Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

tak znova ... ZOP

Nezlobte se, že zde vytahuji opět obehranné téma. Ale přemýšlím o praci u policie. Ovšem moc ráda bych se dozvěděla jak je to ve skutečností s tou 5-měsíční ZOP A praxi v praze. Prosím zkuste mi odpovědět na pár dotazu...zopka trvá 5 nebo 6 měsíců? Absolvuje se ještě praxe v praze???? a zda je na 2nebo 3 měsíce? Také jsem slyšela, že se ještě po ZOP chodí na 2 měsíce do školícího střediska....na fyzičku? A jak to probíhá na ZOPCE v Brně..? je to náročný na učivo a fyzičku?tak jaká je pravda, nikde jsem se nedozvěděla přesný info. Můžete mi prosím někdo sdělit jak je to ve skutečnosti pokud máte bližší info. Predem moc děkuji moc by mi to pomohlo.
KAJA :: Datum založení: 02. 07. 2008 :: celkem 28 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FRANTIK 09:26:33 06. 07. 2008
default.png
Úplný souhlas! Hammer má naprostou pravdu!!! Noví kolegové jste u ozbrojeného sboru a ne na pionýrském táboře! Tady se vás nikdo nezastane (nadřízení už vůbec) a jestli má někdo doma děti nebo potřebuje být doma z jiného důvodu to už vůbec nikoho nezajímá!!! U naši firmy si brán jako kus a ne jako člověk, který má nějaké potřeby! Při dnešním podstavu, kdy nemá kdo sloužit se tě nikdo neptá! Prostě půjdeš tam, kde ti nadřízení řeknou a šmytec!!! PS: Vůbec bych se nedivil, kdyby při současném podstavu v Praze přišel z ničeho nic rozkaz, že vedoucí musí vybrat určitý počet lidí a šup s nimi na několik měsíců do Prahy!!!! A co naděláš leda tak prd. Buď půjdeš do Prahy nebo do civilu nic víc nic míň!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:45:56 06. 07. 2008
default.png
Kam se to chceš naprat? Proč si myslíš, že odtud zdrhli staří co mohli a zdrhají i mladí po dvou letech služby? Policie je za tohoto vedení nereformovatelnou složkou. Jakákoliv snaha je marná. Nemáš šanci na služební postup, páč teď se zruší 85 okresů a z nich přejde tisíce strýčků do funkcí všude možně, kde mají podle služebního zákona přednost před těmi, kteří jdou zespoda nahoru. Někteří se ani nikam nevlezou. To je unikum jenom téhle firmy. Jinak učivo je pro člověka, který neprošel nějakou praxí předtím hodně tvrdé a tělocvik brutální: za týden po přijetí už budeš lítat dvacetkrát při tělocviku přes hlavu na tatami a to ti můžu zaručit. Pokud tělocviku neholduješ, potěš pámbů. Jinak to brečení že nebudete sloužit v místě bydliště nebo v ZOPce v místě bydliště myslíte vážně? Kam si myslíte, že to jdete? K sociálně potřebným? Jdete do války, kde jste vedeni jako odpisové položky podle rčení: lidí je jak sr..k. To u policie uslyšíte velmi častokrát. Fakt zlatá vojna.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 16:31:10 05. 07. 2008
default.png
nerozčiluj se....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAJA 14:59:15 05. 07. 2008
default.png
pro tahanec jazismarja, cti pozorne, nenazyvam kurz nebo ZOPKU prevelenim, jasny? rekagovala jsem na prispevek od vlasty, kt. pise dle zakoniku o prevelovanim. dik

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 13:25:07 05. 07. 2008
default.png
Ježišmarjá, to, že půjde na nějakej kurz se snad nedá brát jako převelení, ne ??? Takovej kurzů ho ještě může potkat...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAJA 13:08:27 05. 07. 2008
default.png
jiste, jenze kdyz prostudovaval tu prirucku, co mu pri podani zadosti dali, tak tam jeste byli uvedeny jeste stare informace...myslim ty, ze ZOP trva 12 mesicu a chodi se pak jeste na 6 mesicu na praxi do skoliciho strediska, takze to byl rozhodnut, ze tam tedy nepujde. ale pro jistotu se jeste sel zeptat k personalistce a ta mu sdelila, ze se ZOPka zkratila na 5 mesicu a pak jen mozna pojde na 2 mesice do prahy, ze pry uz novacky praha docela odmita....takze s temito informacemi do toho sel. a ejhle...po 14 dnech mu sdeli toto...no je to trochu problem..bere to trochu jako zatajovani,aby nalakali lidi,nedivim se.k cemu tedy personalisti jsou? jiste, ale tak mi napiste kolikrat vas u policie prevelili??? ja myslim, ze se to stava opravdu malokdy,ze???? nebo se mýlím???

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 17:09:29 04. 07. 2008
default.png
... s tím zákoníkem práce,...no nevím, celý pracovní život jsem sloužila pod "zákonem o služebním poměru",.... možná to měl být zákoním práce???? nevím, nevím,... ale ti co jsou "v obraze" tak jistě vědí, že????

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 15:36:24 04. 07. 2008
default.png
nevím o jaém zatajování informací zde vedeš řeč, stačí si prostudovat platný zákon o služebním poměru tedy č.361, zde prostudovat příslušné §, např. § 36 Převelení (1) Příslušníka lze převelet z důvodu důležitého zájmu služby k plnění a) úkolů vyplývajících ze služebního místa, na které je ustanoven, do dočasně zřízené služební skupiny příslušníků určené k plnění mimořádného úkolu, nebo b) jiných úkolů bezpečnostního sboru, jež nevyplývají ze služebního místa, na které je ustanoven, nejdéle však na dobu 60 dnů, které jsou jeho obvyklými dny služby v průběhu kalendářního roku, popřípadě na dobu delší, jde-li o úkoly vyplývající z krizové situace[22], a to i v jiném místě, než je jeho místo služebního působiště. (2) Služební funkcionář může rozhodnout, že po dobu převelení bude příslušník podřízen i jinému vedoucímu příslušníkovi. Případně související § 37 a §38. Někdo kdo se hlásí do služebního poměru aniž by znal zákon o služebním poměru je v tom lepším případě naivka a těžko může očekávat od personalisty, že mu bude vysvětlovat celý zákon. Takže před nástupem k PČR by měl každý mít alespoň minimální povědomost ze zákona o služebním poměru stejně tak jako v civilu (tuším z občanského zákoníku). Potom by nebyl až tak překvapen tím, co jej u PČR čeká a co nemine....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EK 12:13:54 04. 07. 2008
default.png
Manžel nastoupil k PČR v říjnu 2007, v prosinci se již hlásil na ZOP v Holešově. Končí ted srpnu, pak ho čeká 2 týdny Frýdek a následně hurá do Prahy. Když nastupoval, žádosti o upuštění od služby v Praze byly všechny kladně vyřízovány. Nyní má Praha podstav 1500, žádné důvody nejsou dostatečné nato, aby byla Praha odvolána. Kvůli vychcánkům, kteří ty 3 měsíce "promarodili" musí každý odmakat určitý fond hodin, takže čím dříve odmakáš, tím dříve budeš doma... Jinak bych taky chtěla dodat, že pokud má někdo 2 děti a dal se k PČR, musel skutečně počítat s tím, že ho rodina bude muset postrádat.. Bylo docela naivní si myslet, že bude po pár měsících zpět na služebně v místě bydliště! A jak to tady už někdo napsal, byla to jeho volba, nikdo ho nenutil opustit zaměstnání a jít k PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAJA 11:59:15 04. 07. 2008
default.png
Tak to pozor. On je to docela problém, kdyz opustíte zaměstnání a dáte se k policii s tím, že maximálně půjdete na tu ZOPKU a pak budete PŘEVÁŽNĚ ve svém bydlišti. Ono je to potom docela problém, když ten kamarád má doma jedno z dítek postižené. Opustí své zaměstnání, s tím, ze to ten půl rok nějak vydrží.A po dnech v práci mu najednou oznámí další praxi mimo bydliště, toto personalisté věděli dříve, že se tam chodí na praxi. tak proc tedy když se kámoš ptal, zda se Zopkou dlouhodobé školení mimo domov konči, mu to neřekli. dle mě jde o zatajování informací, aby nalákali lidi - to je docela sprosté.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio