Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Krav Maga otevírá v Praze svoji akademii (REDAKCE)

Krav Maga otevírá v Praze svoji akademii

Foto: Za rozvojem systému v ČR stojí zejména instruktoři Michal (vlevo) a Jakub Otipkovi
O sebeobranném a bojovém systému Krav Maga, který využívají police a ozbrojené sbory po celém světě, jsme již na našem serveru několikrát informovali.  Poslední říjnové úterý nastal další krok v rozvoji tohoto bojového systému na území  ČR. Zástupci české sekce Mezinádrodní Krav Maga federace zde totiž otevřeli Národní tréninkové centrum  - Krav Maga Academy.
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 27. 10. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu R489 21:57:06 18. 01. 2010
default.png
Pro Dušana Seminář KM bude ke konci února.Viz. http://ww2.issp-czechrepublic.cz ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GEORGO9 14:36:45 05. 11. 2009
default.png
krav maga v ČR Krav maga patří určitě k velmi reálným systémům sebeobrany, ale bohužel né v takovém podání, jak se "zatím" cvičí v ČR.Hlavním nedostatkem její výuky v ČR je úplná absence "plnokontaktního sparingu" při její výuce.V Izeraeli, ale i v jiných zemích např.Polsko,Itálie ,je součástí tréninků Krav magy i "plnokontaktní sparing" v chráničích , protože bez tohoto sparingu vás pouhé drilování technik na "ulici" nepřipraví.Proto cvičencům Krav magy v ČR doporučuji trénovat navíc některý plnokontaktní styl (box,kick-box,thai-box,MMA,judo,zápas atd.).A instruktorům Krav magy bratrům Otipkovým a panu Vavrečkovi doporučuji začlenit do svých tréninků i kontaktní sparing ,bez kterého to prostě nejde !

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINGO 14:32:16 04. 11. 2009
default.png
oprava: adrenalinových sportů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINGO 14:31:07 04. 11. 2009
default.png
Doufám, že tuto diskusi nesleduje široká veřejnost. To, že se někteří diskutující cudně chlubí tím, že jsou, nebo v minulosti byli, disko-rváči, je děs. Doufám, že tito hrdinové, kteří svým jednáním přidávají (nebo přidávali) práci kolegům někde po republice, doktorům na pohotovosti a bezpochyby obtěžují slušné občany, nejsou policisté. Nemůžu se zbavit pocitu, že někteří diskutující si bojovým sportem a následnými rvačkami léčí nějaké mindráky, nebo to používají místo adrenlinových. Znovu opakuji, nezbývá než doufad, že místní diskutující "diskohrdinové" neslouží u policie či jiné státní složky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 06:59:55 04. 11. 2009
Out.jpg
R489, Starouš R489: Tak nikdo ti nebere právo na to se účinně bránit, to ti zaručuje i náš právní řád. A tím by se měl člověk řídit i jako civil nebo musí holt počítat s následky (právními) které ho můžou čekat. Jak jsem psal, z tvých příspěvků mi nepřišlo, že se chceš účinně bránit, protože účinná obrana neznamena mrzačení nebo masakrování útočníka. Pokud by to nebylo nezbytně nutné k zastavení útoku, což si nemyslím. Tam by stačilo aby si měl blbou chvíli na to útéct a už by soud řekl, že si měl možnost uniknout z prostoru útoku a útočníkovi a nevyužil jsi jí a pokračoval si v "obraně". A ano, takové prostředí co se týče té facky a nože tu už skutečně nějaký čas máme, ale je právě utvářeno takovými názory. Protože až nějakýho blbečka takhle zmastíš, tak on už rovnou bude příště tahat nůž apod. I když neříkám že jsi za to zodpovědný. Tohle je jedno z pravidel KM které jsem našel. Zachovat zdrženlivost - nevychloubat se svou znalostí sebeobranných technik a vyhýbat se zbytečným konfliktům. Ovládat své ego a kontrolovat pohnutky vlastní mysli. Být ochoten přijmout kritiku a dokázat se řídit pokyny druhých. Každopádně z tvýho pohledu mi přišlo, jako kdyby tě někdo napadal každej tejden na Stodolní:D Ono pokud někam nepřijdeš a nebudeš se tam tvářit jako namachrovanej borec tak si te spíš nikdo všímat nebude, takže nevidím důvod proč by tě měl někdo napadat, i když debil se najde všude, ale jak často to je? Já dřív taky dost zlobil a najednou už jdou vesměs tyhle rvačky mimo mě, protože ruku na srdce, už tomu taky nechodim svým chováním naprosti.-) Nemám potřebu si někde na diskotéce ventilovat adrenalin, na to mi stačí tréninky. A tím nemyslím, že bych se někde krčil posranej v koutě, to fakt ne. Každopádně hodně štěstí aby tě tyhle věci nepotkávaly, to myslim upřímně:-) Starouš: Tak kámoš co k němu chodil je u VP, takže on má průprav dost a je to ještě mládá kůže jako já:D Jinak už teda chápu tvůj nick:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu R489 03:12:53 04. 11. 2009
default.png
Out Nejsem policista,jen obyčejný civilista co se chce v regionu s jedním z největších počtů TČ umět učině ubránit.Samozřejmě že pokud bych byl policista,musel bych jednat jinak.Přece v zákoně stojí něco v tom smyslu že policista je povinen co nejvíce šetřit život a zdraví osob proti kterým zakročuje.Nemám pravdu? A moje názory a způsoby boje jsou utvořeny přesně v tom prostředí o kterém píšeš.Tam kde se dříve dávali facky se teď tahají nože.A je se chci proti těmhle šmejdům jenom bránit...nic víc,nic míň.Nikdy jsem na nikoho nezaútočil,vždy jsem se jen bránil útoku.Jinak bych už vyvraždil půlku města :D nezapomenu jak nám náš izraelský instruktor říká: Nevím jaké u vás máte zákony,ale u nás v Izraeli pokud se k vám přiblíží někdo na vzdálenost bližší než necelý metr můžete ho napadnou a pujde o sebeobranu :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STAROUS 00:21:58 04. 11. 2009
Starouš.jpg
Out Jo, FISFO má převážně dobré reference. Akorát, pokud se nepletu, vychází z Pencat Silat, takže je přece jen motoricky náročnější na zvládnutí, než běžnému smrtelníkovi (nebo i např. boxerům) přirozenější Krav Maga. Alespoň já už jsem moc starej pes na to, abych se nějak přeučoval... :o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STAROUS 23:45:21 03. 11. 2009
Starouš.jpg
dusan To komerční pozadí se přirozeně netýká jen KM, v tom máš pravdu. Každopádně nevidím v mém názoru žádnou "podpásovku"... :o) Samozřejmě existují i různé školy / kluby bojových umění a sportů, kde se cvičí jen za provozní náklady, protože to trenéři dělají jako svůj koníček. Dokonce se nemohu ubránit pocitu, že v některých školách asijských bojových umění je hlavním motivem trenérů "masáž" jejich ega, neboť se jim jejich naivní žáci musí klanět jako nějakým polobohům a oslovovat je například "Ó sensei" (velký učiteli)... :o)) Ovšem v konečném výsledku to, jestli škola funguje na komerčním nebo hobby základě, není nijak zásadním faktorem ohledně kvality výuky. Tady hraje největší roli osoba trenéra + funkčnost stylu obecně. Ale zpět k onomu komerčnímu pozadí - v praxi se nezřídka projevuje různými trendy, které postupně trénink i jinak funkčního sebeobranného stylu značně znehodnotí. Například komerce potřebuje co největší počet platících cvičenců, ale jen malé procento zájemců o to stát se "neporazitelným streetfighterem" je ochotné podstoupit velice tvrdý a fyzicky i psychicky náročný trénink reálné sebeobrany. Jen by se rádi naučili nějakou "speciální" techniku, s jejíž pomocí by se ubránili komukoliv... A tak se tvrdost tréninku zmírňuje až do stádia, kdy to vydrží dostatečné množství platících změkčilců. (Jen pro zajímavost - v plnokontaktních bojových sportech se tento nešvar prakticky nevyskytuje, protože plnokontaktní sparring nebo zápas poskytne velmi jasnou zpětnou vazbu ohledně účinnosti tréninku.) Nebo věc jiná - v rámci co největšího výdělku se "šetří" na množství instruktorů, takže jeden instruktor mnohdy vychází i na několik desítek cvičenců, o kvalitě tréninku se v tomto případě ani nemá smysl bavit... Nechci tímto v žádném případě tvrdit, že se vše, co jsem napsal, na 100% týká pražské pobočky IKMF, ačkoliv nějaké indicie by se určitě našly. Ani se nechci nějak silně navážet do bratrů Otipkových, jako jak píšeš "průkopníci" se určitě zasloužili o propagaci KM v ČR, ale já osobně bych čekal trochu víc, například ostravský instruktor Vavrečka má zřetelně lepší reference. Ale holt rozjetí pobočky IKMF u nás v ČR potřebuje i nějaký managersky založenější jedince schopné komunikace v cizím jazyce a tak... ;o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 23:10:29 03. 11. 2009
Out.jpg
Jinak ke zmíněnému FISFO. Kamarád nějakou dobu absolvoval tréninky u S. Gazdíka a mluvil o tom dost pozitivně. Osobní zkušenost nemám. Cvičí se tuším někde v Dejvicích, dřív to byly myslím Holešovice. viz. www.o-d-g.eu/ Každopádně S. Gazdík je člověk co může vše zaručit svojí životní kariérou a ta mluví asi za vše. Jinak je to pohodovej člověk u kterýho asi nebude jen cílem třískat prachy, vzhledem k tomu že to asi ani nepotřebuje. Myslím prostě, že nehrozí všechny ty nešvary kterýma se tu kritizují zmínění bratři Optíkové.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 22:58:28 03. 11. 2009
Out.jpg
R489 Přečetl jsem si tu tvoje názory a né že bych si i v něčem neříkal že nemáš pravdu... Ale pokud má policista takový vztah k právnímu řádu této země tak potěš pánbůh, dost hrůza. Ty jseš asi přesně ten případ u kterýho platí že kde dřív stačila facka se dneska tahaj nože. Podle tvých příspěvků chceš prostě spíš útočníka zmasakrovat, ale to tě v IKMF asi těžko naučí. Dokopávat někoho na zemi umí každej vesnickej buran z diskotéky, na to nepotřebuješ žádnej seminář. Ono jasně, můžeš někde zmastit nějákýho velkýho borce v klubu že skončí na JIPce. Pak zjistíš že to je nějakej debil co má dlouhy prsty a co to tak nenechá a jeho kámoši tě budou nahánět u tebe doma anebo sestřelí někoho z tvojí rodiny viď. Jako mladej jsem na to koukal asi podobně jako ty, ale dneska už fakt ne. Celkově to Dušan Stuchlík napsal v podstatě tak jak si to myslím já. Ono vůbec společnost touhle cestou dojde akorát do pekel. Jinak zmíněné bratry neznám, ale soudit dle dredů je další známka opravdové inteligence. A jak má teda vypadat "bojovník"? Vylepaná hlava dohola a hora svalů? Osobně jsem za svůj život zkusil dost bojových sportů, momentálně dělám už nějaký čas Valetudo a možná by ti tohle vyhovovalo. To nemyslím nikterak zle, full contactu si tam užiješ víc než dost. Ale pořád je to jen sport s nějakými pravidly, takže prolamování kolen tě tam nikdo učit nebude, ale to dokopávání by sis tam užil:) Hlavně si tam můžeš změřit svoje síly ve sportovním utkání což na ulici ne.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio