Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

PSYCHOTESTY,JAK FUNGUJÍ?

NS definitivně rozhodl o vině J.Srnského z brutální vraždy Vietnamce...... GIBS navrhla obvinit policistu,který ve Zlíně zbil režizéra..... A jiné a jiné případy,které se ani nedostali před soud.... Proč nefungují psychotesty,proč je vedení PČR odmítá ZPŘÍSNIT????Proč se přes ně dostávají lidi se sklony k násilí,nebo lidi,kterým nedělá problém použít zbraň proti člověku?Je škoda,že se tady nedá o tomdle normálně diskutovat,že se to jistě zase zvrhne v urážky,takže debata je ztracená předem,každopádně pokud todle téma někoho zajímá,tak ať se nad tím zamyslí a možná napíše i komentář bez urážek.Jak se mi podařilo zjistit tak u testu "PESO" by měla bejt vidět agresivita,takže pokud by tento test zaznamenal I JEN MINIMÁLNÍ AGRESIVITU,tak už by neměl bejt uchazeč přijat.Pak pochopitelně při pohovoru by mělo vyjít najevo jestli se jedná o HUMANISTU,nebo spíš opak.....
FRDY-2 :: Datum založení: 06. 07. 2012 :: celkem 79 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu STENLI 18:28:09 10. 07. 2012
default.png
Denvere a já už Ti řikám po několikátý .... přestaň o těch kamerách jen plácat a už nám je zařiď !! To se nám pak uleví , žádný nesmyslný úřeďáky, lození na OVK jen kvůli tomu, že si nějakej trotl stěžoval. Držim Ti pěsti !! ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRDY-2 17:43:51 10. 07. 2012 blokovaný
offtopic - kliknutím zobrazit
default.png
FRDY-2 [2012-07-10 16:13:02]: A jinak o zločincích mi taky nic neřikej,já ty největší několik let monitoruju,pravidelně mi vyhrožují atd. a bohužel vím,že mají v řadách PČR i svoje příznivce,tím neřikam,že každý policajt je jejich příznivec,TO NENI A VÍM TO DOBŘE A V ŽIVOTĚ BYCH SI TO NEDOVOLIL ŘÍCT!Asi víš jaké zločince myslím,EXTRÉMNÍ PRAVICI.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRDY-2 17:38:34 10. 07. 2012 blokovaný
offtopic - kliknutím zobrazit
default.png
AKIRA [2012-07-10 17:28:02]: Prosímtě,přečti si ten muj koment ještě jednou a pak si tady přečti všechny komenty ve kterých se někdo chlubí neoprávněním použitím násilí a vzhledem k tomu,že vím i z osobních zkušeností,že k tomu dochází,tak vím,že ty lidi si tady nedělají jen srandu,třeba laryflint a jiní a jiní,kteří zde dávají navod na zlidnění "drbana" a vždy dopíší,nesmí u toho bejt kamera a svědci.KAMERA JE VELKÝ NEPŘÍTEL ŠPATNÝCH POLICISTŮ A NAOPAK MŮJ PŘÍTEL,PROTO JÍ TOLIK CHCI A I TY TESTY CHCI PŘÍSNĚJŠÍ,tady mi každej vyčítá,že píšu to samý,ale už to napsal stokrát a ty jsi to třeba ještě stále nepochopil,tak to mam napsat tisíckrát?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AKIRA 17:28:02 10. 07. 2012
default.png
FRDY-2 [2012-07-10 16:13:02]: potkal jsi se vubec s nekym kdo kladl aktivni odpor? videl jsi nekdy pachatele zavazneho trestneho cinu? ty nejsi schopen pochopit ani pripustit ze by opravdu mohlo dojit k tomu zraneni pred zasahem policie? proc maji zlocinci vic prav nez vsichni slusni lide? co se tyka kamer, spousta kolegu si je porizuje za vlastni prachy, aby se chranili pred zlocinci. proc by mel polda vybaveny kamerou upozornovat zlocince ze je nahravan? zvlast kdyz kdejaky smejd muze poldy pri zakroku nahravat jak chce a jeste to davat upravene na web? to by jsi se divil kdyby toto delali poldove a ty videa davali na web. asi by jsi zaplakal nad sebou, koho se vlastne snazis chranit.(zakon na ochranu osobnich udaju je extremni mozna az exkremetni paskvil)
Neni mi jasne proc zlocinci tady muzou lhat proc to neni jako v americe vse co reknete muze byt pouzito proti vam!!! navic Ochranci zlocineckych prav znicili hromadu funkcnich sytemu(evidenci), ktere tady fungovaly a stale funguji na zapad od nasich hranic.

nase zakony jsou spatne napsane a ochranuji zlocince vseho druhu. tresty jsou zde naprosto smesne. jedine co je zdejsim sportem tak hodit chyby na poldu, at udela co udela vzdy to bude spatne.

mel by jsi si taky uvedomit ze kdyz budes delat jakoukouli cinnost tak pri ni muze dojit k chybe. stejne tak pri loveni pachatelu muze dojit ke zraneni, ale ty vychazis s toho, ze je to vzdy chyba toho poldy co zakrocuje, ale moznost zlocince, aby se podvolil a nedoslo k dalsimu horsimu nasledku nepripoustis. videl jsi film Demolition man? Vsiml jsis za na zaklade ceho a jak byl ten polda odsouzen?(ikdyz je to jenom film tak zlocinci se snazi podobnym zpusobem manipulovat s realitou a svaluji vinu na vsechny kolem sebe, bohuzel ty jim budes verit)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRDY-2 16:13:02 10. 07. 2012 blokovaný
default.png
AKIRA [2012-07-10 12:29:00]: To prostě nemá smysl,přečti si moje příspěvky,nikde neodsuzuju oprávněné použítí síly a zbraně,například v sebeobraně.Vadí mi neoprávněné použití síly,které je odůvodňováno kladením aktivního odporu,napadením,nebo rovnou tím,že zranění vzniklo před zákrokem(např.Srnský a spol).To samé se týká použití zbraně.ČTI PROSIMTĚ ASPOŇ TY MOJE ZRCADLO!!!!!!Bože,todle se prostě nedá.....PS:Ano moje návrhy neprosazuju jen tady,ale snažím se oslovovat všechny odpovědné lidi.Pokud moje(a nejen moje) návrhy projdou,tak to SLUŠNÝM policistům neuškodí,jen to zabrání těm špatným porušovat zákon(prosazuju predevším to,aby policista nebyl s NIKÝM ANI MINUTU bez záznamu z kamer).Takže tak nějak.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AKIRA 12:29:00 10. 07. 2012
default.png
PIM-BURGER [2012-07-10 12:07:31]: delam to, protože kdyz nebude mit zrcadlo, tak by mohl propadnout dojmu ze jeho nazory jsou jedine spravne a nedej boze je nekde prosazovat (coz mezi nami bude stejne). Nicmene je sance pro ostatni svepravne lidi, co si to prectou, udelat si nazor, ze denver s jeho klony jsou nesvepravni a tudy cesta nevede nebo obracene. Kazdopadne je to minimalne nuti zamyslet se.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER ONLINE 12:07:31 10. 07. 2012
Pim Burger.jpg
AKIRA [2012-07-10 11:40:38]: Děláš chybu. V čem? Reaguješ na Denvera, místního jantara. Zásadním pravidlem je na tohoto skoročlověka nereagovat, jinak se z toho zblázníš. Bohužel mnoho uživatelů ještě nepochopilo, že jedinou správnou reakcí na tohoto troglodyta je žádná reakce. To mu totiž ubližuje ze všeho nejvíc, když si nikdo nevšímá.

Pochop, že jde o jedince, který přijde na policejní stránky jen proto, aby provokoval. Pokud mu začneš složitě vysvětlovat svůj logicky opačný názor, dojde uspokojení (dle mého i sexuálního) a za monitorem se ti bude smát, jak dostal dalšího. Kdyby zde nebylo jedinců, kteří na něj stále a znovu reagují, přestože vědí, co je zač, skončilo by to tak, že by tu visel vždy jeden blábol v jednom vláknu, redakce by mu zablokovala už asi třicátou přezdívku a ono by ho to za dva tři roky přestalo bavit. Těmito reakcemi pouze podporuješ společně se Stenlim, Andrasem a já nevím, kým ještě, jeho úchylku - a to je od tebe jako od příslušníka/ce policie vskutku nehumánní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AKIRA 11:40:38 10. 07. 2012
default.png
a k tem psychotestum je to v podstate nic nerikajici zalezitost, protoze psycholog nema zadnou odpovednost za svou praci a dale vetsina patologicky agresivnich lidi pres tyto testy projde viz mladici co strileli ve skolach a podobne. vysledek byl, ze zakazali plosne zbrane ve skolach Pri dalsim pripadu mel ve skole zbran pouze utocnik, zbytek mu byl vydan na milost. Zlocinci neuznavaji zadne zakony ani prava krome svych vlastnich prav. a tvoje modla o agresivite je naprosto zcestna. 0 agrsivita je nesmysl a pokud budou poldove bez zdrave agresivity, tak to muzou rovnou zabalit bo se budou jenom bat a pocitat carecky, ostatne se to uz deje.


!!!!!! VZPAMATUJ SE!!!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AKIRA 09:07:32 10. 07. 2012
default.png
FR-(nesvepravny ochrance zlocineckych prav), ty naprosto nechapes ze zlocinci by se jenom pri slove policie meli posrat strachy a slusni lide by vedeli, ze policie je posledni zachranou, kde se jim opravdu dostane pomoci.
V soucasnosti je to obracene, osobne neverim v pravo pro slusne lidi v tomto state. Ty naprosto ignorujes fakt ze policista ma nejake opravneni a nejake povinnosti. Drban ma vzdy moznost zastavit a vzdat se bez toho, aby dostal nakladacku. V tom co delas, kdy prosazujes svoje scestne nazory, to muze dospet ke stavu ze policiste budou zlocincum jenom salutovat a zavirat lidi co se budou branit.
Ty resis ze polda strilel a jak zakazat poldovi to strileni. Misto toho by jsi mel resil jak zajistit, aby polda strilet nemusel. pak by to mohlo dospet taky k tomu ze polda se krive podiva na zlocince a ochraci zlocineckych prav ho pomalu vykosti, protoze zlocinec mel psychickou ujmu.

dnes chytis zmetka co ma 8 podminek za sebou behem 5let. to je pricina ze ze slusnych lidi se stavaji obeti zlocinu.

PS: zlocinec neni ten co krade rohliky

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRDY-2 18:11:21 09. 07. 2012 blokovaný
offtopic - kliknutím zobrazit
default.png
STENLI [2012-07-09 18:03:16]: CO KDYBY NĚKDO ZAPÁLIL TVOJE DÍTĚ,SKUS SI ZAPÁLIT PRST A ZBLÁZNÍŠ SE.....,NE,PROSTĚ TO UŽ DNESKA NEOTEVŘU TADY,TODLE SE FAKT NEDÁ.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio