omlouvám se ti, že jsem proběhl tvou reakci tak rychle a napsal špatně počty, již se to nestane. Nemusíš mít starost o mou bystrost. O své zařazení obavy nemám, měnit se nebude a na rozdíl od tebe mohu zkusit jakékoliv výběrové řízení. Náčrtky, lustrace a hromada dalších věcí jistě není vyřešení nehody. Nesloužím týden, abych nevěděl, co do šetření nehody musí nehodář udělat. To, že ti hoří termín a jdeš do práce z volna je jen tvůj problém, ale pak se nediv, že od vás odchází tolik lidí. Placeni jsou za práci jednoho a ne 2 lidi a když vy aktivní chodíte do práce z volna, tak to ostatní odmítnou a po tlaku odchází. Jestli jsi to dělál za chybějících 60 lidí, tak jsi za to byl zřejmě ohodnocen. Nejen vyšší TT, která je u ODN o třídu výš než ve zbytku ČR, ale také vyššími a pravidelnými odměnami, aby vůbec lidi na ODN udrželi. Nejsem naivní a něco o tvé bývalé práci vím, nemusíš mít strach. Nedělal bych tuhle práci už jen proto, že nepovažuji vyplňování tbl. v PC polovinu služby pro soukromé instituce za práci poldy. 10 nehod za službu nemají nehodáři při běžné službě, zase tu nehaž báchorkama. Když to padá, vyjedou na 5, max 7 a to už musí být den b....c. Když už tvrdíš, že se v Praze lidi z SPJ nevyznají (nebo vyznají trochu lépe než školáci), tak zkus zapojit své mozkové závity, čím to asi bude? Tím, že z útvaru odchází desítky lidí do civilu a nastupuje to, co jsem psal, většinou z celé ČR bez jakýchkoliv testů? Nebo to bude tím, že jezdí pokaždé jinou službu po celé Praze? Co třeba to, že je SPJ celoměstským útvarem a místní znalost není tak dobrá jako u obvoďáka, který má 20 ulic? Mám k tobě jednu prosbu, jestli se ti na službě něco nelíbí, upozorňuj na to svého šéfa a nepleť se neustále do práce ostatních. Mají toho dost a nezajímají je tvoje kecy o tom, jak mají plné stavy a jak nic nedělají. Sbohem