Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Teleskop

Kolegové navštěvuji tento servr dost často, a občas když čtu některé příspěvky, tak jenom kroutím hlavou co někteří policisté dokáží napsat, ale to není teď důležité. Jelikož opravdu pracuji jako instruktor ŠPS chci zde probrat s ostatními kolegy používání teleskopu. Vím, že spousta kolegů teleskop používá, a předpokládám, že tento servr navštěvují policisté z celé ČR napiště zde svoje názory. Svoji práci již dělám delší čas tak snad mohu říci že přehled mám, ale do současné doby jsem nedostal do ruky žádnou metodiku, nebo zavazný pokyn ať je to třeba od PP, o tom, že policisté mohou teleskop používat. Nikde jsem se nedočetl, že policista může používat teleskop na základě proškolení soukromé firmy, nikde jsem nečetl, že MV má třeba s touto soukromou firmou smlouvu nebo dohodu že muže školit policisty atd.Zajímá mě pořádková služba, ne jiné složky jako zásahovka, to je něco jiného a specifického. Podle čeho použijete teleskop? Kdo vám to dovolil ho používat atd.? Nechci zde citovat zákon o policii, kde se píše " obušek nebo jiný uderný prostředek" to je málo. Ke všemu co máte musíte být řádně vyškoleni a vše co používáte musíte jak se říká nafasovat u policie, která vás tímto vybavuje. Skuste mě napsat svoje názory poznatky. Rád se poučím.Děkuji
INSTRUKTOR :: Datum založení: 21. 02. 2010 :: celkem 70 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZDENEK-CHARVAT 23:36:13 07. 05. 2010
default.png
INSTRUKTOR [2010-05-04 19:24:12]:

PRO INSTRUKTORA:

Půjdu postupně: Co se počtu obušků týče, začnu Prahou. PMJ = 350 ks, SPJ = 400 ks, KPJ = 170 ks, AKT = 30 ks, ZJ = 70 ks, ŠPS = 40 ks, URNA = 100 ks, počty jsou orientační, ne přesné, to už jsem přes tísíc řekl bych a jsem pořád v hranicích hl. m. Prahy... dál snad nemusím zjišťovat a počítat. Nicméně pokud by ses o to zajímal, dá se jistě konkrétně přes odbor vzdělávání PP zjistit přesný počet teleskopických obušků u celé PČR. Pro kontrolu by ti to jistě řekli i lidé z firmy ESP.

Kde úůsobí instruktoři, kteří jsou proškoleni ke školení instruktorů? Zase popořadě?: ŠPS Praha asi 25 instruktorů, UOOZ 3 instruktoři + cca 12 bojovníků, NPC cca 16 bojovníků a instruktorů, URNA cca 16 instruktorů a bojovníků, Protikorupční policie instruktoři a bojovníci sám jsem se všech výcviků účastnil jako druhý instruktor. Dále to je SPJ Praha, SPJ Brno, kompletní výčet Školních policejních středisek po celé ČR, policejních škol, taktéž policejní prezidium odbor vzdělávání. Tam byl dokonce na spoustě kurzů pro jiné útvary přítomen Pavel Rohla, metodik PP. Nemusím již pokračovat, hm?

Akorát mi nejde do hlavy, když jsi z ŠPS, že o tom nic nevíš... odkud přesně jsi? Nebo jak se jmenuješ? Já ani Chip se za svou identitu nestydíme. A jak jsi na tom ty?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:21:36 04. 05. 2010
Chip.jpg
Pročpak nám, pane instruktore, neprozradíš svoji identitu? Zděnda se už představil, já myslím taky. Michael Manolevski, oba dva ŠPS Praha. Tak bys taky mohl se svojí kůží na trh a ne jen pořád pokládat dýmovou clonu a pokvikovat nějaké nespokojené poznámky. Nezlob se, ale takhle to už začíná vypadat, jako by jsi se styděl za svoje jméno a zařazení..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu INSTRUKTOR 19:24:12 04. 05. 2010
Instruktor.jpg
Pro Zdeněk -Charvát.
Pane kolego, podle Tvého dotazu na moji působnost, bych si mohl myslet, že bys mě nejradji nechal potrestat, že nic nevím a že jsem jenom hlupák, který nic nečte a o nic se nezajímá. Podle toho co píšeš, tak asi toho víš mnohem víc než většina policistů. Kde ty teleskopy jsou když jich máme tisíce, a jaká je to firma, kde to vyšlo je na to něco od PP vydané to víš jsem jen hlupák z ŠPS, který nic neví tak se nechám poučit a nebo asi i většina policistů, protože je to pro mě překvapení.A prosím tě kde působí ti instruktoři na proškolení dalších policistů? Tahle debata o teleskopu byla pouze proto, abych se dozvěděl jak to dělají jinde. A děkuji za poučení budu víc číst a ptát, abych byl informován jako ty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZDENEK-CHARVAT 08:22:47 22. 04. 2010
default.png
INSTRUKTOR [2010-03-10 18:22:17]:

Kolego instruktore, mohu se zeptat, z jakého ŠPS jsi? Respektive kde děláš instruktora? Děkuji

A dovolil bych si reagovat na jednou z tvých připomínek, Policejní prezidium se dohodlo s onou zmiňovanou firmou, aby jim vyškolila instruktory služební přípravy na použití teleskopického obušku, kteří pak budou oprávněni v rámci své funkce a písmených příprav proškolovat na použití teleskopického obušku dál své lidi. PP tak reagovalo naprosto standardně, protože PČR již nakoupila stovky a tisíce tleskopických obušků a PČR neměla proškolené lidi, jak správně a hlavně bezpečně s obuškem zacházet. Stejně tomu tak bylo, co si pamatuji, i s Glocky, HK MP5, HK G36, Fabarmy atd atd ... zkráceně řečeno, pokud nějaká firma dodává ozbrojené složce zbrojní vybavení, obvykle provádí na své náklady taktéž školení. Tady závěrem, pokud ses nedočetl, že by existovala nějaká spolupráce mezi MV a firmou, neznamená, že žádná taková spolupráce neexistuje... Měl bys tedy asi víc otevřít oči, přestat diskutovat a začít víc číst či se ptát.

Přeji krásný den

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RADEKSTEKLY 17:59:11 27. 03. 2010
default.png
Ohledně teleskopu: je to pouze druh obušku, nevím na co na něj chceš nějaké školení. Na ostatní typy obušku také není žádné školení děláno. Ostatně nepovažuje to za nutné ani zákonodárce ( .... obušek nebo jiný úderný prostředek........), ani vedení policie. A myslím si že je to tak dobře. Za chvíli bych potřeboval mít papír na všechno. Když tvůj názor na školení na teleskop vztáhnu na zbraň, tak se také nedělá školení na různé typy, co se u policie používají ( ČZ, Bereta), prostě je to zbraň. Z mého hlediska je řešení teleskopu ztracenej čas. Místo toho, aby si tady řešil teleskop, tak by si mohl jako bojař připravovat výcvik na všechny donucovací prostředky co pooužíváme pro svou práci. Ve výcviku nás cvičíte pouze v použití obušku, úderů a kopů, zbraně, ale ostatní donucovací prostředky ne, což si myslím, že je chyba. Při výcviku by ste je měli alespoň ukázat a vysvětlit, jak se používají. Takový příklad. Rok a čtvrt platí nový zákon o Policii, kde je nový donucovací prostředek vytláčení vozidlem. A dosud na to nikdo neregoval. Vím, že to na tělesné přípravě těžko můžeme zkoušet, ale alespoň říct jak a kdy lze uvedené použít by se mělo říci.
Abych to shrnul , místo řešení jednoho donucovacího prostředku stále dokola ( už před asi 6 lety nám jej bojař ukazoval na výcviku s tím, že v brzké době bude ve výbavě ) bylo by pro mě do výkonu určitě přínosnější, aby si mě učil používat všechny donucovac¨í prostředky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RADEKSTEKLY 17:59:07 27. 03. 2010
default.png
Ohledně teleskopu: je to pouze druh obušku, nevím na co na něj chceš nějaké školení. Na ostatní typy obušku také není žádné školení děláno. Ostatně nepovažuje to za nutné ani zákonodárce ( .... obušek nebo jiný úderný prostředek........), ani vedení policie. A myslím si že je to tak dobře. Za chvíli bych potřeboval mít papír na všechno. Když tvůj názor na školení na teleskop vztáhnu na zbraň, tak se také nedělá školení na různé typy, co se u policie používají ( ČZ, Bereta), prostě je to zbraň. Z mého hlediska je řešení teleskopu ztracenej čas. Místo toho, aby si tady řešil teleskop, tak by si mohl jako bojař připravovat výcvik na všechny donucovací prostředky co pooužíváme pro svou práci. Ve výcviku nás cvičíte pouze v použití obušku, úderů a kopů, zbraně, ale ostatní donucovací prostředky ne, což si myslím, že je chyba. Při výcviku by ste je měli alespoň ukázat a vysvětlit, jak se používají. Takový příklad. Rok a čtvrt platí nový zákon o Policii, kde je nový donucovací prostředek vytláčení vozidlem. A dosud na to nikdo neregoval. Vím, že to na tělesné přípravě těžko můžeme zkoušet, ale alespoň říct jak a kdy lze uvedené použít by se mělo říci.
Abych to shrnul , místo řešení jednoho donucovacího prostředku stále dokola ( už před asi 6 lety nám jej bojař ukazoval na výcviku s tím, že v brzké době bude ve výbavě ) bylo by pro mě do výkonu určitě přínosnější, aby si mě učil používat všechny donucovac¨í prostředky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RADEKSTEKLY 17:43:51 27. 03. 2010
default.png
Instruktore:
Tužku jsem použil naschvál, myslím, že jinak by si nereagoval. Použil jsem ji proto, že stejně jako teleskop ji nemohu podle interních aktů řízení používat, neboť jsem jí nebyl zaměstnavatelem vybaven.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 16:13:33 22. 03. 2010 blokovaný
default.png
FS2
Já sem,ale vůbec nepsal o situacích,kdy jde o život a třeba zbran se použít musí.Mně vadí zneužívání donucovací prostředků a nebo jejic úmyslné použítí řekněme o hodně více než je nutné.Co snad sám uznáš,že je hnus,tak je ta věta:papír snese všechno.Kdyt tam si přece mohu vymyslet co chci a IMV to bere jako bernou minci a názor protistrany jí nezajímá.To pak vůbec IMV nemusí bejt,když stačí aby byl v pořádku pouze záznam.Těd se tady hodně probírá zase smrt toho Vietnamce.Podle mně šlo o neoprávněný zákrok,ale i kdyby ne,tak když mně napadne 45.kilovej člověk a nebubu zraněnej a on skončí takle,tak budu souzenej za NEPŘIMĚŘENOU OBRANU a policista ne?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:43:06 15. 03. 2010
Chip.jpg
No, oni ještě nebyly cvičné slzotvorné prostředky:-) Teď se od ESP nakoupí a můžete si stříkat do čumáku vody kolik chcete:-) Nebo i jiné tekutiny:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 20:43:34 15. 03. 2010
Andras.jpg
Bylo by zajímavé, podívat se občas do spisů, na co všechno jsme reálně proškoleni a vycvičeni:-) Asi bychom se docela divili...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio