Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

CHTĚL bych se zeptat kolik z Vás si udelalo behem prace u policie VŠ (tedy alespon titul BC). je mi 26 -tedy VŠ bych mohl zacít studovat po 3 letech u policie.to mi uz potahne na 30...tak nevim,zda se to da vse nabiflovat. Nebo alespon pripravovali jste se nejak na primaci zkousky? ve skole jsem mel AJ,ale pred 6-7 lety, takze asi víte, jak na tom jsem...doted jsem jazyk vůbec nepouzival. Muzete mi prosim objasnit, co to studium obnasi,zda je velky naval, zda primaci zkousky jsou tezky a zda jste se na to intenzivne propravovali?byl bych moc rad. A jestě jedna otázka,nedelali vám vaši velitele se studiem problemy - myslím,zda vám v tom nebranili??Díky
DAN1 :: Datum založení: 28. 07. 2008 :: celkem 12 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu E-RI-DU 23:27:15 04. 08. 2008
default.png
Jestli máš osobní zkušenost s Frantou Hmotou, tak Ti gratuluju...je to legenda :) A pokud jde o to, že Tvoji kolegové nedostali část volna na státnice, tak i to se v mém okolí stalo, ale taky to asi nebylo úplně košér a podle zákona, ale i přesto to ten "postižený" zvádl a zaslouží za to můj obdiv..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANIHILATOR 22:49:55 03. 08. 2008
default.png
Jedni kolegové nedostali volno na zkoušky, druzí kolegové nedostali část volna na státnice. Ale možná, že já pracuji u jiné Policie ČR :-) Dá se to pochopit, protože nám v té době klesla objasněnost o pár procent pod plán a bylo třeba to dohnat ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 21:58:20 03. 08. 2008
default.png
Uvádíš informaci ze zákona 361/2003 Sb., ale ne úplně přesnou. Tento zákon v § 73, upravuje služební volno při studiu. V praxi to znamená, že požádáš o toto volno příslušného služebního funkcionáře, pokud je ti uděleno, je s tebou následně sepsána "dohoda o zvýšení kvalifikace" a na základě této dohody budeš čerpat služební volno při studiu v rozsahu stanoveném v § 73 odst.2, písm.a) nebo b)(dle druhu studia) zák.361/2003. V dohodě se též ve smyslu § 74 téhož zákona zase ty "upisuješ" zaměstnavateli, že setrváš zákonem stanovený počet roků v jeho službách, případně mu tyto neodpracované roky finančně nahradíš. Tak asi takto o "studijním volnu", správněji "služební volno při studiu" (viz litera zákona). A § 73 odst.3 poslední věta zní, cituji: "Nemohl-li příslušník služební volno vyčerpat pro překážky na straně bezpečnostního sboru, může je čerpat v následujícím školním nebo akademickém roce.", tímto je zákonem vyřešen případ který máš pravděpodobně na mysli s tím "důležitým zájmem služby.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANIHILATOR 20:10:50 03. 08. 2008
default.png
K tomu studijnímu volnu při upsání. Pořádně si přečtěte zákon 361/2003 a zjistíte, že i když máte dohodu, zaměstnavatel Vám volno vůbec poskytnout nemusí!!! Volno Vám pouze může poskytnout. Není to však jeho povinnost, a to ani tehdy, když máte dohodu. (Rozdíl mezi slovem "může" a "musí" je dost podstatný). Protože důležitý zájem služby, je nadřazen Vašim zájmům studovat. Kolegové se o tom osobně přesvědčili :-) 4Martin1 Myslím, že uplatnění speciálních pedagogů je např. v ústavech, či věznicích (a tam je o kvalifikované vychovatele nouze) a i studenti UJAKu najdou své uplatnění jako pedagogové, stačí si udělat pedagog. minimum :-) Na UJAKu se studuje i personalistika a ekonomika podniku (a další ekonom. obory). Navíc každá škola dá studentovi specifický všeobecný přehled. To já si spíš myslím, že akáda bude na houby v civilu tobě. To za předpokladu, že tě Franta Hmota nechá udělat zkoušku :-) V průběhu svých studií jsem poznal, že nejlépe dokážou kvalitu VŠ a obtížnost studia na nich ohodnotit lidé, kteří si vystačí s maturitou. XD

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 03:49:58 03. 08. 2008
Bajras.jpg
další odborník na vysoké školy, že Martine 1? :-) jestli je speciální pedagogika švindlkurs, přihlas se na pedagogickou fakultu a nebudeš stíhat zírat očima, co všechno musíš dostat do hlavy. Jediné, v čem bych s tebou souhlasil, je využitelnost v oboru a odpovídající ohodnocení za práci speciálního pedagoga. Mizerně placená a opravdu těžká práce s postiženými, ale když v tom máš tak jasno, nechám tě žít :-))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 14:52:48 30. 07. 2008
default.png
ta finanční částka kterou se upíšeš ale neni nikterák velká, v případě dálkového bakaláře to dělá asi 100000tisíc a v případě že bys odešel paltíš jen poměrnou část, pokud odejdeš po dvou letech od toho data kdy jsi dostudoval, zaplatíš tedy 30tisíc. i kdyby jsi měl těch 100000 zaplatit.. furt se to vyplatí. hlavně nedělej žádný švindlkurzy typu speciální pedagogika a školy typu j.a. komenskýho jak je u policie zvykem.. k ničemu to , pokud odejdeš od policie neni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 10:46:08 30. 07. 2008
Drexa.jpg
Přesně tak. Je to uvedeno v zákoně o sl. poměru. Je to tak, že když ti povolí tři roky, musíš odsloužit další tři navrh...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 09:41:41 30. 07. 2008
default.png
pokud Ti bude povoleno studium na VŠ, bude s Tebou sepsána smlouva o zvýšení kvalifikace, v které jsou jak povinnosti zaměstnavatele poskytovat Ti studijního volna v rámci zákona, tak povinnosti Tvoje, že po skončení studia odpracuješ další roky u PČR, případně za ně uhradís ve smlouvě uvedenou finanční částku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAN1 07:24:40 30. 07. 2008
default.png
zavazovat se na nekolik let???znamená to, že pokud o povolení studia a o studijní volno požádám svého velitele,tak jsem u této firmy nějak zavázán??? To jsem právě nikdy neslyšel

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 17:43:01 29. 07. 2008
Drexa.jpg
Asi tak. Jeden můj kolega nastoupil k PČR, když mu bylo 40 roků a o 5 let později začal studovat. Dnes mu chybí kousek k titulu Bc. (je mu tuším, že 48 let). Takže věk nehraje zas tak velkou roli. Když budeš studovat ve svém volnu, bránit ti nikdo nebude. Ve volnu si můžeš dělat co chceš. Pak můžeš požádat o studijní volno při zaměstnání, ale to bude záležet na jakou školu jdeš. U nás povolovali každou školu třeba poslední semestr nebo přípravu na státnice. Já jsem teď čerstvě přijatý na VŠ (je 28 let a u PČR mám 3 roky a kousek) a zkusil jsem žádost o povolení a vypadá to, že to snad vyjde... Jedná se ale o Policejní akademii. Připravoval jsem pečlivě, ale nakonec otázky byly úplně jiné, než předeslali, takže trošku loterie, ale vyšlo to... To těžší mě teď čeká.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio