Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Jak stát platí policisty od roku 2006 (REDAKCE)

Jak stát platí policisty od roku 2006
2006-2012 BS
Foto: Michal Ohera

Od roku 2006, kdy vstoupil v účinnost novelizovaný zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, uplynula již řada let. Zákon měl zajistit stabilitu platů příslušníků bezpečnostních složek i jejich návaznost na vývoj ekonomiky země. Původní idea však vzala za své a platy příslušníků bezpečnostních sborů jsou určovány nařízením vlády. Jak se tedy platy policistů vyvíjejí od roku 2006 a jak vypadá jejich vývoj v porovnání s dalšími profesemi, placenými ze státního rozpočtu na základě stejného principu, tedy nařízením vlády?

Autor: Michal Ohera
Publikováno: 02. 02. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAREL-150 11:32:46 05. 02. 2012
Karel.150.jpg
HAMMER [2012-02-04 07:41:50]: Ahoj, není to článek Lukáše, a skutečně jsi ho špatně pochopil, doporučuji si ho alespoň jednou přečíst.

HAMMER [2012-02-04 07:58:40]: K tomuhle příspěvku snad jen tolik, že jsem nepsal, že sleduji nabídku práce pouze na pracáku či na internetu, ikdyž je to největší zdroj, je legrační jak jsi domýšlivý a každýmu se zde snažíš napálit to své co si myslíš, že si ten druhý většinou špatně myslí, ač ti to ani nesdělil..:)) A jinak musíš být asi velmi znalý nabídky na úřadě práce a kvalitně sleduješ i nabídky práce na internetu když máš takto vyhraněný názor...:-)))) Takže na ÚP a internetu jsou desetitisíce volných míst a všechny stojí za prd?:))) Promiň, ale musím se ti smát, přestože ano jsou mnohé pozice dohazovány po známosti a na kvalitu uchazeče se často ani nehledí, tak se rovněž konají i výběrová řízení nebo minimálně osobní pohovory a to u jakékoli nabídky na ÚP či na internetu..;)) Ale co mi chceš vysvětlovat, když jsi ani nečetl článek, ke kterému tu zase plodíš ty své moudra. Víš zajdi si radši na pivko, ty máš ve všem jasno, všichni kolem jsou looseři, ty děláš to nejlepší a nejen pro sebe a ještě máš takový dar číst myšlenky a navážet se do lidí, tebe je škoda, ty by jsi měl být politik..:)

Hammer nejen, že mě tu četl číst o fyzické práci :)))) o které jsem tu nikdy nepsal. Další jeho smyšlenka!:D Ale on o mě dokonce ví, že když o fyzické práci mluvím, tak nevím o čem mluvím. Ty brďo Hammere ty jsi takový šaman nebo jsi si jen přihnul?:D Já bydlím na vesnici, máme velké pole a sad, mnoho domácího zvířectva, kamarádi staví domy a kolem domu je taky furt práce. Promiň ŠAMANE, že opětovně poukazuji na tvou faleš!:D TY jsi musel být vážně dobrý polda, ikdyž možná jo, ale už jsi o své nadpřirozené schopnosti asi přišel..:D Takoví lidé, plní domýšlivosti a předsudků nejsou nikomu potřeba jen tak sami sobě (v tom případě nemusí poučovat:), promiň snad ti to otevře oči! Hodně štěstí Hammere!:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CREAZYCOP 14:59:26 04. 02. 2012
CreazyCop.jpg
HAMMER [2012-02-04 07:30:03]:
Co? Z čeho jsem to usuzoval? Z toho, že to tak bylo. Policie byla od první tepubliky tzv.pod penzí a za práci pro stát jsi měl nárok na spravedivou (i když nepřeceněnou odměnu) Víc než prachy mě těšilo pomáhat. Policajt = poslání. Proto jsem šel k policii. Naivně jsem věřil, že bezpečnost lidí leží na srdci i papalášům a tato služba bude i řádně oceněna. Chyba. Jenže mezi tím jsem si vzal tu hypotéku. Teď už nemám na základní provoz domácnosti a sahám do úspor, které jsem si dokázal udělat. Podle zákona se měla mzda držet na takové úrovni viz článek, ale oni zákon změnili. Ti co rozkradli majetek státu, co šmělí s policeníma budovama, sebrali nám škorpíky které pak prodali arabům a na zákrok nás poslali s 75ČZ proti ruské mafii s AK čkama. Zloději s tunelama na nefunkční pouzdra, předražený pneumatiky na služební auta za cenu dunlopek, který ti podjedouv první zatáčce, díly za 5ti násobek, kancelářské vybavení podle ceny ze zlata, padáky pro vojáky na kterých se kluci rozmlátili a VŠEM TO KURVA prošlo. Ten kdo na to poukázal a nedej bůh měl nápad to rozdělat, byl odejit. Demotivace, nasranost. Poctivej polda si najde přivídělek u filmu, nebo začne taxikařit a první po něm skočí Íčko, snadná čára. Nebere úplatky ale maká.. za nepodnikání stejně nemáme tak co to komu vadí? To je pro ně snesitelnější ten co bere do kapsy každou šichtu a toho co na tohle žaludek nemá a maká raději stíhají. Policie nemá fungovat. nebude, už to je neudržitelný stav. jenže se ani semknmout nedokážeme. Na to jsme posraní a bojíme se o těch pár kaček z almužny co zůstala.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 11:14:41 04. 02. 2012
default.png
HAMMER [2012-02-04 07:41:50]: "Čekat jen na to, co mi dá jako poldovi tato společnost plná zlodějů na výplatu, je čekáním naprostého loosera naprosto zbaveného jakékoliv hrdosti, až mu společnost na tu hlavu opravdu ale totálně nakadí. "

A co je podle tebe člověk, který si takto nechal srát na hlavu cca 20 let svého života? Že by král looserů, kterému se život v žumpě z nějakého záhadného důvodu líbil?

"Tady každý šidí všecko a všecky"

Určitě je alespoň jeden člověk, který minimálně službu u policie nešidil. Neznáš někoho takového?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:58:40 04. 02. 2012
default.png
KAREL-150 [2012-02-02 14:25:46]: Ty Karle, co že to sleduješ? Pracovní trh? A ty si jako myslíš, že tady tímhle způsobem někdo jako bude někde vystavovat jak a kolik a za co komu platí, nebo že slušná místa se nabízejí na pracáku? Karle, ty jsi se musel hodně silně posrat po melounech. Tady každý šidí všecko a všecky, když chceš slušného fleka, musíš zajít osobně, hochu. Předvést co umíš, zapůsobit, pak zjistíš, že devadesát procent prací, co se slušně platí se na pracáku ani dalších nabídkách po netu nikdy neobjeví. Češi jsou národ kamarádíčků, já tobě, ty mě. Zajdi na pivko s kámoši, potkáš dalšího, něco mu uděláš, zařídíš, seženeš, on se podívá po něčem tobě. Takhle to tu funguje, ne nabídka práce na netu.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:54:38 04. 02. 2012
default.png
REPKIN [2012-02-03 06:01:38]:
Ani zedník s fofr institutem ale na konci měsíce nemá takovou almužnu jako polda. Navíc nemluvím o tom, že zedníkovi nikdo nekecá a nikdo ho nevyhazuje do melouchů a za melouchy, kde bereš třikrát tolik co v práci a pořád si levnější o polovic než firma.

Kolego, já pracuji fyzicky brutálně, ale nikdy jsem z té fyzické práce nelezl domů po čtyřech jako od poldů po dvanáctce šichtě. Když jsem došel ze směny, hodinu až dvě jsem doma ani nemluvil. Nebyl jsem unaven fyzicky samozřejmě, ale psychicky. To je horší co máte kua vy než nějaké tahání kabelů nebo vyplétání rozvaděče nebo sekání drážek byť s dvanácti kilovým sekacím kladivwem. Mně padne v půl čtvrté, se vším šlahnu a jdu doprdele, u policie jsem v devadesáti procentech případů začal sice přesně v sedm, ale končil úplně někdy jindy, než kdy jsem měl. Přiznávám, že tyhle hodinové, dvouhodinové až šestihodinové nádstavby nám nadřízení nepočítali - až na jednoho co jsem znal. Ale i tak jsem měl dost a nemusel jsem jako dneska chodit po melouchách nebo holit odřezky kabelů a prodávat to. Jenže mě nikdo nehodlá vyhazovat za nějaký melouch nebo odřezky, ty nám ještě nechávají a ty odřezky to je pět táců měsíčně. Melouchy dalších pět, dělám teďkom jak mrzne max dva dny v týdnu. I kdybych neměl svoji rentu, už teď jsem na svém platu z roku 2006.

Karel neví o čem mluví když se baví o fyzické práci. Až ji bude dělat a brát za ni prachy, ať mluví. Dokud se jí bojí, ať pláče.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:41:50 04. 02. 2012
default.png
CATANI [2012-02-03 09:11:13]: Víš že máme stejný názor, jen já tady tu fňukající lůzu říkající si policajt nemůžu vystát a tak se s nima do krve urážím.

Čekat jen na to, co mi dá jako poldovi tato společnost plná zlodějů na výplatu, je čekáním naprostého loosera naprosto zbaveného jakékoliv hrdosti, až mu společnost na tu hlavu opravdu ale totálně nakadí.

Chodit do práce, o které musím vidět a slyšet přímo denně, jak je lidem na obtíž, to chce kačení žaludek, ale to polda musí mít. Dokud někomu není opravdu zle a policie ho nevytáhne z jeho sraček, nemají lidi pro poldy slovíčko chvály a i to jim vydrží jen chvíli.

Jinak jsem možná článek Lukáše špatně pochopil, ale chybí mi tam v těch tarifech velmi podstatná věc, kterou jsem totiž přinesl fyzicky nakonec domů na výplatu a tou bylo proplácení všec nočních, sobot, neděl, svátků a přesčasů. Čili tarify a jejich sledování ano, ale je nutné dodat, že příplatky za všechny ty noci a svátky jsou nenávratně v tahu a že to u spousty poldů nedělalo nějakých mizerných 10% tarifu, ale třeba konkrétně u mě 25%. Jako šlapka chodníková jsem šel v roce 20076 s hrubým za rok 2006 přes třicet táců do céčka. Můj anděl strážný funguje, ale řada z vás by mu měla vypálit silně přes rypák.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:30:03 04. 02. 2012
default.png
CREAZYCOP [2012-02-03 21:45:23]: Z čeho jsi, prosím tě, usoudil, že tvoje reálná mzda jako státního zaměstnance a konkrétně policisty, bude vždy v garantované výši? Navíc jako starý pes, co točí dvacátý rok?
Proč si myslíš, že to dvanáct a půl tisíce kolegů v roce 2007 zabalilo v souvislosti i s výší výsluh, když vidělo svůj plat v porovnání s rokem 2006?

Neplač, můžeš si za to sám, chlapče. Kdyby jsi neměl klapky na očích, viděl by jsi to, co tady píšeš, dávno. A dávno by jsi s tím něco udělal.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CREAZYCOP 21:45:23 03. 02. 2012
CreazyCop.jpg
Bral jsem si hypotéku s tím, že moje reálná mzda jako státního zaměstnance bude vždy v dané garantované výši. Reálná hodnota hypotéky se oproti tomu bude snižovat. No je to jinak. Klepu se abych stačil platit a pomalu hledám kam jinam. Mám 20 let odslouženo a kdybych to zabalil před dvěma lety, kdy jsem měl proplácené přesčasy, směnnost a sem tam odměnu tak bych na tom byl o 6.000 na výsluze lépe. Věřil jsem tomu, že bude lépe, musí se to změnit a podobně. Kecy. Všech Langrů a dalších podobných kousků. Teď nechali policii uplést z hovna bič. To se povedlo. Pak chtěli aby s ním policajti práskli. I to se jednou povedlo a teď chtějí abychom s ním hovnem práskali každý den. To už ale nejde. pachatel má větší práva než poškozený. U soudu věří soudce 10x trestnamému a svědectví policisty je odkládáno jako zaujaté, střelba proti pachateli s nožem v ruce je pomalu vražda, a jediný kdo posiluje jsou pánové s ptákem na odznaku. Ano bude jich třeba daleko více, protože z těchto sraček se hodně slušných policistů v přímé reakci na nemožnost uživit rodinu nechá zlákat druhou stranou. Jdu blejt velebnosti. Autor článku má pravdu. Reálně beru míň než pražský popelář. Srovnání je nutné! Kdybych se hůž učil byl jsem na tom lépe. Kecy pána kolegy o tom, že naše práce není fzicky náročná je blbost. Kde slouží? Na stálé? Nápor na psychiku, do 24 hodin v autě, nebo pěší hlídková, nevíš kdo tě střelí při kontrole, neb o veme cihlou po hlavě, nebio kdy budeš odstíhán za blbnost.. to je horší než si dobouchat šichtu v teplejch. Já makám na baráku rukama, abych si OPOČINUL od policejní práce a zátěže na poalici, termíny, zprávy, čísla, vyjádření a další sračky v kolabujících předražených systémech. A jsem na nervy z nefungující Matry, která byla takovým tunelem, za který nebyl nikdo odstíhán, že by jsme vščichni měli výplaty na 5 let dopředu zajištěné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINDIAN 18:51:47 03. 02. 2012
default.png
Moc nádherný a pravdivý článek. Osobně beru 19.700,-Kč čistého v PT 6/3. Snížením jsem přišel o necelých 5.000,-Kč hrubého. Jak bylo psáno níže, jejich 10 procent za svátky, noční, víkendy jsou také pěkný tunel na nás. Mít příplatky po staru či jako nemocnice jsem na tom o pár tisíců víc (v hrubém - dle měsíce při šichtách 2D-2N-4V). Taktéž deklarovaný navýšený plat o 25 procent za to, že nemůžu podnikat se směji a dále jeden měsíc v roce zdarma (150 hodin do zelených). Takže, když to matematicky rozpočtu mám měsíčně super plat policisty, který musí nasazovat život proto, aby ti pachatelé co jdou k soudu byli doma na x tou podmínku a já ještě neustále dopapírovával tabulky a kdoví co (přitom nah...)ještě. Nedej bože lítal z volna po soudech a na inspekci a vyjadřoval se na kde jaké nedodržení nařízení, které lítá jedno za druhým.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 14:48:57 03. 02. 2012
Lukas Heinz.jpg
To Catani

Souhlas. Vzhledem k rizikům práce u Policie ČR, značným omezením oproti právům ostatních obyvatel a to i při zohlednění výhody výsluhy, neodpovídají platové podmínky náročnosti této práce.U válné části našich politiků, lze na základě ruzných indicií a zveřejněných zpráv, pochybovat o jejich moralní a právní bezúhonnosti. Nelze se tedy divit, že nemají zájem o to, aby policie fungovala dobře a efektivně. To může být taky jeden z důvodů pro neustále pochybné reorganizace, změny ve vedení Policie ČR a snižovaní stavu a platů policistů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio