Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Městská policie Praha 6 Dejvice

Ahoj, uvažuji nad tím, že bych vstoupil do řad MP Praha. Konkrétně bych měl zájem pracovat pod OŘ Praha 6. Chtěl jsem se zeptat, jaká je služba v této části Prahy, mezilidské vztahy, nadřízení versus podřízení, platové ohodnocení (slyšel jsem, že se to liší podle OŘ), kolik hezkých mladých bab slouží:-D (pro bručouny a nechápavé žert) a jestli je tady někdo, kdo dojíždí třeba z Loun, Mostu, Chomutova a okolí. Díky moc.
NOBODY :: Datum založení: 10. 05. 2012 :: celkem 39 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu M-P 10:44:28 23. 05. 2012
default.png
Já bych to viděl tak, že PČR a MP jsou zcela jiné složky, které mají společný akorát přestupkový zákon, který v Praze řeší ve většině případů MP, ačkoliv by to tak být nemělo. Např. krádeže v obchodech stálisti od PČR automaticky přepojujou na operační MP a ty tam posílají své hlídky. Parkovačku jsem od PČR taky nikde neviděl, akčkoliv to mají rovněž v náplni hlídkové činnosti. Největší rozdíl je v tom, že PČR je ve služebním poměru s určitejma negativama, ale taky s pozitivama. Služební slib. V případě nutnosti položit i vlastní život. Renta po 15 letech. Naproti tomu MP. Žádný slib. Pracovní poměr. Po 15 letech možná zlatej prsten za 4 táci. Skončíš a nic nemáš, jako by si nikde u bezpečnostní složky nedělal. Obecně se dá říct, že v dnešní době v Praze policisté PČR dokumentujou a jsou zavalený nesmyslnou administrativou a MP dělá z větší části jejich práci (prevence kriminality, hlídkování, parkovačky, výjezdy na krádeže v obchodech, vloupání do vozidel, výjezdy PCO atd.) Na to že je MP v pracovním poměru toho dělá v Praze až zbytečně moc. Původně byla zřízena, aby přispívala k ochraně veřejného pořádku, což už dávno není pravda. Nabalilo se na ní X dalších činností, které jí podle mě vůbec nenáleží.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FS2 20:18:33 22. 05. 2012
default.png
Moje reakce patřila k tomu "Všichni řeší pořád peníze, vztahy, nadřízené vs. podřízené, ale práci od nich neuvidíš. Nejenže nic neumí a neví, ale navíc nemají vůbec šajnu o tom, co je to policejní práce."

Nemyslím si, že by lidi u MP nevěděli, jak vypadá policejní práce, ale úkoly a podmínky v rámci MP Praha - a současně i nastavený systém ne/spolupráce s PČR vedou k tomu, že nějakou policejní práci lze dělat jen v případě "náhody"
- kdy se hlídka k něčemu připlete
- zmatený občan volá na 156, místo na 158
- na 112 naberou pomatený hovor a rozhodnou se, že je to taková kokotina, že to předají MP a nakonec z toho vypadne něco většího.

Proto se vůbec nedivím tomu, že místo "policejní práce" dělá většina hlídek parkování - k tomu má MP jednak pravomoci a současně i docela funkční systém... a občané to tak i berou a vesele volají na tu "tísňovou linku", že někde stojí auto kolem na chodníku.

Chtěl jsem tím tedy říct, že to není chyba hlídek na ulici, ale systému, který stojí na odtahách, botičkách, popř. se dělají hurá akce, aby měl občan lepší POCIT BEZPEČÍ v určeném parčíku, v metru, nebo jde se zrovna někdo z vedení rozhodne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BROUX 11:49:03 21. 05. 2012
default.png
Nikdo neříká, že na L156 chodí tísně jako na L158. Ale není pravda,že tam lidi volaj jen kvůli parkování a psům. Sice jedna kravina za druhou, ale sem tam i něco pěknýho. Navíc v rámci plošného pokrytí obvodu na 156 přeposílaj i některý věci ze 112 nebo z MOP, když nemaj lidi. A ne, nejedná se jen o parkování.Navíc jak tady píšeš, že se nejdná o policejní práci, ale čekání na náhodu, nevím co si představuješ. Myslíš že každý policista z ČR, co tedy dělá policejní práci, lítá z jednoho přepadení na druhý jako třeba PMJ atd? Hlídky městké policie v Praze jsou v ulicích,už tím, že se pohybujou,jsou vidět,už to je součást policejní práce. Ale to ty jako policista jistě dobře víš. Ovšem souhlasím že reflexní prvky při BHČ jsou naprostá debilita vytvořená lidma z kanclu. Jak vidíš, tak u každé složky se "přemýšlí" stejně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOSCO 10:34:40 21. 05. 2012
bosco.jpg
Speciálně pro FS 2 ohledně volání na MP :)



Proč se střílelo v centru Prahy13.12.2006

Policie našla útočníka za tři hodiny. Uzavřela celou oblast amuže objevila na střeše jednoho činžovního domu. Policisté sice tvrdí, že jej našli sami, ale MF DNES našla svědka, který poslední část policejní akce popsal úplně jinak.
„V půl třetí ráno mi volala nájemnice, která bydlí v pátém patře, že slyší nějaké zvuky z půdy a že má strach, že je tam zloděj. Telefonoval jsem na linku 158, kde to nikdo nebral. Proto jsem zavolal na linku městských strážníků a domluvil se s nimi, že na ně počkám před domem, abych jim otevřel. Jako první přijeli z městské policie dva policisté, vzali si neprůstřelné vesty. Já jsem jim řekl, že ten někdo je na půdě, a zatímco šli do domu, tak se začala sjíždět další policejní auta,“ popsal honičku za útočníkem Zdeněk Šůra, majitel domu v Žitné ulici, která je jen pár set metrů od Krakovské ulice, kde se střílelo na Ustyanoviče. „Co se dělo na půdě, to už nevím. Vše skončilo tak, že všichni policisté běželi zpátky dolů na ulici,“ řekl Šůra.
Šéf vyšetřovacího týmu Josef Lottes včera řekl, že útočníka našli na střeše, jak se schovává za komínem. „Vyzvali jsme ho jménem zákona, ať se vzdá. On ale vykřikl něco nesrozumitelného, vzápětí se ozval výstřel a on se sesunul ze střechy dolů. Spadl přímo na zaparkované policejní auto,“ řekl Lottes.
Střelec, který pocházel z Litvy, byl na místě mrtev. Pitva podle Lottese prokázala, že se na střeše zastřelil sám.
Ustyanovič má kontakty do vysoké politiky, policejních kruhů a byznysu. Jeho firma Česká ochranná společnost dostávala lukrativní zakázky na zajištění ostrahy velkých českých firem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FS2 23:44:16 20. 05. 2012
default.png
BROUX [2012-05-20 22:46:58]:
Ale to se zpět dostáváme k parkování... plnění odtahovek, popřípadě nasazovaní botiček je prioritou většiny OŘ, stejně jako je priorita škubat pokuty.

Pak jsou ještě různé extra priority, jako třeba, aby v určeném parčíku chodila hlídka kolem dokola v reflexním oblečení atd. Nebo aby hlídka prováděla opakovaně "vykázání" "závadových osob" z určeného místa - zde je trochu problém, že "vykázání" člověka z nějakého veřejného místa, pokud se tam ničeho nedopouští zákon vůbec nezná.

Při chození po ulici v Praze se opravdu může hlídka stát svědkem přepadení, to je jistě pravda, ale ta pravděpodobnost je stejná, jako u běžného občana - tedy možná i menší, pokud si hlídka vezme reflexní bundy, aby byla vidět na 500 metrů:-) Nejde tedy o "policejní práci", ale o čakání na náhodu, která většinou nepřijde ani jednou za život.

Hlídka PČR má ten podstatný rozdíl, že její činnost je spojena s oznámeními, které občané volají na l158, což jsou sice taky často píčoviny, ale často taky ne... stejně i činnost ostatních hlídek PČR může vést k zapojení dalších hlídek PČR... Oproti tomu hlídka MP ve vysílačce poslouchá, jak jiné hlídky MP řeší parkování, popřípadě si berou pauzu... a vrcholem všeho je, že přes l156 přjde oznámení, že někde běhá pes bez vodítka.

Pokud jde o "tísňovou linku MP", tak tam až na zcela ojedinělé případy nikdo nic "tísňového nevolá", většina oznámení je opět parkování, stání ve vjezdu, nalezený pes, kuřáci na zastávce apod. Pokud už někdo volá na l156 něco akutního, tak by bylo zcela na místě, aby operační středisko informace předalo i příslušné složce IZS (pčr, záchranka, hasiči) namísto toho, aby se oznámení v rámci MP předalo na operační obvodního ředitelství, kde na místo vyšlou hlídku MP, která teprve z místa zavolá pčr, hasiče, nebo záchranku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BROUX 22:46:58 20. 05. 2012
default.png
Že by třeba běžná hlídková činnost dle priorit obvodního ředitelství a zajišťování tísňové linky? O eLPaso či cokoliv jiného se při BHČ můžeš přerazit úplně stejně jako kolegové z PČR. Nevím že všichni vidí jen boty,odtahy atd. ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FS2 23:44:30 18. 05. 2012
default.png
A co je tedy ta policejní práce uniformovaných hlídek v podmínkách MP HMP? To by mě fakt zajímalo:-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOSCO 19:38:25 18. 05. 2012
bosco.jpg
Odpověď na Tvůj dotaz. Všichni řeší pořád peníze, vztahy, nadřízené vs. podřízené, ale práci od nich neuvidíš. Nejenže nic neumí a neví, ale navíc nemají vůbec šajnu o tom, co je to policejní práce. Vůbec netuším, proč k nám pořád tito lidé chodí. Dojíždí to z prdele, hovno to udělá, věčně je to nespokojené a všechno to řeší neschopenkou.S klidným svědomým Ti mohu sdělit, že se to týká celé MP Praha.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NAP_ 12:04:32 15. 05. 2012
default.png
Na šestce dávají parkovačky ( botička tam je hodně vzácná věc ). Jinak se tam jedou autohlídky a početnější pěší hlídky. Strážnice tam nějaké jsou. Určitě mají lepší zázemí než PČR... posilovna, výstroj, apod... klasika + zlaťáky. Jinak co jsem od nich slyšel, tak pohoda... krásný rajón, stanice v ul. Českomalínská

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BROUX 15:13:12 13. 05. 2012
default.png
REPLY:X:52967-1:2012-05-11 03:13:13: Nesouhlasím s tebou, je to jen o tom, jaký si to uděláš ... Sice dostáváš úkoly spojený s parkováním, ale pokud jen nekoukáš pod sebe, nebo nemáš klapky na očích, tak se veřejnému pořádku atd. dá věnovat uplně stejně s odtahovkou i bez ní....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio