Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Pracovní doba

Když jsem tak četl tu "stížnost", kde paní, či slečna popisovala její zoufalství z jejího manžela, který tráví většinu času v práci, napadlo mě, že vlastně ani nevím, jaká pracovní doba u policie je. Může mi někdo vysvětlit těch 150 hodin, kterých si musíte odloužit? Nechápu proč, to kvůli tak zoufalé situaci - nejsou lidi, tak budeš sloužit navíc a zadarmo! - By to mělo být proplaceno, nemělo? Taky - normální, řadový policista slouží omsičky, od 6 do 2 nebo dvanáctky? Jak to tedy funguje, může mi to někdo popsat?
TOMAS2 :: Datum založení: 19. 07. 2008 :: celkem 52 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANIHILATOR 10:19:09 02. 08. 2008
default.png
Ano, odejdu ještě dřív než do konce roku 2009, protože mám vážnou obavu, že budu okraden o to, co mi náleží. Nehodlám už sloužit ani den navíc, protože se z toho nehodlám zbláznit, nebo si z toho stresu přivodit zdravotní problémy. Díky za info o modrých švestkách z Česka a výsluhových nárocích, protože se alespoň část národa dozvěděla, že tyto nároky jsou obvyklé i v jiných zemích, a z tohoto důvodu nejsou nároky policistů v ČR nijak nemorální. Snad si to přečtou i kašpaři z vlády. Je pravda, že i za účinnosti minulého zákona se sloužilo zadarmo, ale ne v takovém rozsahu jako nyní. Navíc se dle mého názoru jednalo o obcházení zákona, zatímco v současné době je tento otrokářský způsob legalizován! Komančové. To je téma na hodně dlouhý příspěvek. Já moc dobře vím, jak se za komančů sloužilo (z vyprávění). Hodin na oltář vlasti bylo mnoho. Kdo nezažil komunistický režim, tak si to nedokáže představit. Já ho zčásti zažil, ale ne u VB, a tak mohu pouze soucítit. Na druhou stranu byl příjem tehdejšího příslušníka VB, dle mých informací, poněkud vyšší oproti pracujícímu lidu, a než je tomu nyní. Taky měli policisté jisté sociální výhody, o kterých se mohlo občanům jenom zdát, např. služební byty. Dnes má policajt pouze jistotu toho, že může být vyhozen při spáchání jakéhokoliv přestupku. Vše závisí pouze na libovůli služebního funkcionáře s personální pravomocí. Co se týče alespoň mého platu, o tom jsem už ostatně psal, já si nestěžuji. Hlady nechcípnu a do další výplaty vždycky nějak vydržím. Každý si ale musí položit otázku, jestli mu ten příjem za to stojí i bez jeho rozpočítávání na skutečně odpracované hodiny za rok a výši příjmu. To bychom byli asi taky někde jinde.... To, že s námi poslanci vypekli v zájmu zvýšení svých platů, je mi také jasné. Taky je mi jasné, že ODS a jeho hlavní představitelé – Trotl, Kašpar a Kozel Zahradník, ke zlepšení stavu u PČR nepřispějí. Jejich cíle nejsou totožné s cíli policie, kterými by dle mého názoru mělo být především potírání a vyšetřování kriminality. Ostatně být zloděj, taky bych měl jiné zájmy než policie. Je proto docela možné, že policie se s ohledem na stávající poměry soustředí spíše na to, že pomáhá a chrání :-) Nemyslím si, že by se policie musela nutně měnit. Snad jen její organizační struktura. Změnit se musí hlavně lidé, ale ti se nemění uvnitř policie. Lidé jsou totiž takoví, jaká je společnost chce mít a jakým způsobem je vychovává. Výchova je od roku 89 nějak v pozadí a tak to taky vypadá i ve společnosti. A když hlavní představitelé vlády ČR vystupují na veřejnosti jako hovada, viz. pan Tupolánek a jeho vztyčený prostředník, hmmm, vysoká úroveň. IQ tohoto pána je blíže kosočtverci, možná i pravému významu tohoto gesta. (Hovado = obtížný hmyz) Promiň, ale já osobně si myslím, že společnost, tedy obyvatelé žijící na území ČR nebudou nikdy schopni ohodnotit práci PČR. V jejích očích je tato organizace dobrá pouze na to, aby je buzerovala na silnici, případně aby mohli na někoho nadávat, že je vysoká nehodovost, příp. kriminalita. Za tu nehodovost si společnost může sama, díky výchově obyvatel, kteří naprosto kašlou na jakoukoliv úctu k právům dalších osob. Ideologie demokracie v podání ČR, kde práva bohatého jedince nekončí tam, kde začínají práva chudého jedince, je mi poněkud cizí, ale je součástí krevního oběhu většiny obyvatel naší vlasti. Heslo, kdo neokrádá stát, okrádá vlastní rodinu je poplatné i stávající době. Z tohoto důvodu nebude mít PČR u obyvatel naší vlasti NIKDY potřebnou úctu a prestiž. Doby minulé, kdy obyvatelé ani nedutali při příchodu příslušníka VB se možná vrátí, až dostanou pár ran taserem do těla :-) Pokud hovoříš o managementu... Dneska jsou všichni velcí a mocní manažeři, kteří řídí firmu. Tou firmou je údajně i PČR. Někteří manažeři u PČR se chlubí tím, že v soukromém sektoru řídili úspěšně jiné firmy. Já si kladu otázku, proč takový úspěšný manažer odchází ze soukromého sektoru do sektoru státního, který mu nikdy nenabídne to co sektor soukromý. Hovořím o penězích, protože o ně v současném světě především jde. Nebo že by snad někteří úspěšní manažeři byli takoví lidumilové, že na úkor svého osobního prospěchu půjdou pracovat do státního, kde zlepší podmínky ostatním zaměstnancům?? Pardon, ono o zlepšování podmínek u soukromých společností ani tak nejde. U soukromých společností jde především o vytváření zisku. Jaký zisk však může vytvořit PČR mi není tak úplně jasné a proto si taky myslím, že PČR není firma a ani ji jako firmu nelze řídit. Při současné optimalizaci by si manažeři měli položit otázku, zda-li po úspěšném dokončení optimalizace bude PČR ještě schopna fungovat. Nyní si uvědomuji, že PČR má ještě jako jedna z mála státních organizací přebytečný majetek, který je třeba výhodně prodat... Na závěr. Já, stejně jako většina mých kolegů již nemáme komu věřit. A co se týče diskuze na intranetu.... :-) raději to nebudu komentovat. Buď ale v klidu, nehodlám již dále přispívat do této diskuze z obavy, abych nebyl od PČR odejit dříve, než mi uplyne výpovědní lhůta.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OTA 20:09:57 01. 08. 2008
default.png
no to asi bouzel jsem protoze tem kecum v kampani sem veril na 100% a jeste dalsi kolegove u ans vrobote taky,dokonce mne ted nadavaji ze sem tam nesel ze tech 30 za 4roky cistyho co by mne viz vkampani dali sem si posr.. zivot hold tak toje

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OTA 20:07:50 01. 08. 2008
default.png
nevhodny typ no povidej klidne vse snesu ale musi me dat podminky a taky haky, ne ze mi reknou jak byste si predstavoval dojizdet 50km, akdyz jim odpovim normalne sednu na vlak date mi ubytovnu vtom me zarazi a reknou policie ubytovny nema nema ani byty tak co si mam otom myslet jeto sracka ajen cvoci muzou delat tuhle robotu za tehle podminek, me to je uz stejne jednou protoze jdu k ACR na letiste do Nameste,co by operator,3mesice zkusebka ve Vyskove apak 10 na bydleni +plat tomu rikam podminky, a pomahat a chranit si mouzou strcit do prd.... kdzy nedaj lidem podminky,veril jsem tem heslum ale za soucasne dobe jak to vede Langer to je spis pro idelaisty apo 10letech jim zbydou oci pro plac jelikoz muzou tak akorat nekde hlidat na vratnici

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NESPOKOJENY-POLICISTA 16:32:59 01. 08. 2008
default.png
už jsem Ti to na nějakém vlákně psal a parafrázoval jsem přitom známý český film. Otíku, maximálně do žní, a potom k Turkovi. Otíku, uděláš opravdu lépe, když s koncem letošních žní přestaneš uvažovat o nástupu k Policii a zůstaneš ve své malebné fabrice, 10 minut od domova. U Policie bys byl opravdu nešťastný, to mi věř! Nejsi vhodný typ stát se policistou. Neber to, prosím, jako urážku, ale DOPORUČENÍ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-J-BILY 14:05:42 01. 08. 2008
Pavel J. Bílý.jpg
nečtu, to je pravda, ale pochybuji, že slibují příspěvek na bydlení či proplácení nákladů na dojíždění na pracoviště, pavidelnou pracovní dobu nebo snad dokonce pravidelný spánek...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAIRNESS1984 14:02:06 01. 08. 2008
default.png
Víš v téhle práci jde o přístup. Ty ten správny nemáš. A je dobře, že jsi svou žádost k PČR stáhl. Protože sloužit s tebou by byl asi pěkný horor, celých 12 hodin poslouchat tvé stížnosti, to by asi nikdo nezvládl. Tak zůstaň ve své fabrice, kterou máš 10min. od domova, kde ti platí vše na co si vzpomeneš a když si mákneš, tak můžeš jít domu třeba v 12:30 hodin jak jsi zde už někde psal. K náborové kampani. Mám ten pocit, že jsi jediný v téhle republice, který těm kecům uvěřil a dal si žádost k PČR jen na základě klamavé reklamy. To je další důvod proč je dobře, že jsi si svůj nástup rozmyslel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OTA 10:15:24 01. 08. 2008
default.png
no zodpovedny jsem,ale moje prihlaska byla dana s informaci ktere jsem dostal z naborovych letaku,ale pozdeji kdyz mne staveli hlidky a jen tak jsem prohodil ze nastupuji tak realita byla uplne jina nez sem cekal tak toje naborove letaky je fikce,ale to uz tu nekdo popisoval, nejhorsi je kdyz tomu veris a podminky ti ktomu nedají....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-J-BILY 01:26:26 01. 08. 2008
Pavel J. Bílý.jpg
nezlob se na mne, ale tuhle Tvou prosbu nesplním. Neexistuje něco jako běžný rozvrh pracovního dne na obvodě. Níže píšeš, že jsi nějaké postřehy posbíral mimo jiné od známých, kteří slouží nebo sloužili u policie. To Ti neřekli, že tahle práce je docela dost pestrá, a díky tomu nejde naplánovat dopředu? Já si můžu stokrát ráno cestou do práce říkat, jak si budu dělat šetření ke spisům, ale pak padne vloupání, nález mrtvoly, pohřešování osoby nebo asistence u dopravní nehody - anebo něco úplně jiného - a veškeré plánování jde do kopru. A když mám službu do tří a ve třičtvrtě na dvě mi dává operační oběšence ve 25 km vzdálené vesnici, nemůžu tam prostě zavolat a říct jim něco jako: "Tak ho ještě chvilku pohoupejte, ono to k vám chvilku trvá a na místě to taky nebude na deset minut, takže to nechám kolegovi, co přijde po třetí, já už na to dneska dlabu." Prostě před nástupem do služby nikdy nevím, jak ten den bude probíhat a v kolik hodin se dostanu domů. Takže teoreticky máš službu 7-15, ale ve skutečnosti můžeš být v práci třeba do 18:00 a ty tři hodinky navíc jsou právě ony "zelené" neplacené do 150 hodin "v důležitém zájmu služby". A dojít si v pracovní době do posilovny? "Rvačka v hospodě? Jasně, dojedu sérii, hodím sprchu, obleču uniformu a jedu." Takhle si to představuješ? Tak to je každá rada drahá. A když se zrovna "nic neděje", tak prostě boucháš do počítače úřední záznamy, odložení věci, předání spisu na kriminálku, prodloužení lhůty na státní zastupitelství, výslechy, odpovědi na dožádání kolegů z jiných oddělení a další a další... V televizi to vypadá hezky: Stal se zločin, kdo má ruce a nohy, tak ho řeší, třeba pět lidí maká na jedné věci, dokud ji nerozlouskne. PRDLAJS!!! Jeden četník má podle zatíženosti oddělení taky třeba 30 i více věcí - trestní spisy, přestupky i "malá čísla". Jak chceš popsat pracovní den na oddělení, když je to pokaždé úplně jiné. A ještě jednu maličkost - jestli jsi absolvoval přijímací řízení, pak dal v práci výpověď a teprve potom zjišťoval detaily o nové práci, na základě zjištěného pak přehodnotil rozhodnutí a výpověď stáhl - pak jsi vrcholně nezodpovědný tvor, se kterým bych určitě sloužit nechtěl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OTA 22:09:01 31. 07. 2008
default.png
tak mi popis treba pracovni den na obvode nebo dopravce rad neco neoveho pochytim

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-J-BILY 19:00:47 31. 07. 2008
Pavel J. Bílý.jpg
podle toho, co jsem tu od Tebe zatím četl, jsi nežil v době před deseti lety, ale na růžovém obláčku. Ani před deseti, ani před třiceti lety neměl četník pevnou pracovní dobu. Nebo si myslíš, že budeš ohledávat místo činu, zpracovávat nehodu nebo řídit dopravu a ve tři hodiny zahalekáš "Nashledanou, vážení, dnes mám službu 7-15, takže se tu všichni po*erte, já jdu domů" ?? Takhle to nikdy nebylo, není a nebude. Už jsem Ti to tu někde psal a Vlasta to napsala o kousek níž hodně podobně - Tvůj problém je požadavek na pravidelnou pracovní dobu, pravidelnou (a nejspíš i vybranou) stravu, pravidelný spánek, pravidelnou posilovnu a snad i na pravidelnou stolici, k tomu jako bonus ještě příspěvek na bydlení a na dopravu (snad jsem nic nevynechal). Tos ale při přijímacím řízení k PČR mrhal časem i energií. Jsi asi nenapravitelný naiva, snílek a idealista...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio