Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Vyšetřovatel Procházkovy loupeže opouští policii (REDAKCE)

Vyšetřovatel Procházkovy loupeže opouští policii
Lubomír Koťátko
Foto: deník Právo/Michaela Říhová
Kriminalista Lubomír Koťátko, který vede tým detektivů pátrající po Františku Procházkovi, odchází na konci března od policie. Důvodem je služební zákon, podle nějž musí mít kriminalista v jeho pozici vysokoškolské vzdělání. To Koťátko, který pracuje u policie 15 let, nemá. Uvedla to TV Prima.
Autor: redakce
Publikováno: 11. 02. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 21:40:01 25. 02. 2008
default.png
generační špunt Vám tam pěkně propouští "odpad", samé nepotřebné blbce, zatímco zůstávají všichni, kteří se v civilu nedokáží uživit a museli by makat. Jinak totiž u téhle firmy nemůže nikdo jiný zůstávat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 17:48:03 24. 02. 2008
default.png
for appalacio Ale, ale. Snad se nám panáček neurazil? Tak to prostě nedělej. To nebyl můj výkřik nikam a pro nic, to jsem tě kritizoval, protože jsi to prostě napsal blbě i když jsi to asi myslel jinak. A diskuse je právě od toho ne? A jak čtu, tak tě TO docela vzrušuje, i když tvrdíš opak. Tvoje "oprava" už je trochu lepší, jen ti VŠ ti nějak leží v žaludku. A prap. Fedof má v lecčemž pravdu. Ať se ti to líbí nebo ne. Fedofe, taky jsme byli "mladší střelci". Appalacio, vždyť v podstatě myslíme to samé. Tak mír-ne? :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 13:49:38 24. 02. 2008
default.png
for prap. Fedof tvá poslední myšlenka je právě cestou do pekla...konečně si uvědom, že i kdyby tady sloužil policajt 20-30let a tedy nastupoval za komunismu, tak pro mě, když vidím, že dělá to je odborník na svém místě a parametr o tom, že si musí jít dodělat VŠ je nesmyslný.. na tom policie skončí a vrátí se jako po 89 zpět o 10let než si vychová další... konečně by měl někdo přemýšlet, dokud je ještě za 1min 12, že odcházejí profesionálové s 10-15letou praxí... O VŠ kvaškách toho vím své, protože vidím ve svém okolí za kolik se dá studovat.. tím za kolik myslím prachy... co to svědčí o lidech, že mají peníze, tudíž titul, tudíž jsou lepší? Proč by měl takový člověk jít na kriminálku a objasňovat tu nejzávažnější trestnou činnost... vždyť si ho každej právník a trochu zkušenější lump dá k snídani neb naši nový VŠ kolegové na SKPV, kteří tam jsou druhým rokem, stále jen dělají poslíčky a kdejakej obvoďák je strčí do zadní levý....kdo chtěl pochopit co tím míním to pochopil, ostatní si zde můžou tak akorát plácat játra.. protože takovejch diskuzí jsem zažil... že mě to nějak už nevzrušuje...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 13:43:06 24. 02. 2008
default.png
for Hanta tvůj příspěvek je takovej výkřik nikam a pro nic, že na to nebudu reagovat. P.S. pracuji na ZÚ 10let a rozhodně bych nikdy kolegy ze ZÚ tímto stylem neurážel

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 13:40:56 24. 02. 2008
default.png
V3? opravdu tak důležité vezmu to popořadě, tedy od starších příspěvků, těch, kteří reagovali na můj příspěvek. Pro prap Fedora, mělo to být zamyšlení, nic osobního, to za prvé. D8le je třeba si uvědomit, že vysokoškolský diplom není spásou, je určitě výhodou, ale ne spásou policie. Bohužel ty a tobě podobní (stejně smýšlející) mají zato, že každý si mohl to vzdělání doplnit. Ano, je pravdo, že mohl, ale jsou tu i objektivní důvody, proč ji ten či onen nemá. Pokud však vidím policajta, který dělá 15let na takovém útvaru a musí odejít jen proto, že nemá jakýsi VŠ titul tak to je cesta do pekel. Sloužím jen 10let. Na základním útvaru, nikdy bych si nedovolil hanit nějakého kolegu jen kvůli zařazení, kór ze ZÚ. Ale když vidím u nás na okrese ty "VŠ" na kriminálce, pány "vyšetřovatel", kteří se stihli u nás ohřát jen cestou na oběd. To je naše budoucnost? Když při výběru, byť papírově by to neměl být jediný předpoklad, je preferován vždy a jenom vysokoškolák a kdyby jen s "hnojárnou"??? Tak to se nna mě kolego nezlob, ale raději bych dal přednost človíčkovi s 10-15-20letou praxí, u kterého za tu dobu vidím co dokáže. P.S. jen mě to mrzí, že takový člověk odchází, jinak ho osobně neznám, ale pokud pro něho má tahle firma jen ZÚ, tak na jeho místě taky zvedám kotvu .-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PRAP-FEDOF 12:40:22 19. 02. 2008
default.png
Proč odcházet po 15-ti létech? Kolegyně a kolegyně. Uvědomte si tedy,alespoň někteří, že pokud někdo odejde od policie je to v první řadě pouze jen jeho věc. To, že někdo pracoval na SKPV a ve sdělovacích prostředcích se píše, že odešel jenom proto, že nemá vysokou školu a tato je nutná dle nového zákona je přece nesmysl. Protože moc dobře věděl, že zákon 361/03 Sb. nabyl účinnosti. Věděl to už proto, že dostal nový zápočet i rozkaz, kde se mu pěkně zvedl plat. Myslím si, že mu nikdo nebránil v započetí studia naVŠ, nebo pokud opravdu nemohl třeba přeložení na obvod, kde by své zkušenosti bohatě zúročil. Je třeba si u v ě d o m i t ty změny ať výměna vedení na které se tak strašně nadávalo, že to jsou bývalí komouši (ale tentokrát se nejedná pouze o vedení),opravy OOP,nové auta, novelizace služebního zákona pro kterou někteří tak strašně křičeli, zjednodušení přebujelé administrativy jako ETŘ, novější doplňky stejnokrojových součástek je opravdu nutná. A jak to bylo pokud se zaváděl zákon 186/1992 Sb. ? Nebyly čistky ve vedení, nebyly přemalovány auta, neměnil se nový služební zákon, neměnili se stejnokroje,neměnili se služebáky,atd…? Ony ty změny se už mě moc nedotknou, a l e pokud se na tyto podívám nezaujatě tak jsou opravdu nutné. Možná, že ne všechny ale mnozí z Vás si je doslova vykřičeli. To si uvědomíte až budete déle sloužit. Jinak dle mého možná ne tak kvalitního názoru jako u některých ale v těchto diskuzích jde spíše o myšlenky, než o chybky v pravopisech. Taková urážky, že někdo je hlupák, nebo lépe sto slátanit než jedna od Fedofa jak uvádí Petrunka mě už nezaskočí. Ale měli by se někteří už opravdu zamyslet. Díky kolegyni Vlastě, že se mě alespoň někdo a v něčem zastal.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NESPOKOJENY-POLICISTA 11:38:29 16. 02. 2008
default.png
pro Hanta Tvé vysvětlení ČJ - číslo jednací, mne opravdu rozesmálo. Vskutku trefná poznámka. Já osobně už na překlepy, slovosled a diakritiku ani nereaguji. Každý se může překlepnout. I/Y už také neřeším, prostě ať si každý píše to, co uzná za vhodné. Reakce na szprááfnáá čžešťiná na diskusních fórech už ani nečtu. Jako problém to vidím pouze ve spisech, ale to je věcí nadřízených! Zde se nad tím vším pouze pousměji a bavím se nad tím, když někdo chce někoho učit táá sprááfnáá čšeštiná, a v upozorňující reakci na nějaký příspěvek tento člověk sám uděla pravopisnou chybu. To bych se mohl roztrhat smíchy. No nic, nechám toho, jen jsem Ti, Hanto, chtěl poděkovat za lekci z ČJ - číslo jednací. Opravdu je to trefné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 00:02:35 16. 02. 2008
default.png
možná jsi hlupákem ty- -appalacio. Napsal jsi tento blábol : "Pokud bych 15let i bez VŠ dělal svoji práci dobře, tak bych taky odešel neb degradace, odejití na základní útvar, bych si taky nenechal líbit." Takže tebe by degradovala práce na ZÚ ?! No třeba by jsi musel narovnat hlavu, aby ti nepršelo do nosu, protože by jsi zjistil, že na ZÚ jsou chytřejší policisté než ty. Je to teď holt nějak nastavený a když není škola a funkce to žádá, co naplat.A nelíbí se mi pomlouvat vysokoškoláky (sám ji nemám a měl jsem možnost jako každý).Jestli má někdo vysokou, tak určitě není trouba a je na solidním stupni inteligence, takže se prostě rychleji zapracuje a pochopí. Praxe mu prostě chybí a je na něm, jak se s tím srovná. Pokud odmítá "koukat dolů", pokud sám "nepřičichl" alespoň krátce - je to špatně a dřív či později se mu to vrátí. "Rychlokvašek" tak, jak jsem to pochopil já je i bez VŠ dost. A pro ostatní - s ČJ jděte do háje. U nás je ČJ - číslo jednací. A to nikoho nezajímá :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIPIN 09:38:45 15. 02. 2008
default.png
tož se holky emém nepobijte-důfám,že toto je správně napsané,co?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 22:46:48 14. 02. 2008
default.png
halelůja Zuzana na hrad :-)))))) Boduješ!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio