Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Průšvih - ÚS zrušil část zákona o elektr. komunikacích

V podstatě nevím, co k tomu napsat... Že jsou mezi poslanci gauneři víme všichni, ale že jim k tomu ještě notuje Ústavní soud, to je už je i na mě moc :-( Myslím, že toto je námět na článek, nikoliv jen na téma v diskusi. Pane ministře a Vy nic? Berou nám nástroje, díky kterým hledáme ztracené lidi, objasňujeme vraždy a lidem vracíme jejich odcizené mobilní telefony... Více najdete zde: http://www.concourt.cz/clanek/5068 To není průšvih, ale průůůser...
X-SAT :: Datum založení: 31. 03. 2011 :: celkem 13 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:32:12 10. 04. 2011
default.png
MARTOO [2011-04-09 07:52:07]: Vycházíš jakoby z jednoho docela mylného předpokladu a to, že počet skandálů rovná se počtu skutečných prasáren. Zcela jistě se shodneme, že to tak nebude, že se tady krade kontinuálně pořád přibližně stejně. Že do toho novináři více jdou je jen ten vyšší počet skandálů. A víš proč do toho jdou více novináři? Protože je nikdo soustavně nedestabilizuje, oni se to už i jako naprostí laici bez výcviku trolinku naučili. Samozřejmě k nějakému zjištění a zajištění důkazy to má daleko, oni hrají s kartama obrácenýma lícem k soupeři, ale vem si, kde by byla policie za dvacet let, kdyby jen nebyla soustavně deptaná. Dneska by se Kalousek klepal na příchod pošty v base, s ním Dyba, Dlouhý, Klaus, Topolánek, Gross ve společné cele s Šárkou atd atd.
Tak a teď si vem realitu a nějaký způsob, jak se policie vůbec může dostat k zjišťování a zajišťování důkazů proti smetánce. Že vidíš celkem nula možností? Nejsi sám.
Co to znamená? Že z policie jsou jen kašpaři pro smích těm nahoře i těm dole.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 07:52:07 09. 04. 2011
martoo.jpg
HAMMER [2011-04-05 06:19:50]:
V tomhle státě volby nic neřeší.

Vem si, že ve vyspělých státech máš v politice několik rodinných generací a hlavně lidi, kteří patří mezi nejbohatší v zemi. To samozřejmě nepatří mezi nějaké dogma, které by mělo zaručit úspěšného politika, ale takový člověk v první řadě není zkorumpovatelný. Nemá to zapotřebí, hraje na osobní, morální a politickou prestiž, která je pro něj víc než cokoliv jiného. Většinou se jedná o lidi, kteří jsou článkem velkých společností, mají celosvětový význam a jejich vedení se projeví i do jejich řízení jednotlivých státních rezortů.

Samozřejmě vláda "smetánky" má i své stinné stránky, ale hlavně machinace v přidělování státních zakázek (rekonstrukce, stavby silnic a dálníc, nákup vozidel, budov atd.) - nejčastější a nejzávažnější forma korupce, je v téhle zemi na běžném pořádku. Vždyť je obecně známo, že stát je nejlepší dojná kráva. Kdyby se podařilo odstranit alespoň tohle, hned by bylo úplně jinak.

Vzhledem k tomu, že od roku 1945 byla u nás systematicky likvidována elita (odlivy mozků, podnikání omezené na minimum atd.), po revoluci nastoupila převážná banda těch, kteří se prostě nebáli a kradli nebo umělci, kteří se chvíli motali jak cikáni v kukuřici a pak se vytratili.

Zásadní problém je tedy v tom, že ať sestaví vládu jakákoliv politická strana či koalice politických stran, než se začnou zaobírat samotnou politikou, první si potřebujou nahrabat. Zatím se každému se "zadařila" jen první část, protože pak šli od válu.

Již několik let trvající politická destabilizace tomuto trendu jen nahrává a asi nikdo nevěří, že to bude jinak. Jen se podívejte na množství skandálů za posledních pár let, tolik najednou jich snad nikdy nebylo.

Našemu státu nezbyde nic jiného než trpělivě čekat, až za několi desítek let tahle porevoluční generace politiků vymře a pomalu se začnou prosazovat jedinci, kteří patří mezi společenskou elitu (inteligencí, schopnostmi, vzděláním, majetkem atd.). Toho se ale nikdo z nás nedožije.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:33:12 07. 04. 2011
default.png
Od roku 1990 je práce policie pořád to samé: nemůžeš se přesvědčit dokud nemáš důkazy a důkazy nemůžeš mít, dokud se nepřesvědčíš. Já vám všem, co dneska sloužíte zaručuju, že způsoby jak tohle nějak překonat, před váma neúspěšně vyzkoušely tisíce jiných poldů na různých služebních místech co jim nebylo lhostejné, co se kolem nich děje. Vy už nejste mezi starými zkušenými psi, aby vám řekli: takhle ne, tudy to nejde. Systém tě nepustí nikam, jen se dostaneš svou aktivitou do problémů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 08:03:45 07. 04. 2011
default.png
Hold se po nás asi opravdu chce, abychom jen přijímali oznámení a šetřili jen od stolu. Soudy nám vezmou možnost dokazování, na zajišťování ostatních důkazů nejsou peníze...
Jakýkoli sepisování běžných TČ je dnes vpodstatě jen plýtvání papírem.
Tady už může opravdu pomoct jen defenestrace.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 22:23:05 06. 04. 2011
default.png
Kdyby to kroužkování nebylo poprvý ale bylo už zaběhnuté a kroužkování využili především ti ne už moc mladí (blbci), Kalousek by se tam nikdy nedostal!
Ale Kalouskovi fandím s tím, jak chce nechat Vondru vymáchat a TOPka odejde z parlamentu když se to bude projednávat. Vondra musí přijmout zodpovědnost. Z osmdesát milionů na nějakých tři čtvrtě miliardy, to ať jde zase do disentu. Žvanit a nic neumět, to tihle darebáci uměli. Have podělal české zbrojovky a pustil krimoše na lidi, Ruml podělal policii a další a další disidenti se předvedli akorát jako nemakačenka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 10:47:33 06. 04. 2011
default.png
HAMMER [2011-04-05 06:19:50]:

Bohužel to nereálné je ale je to škoda:)

Já jsem už několikrát věřil že volby něco změní a podívej se kolik lidi bylo schopno volit právě Kalouska s jeho TOP09, pravda dostali tolik hlasů hlavně kvůli spícímu Karlovi, natom se ovšem taky pozastavuji. Co se týče Promopro tak to že se rozkrádá obrana víme už dávno že, Rath to řekl dobře, nejlepší řešení by bylo odvolat Kalouska i Vondru:) Docela mě pobavilo že Vondra mohl v klidu hned odvolat šefá VP kvůli zásahu v ČT, ale Vondru za Promopro apod. nikdo dodneška nedovolal, zajimava spravedlnost.

A s tím kroužkováním, mno nevím moc velkou naději tomu nedávám. Ale kdo ví třeba budu mile překvapen...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:19:50 05. 04. 2011
default.png
To je samozřejmě nereálné nějaké házení z oken. Viděl bych ale způsob reálného "vyházení z oken": příští volby a další kroužky.
Podívejte se na současnou aféru Promopro. Kalousek (jinak lump co měl dávno sedět) naprosto oprávněně chce, aby Vondra táhnul a podívejte se, jak reaguje ODS. Pamatujte si ta jména, všechna ven v dalších volbách. Nevolit strany, ale škrtat jednotlivce, protože tím ty neškrtnuté likvidujeme.
Kalouska samozřejmě za jeho minulost taky do loje.
Toto jednoduché opatření je podle mého jediné a účinné řešení. První kroužkování je ještě dostatečně nevyděsilo, ale počkejte feny, přijde další.
No ale pokud to rkoužkování zruší, aby se na ně nemohlo jako to udělali hned na začátku devadesátých let s odvolatelností, pak už zbude jen násilí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:23:17 04. 04. 2011
default.png
Sorry že Vám do toho lezu hoši:)

Ale naprostý souhlas s Hammerem!

Nástup "demokracie" v 90letech začalo systematické rozkrádání státu do poslední koruny a ničení policie aby na ty jejich zlodějny neměl kdo přijít, vskutku tohle je už jen taková třešnička na dortu. Plno politiku v klidu přiznalo že se stýkalo s Mrázkem(šéf podsvětí) a stalo se něco? Vůbec nic. Jediný o co těmhle sviním šlo bylo od policie vyhnat všechny staré zkušené poldy kteří věděli o těhle zlodějinách atd.
A jak z toho ven? Já dnes vidím jedinou cestu, VYHÁZET JE Z OKEN!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:16:37 04. 04. 2011
default.png
HONZAD [2011-04-03 21:34:24]: No Honzo, myslíš si snad, že to nevím?
Ty si snad myslíš, že to zrušení přišlo jen tak, samo od sebe? Nečetl jsi jak detektivové z ÚOOZ a dalších útvarů díky tomuhle oprávnění mafiánům dělali potíže? Není to zase tak dlouho, co se tohle oprávnění a technická možnost začalo využívat. Nějakého vlivného lumpa to naštvalo a nějakými cestami (nevím jakými) tohle prosadil.
Dobře, dejme tomu, že je to jenom hra, v zákoně byla chyba a jeho nedokonalost se co nejdříve napraví jiným zněním, který oprávnění policii vrátí.
Věříš té mé poslední větě?
Soráč Honzo, ale tohle není jediná věc, kdy policii byla ustřižena křídla ve chvíli, kdy se naučila využívat nějaké své pravomoci. Tohle se děje od devadesátých let soustavně pokaždé, jak se někomu šlápne na kuří oko.
Vztek není to, co v sobě chovám, já jsem člověk velmi veselý a momentálně hodně spokojený. Hodně se zajímám, ještě více čtu nebo dokonce i studuju - něco jako Ruml, jenom nešoustám na paloučku ovečky, protože žádnou nemám!!! :D
No ale vážně: zkus mi něco z toho, co píšu, vyvrátit. Zkus mi na příkladu ukázat, že někde jsem se v hodnocení systému PČR mýlil, že jsem něco předpověděl špatně.
To že se tady furt vnucuju je prostě pořekadlo: jednou polda, vždycky polda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:34:24 03. 04. 2011
honzad..jpg
hammere: nevim, nevim, ale velelumpove si tady nejen v pohode behaj, ale celou republiku i ridi a to docela vesele po dobu, co policie tyhle pravomoci mela.

V tom problem velelumpu neni.. a az te prejde vztek, tak mi das za pravdu.

Jinak myslim, TAHLE pravomoc byla stejne tak ucelna jako kontraproduktivni (zneuzivana)...




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio