Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

havarijní pojištění

Dobrý den pánové, určitě jste se už také setkali s tím, že při použití soukromého vozidla k dopravě do místa školení/kurzu atp. (samozřejmě, že to přijde rozkazem), je potřeba mít k vozidlu uzavřené havarijní pojištění. Chtěl bych se tedy zeptat někoho znalého, jestli je potřeba mít pojištěno něco konkrétního, nebo se stačí pojistit proti čemukoliv. Můj případ je stará rezavá felicie v hodnotě pár tisíc a to určitě uznáte, že nemá smysl je nějak extra pojišťovat. Tak jsem našel havarijní pojištění proti živlům za cca 500/rok. Myslíte, že tohle náš úřední moloch zkousne? díky, Jarda P.S. autobusem jak mi doporučil nadřízený budu do místa určení cestovat asi 5 hodin (něco přes 100km...). A když den před nástupem mám normální směnu...
JARDA :: Datum založení: 23. 03. 2010 :: celkem 8 komentářů

Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu X1-RAY 16:05:31 02. 04. 2010
default.png
Nenapadlo tě najít si ubytování sám a nechat si to proplatit? Máš na to nárok.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 14:59:02 01. 04. 2010
default.png
Tak pata trida zvlastni skoly... dekuji.

Jen ze zvedavosti mi jeste rekni, ktera trida zvlastni skoly je erar, ktery te rozkazem posle na tyden 100km daleko bez toho aby ti zajistil ubytovani (cili denni dojizdeni), i kdyz stejnou vec bys mohl resit v jinem terminu kousicek od sveho pracoviste. Proplati ti verejnou dopravu (nejededno prestupovani a nenavazujici spoje z mista bydliste) a i kdyz chces jet svym vlastnim vozem, tak pouze za cenu autobusu. Navic s plynm havarijkem. Uz si presne nepamatuju castku, ale v roce 2004 jsem jezdil v praci soukromym autem s nahradou cca 7kc/km a nikdo po me havarijko nikdy nechtel. Mozna jsem na urovni zaka pate tridy zvlastni skoly... ale v pate tride me pani ucitelka nenutila abych ji nosil do skoly svoje penize.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 13:05:08 01. 04. 2010
default.png
No myslím,že musíš mít především uzavřenu havarijní pojistku na škody vzniklé v souvislosti s provozem motorového vozidla. Sice jsem se do posledního předpisu nedíval, a jeden čas mohlo být dokonce vozidlo max. ve vlastnictví osoby žijící ve společné domácnosti( když už nebylo tvoje). Nedalo se např.zapůjčit od kolegy. Erár se tím brání, aby jsi v případě „dopravní nehody – škodní události“ neuplatňoval škodu na PČR (když už jsi dostal souhlas k použití soukr. mot.vozidla). Vše ostatní je na hraně podvodu, tak jako jeden co dostal od FKSP peníze na rekreaci, a koupil si za to vybavení do domácnosti. Nyní se živí vlastníma rukama.Diskuse na toto téma je spíše hodna žákům 5 tř.zvláštní školy!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 09:20:02 01. 04. 2010
default.png
Na kratkou dobu to u tak male castky vyjde skoro na stejno, protoze je v tom pry citit snaha o podvod...

Btw CSOB ma zivly i jako samostatny ( csobpoj.cz/produkty/pojisteni-vozidel/mobility.htm )

"Vydrbavat" se mi s nicim moc nechce, ale toto je zrovna vec, kterou vidim, ze mi udelal nejvyssi naschval. Tak kdyz ma plnou pusu predpisu a narizeni, ktere se musi plnit doslovne, proc neprejit k pasivnimu odporu a trochu si nezasvejkovat? Kdyz porad jeste nikdo nerekl duvod, ze by havarijni pojisteni muselo byt podle nejakeho predpisu opravdu komplexni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 23:51:06 31. 03. 2010
default.png
JARDA [2010-03-31 17:54:30]:
zkus se poptat jestli by ti nějaká pojišťovna neuzavřela havarijní pojistku jen na dobu toho tvého školení(nebo co?!).U letadla lze uzavřít pojistku jen na sezonu ( u Alianz).Někde jsou ty další produkty (viz.živelné pohromy) jen jako doplněk k zákl.havarijnímu pojištění!Tak s tím asi nevydrbeš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 17:54:30 31. 03. 2010
default.png
Ferkov: musím mít plné havarijní pojištění? Čili nehoda, vandalismus, živly, čelní sklo a co já vím co ještě jednotlivé pojišťovny v havarijku pojišťují... To pak roční pojištění vyjde skoro na čtvrtinu ceny auta. Ptám se proto, protože v ZPPP se snad nemluví o konkrétním pojištění, nýbrž jen o havarijním. Čili tím, že mám havarijko jen na živly bych měl splnit podmínku uzavřeného havarijního pojištění, ne?

Analogicky, když budu pojištěný jen proti havárii a vichřice mi shodí na auto strom, v tuto chvíli také nemám plné havarijní pojištění, čili by to funkcionář neměl schválit. Přesto se to děje.

Nejsem právník, ale ZPPP je ZPPP a měl by se vykládat jen tak jak je napsaný, ne? O nějakém "duchu předpisu", kdy by si to každý mohl vyložit jak sám uzná za vhodné se v tomto případě snad nedá ani uvažovat, ne?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FERKOV 20:42:35 29. 03. 2010
default.png
No je to jednoduchý. Pokud ti služební funkcionář povolí jízdu soukromým vozidlem, musíš mít plné havarijní pojištění tzn. ne proti živlu ale proti havárii. Jde o to, že pokud jsi vyslán na služební cestu vlastním autem a stala by se ti nehoda, mohl by jsi tak po policii požadovat náhradu škody...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 20:57:15 23. 03. 2010
default.png
mám normální směnu... tak bych si rád i trochu odpočinul.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio