Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policejní vyjednavač

Ahoj, chtěla jsem se zeptat na možnost práce jako policejní vyjednavač. Jsem ve služebním poměru už pár let a dodělávám si školu. Jestli je tu někdo, kdo pracuje jako vyjednavač nebo o této práci cokoliv ví, napište mi o tom prosím pár řádek. Předem moc děkuju za každou radu.
PETULA :: Datum založení: 10. 08. 2009 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MICHAL-P 17:58:39 15. 10. 2009
default.png
Zdravím všehny příznivce této diskuze. Ja jsem nováčkem u PČR (od 8/09) v Praze, ač jsem chtěl sloužit někde jinde, ale chce-li někdo pracovat u PČR ze stejných důvodů od dětství jako já, pak je to jedno, kde slouží. Třeba i 400 km od domova (: Na těchto stránkách je mnoho diskuzí s negativním nábojem. Usuzuji tak proto, že jsem hledal nějakou diskuzi na téma ,,policejní vyjednavač,, a jemu podobné. Na této diskuzi to celkem se slovníkem jde, což mě těší. Co mám ale na srdci? Šel jsem k PČR s tím, že se jednou stanu policejním vyjednavačem, ikdyž bude rozhodně cesta trnitá a dlouhá. MOC mě těší, že zde své názory píší kordinátoři, a právě ti toho o policejním vyjednávání, krizové intervenci aj. ví, nebo alepoň by měli vědět mnoho. Vím, že tato práce není taková jako ve filmech, ale to není přeci ani práce u PČR obecně. Seznámil jsem se pouze částečně s jedním nejmenovaným koordinátorem policejních vyjednavačů a musím říci, že od chvíle, kdy jsem s ním promluvil jsem věděl, že tento člověk je člověkem velice vyrovnaným a pokud zde navštěvuje tyto stránky, pak mu děkuji zpětně za informace. Studuji VŠ a právě on se mi nabídl jako oponent pro mou Bc. práci na téma ,,Krizová intervence policejního vyjednávání,, ... čehož si opravdu MOC vážím!!! Mohu-li požádat vás, členy této diskuze o informace, zda-li existuji nějáké ,,předpřípravné,, semináře pro policisty (nováčky), nebo jakékoliv jiné semináře či školení, které mi budou ku prospěchu v budoucnu o ucházení se o místo policejního vyjednávače, pak je mi zde PROSÍM sdělte. Budu vděčný za každou maličkost, která by mi byla jak říkám, tedy píši k dobru pro tuto práci. S přátelskými pozdravy ... M.P.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HIPPO 01:04:26 17. 08. 2009
default.png
Jako jeden z kr.koordinátorů Ti doporučím se obrátit na koordinátora, který je pro konkrétní KŘP určen. Každý kraj má na výběr a pokrytí území svůj systém. Je vhodné mít alespoň 2-3roky u PČR praxi. Žádná služba není preferována, nezáleží ani na věku, vzdělání či pohlaví. Je pravdou, že už je vyjednávačů u PČR lehce přes 100, aktivních kolem poloviny, tedy výběru se teď věnuje maximální péče. Tedy to jen zkus. Jak už zde někdo napsal, je to jen práce navíc, ale koření to běžný stereotyp a hřeje na srdci. Jinak se to ani nedá dělat. Je to zcela odlišný druh práce. To není o hrdinech a supermanech. Hlavní je mít hlavu na krku. Ovšem na výběru a později na výcviku se vše ukáže. Jen nemít strach. Třeba se uvidíme. Hodně štěstí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VIDOQ 21:52:59 14. 08. 2009
default.png
Ahoj. K práci vyjednavače se dostaneš pouze tak, že sama projevíš zájem a kontaktuješ tým vyjednavačů. Na intranetu najdeš odkaz. Potom tě pozvou na výběrový seminář, kde strávíš jeden den. Po tomto semináři jsou dvě možnosti ano a ne. Pokud ano, tak vyrazíš na kurz krizového vyjednávání, kde se naučíš základy a jednou za rok na inovační kurz. Vyjednavačem se může stát jakýkoli policista či policistka z kteréhokoli oddělení. Rozhodují pouze povahové vlastnosti, psychika a vhodnost pro tuto práci. Počítej ale s tím, že je to práce navíc, která není nijak ohodnocena. Je také dobré si nastudovat něco málo o krizové komunikaci a krizovém vyjednávání. Pak např. pochopíš, že to co uděláš jako policista na místě bez školení je pouze komunikace, ale opravdové vyjednánávání by se mělo nechat až na vyjednavače.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINDIAN 15:17:21 13. 08. 2009
default.png
Co jsem zažil já osobně než přijede vyjednavač je to opět na Vás na ulici. Jste první kdo s osobou jedná, vyškolený vyjednavač než dorazí na místo by mohlo být také kolikrát pozdě. Nevím sice popravdě odkud by na místo vyjížděl, ale určitě jich bude méně než psovodů, na které jindy také nedosáhnete ač je potřebujete na místě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 15:22:00 11. 08. 2009
X-sat.jpg
Pokud vím, tak na každém okrese byl určen člověk, který absolvoval "kurz vyjedavače". Dále si myslím, že to byl vždy policista kriminální policie. To jen z mých postřehů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETULA 12:58:14 11. 08. 2009
default.png
Na to jsem se taky chtěla zeptat, zda tuto práci provozují i ženy.:-) Je mi jasný, že tam na mě nebudou čekat s otevřenou náručí, že musim projít různými testy, ale zkusit to můžu. Díky za podporu, zjistim si o tom co nejvíc a pak dám vědět, jak jsem dopadla. Díky

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 12:40:37 11. 08. 2009
default.png
Přeju Ti hodně zdaru, bohužel i na tomto fóru je řada těch co jen "remcají", že je něco takové a makové,že by chtěli dělat tohle nebo tamto, ale z objektivních důvodů to nejde...A když se někdo na něco zeptá je označen za snílka popleteného televizí...Mimochodem u PČR jsou ve funkci vyjednavače i ženy, tak se není čeho bát. Když je cíl, tak cesta se najde vždycky:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETULA 11:35:31 11. 08. 2009
default.png
Děkuju moc všem za rady. Nemám snové představy, po zkušenostech s přestupem a jiným házením klacků pod nohy od nadřízených nejsem trubka a vim, jak to u policie chodí. Jen chci udělat maximum pro to, abych dělala to, co mě baví. Ještě jednou díky. Peťula

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 09:54:59 11. 08. 2009
default.png
Ahoj,nenech se odradit, není tak docela pravda, že vyjednavači pracují jen na specializovaných útvarech, pravdou ale je, že pouze na některých útvarech je to bráno jako samostatná specializace. Na intranetu si najeď na stránky ÚRN a tam najdeš přímo odkaz na krizové vyjenávání. Přípravu vyjednavačů pro PČR totiž zaštiťuje právě tento útvar. Tam najdeš všechny potřebné info, včetně toho na koho se obrátit ve Tvém regionu. To jestli se na tu práci hodíš, nechť posoudí ti co o tom rozhodují, nenech se odradit nějakým "rýpalem"...Práce v AKT může být zajímavá, nechci ji nijak snižovat, ale je to přeci jen trochu něco jiného...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 09:43:10 11. 08. 2009
default.png
i k AKT se nelze "jen přihlásit", ne každý se na tuto činnost hodí, proto se dělá z přihlášených výběr, (akce na celý den, 2 kolegové co se zúčastnili, neprošli a nebyli to úplní "nováčci" - cca 5 let služby), ale dělali to před 2-ma roky, dnes je to možná již jiné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio