Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Výsluhy jsou obtížně udržitelný mandatorní

"Výsluhy jsou obtížně udržitelný mandatorní výdaj, který nepokládám za šťastný. Vždycky jsem prosazoval, aby nebyl valorizován a aby byl degresívní,“ říká bývalý ministr financí za KDU-ČSL Miroslav Kalousek http://www.novinky.cz/domaci/175735-hromadny-uprk-policistu-stoji-stat-rocne-tri-miliardy.html.....Já myslím, že je pouze otázkou času a budeme si všichni rovni po odchodu ze zaměstnání:) 1. Ten, kdo má výsluhu do 10.let, tak ji ještě dostane. 2. Dněšní medy od náborářů jsou pouze ve stylu "slibem nezarmoutíš". Ten kdo teď nastupuje, neuvidí nic, poněvadž stát bude rád,když ufinancuje výsluhy, které již přiklepl. 3. Platy u Policie budou stát za hovno již na vždy. Stát nemá prachy a do budoucna to bude ještě horší a Policie přeci nemůže stávkovat a dělat bordel jako hladovící cikáni...Peníze se vezmou zde a u podobných:) Přeji světlé zítřky a nadšení práce policisty:)
XJHX :: Datum založení: 07. 08. 2009 :: celkem 20 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CODY 10:14:55 14. 08. 2009
Cody.jpg
Jo,něco sem mu tenkrát jednorázově odnesl-měl sem hodně zajímavou vojnu no,alespon vím jak to chodí a že pod svícnem je největčí tma platí beuze zbytku :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 10:48:48 13. 08. 2009
default.png
nemáš pravdu, prostuduj si § 157, který upravuje podmínky nároku na výsluhový příspěvek a § 167, který upravuje výplatu výsluhových nároků, oba zák.č.361/2003 Sb.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 23:44:13 12. 08. 2009 blokovaný
default.png
Každej policista kterej dělá svojí práci dobře,tak si ty výsluhy zaslouží.Ono někde potlačovat nějaké demonstrace, nebo někde bojovat proti ozbrojenému člověku neni p.del. Na druhou stranu se musí něco udělat s tím,že je policista za něco odsouzenej a přesto bude brát rentu a to jenom proto,že dal výpověd před rozhodnutím soudu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DICKY 18:09:04 12. 08. 2009
default.png
Ani já nejsem papaláš a tak pouze konstatuju, že zde chybí ten zdravý selský rozum, jako teď hodně v ČR a PČR zvlášť. Spoustu lidí by mělo odšlapat něco na ulici, nezapomenout na to a potom teprve dostat vyšší místo, za výsledky (ne čárky) ne za tituly. Jak ta zodpovědnost vyšších funguje, vidíme "my dole" každý den. Vyšší výsluhu si podle mě zaslouží ten, kdo toho více odsloužil na ulici. Té rovnosti se nebojme a pokud je TO tak zařízené v tržním hospodářství, tak k čertu s ním. Podle mě papaláš jsi, promiň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CZ858 11:07:17 12. 08. 2009
default.png
Ty si jako voják ZS,nosil truhlu ministrovi vnitra Stanislavu Grossovi? :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 10:53:49 12. 08. 2009
default.png
Ogare49, je sice dobré když má někdy policajt nějakou myšlenku, ale to co tady navrhuješ, cca řešil zák. 186/1992 Sb.,Tedy výše příspěvku za službu byla max. 130 % osobního vyměřovacího základu důchodu ( max.výši vym. základu určoval stát). Což ke konci platnosti tohoto zákona bylo zhruba max. 12300 kč. V té době byl policajtovi vyměřován důchod po 35 letech služby cca 8300,-.Jestli je to hodně nebo málo, nechám ke zvážení! Tento zákon byl výhodný pro mladé, neboť vytvářel třicetileté rentiéry po 10 letech služby. Nechci řešit jak to funguje v reálu, ale jinou míru zodpovědnosti ( a také investici do vzdělání) má manager na úrovni kraje, a jinou např. dozorčí na OOP. A je podle toho také odměňován ( i tím příspěvkem za službu). Tak je to prostě v tržním hospodářství zavedené, a to nejen v ČR!Té rovnosti policajtů jsem se docela zasmál.To nebylo ani za reálného socialismu, kdy vše patřilo všem.Natož pak v českém tunelářském kapitalismu.Jinak nejsem papaláš – toto pouze konstatuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GOOR00 09:46:01 12. 08. 2009
default.png
A to je právě kámen úrazu, oni pánové nahoře si nechtějí být s námi dole rovni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OGAR49 07:15:15 12. 08. 2009
default.png
No a co taková varianta, že by výšek výsluhy nebyla vypočítávána jak nyní z průměrného příjmu za poslední rok služby(tj. papaláši v křeslech dostanou balík, pěšák na ulici almužnu), ale aby se to bralo jako procentuální část z průměrného platu u PČR (nebo celostátního). Samozřejmě by se s délkou služby zvyšovalo toto procento. Tím by si byli všichni policisté rovni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 19:24:03 08. 08. 2009
Cody.jpg
Tak se přece jen někdo chytnul :-)někdy sou myšlenky rychlejší než pravopis-neberu to tady jako slohové cvičení,ale samozřejmě-všeho s mírou-v rámci úrovně-ok,polepšim se.Dělal sem tam základní vojenskou službu,takovýho logistu-přeloženo,dělal sem všechno možný,ale v rámci tý služby sem nastřádal spoustu různých informací,zažil několik ministrů,hodně moc náměstků a jiných.Nechci házet do jednoho pytle,ale....kdyby lidé věděli jak to v ačr funguje,jistě by vyhrála ta volební strana která má ve svém programu zrušení armády.Pamatuju si že sem tenkrát nesl něakou truhlu Stanislavu G. když byl jěště ministrem-a nedělám si iluze-velení policije bude velmi podobné-nejsou to vojáci ani policajti ale manageři,politici a podnikatelé-bohužel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VECTOR60 16:42:29 08. 08. 2009
default.png
To by mě zajímalo, co si na tom ministerstvu dělal, když máš tvůj příspěvek samou hrubku:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio