bém. Ten už se dlouho snaží prosazovat věší vliv městské policie, jako svých osobních starostových drábů. Být po jeho, tak státní policii v Praze zruší, a udělá si metropolitní. Nelíbí se mu, když mu někdo z vedení PČR nevychází vstříc přesně tak, jak on si přeje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 16:44:25 06. 08. 2009
Out.jpg
Tak zrovna Červíček na mě působí přesně dojmem oné protekční rychlokvašky. Z vedoucího kriminálky v Náchodě na šéfa dopravky (aby se mohl vůbec přihlásit do výběrka tak ho rychle dosadili na nějaký imaginární místo na prezídiu protože z místa vedoucího okresní kriminálky se hlásit na šéfa dopravky nemohl) kde byl něco málo přes půl roku a pak hned na šéfa Prahy. Tak to na tu dopravku chodit nemusel. A vim jaký v Praze byli boje pač bezpečnostni komise města ho nechtěla. Právě protože všem bylo do puntíku jasný že je to naprosto nafingovaný. Možná se stará o policisty, ale to se staral Želásko taky. To se na ty výběrka můžem rovnou vyprdnout a hrát to pořád "já na bráchu, brácha na mě" (ono to tak už stejnak chodí, nejen u PČR). Na mě jako na občana to prostě působí takhle. Tudíž hodně negativně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 15:32:46 06. 08. 2009
Andras.jpg
Pan plk. Martin Červíček je ve své funkci teprve chvíli, takže zatím nemožné soudit. Na mě, jako na řadového policistu působí dojmem člověka, který má o svou práci a podřízené zájem, a záleží mu na nich.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VYKONAVATEL 14:45:23 06. 08. 2009
default.png
Mam zato,že ministr Ivan Langer byl lepší v jednání:

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIXEL 14:25:35 06. 08. 2009
default.png
Je to přesně jak píšeš, doplnil i bych i další jména: Houba, Sehnoutka, Bílek...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio