Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policisté měli kopat do muže ležícího na zemi

http://pardubicky.denik.cz/zlociny-a-soudy/uderil-policistu-sam-tvrdi-ze-jej-predtim-hlidka-n.html Pořádá se další hon na řadového poldu. Vzhledem k tomu, že se s ním velmi dobře znám a vím i od kolegů z té hlídky jak to celé bylo tak doufám, že to nedopadne tak jako vždycky, protože vím co je p. Chrudimský za zmrda. Doufám, že se k diskuzi taky připojí Denver a nezapomene říct, že policajti jsou hajzlové. Držím palce kluci ať to dobře dopadne.
POLDICEK :: Datum založení: 14. 04. 2011 :: celkem 233 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAREL-150 11:16:42 20. 05. 2011
Karel.150.jpg
Zrovna včera jsem na CS Film čirou náhodou shlédnul dokument s názvem "Ghetto No. 1", čirou náhodou proto, že televizi mám zaplou zcela výjmečně jen jako kulisu, nebo abych se dozvěděl jaké lži se publikují ve zpravodajství.

Popis dokumentu:
Dokument ČR (2007). V prostředí romského ghetta v severočeském Mostě se odehrává vzácně nepředpojaté pátrání po příčinách neutěšeného sociálního stavu etnika, obtížně se přizpůsobujícího většinové společnosti. (92 min)

Oním titulovým ghettem je mostecké sídliště Chanov, obývané romským etnikem. Vládne tam nadprůměrná kriminalita, dluhy na nájemném i téměř naprostá nezaměstnanost, děti se vyhýbají školní docházce. Chanov se stal zosobněním nepřizpůsobivého společenského dna, která ani nemá zájem cokoli měnit. Střídají se pohledy lidí zvenčí i zevnitř tého lokality, nechybějí ani výpravy do minulosti Romů. Dokument ověšem nepředstírá, že by znal nějaké smysluplné řešení, spíše klade otázky a všímá si převažujícího pokrytectví, které v přístupu k tomuto problému převládá..

//..jistě tento dokument může každého pouze obohatit!
Odkaz ke stažení zde:
http://www.ulozto.cz/5429786/ghetto-no-1-avi

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 00:49:04 20. 05. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-05-19 10:44:20]:

Tak je tedy zřejmé, že interpretace toho, co píšu/říkám já je obohaceno i o mé empirické zkušenoti, takže se nemusí na 100% shodovat s názory jiných lidí. Co se týká jejich přednášek, tak ty probíhali trošku jinak a hlavně před docela dlouhou dobou. Myslím, že už teď snad ani neučí, nicméně vím, že je neustále aktivní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 10:44:20 19. 05. 2011
Karel.150.jpg
KOSIC [2011-05-17 19:14:50]: Tak musím uznat, že je to zajímavá osobnost. Protože si vážím toho, když někdo bez předsudků poznává jiné lidi, snaží se jim porozumnět a s velkou opatrností a vlastními zkušenostmi tyto lidi hodnotí nebo raději nehodnotí vůbec.

Bohužel jsem také nenalezl ani jednu její přednášku a ani jedno dílo zaměřené na cikány. Věřím, že tě tato osobnost v mnohém obohatila. Doufám jen, že si její slova nevykládáš účelově. Jestli mi zbude čas, tak se pokusím dohledat její mail a zeptat se ji na cikány, jestli mi sdělí to co mi prostřednictví svých úst sděluješ, že si ona myslí.

Ten článek, který jsi mi poskytl je zajímavý:
http://www.lideazeme.cz/clanek/nelly-rasmussenova-dobrodruh-v-sukni


Z tohoto článku ve spojitosti s Romy jen tolik:

Otázka: Cestovala jste sama a měla jste dost času přemýšlet. Došla jste na cestách k nějakému poznání?
Odpověď: Uvědomila jsem si jisté spojitosti mezi lidmi – například kolik toho mají společného Inuité a Romové. Mají velmi podobné návyky. Jejich přirozenost inklinuje k podobnému způsobu života s tím rozdílem, že Inuité mají „svoji“ zem. A ani jedni nejsou schopni dlouhodobě plánovat budoucnost. Prostě kočovníci. //..nic zlého

Otázka: Pociťovala jste mezilidské rozdíly (u Inuitů)?
Odpověď: Některé skutečnosti civilizovanější společnosti Inuité vůbec nechápali, například války. Sami neměli prakticky žádná zlá slova, která by používali při hádkách. Spory řeší v komunitě zpěvem. Inuité také nechápali touhu bělochů všechno racionálně, rozumem vysvětlit. „Vždyť to není nutné…“ říkali mi. //..tohle mi přijde velmi vzácné

Otázka: Jak hodnotíte vliv západních společností na podobná etnika?
Odpověď: Jde o nezastavitelný vývoj. Je sporné, nakolik je správné nechat je izolovaná nebo je informovat. Když jsem byla u Inuitů, bylo vysoké procento sebevražd u mladých. Neuměli se vyrovnat s tím, co viděli na videokazetách z USA. V porovnání s nimi jim jejich život začal připadat nicotný a jejich rodinné vazby svazující. Zažívali velký kulturní šok. Další metlou je alkohol – jak v Evropě u Laponců, tak v Kanadě. Neumějí s ním zacházet a snáz podlehnou závislosti. Často tento problém řeší prohibicí. Tam, kde zůstává povolen, jsou nárazově, podle leteckých dodávek, celé osady pod vlivem. A naneštěstí alkohol dělá i z těchto mírumilovných lidí agresivní jedince. Nelze jednoznačně říci, jestli jde o škodu, ale za negativní také považuju skutečnost, že přijetím západních zvyků, a třeba i potravin, přišli o svoji nezávislost a jedinečnost. Dá se říct, že my, bílí lidé, jsme je zničili. //..velmi uvědomnělé

Otázka: Nabyla jste během pobytu na severu praktické schopnosti?
Odpověď: Stálo mě to nemálo úsilí, ale v Laponsku jsem se naučila hospodařit s jídlem. Po jejich vzoru, kdy jsou schopní najíst se na tři dny dopředu a vydržet. Než se mi scvrknul žaludek, dost jsem trpěla hlady. Největším extrémem byly dvě hrsti pražené rýže na den po dobu jednoho týdne. Skvělá zkušenost očisťující jak tělo, tak ducha. //..smekám

..víš z toho co tu píše, si jen ztěží dokáži vyvodit to co jsi zde sdělil jako její názory. Jistě připouštím mnohé problémy s touto komunitou, ale tak jako téměř každý velký problém odmítáme najít skutečné příčiny a řešení.

Například OSN, ví se, že jsou uplně obrovské světové problémy s těmato věcma:
-ropa
-pitná voda
-klimatický zvrat
-populace
-prostředí
-gheta
-hlad
-bída
-organizovaný zločin
-války
A co na to OSN GEO-3??? Vytvořila 4 možné scénáře, kdy 3 jsou katastrofické a jeden utopický. Přitom jsou tu vědci, které OSN nechce slyšet a média jim nedají prostor, kteří již 75 let svého života upozorňují na to co nás čeká a znají řešení založené na vědeckém, nikoli politickém či korporačním podkladě. A to se bavím jen o těch nejzávažnějších problémech, kdy pomíjím například nesplatitelné národní dluhy a neschopnost většiny obyvatelstva vykazovat takové příjmy, aby se dokázali penzijně zajistit, nedostatek pracovních míst v souvislosti s odkladem důchodů a v souvislosti s krizí. Ale jsou další mnohé palčivé otázky na které jsme za celý život od žádného odborníka nedostali uspokojivou odpověď a média se neptají po řešení a Vám všem stačí, že večer bude hokej nebo dobrý film. Jsme banda idiotů, která nepřemýšlí, a které když se ukáže na problém a předhodí se povrchní viník tak křičíme upalte je čarodějnice, a když se objeví ten kdo se problémy zaobírá více než jen povrchně, tak tento dav křičí upalte kacíře, vždyť všichni víme, že je země placatá! Ani netušíte v čem bude nucená žít generace již Vašich dětí. Uvědomnění a poznávání pravdy je něco co je této společnosti cizí, každý na svém, a každý za sebe. Opravdu začínám mít pocit, že jediné co nás může zachránit před totální katastrofou jsou létající talíře a zelení mužíčci..;-) Jsme jako společnost velcí ignoranti, nemyslíte?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 19:14:50 17. 05. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-05-17 18:21:07]:

Jo, tak se píše Rasmussenová - je tam zdvojené S. Našel jsem s ní ale jen rozhovory, tak nevím jestli ještě přednáší nebo jestli už ne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 18:58:31 17. 05. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-05-17 18:21:07]:

Jem ožné, že jsem to jméno napsal špatně, na její přednášky jsem chodil před cca 4 lety v rámci studia sociální práce (úspěšně vystudováno a obhájena práce) v rámci předmětu Etnické a národnostní menšiny a musím říci, že více jak 80% veškerých přednášek se právě zabývala cikánama včetně jejich způsobu myšlení achování (proti kterému nic nemám, pokud nezasahuje do práv dalších osob), nicméně byla to jen a pouze teorie a jak je zřejmé, teorie je krásná věc, ale pokud není doplněna zkušensotmi (kterou já mám z 95% negativní s touto skupinkou spoluobčanů), tak je to o něčem jiném. Ale jestli chceš, kouknu po jejím profilu přes net a hlavně do indexu, jak se to její jméno správně píše a hodím ti link do soukromých zpráv.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 18:21:07 17. 05. 2011
Karel.150.jpg
Ty jo chvilku jsem to tu nenavštívil, a dívám se, že celkem umírněná a pro mě i trochu plodná diskuse..;-)

KOSIC [2011-05-05 21:51:02]: Jsem ochotný, se seznámit s prací Dr. Rasmusenové, ale zřejmě máš to jméno špatně:) protože mi google nic nenašel. Jsem ten kdo dá vždy prostor argumentům i těm které můžou rozbít mé přesvědčení. Já se toho nebojím. Jinak také uvítám, když se lidé baví věcně a nebo vůbec. Takže pokud jsi napsal "Jinak je to, co jsi tady napsal krásná idea společně se snůškou nesmyslů.". Tak konkrétně a korektně, protože budeme-li se chovat jako politici, budeme za hlupáky, že?

JAMESCLC [2011-05-09 16:51:31]: Už jsem zaslechl jak se o tom staří psi bavili, jak se tímto způsobem dříve zvyšovala objasněnost. Většinou si však kriminální živly neztěžovali. Údajně se to dělalo i s mrtvýma a podobně, asi málokdo u Policie o tom nic netuší, ale to je zase jenom o čárkových systémech nadřízených a o tom jak si nad čárkovou činností honí ego. Na co sledovat objasněnost? Pokud budou nadřízení sledovat práci svých podřízených a budou se ji snažit rozumnět pak nikdo nemusí používat tyto špinavé techniky a víme, že děláme to nejlepší co zmůžeme. Jinak já je neodsuzuju, nemám v ruce celý spis a nemám jej náležitě prostudovaný, takže by to byly jen výkřiky do tmy.


JAMESCLC [2011-05-11 09:48:30]: Pokud byla výzva tak ještě půl bídy. Ale kdyby ten policista přemýšlel o celé situaci, zjistil by, že podezřelá je zjevně mladistvá, zanechala svého protiprávního jednání a z místa klidně odcházela, neprchala. Jistě se nabízí jiné možnosti jak věc vyřešit, to ovšem neznamená, že by to nemuselo skončit obdobným zákrokem..;)


MYTHOS [2011-05-11 10:25:24]: Vím co odráží výsluha a jsem rád, že je. Ale osobně bych raději byl náležitě placený během služby a v době kdy si musím peníze někde půjčovat pokud nemám bohaté rodiče nebo pokud nekradu, než abych je následně dostával formou výsluhy. Jenže to bychom museli našim politikům věřit, což může jen opravdu stupidní člověk..:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 20:29:21 11. 05. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-05-11 12:19:52]:
nehledě na to, že lidi si neuvědomují, že když má někdo moc něco řešit a není dobře zaplacen, tak si peníze na obživu bude shánět jinde - třeba úplatkama, čorkama a podobnejma "zdrojema" si bude kompenzovat nedotatek platů a jiných požitků. Navíc podle statistik, které jsem před pár lety viděl byli nejvíc ohrožení na zdraví či životě policisté v uniformě, policisté v civilním oblečení mají zase jinačí ohrožení (v mém blízkém okolí je člověk, který si prošlapal chodník až se dostal na vysoký post u SKPV a když odcházel, tak byl psych totálně v prd*li, rozhozený krevní tlak, problémy se spánkem......) ale tohle lidi bohužel nevidí....kór laická veřejnost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 20:24:43 11. 05. 2011
default.png
MYTHOS [2011-05-11 10:25:24]: Tak z té diskuze je mi špatně od žaludku......mam pocit, že lidé, kteří tam píší komentáře asi nemají o problematice ani tušení......to je jako když tady píší někteří jedinci......

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 12:19:52 11. 05. 2011
default.png
MYTHOS [2011-05-11 10:25:24]:

No co k tomu dodat pokud by měl člověk zůstat u slušných výrazů? Mno trochu mi par příspěvku připomíná styl místního maskota (určitě víš koho myslím) Každopadně tyhle komentáře nemají cenu snad ani komentovat, je to bud totální neznalost, debilita nebo jen klasická česká závist (já to nemám tak proč voni jo)

Ale já furt věřím že je většina slušných lidi kteří si práce policie a armády váží, chtějí aby jejich příslušnici byli dobře zaplaceni a měli co nejlepší podmínky pro svojí práci. (Sakra je v zájmu každýho slušnýho člověka v ČR!!!) Doufám že se u nás někdy někdo takový dostane i do politiky a zastaví současný styl ničení jak armády tak policie...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MYTHOS 10:25:24 11. 05. 2011
mythos.jpg
Spíše si přečti tohle:

http://www.novinky.cz/domaci/233017-tretina-vojaku-uz-ma-narok-na-vysluhy-armada-ma-praci-...

A hlavně tu plodnou diskuzi, ta stojí opravdu za to.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio