Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Diskuze není slabost a oponent není nepřítel ! (REDAKCE)

Diskuze není slabost a  oponent není nepřítel !
ilustrační
Foto: Internet

Jako policista v práci často používám autoritativní způsob mluvy.  Asi těžko budu mluvit s pachatelem trestného činu stylem: „Myslím, že bych vás měl sebrat, máte na to jiný názor nebo se shodneme“?  Asi by tak vznikla dlouhá filozofická debata s pachatelem v Sheakespearovském stylu, Sebrat či Nesebrat.  Autoritativní způsob komunikace si ale vybírá svoji daň.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 19. 03. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAREL-150 22:05:32 03. 04. 2010
Karel.150.jpg
Lukáš Heinz Článek je naspán skutečně velmi pěkně. Já například sloužím na jednom MOP také jako územák a s lidmi jednoduše jednám asertivně, tedy tak, abych dosáhl toho co potřebuji s ohledem na okolnosti a postavení osoby s kterou jednám. Nicméně nedomnívám se, že ten styk s pachatelem je tak častá událost abychom se naučili nenaslouchat svým manželkám či přátelům, jednat s nimi autoritativně a nebo dokonce k tomu, abychom tak jednali i s poškozenými. Zadržený pachatel není tak častá věc ani tady v Praze, pokud mám střílet od boku tak typuji, že na 25 poškozených (činem neznámého pachatele) připadá asi jeden zadržený a to zpravidla jako řidič motorového vozidla, buď opilec nebo maření. Naše práce a to i s poškozenými je psychicky náročná, to Vám řekne každý psycholog, že vše zanechává odezvu. O to horší je pak když dlouhodobě nevidíte koncepci Policie jako smysluplnou. Myslím si, že většina kolegů je demotivována koncepcí Policie, je vystavena stresu z povolání, ale také většina kolegů má velmi malé znalosti potřebných zákonů, to vše při rozhodování působí negativně. Většina kolegů jsou lidé jako v jakémkoli jiném zaměstnání a pak k němu většina přistupuje jako k rutině a to nehledě na aktuální případ. Mám za to, že dost kolegů z toho všeho mají mindrák a někdy třeba nechtěně a někdy už možná i záměrně si své pocity vybijí na tom, kdo je po ruce, třeba na oznamovateli. Obecně tedy si myslím, že daleko více než jednání s pachatelem náš život ovlivňuje všechno kolem nás a pachatel je jen třešnička:-) Ovšem tohle platí pro všechny lidi, nejen pro policisty. Jde o to kdo dokáže být natolik uvědomělý a oprostit se od negativních pocitů a dokáže jednoduše pomáhat a chránit, samozřejmě v asertivním slova smyslu. Myslím, že každý policista by měl mít aktivity, které mají s Policií jen málo společného a měl by být hodně ve styku s lidmi mimo Policii, protože při své práci potřebujeme zpravidla vždy zdravý selský rozum.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARKUS 09:24:32 25. 03. 2010
default.png
Lukáš Heinz> to je zajímavé, vypíchnout konkrétní přispěvovatele do diskuzí v článku, je to oživení :-).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 13:45:17 21. 03. 2010 blokovaný
default.png
vrtulník Mám pocit,že Antifa moc dobré vztahy s policisty nemá.Antifa se tady dlouho zastává právě těch slabších.Nesnáší policejní násílí a nesnáší rasismus a o "humanismu" některých policistů(ZDŮRAZNUJU NĚKTERÝCH!!!)je přesvědčená asi tak,jako já.Takže představa,že polovina lidí v antifě spolupracuje s policií(BIS)je naprosto nesmyslná.Takže tady píšeš hlouposti a odbočuješ od tématů článků a to snad eště víc než já.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VRTULNIK-SOKOL88 12:36:31 21. 03. 2010
vrtulnik-sokol88.jpg
lukáši: tedy takhle...nemyslela jsem to tak, že nevíte o té události ale tak, zda víte o tom článku co vyšel. celý odpor a nacionaliste dohromady jsou méně nebezpeční než jedna pitomá antifa, která má v sobě polovinu lidí u BIS a taky je podle toho tak informovaná. ale docela mi vadí, že nekontrolují jen odpor a podobné weby, ale i policistu a určitě i army. a pak je má člověk mít rád.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VRTULNIK-SOKOL88 12:26:31 21. 03. 2010
vrtulnik-sokol88.jpg
lukáši: antifa.cz/287-mzdomova-je-te-jednou-o-serveru-policista-cz.html víte o tomto? občas čtu nepřátelský web a našla jsem tam článek o tomto serveru tak mně napadlo že by vás to mohlo zajímat. hlavně že mi nikdo nevěří že antifa.cz je přímo napojená na BIS, ale tohle je toho důkazem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VRTULNIK-SOKOL88 10:36:02 21. 03. 2010
vrtulnik-sokol88.jpg
lukáši, fakt moc pěkný článek =) je dobré že jsou i takoví policajti. já třeba se nevyhýbám diskuzím a co se týče obhajoby, i to na mne číhá skoro na každém rohu. pravda ale, před policajtem jsem se ještě obhajovat(krom tohoto webu, kde jsem ale dobrovolně) nemusela. snad mně to ai nepotká. každopádně, k článku. je dobře napsaný, a je vidět že tě práce opravdu baví. což mi u policajtů často chybí a podle toho pak s lidma také jednají(já jsem tu jen proto že lepší práci jsem nenašel, tak mi ku*va dej tu občanku a nezdržuj). je vidět, že jsi zkušenný. takových lidí by u policie mělo být opravdu víc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BILY-TESAK 22:23:15 20. 03. 2010
default.png
ke článku Nejpitomější dotaz policisty k přestupci: Jestlipak víte, proč jsme Vás zastavili.:) Když jsem tuto větu slýchal od kolegů, co přicházeli ze škol, rostl sem do nebe, neboť z více jak padesáti procent z toho vyplynula diskuse o ničem a policista se slabší povahou by se nechal zatlačit od přestupce do kouta. Na místě by bylo školení o komunikaci po boku ostřílenýho kolegy, ale což může při současném stavu být docela problem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BILY-TESAK 22:16:11 20. 03. 2010
default.png
for lukas Hele, máš nějakej pátek služby za sebou, ale nevím jak to vidíš Ty,ale já to vidím tak, že zbytečně moc otázek a aktivity pro poldu z ulice škodí. Neb by mohl prokázat lepší operativnost a efektivitu, než ten kdo ho ven vysílá. A to by byl začátek konce toho pěšáka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 10:11:52 19. 03. 2010
default.png
For Lukáš Heinz Naprostý souhlas s článkem. Bez diskuze není ani sebereflexe a bez sebereflexe roste špatné Ego. Na druhé straně vše má své meze, některé způsoby jednání mužou přerůst v žoviálnost. Vesměs by měla platit zásada kdo s tebou jedná slušně tak se k němu chovej tak jak by ses choval k sobě samému, kdo se chová nevhodně tak s ním jednej v mezích zákona. No a profesionalita u sboru by byla perfektní, jenom jsi nejsem jist, jestli to co se zhruba za poslední 4 roky u sboru událo nemá blíže ke slovu amatérismus a za profesionály se prohlašují někteří sami a vzájemně se klepou po rameni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER ONLINE 00:20:21 19. 03. 2010
Pim Burger.jpg
Chip No jak vidíš, tak policajti to říkají taky...:-)) No a myslim, že tady nejde ani tak o to, že na doktory si nikdo nestěžuje, ale spíš o to, že všichni by se měli chovat profesionálně, i když bude chtít nějaká babka volat zásahovku kvůli kočce na stromě...:-)) O tom asi původně ten článek měl být...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio