Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policisté prozatím odkládají demonstraci (REDAKCE)

Policisté prozatím odkládají demonstraci
Protest policistů 2007
Foto: policista.cz

(Aktualizováno 11.8.2008 ve 22:00 hod) Demonstrace  bezpečnostních složek zatím nebude. Dohodly se na tom odborové svazy policistů, hasičů, celníků a vězeňské správy. Těm se nelíbí tabulky mzdových tarifů, které se od loňska nezměnily a jsou podle jejich slov nesystémové. Chtějí to ale nejprve ještě jednou probrat s ministrem vnitra Ivanem Langerem

Autor: redakce
Publikováno: 11. 08. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LUKY83 16:11:23 04. 09. 2008
default.png
Demonstrace je nutná!!! Zastřelení chomutovského kolegy mne jen utvrdilo v tom, že seženeme co nejvíce kolegů a pojedeme na plánovanou demonstraci do Prahy. To co předvádí a jak se k nám chová NEvedení Policie a NEministr Policie je opravdu neúnosné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 18:13:07 14. 08. 2008
default.png
Pane Burdo, když o Vás píšu, jako v množném čísle, nemyslím tím Vás konkrétně, ale NOSP, UBS a další odbory. Nemám důvodu psát něco přímo Vám. Píšete tu jako zástupce NOSP, proto Vás ze slušnosti v titulku oslovuji. :-) O vzteku nemůže být taky řeči, vztek není synonymum pro rozhořčení, jak píšu v závěru. A můj styl vyjadřování? Stále stejně otevřený a bez skrupulí, protože medu kolem pusy bylo už namazáno dost. Sice byl zástupce NOSP, jako člen výběrové komise, proti zvolení pplk. Kučery, to ale bylo vše, žádná akce potom, jak jsem žádala. Ale o tom tu řeč nebude, to je minulost. A jsme zas u jádra pudla - "poradního orgánu" a podezření o neobjektivnosti, které napsal 007. Vždyť přeci zástupci NOSP (tedy zástupci řadovích) jsou i nyní v různých "komisích" a stejně se děje persekuce podřízených a stejně se šikanuje a stejně se rozdělují odměny podle leštění klik ..... Nebo se čeká, že bude mít člen odborů náhle vážnější slovo? Mávnutím kouzelné hůlky? Nebo tam bude víc členů odborů? Připomněl jste to zde sám, já to ani vytahovat nechtěla, ale skutečnost a víra ve zlepšení stavu mnou níže popisovaného, žádný poradní orgán nezmění. To se muselo vyměnit komplet celé prohnilé vedení Policie ČR. A jsme zas u přistání mimozemšťanů, jak jsem kdesi psala. Co je reálnější v naší republice s tímto materiálem?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ING-BURDA-NOS-PCR 17:19:27 14. 08. 2008
default.png
pro 007 Přečtěte si prosím jaké požadujeme složení této poradní komise. Pak bych chtěl vidět, jak mě nějaký služební funkcionář zavolá abych něco zametl pod koberec, docela bych se na to těšil. Pro sl. Lhotákovou: Já nikoho o ničem nepřesvědčuji. Možná, že pokud by něco takového existovalo již dříve nemusel jsem se nyní Vaším terčem stát já a mohl jím být ten, kdo si to asi zaslouží více. Víte já se pouze snažím najít nějaký způsob, jak postiženým policistům účiněji pomoci. Víte ono to není ani tak z mojí hlavy, ale mě se to vcelku zamlouvá. Mimochodem ve výběrové komisi Vámi citované jsme byli proti, ale to Vy víte. Trcohu mě překvapil jazyk a způsob Vašeho vyjadřování vůči mě, ale budiž. Chápu Vás a asi Vám i rozumím, protože chování služebních funkcionářů je a bylo vůči Vám krajně nefér. Pokud se Vám však uleví, když si vztek vylejete na mě, poslušte si. Přesto s uctivým pozdravem k Vaší odvaze, Ing. Burda

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 007 12:55:57 14. 08. 2008
default.png
poradní orgán? Taky by mě, stejně jako pPetrunu zajímalo jak chcete dosáhnout toho aby ten poradní orgám byl plně nezávislý na vedení policie. Aby u nich nikdy nemohl zazvonit červený telefon a z něho by se ozvalo "Hele Pepo, tuhle kauzu zameteš pod koberec jasný? Nezapomeň kdo tě na to místo dostadil"

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 11:49:43 14. 08. 2008
default.png
Pane Burdo, nedám mi to, než opět reagovat. To co jste napsal, zní velice dobře, ovšem vžijte se do reality a do celkového systému řízení policie, né do sience fiction. Váš "poradní orgán" by musel být jednoznačně civilní, nikoliv ve služebním poměru, neboť jak jsem již psala, zákon je jen jeden a ten už esa do rukou vedení dávno rozdal. Protože vím, o čem mluvím, co se týše nerespektování práv policistů, každý, kdo mi chtěl pomoci, má svého nadřízeného, kterého by si nerad popudil jakoukoliv rebélií, proto pomohl anonymně nebo vůbec. Najděte v této zemi policistu, který půjde hlavou proti zdi a veřejně se zastane podřízeného a tím zostudí nadřízeného. Nenajdete ani jednoho. Proto je zřízení Vašeho orgánu hudba budoucnosti. Nic předem nezahazuji, je to ona má zkušenost, o které ve svém příspěvku hovoříte. Plk. Kučera se stal v únoru 2008 ředitelem správy Stč kraje, i přes mé nařčení z šikany, bez ztráty kytičky a závěr komise pol. prezídia?....Plk. Kučera je vážený důstojník, který se, i přes nařčení pprap. Lhotákové, stal ředitelem....., což samo o sobě svědčí o jeho schopnostech..... Posvěceno pol. prezidentem, posvěceno ministrem. Nemůžu na něj podat ani tr. oznámení, což jsem měla v plánu, protože já jsem to nedůvěryhodné ho.no z ulice, hysterická a bláznivá, co neprokáže lautr nic.....umí se, hoši, pěkně semknout, když jim jde o zadky. Tak tu, prosím, nepřesvědčujte řadové policajty, jak by byl tento orgán při "nás" a hlavně o jeho objektivnosti, když pol. prezident i ministr dá vždy na slova veleváženého důstojníka, nikoliv na slova obyčejného šlapáka ulic, žádný poradní orgán nás stejně nezachrání!!! I mě nezbyde, že se s policií soudit, ale nedělám si plané naděje. Furt budu ta nicka z ulice proti mocipánům ve vedení, ať je to můj vedoucí, ředitel Benešova, ředitel Stč policie nebo ředitel zeměkoule. V tomto státě, za těchto podmínek, rozhodně neeee. Znám jednoho kolegu z OKS na jednom OŘ. Snažil se být spravedlivý jak k řadovím, tak vedení a "udělal" jednoho velitele. Závěr? Rypákem ryje zeměkouli, protože toto se zkrátka neodpouští. Nebo je to jinak? Možná se to změnilo, za tu dobu, co jsem v izolaci...opravte mne, když tak, prosím. Takhle to ale vidím já, čerstvý realista! :-) Tudíž jediná otázka: Kdo by byl ve zřízeném poradním orgánu? Pán Bůh a matka Tereza, Timur a jeho parta, Čug a Geg nebo spolužák ředitele OŘ z Horní Dolní???????????? Možná jsem to napsala dost sakrasticky, ale jsem z toho Vašeho současného postoje vážně rozhořčena, promiňte.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ING-BURDA-NOS-PCR 10:27:44 14. 08. 2008
default.png
bod 3, Dobrý den. Jen krátce k bodu 3. Všichni víme jakým způsobem se v Policie ČR zachází s příslušníky Policie ČR. Nesmyslná rozhodnutí, někdy snad až šikana, nerspektování práv policistů atd., že Petro ? Myslím, že Vy byste o tom mohla dlouze vyprávět. Bohužel dnes se musí policista složitě a služebním postupem domáhat svých práv a velmi těžce a s malou úspěšností se daří některé služební funkconáře "umravňovat". Účelem tedy je zřízení poradního orgánu s takovou pravomocí, která by zaručovala okamžitou nápravu výše uvedených nešvarů v rámci policie a nejen policie. Jde o to aby se policista mohl obrátit o pomoc přímo na tento orgán, který by poté mohl PP nebo MV přímo doporučit kroky ke zjednání nápravy. K tomu není nutné zákon bezprostředně měnit, tedy lze tento krok učinit okamžitě. Již teď sice existují poradní komise jednotlivých služebních funkcionářů, ale vzhledem k nutnosti služebního postupu vzniká zásadní problém samotnou věc dostat k finálnímu rozhodnutí na stůl, třeba MV. Již dnes značná část rozhodnutí, které se nám podaří dostat až k MV je rušena a policistům jsou přiznána jejich práva. Bohužel to však trvá neskutečně dlouho a to i v případech naprosto křiklavých ve kterých je zcela zřejmé porušení zákona i lidské slušnosti. Mohu uvést i další příklad. Snižování zvláštních příplatků v JM kraji. Z rozhodnutí služebního funkcionáře OŘ je zcela zřejmé, že je vydáno v rozporu se zákonem. Ví to dotčení policisté, ví to vedení policie a přesto zde může být problém, protože odvoláním se bude zabývat pouze Správa JM kraje a pokud rozhodnutí OŘ potvrdí, budou se muset policité bránit mimoodvolacími prostředky, případně soudní cestou. Zcela jistě vyhrají, ale problém se bude řešit možná měsíce a celou řadu z nich to opět znechutí. Proč ? Když máme možnost věc dostat rovnou na projednání k MV či PP a po prokázání pochybení služebního funkcionáře požadovat i okamžité řešení dotčených služebních funkcionářů. Jsem přesvědčen, že až se za nezákonná rozhodnutí podaří potrestat ty funkcionáře, kteří jej vydali, již si příště dají velký pozor a budou zákon dodržovat. Zatím si totiž někteří myslí, že si skutečně mohou dovolit cokoliv. Ing. Burda-1, místopředseda NOS PČR

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KASPER 09:24:57 14. 08. 2008
default.png
KOLAPS POLICIE HOSPODÁŘSKOU KRIMINALITU NEMÁ KDO VYŠETŘOVAT HLÁSAJÍ DNEŠNÍ TITULKY. POLICIE SE ROZPADÁ, PLATY TRAGICKÉ- JSEM ZVĚDAV JAK NEMINISTR POLICIIE LANGER OBLBNE ZASE ZDECIMOVANÝ ZBYTEK POLICISTŮ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 08:13:01 14. 08. 2008
default.png
pro pořádek..... .......vysvětlení pro ty rýpavější :-) v červenci 2006 mi propláceli svátek z května, který mi jaksi v červnu proplatit zapomněli.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 07:02:25 14. 08. 2008
default.png
nepředstavitelné prachy pro představu Miloši, pojem "nepředstavitelné prachy" Ti jednoduše předvedu třeba na mé výplatnici. Za starého zákona jsem byla ve třídě 9/6 a dělala jsem úplně stejnou práci, jako všichni kolegové u nás ve Vlašimi, stav: svobodná a bezdětná. Na výplatnici tenkrát stálo: červenec 2006 tarifní plat: 17 940,-Kč přípl. rizikový: 2 500,-Kč přípl. hodnostní: 1 800,-Kč přípl. osobní: 1 100,-Kč přípl. za svátek: 3 133,-Kč přípl. za SO+N: 2 782,-Kč přípl. za noc: 1 558,-Kč fond prac. doby: 161,50 z toho 11 dní dovolené!!! hrubá mzda: 31 114,-Kč Zd. mzda měsíčně: 27 223,-Kč čistá mzda: 22 797,-Kč ------------------------------------------------------ Nyní? srpen 2007, třída/stupeň: 04/04 tarifní plat: 21 460,-Kč přípl. rizikový: 2 500,-Kč přípl. osobní: 1 100,-Kč přesčas do limitu: 4,00 fond odprac. doby: 167,50 hrubá mzda: 25 060,-Kč zd. mzda měsíčně: 21 927,-Kč čistá mzda: 18 826,-Kč ------------------------------------------------------ stejně jako ostatní měsíce v roce, stále svobodná a bezdětná, ať dělám nočních a svátků kolik chci a stejnou práci, kterou jsem dělala za působnosti starého zákona. Nemluvě o tom, jak musí kolegové v současné době makat za ty, co chybí. Svátky, noční a víkendy ale musí sloužit i nadále, ovšem bez příplatku, tedy bez ohodnocení, protože jak může i laik vidět z mé výplatnice, o žádném zvýšení platu se zkrátka hovořit nedá! Proto mi přijde 1,5% totálně směšná částka, stejně jako Tebou uváděných 1 200,-Kč opět nevytrhne vůůůůbec nikoho a myslím, že podobné propadové výplatnice má doma každý druhý polda. Nikdo po Vás nechce předložit 5-10 požadavků k jednání s MV, ale když už požadavky, tak aby byly k něčemu, né ubohosti, jaké jste zveřejnili. Třeba máte schovaná esa v rukávu, ale třeba taky ne. :-) A něco pro "srdcaře", ke kterým bych se i já dřívě hrdě hlásila: Nepomůže už ani kardiostimulátor, je mrtvo! Alespoň u mě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu UBS-MILOS 19:43:42 13. 08. 2008
default.png
for all Takže...k bodu 1.) Máš pravdu,že navýšení o 1.5% dělá v průměru cca 300,-Kč na hlavu ( není nesplnitelné ! ) Někdo zde napsal,že se to nestihne a teď mi řekněte proč, když už to píšete. Stihne se to a nevím proč by nemělo. Peníze na to jsou!!! Pokud nejsou, měl by ten ,kdo přidělené finance obhospodařuje a dostal je na hlavu každého příslušníka bezp. složek, minimálně z této funkce odejít! k bodu 2.) Nepředstavitelné peníze znamenají co. Pro udržení lidí u PČR to dělá v průměru 1200,-Kč na hlavu, což není opět nemožné splnění požadavku. k bodu 3.) se nechci vyjadřovat, protože jsem na posledním jednání nebyl, nemůžu tedy dokud si to nenechám pořádně vysvětlit, zde o tomto bodě podat informace. bod 4.) chci ještě projednat s ostatními bezp. složkami a jedná se o tolik diskutovaných 150 hodin. Další odpověď směřuje k vyjednávání. Je fatální blbost chtít po někom 5 - 10 požadavků. Chybami se člověk učí a tak je třeba si vzít ponaučení z loňského roku, kdy jsme předstoupili s 13 požadavky a z toho jsme pak mohli operovat jen s jedním a jak to dopadlo, víme sami. Jdeme jasně říci MV, co chceme, proč to chceme a pokud to nebude splněno, co bude následovat. Z naší strany jsou pozváni němečtí kolegové...ze strany NOSPu kolegové z několika zemí z EUROKOPu (ostuda by byla, kdyby jich tam bylo více, než nás! ) hanbou bych se propadl. Všechno vám říci veřejně na foru rozhodně nemůžu, protože bych pro celé vyjednávání ztratil veškeré tzv. patrony, co máme připravené a to si rozhodně nemůžeme dovolit. Protože si myslím, že stejně dojde k tomu, že nám MV ani v jednom důležitém bodě nevyhoví, proto UBS vydalo ono níže uvedené prohlášení a na 80% se připravujeme společně s ostatními na demonstraci. Byl bych mile rád překvapen,ale nestane se tak. Myslím, že MV nezvládá svůj resort tak jak by měl a za současnou situaci je plně odpovědný. Je to ale můj subj. názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio