Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Nejvyšší státní zastupitelství: Některé útvary policie přestávají fungovat (REDAKCE)

Nejvyšší státní zastupitelství: Některé útvary policie přestávají fungovat

Foto: Nejvyšší státní zástupkyně Renáta Vesecká

Policejní útvary, které se mají zabývat vyšetřováním závažné hospodářské a finanční kriminality, jsou na tom podle Nejvyššího státního zastupitelství (NSZ) personálně tak špatně, že přestávají fungovat. NSZ to uvádí ve své zprávě o činnosti za loňský rok. Informaci přinesl  Právo.

Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 14. 08. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KASPER 09:49:47 21. 08. 2008
default.png
Tragédie Na některých okresech v noci slouží pouze 6 policistů, podmínky a finance u této složky víc než tragické. Policii chybí více než 5100 lidí a další a další jsou na odchodu. Prioritou je neskutečná administrativa, buzerace a nezájem o problematiku této složky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 16:40:52 16. 08. 2008
honzad..jpg
pro catani: dobre, posledni.. lzou a lhali v ruznych vecech i Gross a Bublan, ale asi si tomu tehdy nevenoval pozornost. Souhlasim s tebou v tom, ze spatane a nekompetntni rozhodovani se u tak velke instituce porjevuje se zpozdenim. A souhlsim s tim, ze v pripade policie to klidne muze byt zpozdeni 3-4 let. K firme jsou naborovani lide, kteri u ni nemaji co delat v dusledku desivych manazerskych a charakterovych vlastnosti mnoha lidi, kteri uz u policie delaji dlouha leta. Desivbou situaci u policie nezpusobuji ani novacci, ani jden ministr, ale stredni a vysoke manazerske kadry. A ty jsou v policii zamestnani jiz dlouhe roky!!!! tak jsme si vymenili nazory ale bohuzel realnou situaci a veci ktere rozciluji nas oba (jen kazdy hledame priciny jinde) tim asi nezmenime :-) tak aspon preju pekne odpoledne! :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 16:16:31 16. 08. 2008
default.png
For Honzad Ještě jednou a k tomuto tématu za mne naposled. Nikdy u policie nebyl takový rozdíl v tom co je prezentováno Langerem a vedením na veřejnost, jako to co se ve skutečnosti děje. Bublan nikdy nelhal, Langer lže a ani nevěří, že se jmenuje Langer, kdyby to byla pravda tak mu musí být ze sebe hodně špatně a nebude se pořád přiblble usmívat. Nepopírám, že na úkor samotného výkonu a sociálního a dalšího existenčního zabezpečení policistů se části budov natírají na modro. Skutečný stav policie se projeví za tři, čtyři roky totální anarchií a kriminalizací pol.složek, neboť to, že dnes slouží a k policii jsou náborováni(ne vybíráni) lidé co nemají u slušné firmy co dělat a tito aniž by byli zaškoleni, učí své návyky další nové a ještě horší výběrové kusy, než jsou oni sami, to je opravdu tristní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 14:31:55 16. 08. 2008
honzad..jpg
catani.. promin, ale infomace o propojeni Krejcire a CSSD prosakovali uz i do a tim padem z otevrenych zdroju jeste hluboko predtim, nez Krejcirova anabaze skoncila legracnim "utekem" a nez vydal knihu.. To jen tak na okraj... Pokud je o druhy odstavec, znamena to, ze nic takoveho se v policii nedelo az do roku 2007?? To je prece smesne, pokud toto tvrzeni myslis vazne!! Podivej catani, ujasneme si vzajemne pozice. Ja jsem nidky netvrdil ze langer nenese zodpívdnost za to, co se v policii deje. Ale bordel v policii (jak hezky pises, to vechno od nefungujici vysilacky, feldy v katastrofalnim stavu v zime na letnich kolech, arognatni nadrizeni, byroakracie atd..) To nezacalo s prichodem lagnra!! VSECHNY tyto probelmy jsou starsiho data! byrokracie, katastrofalni stav tchnyik a vybavy, arognatni "karierni" nadrizeni atd.. To vsechno v policii uz davno bylo, kdyz tam langer prisel. On dela "jenom" to ze tyto probelmy neresi a pridava k nim dalsi. Takze langerova vina spociva v tom, ze stav v policii neresi a jeste ho komplikuje. A, mas pravu, zsluhuje si za to tu nejtvrdsi kritiku. Ale stejne tvrdou kritiku si zslouzi i jeho resortni predchudci, pod jejichz rukama zastaral technicky park, pod jejichz uradovanim vystoupali a opvenili se ve funkcich funkcich arogantni idioti, pod jejichz vladnutim byl prijat novy zakon, pod jejichz rukama se pocet lidi na PP usadil na poctu, ktery snad uz pevsuje pocet cetniku v ulicich... a tuhle zodpovednost z ministru vnitra z CSSD nikdo nesmeje.. Zkus se prosim na vyvoj situace v policii divat realne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 13:53:57 16. 08. 2008
default.png
For Honzad Nezlob se na mne, ale člověk, který je schopen přečíst knížky o Krejčířovi jako odhalení apod.(no přečíst to by měl umět každý policista), ale ještě tomu věřit, nemá co u policie dělat. Jenom to dokazuje, že při výběrových řízeních je dneska opravdu všechno možné.Jinak ty tvé politické rozbory jsou hodny českého novináře, takže se omlouvám, já vycházím s osobní znalosti. Honzad a prosím tě nebuď tak naivní, že když budeš tady na internetu takovému člověkovi jako je Langer a jeho noshledům lézt do zadních partií těla, že tě budou jmenovat na policejním prezídium. Takových jako ty jsou u Policie ČR stovky a nedělají to prostřednictvím internetu. Já jsem jinak od tebe neslyšel nic co by se týkalo práce a né politiky. Máš funkční počítač, nemáš problémy se sítí, funguje ti vysílačka, neupadlo ti pouzdro od zbraně, nevadí ti ve Feldě, když točíš volantem doprava, že jede doleva, neprověřujou tě, že tě z něčeho nařknul nějaký recidivista, zůstaváš pravidelně 2-3 hodiny po práci zdarma, libí se ti pokyny nadřízených co můžeš a co nemůžeš prověřovat, kdo může být pachatelem a kdo né, líbí se ti jak dědovi dáváš za lékarníčku pětistovku a podnikatel, který málem srazil chodce na přechodě si úspěšně stěžuje u tvého nadřízeného na tvé chování, tvá rodina nepotřebuje jíst a proto máš každý rok nižší a nižší reálný příjem, máš tak kvalitní obuv, že každý rok krokodýlím krokem nabíráš do nich vodu, vypisuješ všechny formuláře než by jsi v terénu sháněl pachatele, když utíkáš za pachatelem dáváš si pozor, aby jsi něco neztratil, chodíš se ohřát na novou recepci pro občany, sloužíš soboty a neděle zdarma, zatím co ostatní za to berou všude příplatky..., taky věříš tomu, že například příjem 20.000 je větší než třeba 24.000, nebo máš průměrný příjem 29.300.......

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARLOS 06:12:18 16. 08. 2008
default.png
for honzad Honzade, ja jsem celou vec kolem Krejcire analyzoval drobatko jinak. Krejcir byl zatcen za vlady CSSD. Diky lajdactvi policistu pri domovni prohlidce se panu Krejcirovi podarilo uteci. Ze sveho ukrytu z ostrovu v Indickem oceanu, pak obvinil CSSD z ruznych veci jako pomstu za jeho zatceni a nuceny odchod z CR. Smenku, o ktere pises, nikdy nepredlozil, naopak v CR byli zatceni lide, kteri se ji pro pana Krejcire snazili vyrobit. Kdyby byl Krejcir velky kamarad se socany, tak by na ne nikdy nekydal tolik hnoje po jeho zatceni a vysmesne by nevolat po prohranych volbach panu Paroubkovi. Jestli kamaradil s pany z ods o tom zadne dukazy nejsou, ale z vladnuti CSSD rozhodne Krejcir radost nemel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 19:15:08 15. 08. 2008
honzad..jpg
catani... podle tve rakc zacinam soudit ze spis nez neshcopnost analyzy tady zastupujes zajmy CSSD. Proc? Protoze ucelove lzes! Krejcir nema nis s CSSD? ok: takze napriklad 20.10.2005, www.lidovky.cz: Uprchlý podnikatel Radovan Krejčíř tvrdí, že v roce 2002 půjčil ČSSD 60 milionů korun za slib, že mu strana pomůže mimo jiné získat státní podnik Čepro. Peníze v hotovosti Krejčíř údajně předal v Burzovním paláci svému obchodnímu partnerovi Jakubovi Konečnému, který je poté půjčil ČSSD. Konečný Krejčířovi vystavil směnku, která je splatná v březnu 2006. Druhou směnku prý podepsal Konečnému tehdejší místopředseda ČSSD Stanislav Gross. "Když se podepisovala ta směnka, byl jsem ve vedlejší místnosti," uvedl Krejčíř. Přímo s Grossem miliardář směnku neuzavřel, protože se ČSSD obávala skandálu v případě, že by se informace o půjčení peněz dostaly na veřejnost... Chces vice informaci svedcicich o spojeni Krejcire a CSSD.. neni probelm, staci rict.. a co potom jeho kamarad Mrazek? takze, catani, proc ucelove dezinformujes na tomto webu?? No a legracni utek Krejcire skupine "elitnich" policistu, to samo o sobe bylo na rezignaci ministra vnitra a vech zucastnenych!!! ve slusnych zemich ministri vnitra pravidelne rezignuji kvuli podstatne mensim prusvihum... no nic, catani, to jen tak na okraj

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 18:48:09 15. 08. 2008
default.png
For Honzad Krejčíře spojovat s ČSSD je holý nesmysl od samého počátku privatizace měl osobní kontakty, hlavně otec Krejčíře na špičky ODS. Pítr v současné době spokojeně posílá pohlednice svým blízkým ze Švýcarska. Za ČSSD by tak spokojeně pohledy neposílal. Nevím jak dlouho jsi u policie, ale to co se děje za poslední dva roky u policie nemá obdoby a děje se to cíleně. Politiku do policie zavedl pan Langer a vidím, že tobě to vyhovuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARLOS 16:25:53 15. 08. 2008
default.png
pro honzad Četl jsi někdy původní návrh pana Grosse? Byl ke členům bezp. složek velmi vstřícný. A proto jej odmítla ods podpořit. Do celé věci se vložil pan Langer a pak šlo vše z kopce. Pan Langer dokonce navrhoval, aby policisté museli odpracovat 300 hodin zdarma. Jako kompromis zůstalo v zákoně 150 hodin zdarma. Za ČSSD nebyl ideální stav, ale to, co nastalo za ods je pro policii pohroma.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:54:07 15. 08. 2008
honzad..jpg
pro catani: To si snad delas legraci! 1) Pitr, Mrazek, Krejcir atd.. Kontakty nejvyssich vladnich prestavitelu na mafianske zbohatliky, kteri si v policii a dalsich slozkch vydrzuji sve lidi a informatory. NBU davalo proverky komu bylo treba. nebo trba policista Machacek(razie u Holubu) ve vazbe atd.. Gross a jeho "zdroje penez" a ty mas pocit, ze uz za soc-dem nejely sane pekne rychle z kopce? 2) Takze socialni-demokraci byla vladni strana, predkladatelem zakona bylo MV .. a nakonec za paskvil muze ODS a soc-dem v tom jsou nevine obeti? Delas si legraci? Zakon bylo mozne KDYKOLIV stahnout z poradu jdnani, pokud by byl podle navrhovatele tak spatny a skodlivy pro policisty. jenomze e tak nestalo Co to znamena? a) bud to socialnedemokratickemu mnistrovi vnitra a jeho liem ndoslo, co zakon v jeho projednavane podobe bude znamenat ( to by svedcilo o naproste nekompetenci) b) nebo to dobre vedeli a neudelali nic. Nebo to treba vykeftovali s ODS za jiny ustupk. ale zkrata a proste se na policisty vy....i jak na placaty kamen. At uz to bylo podle a) nebo b), skutecnost, ze se snazim tvrdit, ze tehdy vladni soc-dem je v tom vlastne obetni beranek, jo? Pokud tuto tezi chcs vazn obhajovat, tak ti bud chybi schopnost zakladni analyzy pricin, nasledku a okolnosti a nebo to pises jako agitator soc-dem. Tezko rici, co je horsi. Jen pro osvezeni pameti: soc dem vladla nepretzite od 1998 do roku 2006, tedy osm let!! 90% kadru, ktere nyni ovladaji okresni a krajska reditelstvi tam prisly prave v teto dobe.. Tim co tdy pisu e naprosto nezastavam langra, jsem jnom zdesen ochotu ucastniku debaty sezrat s navijakem cernobilou tezy o hodnych soc-dem zlych ods. Takton to proste neni. jako cunata se chovaly a chovaji obe strany, kazda jen jinymi lidmi a jinymi prostredky..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio