Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

VSCR psychotesty

caute,,nevite nekdo jak dlouho plati psychotesty,ktere delate v ramci prijmani pro VSCR ? jestli je to stejne jako u policie dva roky,, chtel bych se dostat do jine veznice pres vypoved a znovu jit do sluz.pomeru,ale pry bych musel znova na psychotesty..diky
EKONOMEK :: Datum založení: 19. 12. 2010 :: celkem 30 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VACLAVIV 17:01:51 15. 08. 2011
default.png
CODY [2011-08-15 15:22:39]:

Ahoj co si mám pod tím představit? Neděs mě rusovláskou .-( je to nějaká nepříjemná psycholožka jó? Napiš mi něco víc pokud jsi to na Pankráci absolvoval. Díkes

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 15:22:39 15. 08. 2011
Cody.jpg
Tak si to uží,kontrolovat věznům chlupatý zadky je mnamka :-)

Pozor na tu rusovlásku u psychotestů...sama by potřebovala vyšetřit :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VACLAVIV 12:35:13 15. 08. 2011
default.png
Joo tak se to přeci jen našlo. Dneska jsem obržel z VV Pankrác potřebné tiskopisy na přijímací řízení a bylo mi sděleno, že CS stím nemá nic společného...takže uvidíme. Donce jsem psal dotaz na Genreální ředitelství VS jak to tedy je..zatím bez odpovědi, ale když mi personalistka sdělila, že semnou přijímací řízení zahají tak asi ví, že je to možné :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 09:56:12 11. 08. 2011
default.png
DAVSNA [2011-08-11 04:06:04]:
Tak moc děkujeme za objasnění:-) Případ uzavřen:-) Ještě by mě zajímalo, jak to je s platností psychologického vyšetření mezi jednotlivými sbory. Podle mě ta lhůta platí jen u toho sboru ke kterému se neúspěšný žadatel hlásil. A že jinde to buď vezmou v úvahu nebo si radši udělají svůj vlastní posudek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVSNA 04:06:04 11. 08. 2011
default.png
Tak jsem to našel :-), lhůta 2 let je stanovena s odkazů služebního zákona pro stanovení podmínek způsobilosti - závazným pokynem PP č. 209/2006, ve kterém je uvedeno k psychologickému vyšetření v čl. 3 bod 5 “Závěr vyšetření má pro potřeby policie platnost 2 roky, tuto dobu lze podle uvážení psychologa, který vyšetření provedl,vyjímečně zkrátit až na 1 rok“

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 09:49:02 09. 08. 2011
default.png
VACLAVIV [2011-08-08 23:59:56]:
Rád jsem pomohl. Jinak sám nemám nejmenší tušení kde se tato lhůta vzala. Třeba je praxe taková, že místo tří let jak je v zákoně se berou jen roky dva. Jak jsem psal již dříve, já jsem takový problém neměl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VACLAVIV 23:59:56 08. 08. 2011
default.png
APEP [2011-08-08 11:13:34]:

Ja dekuji za odpoved. Ja do toho zakona take koukal a jsem rad ze jste mi to potvrdil. Ovsem jak jsem psal na personalnim pracovisti VV Ruzyn to byl problem. take jsem nidke nenasel ze bych nejak porusoval zakon. Ovsem je treba mozne ze to ridi nejaky dodatek nebo vyhlaska coz mi prijde ale jako nesmysl...Take by me zajimalo kdo a jak ridi 2letou lhutu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 11:13:34 08. 08. 2011
default.png
VACLAVIV [2011-08-07 15:32:27]:
Zdravím, tak jsem si znova prostudoval Zákon 361/2003 sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů a nikde jsem nenašel nic o dvouleté lhůtě. Pouze §16 ukládá bezpečnostnímu sboru, uchovávat vaše údaje po dobu tří let. Podle mě pokud by jste se hlásil k CS za rok znova, tak kouknou do složky a rovnou řeknou, že jste nezpůsobilý, protože jste tam už byl. Ale za ty tři roky se to smaže. Jinak §13 nijak nevylučuje přijetí do služebního poměru, pokud jste u jiného sboru neuspěl. A podle §15, osobní způsobilost určuje psycholog psychologického pracoviště bezpečnostního sboru. Dle mého názoru, to že psycholog CS vás označil za nezpůsobilého pro CS, neznamená že jste nezpůsobilý pro VS. Maximálně k tomu může pak psycholog VS nějakým způsobem přihlédnout. Myslím, že jednotlivé sbory kladou na příslušníky různé nároky a tak se i podmínky pro osobnostní způsobilost můžou lišit. Na závěr bych teda dodal, že žádný zákon se tím neporuše, pokud vím. A i kdyby, porušoval by ho ten bezpečnostní sbor a ne vy. Rád bych, aby se k tomu vyjádřil ještě někdo další kdo s tím má větší zkušenosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VACLAVIV 15:32:27 07. 08. 2011
default.png
Zdravím, chtěl bych se zeptatna jednu věc. jedná se oto, že jsem před měsícem neda psycho test u CS a zkoušel jsem se VS na Ruzyni. Bohužel mi bylo řečeno, že lhůta 2 roky platí pro všechny bezpečnostní sbory, když jsem argumentoval tím, že VS na Pankráci mi nabídla možnost zahájit přijímací řízení v září tak sjem dostal odpověď, že se jedná o porušení zákona a že později by mohly být velké potíže. :-(
Zajímalo by mě zda je to pravda, nebo pokud se sim také někdo setkal abych se zbytečně nedostal do problému. Nikde jsem nenašl jak se tohle řídí. Děkuji za odpověď

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 11:32:11 23. 07. 2011
default.png
VACLAVIV [2011-07-22 20:49:32]:
Jinak není třeba svěšovat hlavu, při nejhorším za dva roky to můžete zkusit znovu. Pokud opravdu chcete takovouhle práci dělat, tak by neměl být problém vydržet a trochu na sobě zapracovat po psychické stránce. Určitě víte jaká jsou vaše silná a slabá místa a na ta se soustředit. A pak to určitě za ty dva roky nebude problém.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio