Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Útočník v Německu zabil patnáct lidí, zemřel v přestřelce (REDAKCE)

Útočník v Německu zabil patnáct lidí, zemřel v přestřelce
Němečtí policisté
Foto: Ilustrační

Nedaleko německého Stuttgartu, ve městě Winnenden,  zabíjel ve škole sedmnáctiletý mladík. Zastřelil nejméně třináct lidí a utekl. Při pozdější přestřelce s policií, která se odehrála ve měste vzdáleném asi 40 kilomterů od místa úvodního masakru, byl útočník zabit. Při přestřelce ale zemřeli dva kolemjdoucí a byli těžce zraněni dva policisté. O incidentu informovala například Česká tisková kancelář server iDNES.cz.

Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 11. 03. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PIM-BURGER 19:18:33 13. 03. 2009
Pim Burger.jpg
Markus Jojo, tenhle týden zprávičky jak z nosu. Ten plán střílet na trase C mě taky docela dostal. Docela často tam jezdim a to by byl pěknej masakr... Ale rozhodně si nemyslim, že by to bylo kolabující demokracií.:-))Demokracie tady spíš nefunguje, než kolabuje...:-))Jinak jestli jsi navštívil tu stránku, tak sis tam určitě vpravo všimnul celého toho výpisu těch nejhorších dobytků, co kdy na našem území žili a rozhodně to není záležitost posledních 10 let.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARKUS 17:16:33 13. 03. 2009
default.png
Kdoví, podle mě je velká část těch případů hromadných vražd i důsledkem kolabující demokracie, vždyť většina jich je doménou posledních řekněme 10 let. Olga nenáviděla lidi a její čin byl jakousi odplatou společnosti, blázni se najdou všude. Kalivoda se dokonce - jak je z článku patrné - v Olze velice shlédnul (btw - ta střelba v metru na trase C - to by ještě chybělo!). Mimochodem, mezitím koukám přibyl nový masový vrah, jakýsi Makedonec, ktérý si to "po balkánsku" vyřídil s rodinou bývalky. Taky pěkné...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 15:23:09 13. 03. 2009
Pim Burger.jpg
Ještě pro Markuse Našel jsem tuhle stránku s detailním popisem Lesního vraha ( www.vrazi.cz/?item=rikali-mu-lesni-vrah&category=kalivoda-viktor ), si to tam přečti. Všechno na něj sedí jako na toho Němce. Introvert, co nenávidí lidi a chce jich zabít co nejvíc, inteligentní, finančně zaopatřený a tady na těch stránkách to nepíšou, ale myslím, že to snad byl i absolvent PA ČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 15:17:15 13. 03. 2009
Pim Burger.jpg
appalacio Díky za opravení - šlo opravdu o Olgu Hepnarovou, byl jsem línej si to najít přesně...:-)) A pro Markuse - appalacio mi tím Zelenkou připomněl Viktora Kalivodu (tzv. lesního vraha), který udělal to samé, co Tim Kretschmer, akorát že k tomu použil Glock 34. Bohužel se nezastřelil. Ale případ úplně stejný. Teď mi vyprávěj o tom, jak je to problém USA. A jak napsal bingo, jedná se určitě o celosvětový fenomén, jen se o tom člověk prostě nedozví. USA je holt pod drobnohledem médií.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 14:58:25 13. 03. 2009
default.png
... ..kostlivce

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 14:57:53 13. 03. 2009
default.png
for Pim Burger jj souhlasím.. dnes je to spíše i o tom, že se každý případ medializuje, zejména u nás. Teď nehodnotí jestli to je dobře nebo ne, ale spíše, že mnoho několikanásobných vrahů bylo je a bude, ale o minulosti se toho už tolik nepíše... jinak je jedno jaký prostředek vrah použije.. viz Olga Hepnarová, Petra Zelenka atd... můžeme doplnit i spartakiádní vrah - Jiří Straka atd. atd. Každá doba ,každý pol. systém, každý národ má své kostlince

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 14:06:39 13. 03. 2009
Pim Burger.jpg
Myslím, že toto není vlákno o mých představách o demokracii. Podle mě je tohle v jednotlivých lidech a nezáleží na režimu. Právě, že z Olgy Hepnerové jde paušalizovat - nás je ( nebo tehdy bylo) 15000000 a měli jsme jeden takový případ ( na který si teda vzpomínám, možná mě někdo opraví). Němců je 90000000, tzn. 6x víc a podle mě se tam ještě 6x nestřílelo, takže jsme na tom vlastně hůř my - alespoň oproti Německu. Pokud jde o USA, tak ty považuji za naprosto specifické především z pohledu výchovy, názorů na svět a vlivu náboženství. A to neberu v potaz to, že jich je kolem 190000000 ( oficiálně). Takže mi z toho vychází zase to, že je to spíš v lidech, než v politickém systému a dokonce za to tentokrát ani ten Langer nemůže...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINGO 14:03:19 13. 03. 2009
default.png
Markus Včera jsem se na jiném webu díval na výpis těch největších školních masakrů (tady jen ty evropské) ve světě a za posledních zhruba deset let tam ta Amerika nijak zásadně nedominovala. Navíc je dobré mít na paměti i dostupnost zbraní tam a v Evropě. POkud jde o to, jsou-li střelci doménou vyspělých zemí, tak bych řekl, že možná o podobných masakrech, ktere sé odehrávají v máně rozvintých zemích, ani nedozvíme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARKUS 13:40:15 13. 03. 2009
default.png
Pim> Kdysi demokracií myslím tu bující anarchii, které jsme svědkem. Jestli si takhle představuješ demokracii, tak potěšpánbůh. Z případu pí.Hepnerové asi těško paušalizovat - kolik podobných případů bylo? V porovnání s tím - kolik vystřílených škol je v z.Evropě a USA? Na srozuměnou - nejsem komunista.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 13:21:45 13. 03. 2009
Pim Burger.jpg
Markus No, pokud myslíš tou kdysi demokracií to, co tu bylo před rokem 89, tak radši skousnu nějakýho toho střelce. Možná jsi ve východním bloku neslyšel o žádném střelci, ale jistě jsi slyšel o Olze Hapnerové v roce 1973. Pravda, neměla sice Berettu, ale jinak v tom nevidím rozdíl. A co se týče např. Sovětského svazu, tak to, že jsi o tom nic neslyšel, neznamená, že se nic takového nestalo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio