Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Jít " povinně " na MOP...

Zdravím kolegové, už sem na tuto stránků psal pár příspěvků v roli školáka, nyní už jako absolventa ZOP na Hrdlořezích. Byl jsem jako předposlední běh na ZOP 9 měsíců, ty po nás to mají o další 3 měsíce zkrácené... Bylo nám řečeno, že my \"s velkými\" zkušenostmi budemem muset jít na místní oddělení, že skoro není možné vrátit se na hlídkovou službu, že tam prý počítají s těmi co projdou 6 měsíční ZOP. Prosimvás víte o tom někdo něco ?? Mě teď čeká měsíc praxe někde na pragovce na výcvikovém středisku a pak sme byli každý přidělený na měsíc na MOP, kde mají nejméně lidí... Po těchto dvouch měsících by nám měl přijít rozkaz, kam budeme přeřazeni nastálo. Nevím, je mi teprve 20 let a jít na místní oddělení? Je pravda, že kariérní postup je možný snad opravdu BOHUŽEL jen na MOP, ale bude mě vůbec práce tam bavit? Jak sem si před školou stěžoval na OHS...tak teď bych se tam snad i vrátil, je to tam bez papírování a jiných \"aktivit\". Děkuji za každý názor a odpověď.
OHS :: Datum založení: 24. 08. 2008 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu POR-BC-KRYSTOF-GABRIELSSON 09:37:49 19. 09. 2008
por.Bc.Kryštof Gabrielsson.jpg
Nevím sice na jaké OHS jsi sloužil, ale já osobně bych bral MOP jako malou výhru. Protože pokud budeš chtít dělat hlídkovou, tak na většině oddělení se jde s vedoucím dohodnout, abys zůstal jako hlídkový policista ve 3. posléze ve 4. platové třídě. Je pravda, že na vytížených MOP jako např. Krakovská, Smíchov, Vyšehradská, Bartolomějská aj. Jsou hlídkoví zapojení víc do náročnějších činností, ale osobně bych se toho nebál. Jde spíš o to, že nedělají jenom hlídkovou, ale zapojují se i do úkonů, jako je například ohledání místa činu apod. Nemají přiděleny žádné spisy, kromě teda jednoduchých č.j. Jedná se o to, že si víc přičuchneš k případu jako k celku. Budeš vidět, co je potřeba udělat a co nedělat, aby věc dospěla do zdárného konce. Není to chybou kluků z OHS či PMJ, ale bohužel často záleží na maličkostech, které když neznáš, tak je pak celá práce na nic, protože dobrý advokát nebo i důkladný státní zástupce věc shodí ze stolu, jenom díky nesrovnalostem v prvotním úz hlídky a celá práce několika policistů přijde v niveč. Jinak co se týče toho nástupu k PMJ, tak Ti mohu doporučit následný postup. Pokud by Tě to tam táhlo i po delší době (např. 1 rok), tak není nic jednoduššího než po nasbírání, alespoň rámcových zkušeností na MOP se domluvit s někým, kdo chce od PMJ na MOP a jenom se s ním přehodit. V případě kus za kus není přechod k PMJ zase až tak obtížný. Vyžaduje to sice osobní zainteresovanost a čas, ale jde to. P.S. Moje soukromá rada na závěr. Pokud chceš dělat akční práci typu PMJ, tak posbírej potřebné zkušenosti, a pak se přeptej na Praze I na tým linky 158. Je to obdobná činnost jako na PMJ, ale dle mého názoru mají lepší systém služeb - větší pravidelnost a víc volna.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 19:23:30 05. 09. 2008
default.png
az prijdes na utvar, tak teprve uvidis, pragovka je o nicem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OHS 18:30:33 05. 09. 2008
default.png
Teď jsem na 2 měsíční praxi na pragovce ( kdo tam byl, ví o co tam jde...) a opravdu se cítim tak, že ze ZOP neumim vůbec nic a z týhle praxe si odnesu taky velký kulový zkušeností... Neumím si bohužel představit, co bych na MOP dělal...:(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS-MOP 12:34:30 04. 09. 2008
default.png
for OHS: Jak už bylo řečeno, MOP ti dá opravdu pořádnou školu. Projdeš si opravdu vším, od zadržovaček, papírování, výslechy atd.A věř, že ti to dá do budoucna hodně, pokud chceš pokračovat dál. Já sloužím 7 rok na MOPu, práce je sice pořád dost, ale musím říct, že mě pořád jakš takš baví.Ale pokud chceš šlapat jen chodník a dávat BP, tam se toho zas až tak moc nenaučíš...tím nechci urážet OHS. Tak mnoho zdaru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OHS 11:02:02 25. 08. 2008
default.png
Děkuju za všechny názory, takže doporučujete Místní oddělení ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STARSKY 01:20:44 25. 08. 2008
Starsky.jpg
MOP či OOP jako základ je odnedávna prastarou pravdou. JE to Alfa a Omega policejní práce. Prošel jsem od MOP po PMJ až jsem skončil na SKPV a musím přiznat, že práce na MOP mne naučila to, co by mne jinde nedalo to nejduležitější a to je mít na čem stavět. Nejsem žádná rychlokvaška s akademie, kterých každý den potkávám dost ale základ je základ. Zadržet pachatele je sice obtížné ale když to končí pouze napsaným ÚZ tak si vlastně pouze otevřel první stranu knihy. Poslední je až u soudu a tam se teprve uvidí jak dobrý to byl příběh a hlavně jak moc jsi mu věnoval svého úsilí a píle a poctivé dřiny. To na OHS či PMJ a pod. nikdy nepochopí. Když nepochopíš základ a systém fungování a ten ti dá pouze MOP, tak vlastně nikdy nemůžeš dost dobře svou činnost a tento systém odborně směrovat za jediným účelem a tím je zadržet, usvědčit a předat soudu pachatele.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OHS 22:01:34 24. 08. 2008
default.png
No, je pravda, že na MOP jsou taky hlídkaři, ale jak je známo, všude jsou takový podstavy, že nakonec každej dělá všechno a to i když má "jen" 3 platovou... Já kdyby mě dali na MOP, tak bych byl spokojenej jako hlídkař... Jinak díky za názory !

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 20:32:11 24. 08. 2008
default.png
a jinak, i na OHS jsou hlidkovi a tam s nejvetsi pravdepodobnosti pujdes. potom jsou ti, co delaji treba hlidkare + k tomu delaji prestupky a to taky tak spatny bejt nemusi, aspon si vydelas neco navic. na MOP se uz nedivam tak kriticky jako na nebo pred ZOP. To OHS nebo PMJ ma spousta velkejch minusu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 20:29:45 24. 08. 2008
default.png
muzu te ubezpecit ze zadny velky zkusenosti mit nebudes. ja jsem byl jeste na rok a myslim ze at pride do praxe clovek s rocni, deviti mesicni nebo pulrocni zopkou, bude na vetsinu casu koukat jak puk. ja jsem ze zopky chvili takze myslim ze vim o cem mluvim, minula i soucasna je naprosto spatne postavena a bejt tam rok byla naprosta zbytecnost proto jsem jeden z mala tech, co to az jako takovy negativum nevidi, nejvic a v podstate vsechno podstatny te stejne nauci jen praxe. a to jsem jen na blbym PMJ kde, si to klidne muzeme rict, v podstate nic umet nepotrebujes.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLOCKED717 19:48:48 24. 08. 2008
default.png
Potřebný lidem to můžeš být. Jak se říká, papír snese všechno, ale když to na něj napíšeš hlavou, čili nad tím budeš přemýšlet, tak můžeš být potřebnější než na té ulici. Jinak si myslím, že na té ulici budeš spíše honit cigány a jiné feťáky, kteří normálním lidem působí obtíže. Jinak se omlouvám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio