Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Vlašimská kauza se dostala na stránky celostátních novin (REDAKCE)

Vlašimská kauza se dostala na stránky celostátních novin
Petra Lhotáková
Foto: týdeník Respekt
Před časem se v našem diskusním fóru objevil příspěvek s příznačným názvem „Jen pro otrlé“. V něm je popsán incident, a zejména jeho následky pro zúčastněné tak, jak jej vnímala jedna z jeho účastnic, policistka Petra Lhotáková. Celá událost se vyhrotila ve spor policistky s místním policejním vedením a nyní se dostala i na stránky celorepublikového týdeníku.
 
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 15. 12. 2007
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KARLOS 16:53:55 18. 12. 2007
default.png
Pro Ing. Burdu Pane Burdo, musím s vámi souhlasit. Policisté, kteří jsou členy NOSPu, musí mít jistotu, že v případě problémů budou mít zastání. A k tomu slouží právě odbory. Jsem rád, že se NOSP postavil za kolegyni Petru. Mnozí z nás máme podobné zkušenosti jako Petra, ale bohužel mlčíme a tím přispíváme k marasmu uvnitř policie. Buďme odvážní a postavme se proti lhostejnosti, hulvátsví, neschonosti vést kolektiv a v mnohých případech i zjevné nezákonnosti ze strany našich kolegů a nadřízených. Pane Burdo, na tomto a jiných podobných případech může NOSP ukázat své místo ve společnosti. Držím vám palce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ING-BURDA-NOS-PCR 07:52:24 18. 12. 2007
default.png
Ano To co kolegyně P.L. napsala je správně. Bojuje za sebe, ale tím i za ostatní a o to víc stojí za to jí pomoci, jak jen to bude možné. pro ostatní To, že je v současné době nejvíce vidět "Vlašimská kauza" neznamená, že se NOS PČR neangažuje i v dalších případech. Opak je pravdou, jen se nejedná o tak známé případy. Angažujeme se v řadě případů účelových hodnocení (Praha, Ústí), nesprávné zařazení do TT (Plzeň, Ostrava, Ústí), plánování služeb v rozporu se zákonem (Příbram, Brno), nepovolení studia (Hradec a další), náklady na cesty do zaměstnání (Praha, SZK) a tak bych mohl pokračovat. Řadu sporů jsme vyhráli, některé naopak trvají již neúnosně dlouho a příliš se nedaří. Já však nemám oprávnění od postižených policistů zde zveřejňovat konkrétní kauzy, to je tedy na nich zda se chtějí podělit o zkušenosti a informace. Ing. Burda

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 00:04:29 18. 12. 2007
default.png
.....kam čert nemůže.... Honzade, rozhodně doma nesedím u štrykování a nečekám, až ZA MĚ odbory, nebo někdo jiný, něco vyřeší. To jen pro upřesnění a zejména předejití rypákování těmi, kteří by pak případný neúspěch v této kauze házeli na nečinnost a plané sliby odborářských předáků. Mají své práce jistě dost a to je bez diskuze. Neúspěch zde ale zmiňuji prvně a naposledy, neboť si jej v žádném případě nepřipouštím. Né proto, že bych snad nějak machrovala, ale zkrátka to svým nadřízeným neusnadním a nenechám jednoduše projít, i kdyby čert na koze jel....a kam čert nemůže....:-))) Petra Lhotáková

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:38:41 17. 12. 2007
honzad..jpg
No, hlavne No, hlavne uvidime jak to dopadne s Petrou a jak ji dokazi odbory pomoci...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-SV 23:08:09 17. 12. 2007
default.png
Odbory Můj zkrácený názor na solidaritu v rámci odboů je ten, že je nešťasné si myslet, že budu stát celou dobu opodál a až se mi něco stane, tak budu křičet, jak si mne nikdo nevšímá. Nicméně si též myslím, že odbory dělají málo pro svou prezentaci a situace do které se dostaly během posledních 15 let(neberu poslední rok, není nikterak růžová(poměrně málo členů, nedůvěra policistů...). Takže i když je to malinko nesystémové, tak by se měly postarat o kolegy, kteří se dostali do viditelně svízelné situace. A to v tom duchu, že nejlepší reklama je viditelnost dobré práce, kdy dobře provedená podpora nad rámec nám může přivést víc členů než desítky letáků položených na služebnách. Vím,že problematika je složitější,ale snažil jsem se jen tak ve zkratce :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 20:10:35 17. 12. 2007
default.png
Pohádka...nebo ne? Kolegové, nebýt mé iniciativy, nebylo by této kauzy. Nebýt iniciativy odborů, nebylo by této kauzy. Nebýt nesolidarity vedoucích OŘ Benešov a správy Stč kraje, nebylo by této kauzy. Nebýt Vás všech, co mne podporujete, nebylo by .....:-) Věřte ale, že mne nezlomí! Vím, že tímto svým počínáním riskuji ztrátu svého lukrativního zaměstnání a místa na OOP Vlašim, kde už za dveřmi jistě čekají zástupy adeptů....... Ale tuhle pohádku už také všichni známe, že? Petra Lhotáková

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GOOR00 19:21:55 17. 12. 2007
default.png
Není vše takové jak to vypadá. No tak jako se utváří váš názor na odbory se vytvořil i můj ovšem vy jste je asi nikdy nepotřebovali tak stále očekáváte, že vám za vaše peníze vždy pomůžou. Ale nepleťte si odbory s placenou službou, nežijte jen v domnění solidarity, protože solidarita je trochu něco jiného než-li platit si odbory, které vás zastoupí budete-li v nouzi. Solidarita znamená pomoci někomu, aniž bych od něj něco očekával. Vy říkáte, že odbory jsou solidární s tím kdo platí. To se mi zdá jako špatný výklad, protože pojišťovna s vámi bude také solidární, když si něco zlomíte, ale musíte platit. Nicméně by toto mělo být spíše v obecné diskusi než-li zde, takže omluva ale nějak sem cítil potřebu reagovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 15:39:06 17. 12. 2007
default.png
pro goor00 Naprostý souhlas s Honzadem. Petra Lhotáková je členka NOSPu a jako takové se za ní NOSP postaví. Je to logické. Nevím, proč by se měly odbory stavět za někoho, kdo není jejich členem. Mě, jako člena odborů, by to dokonce štvalo, když by se odbory stavěly stejně za nečlena, jako za člena. Bylo by to totiž značně nefér oproti těm, co platí členské příspěvky většinou právě proto, aby se jim dostalo v případě nouze podpory.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:04:19 17. 12. 2007
honzad..jpg
jeste goorOO Zkratka clovek nemuze sedet jednim zadkem na dvou zidlych. Nejde zaroven ocekavat neci podporu a pomoc, kdyz se zaroven odmitam podilet na mechanizmech ktere tuto podporu a pomoc vytvareji pro ostatni (ale i pro me)..... V tom je princip solidarity. Solidarita je ta nejzakladnejsi myslenka, ktera stoji za ideou a naplni odborove cinnosti. A tim, probuh, nemam na mysli zbyrokratizoavne ROH, nebou soucasne "velke" tuzemske odbory "taty falbra" atd.. Kdyz si Polaci vybrali kdysi za nazev svych houzevnatych odboru prave slovo "Solidarita" byl to velmi zdarily tah. A vzajemna solidarita mezi radovymi policisty je presne to, co v soucasne policii chybi jako sul... a dokud to chybet bude, tak jakekoliv zlespovani pozic bude vice nez slozite.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 14:56:10 17. 12. 2007
honzad..jpg
goorOOe: To neni uplne fair, co rikas. Ac jsem vuci soucasnym policejnim odborum pomerne strizlive naladeny, tak to jak pises ze "pes nestekne" asi neni fair. Odbory historicky vznikly jako forma solidarne-skupinove obrany sveho stavu (zamestnancu) a k prosazovani jejich prav. Uz peknych par desetileti nehrozi odborarum v evrope a usa za vstup do odboru a ucast na odborove akci rana trubkou do hlavy od stavkokazu jako bezne ve 20 letech. Vstup do odboru je kazdeho vec. Zalezi na nem, zda-li se pridava k solidarni podpore svych kolegu, za kterou ale take muze (a mel by) ocekavat podporu z jejich strany v pripade obtizi (viz. pani Lhotakova). Tim ze clovek do odboru nevstupuje rika: Kaslu na to byt s nekym solidarni a podporovat jej v pripade nouze. Zaroven ale tim padem muze tezko ocekavat stejnou ochranu a pomoc jako clen odboru a tezko se muze divit, ze se mu ji zrejme nedostane (nebo aspon zdaleka v takove siri) jako kdyby v odborech byl...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio