Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Lukáš Heinz k situaci u policie na ČT 24 (REDAKCE)

Lukáš Heinz k situaci u policie na ČT 24
Lukáš Heinz na ČT 24
Foto: Studio ČT 24

Přinášíme televizní záznam ze Studia ČT24, ve kterém najdete vystoupení šéfredaktora nezávislého profesního serveru Policista.cz Lukáše Heinze. Ten byl požádán o komentář k současnému dění u policie - k reformě policie, rošádě na postu policejního prezidenta a také ke snižování počtu policistů.

Autor:
Publikováno: 14. 09. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANDRAS 22:48:19 21. 09. 2012
Andras.jpg
http://zpravy.ihned.cz/c1-57577600-sef-tymu-dane-nez-jsme-stacili-rozbit-sit-rozsahlych-ma...

mazec, ale nepřekvapuje mě to....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 22:18:52 21. 09. 2012
default.png
KAREL-150 [2012-09-20 21:56:10]: Karle, první věc: pokud jsi nebyl ochoten falšovat statistiky a upravovat náležitě skutečnosti, aby všecko sedělo podle toho jaké procento objasněnosti zrovna na oddělení bylo, ke spisové jsi si ani nečichnul. Nečichnul! Musel jsi spisy upravovat podle přání vedoucího, až pak někoho zajímalo jestli umíš zákony.

Karle, věc druhá: nezažil jsem za celou svojí službu, abych byť jen slyšel od někoho něco jiného, když jsme se měli možnost bavit s kolegy z opravdu různých částí republiky. Všude to bylo stejné.

Znal jsem řadu slušných kluků, ale jeden vedle druhého jsme si stačili namočit pazoury v tom svinstvu statistik dřív, než jsme se rozkoukali co a jak. Že jsme mnozí na různých úrovních odmítli později takový styl práce policajta praktikovat se rovnalo kariérní sebevraždě, v podstatě zůstat tam, kde jsem byli navěky věků, amen.

Já přiznávám opakovaně, že jsem měl co do činění s tímto svinstvem a poté, co jsem na přímý rozkaz té svině, co mi velila, předělal změnou jediného písmene trestný čin na přestupek, mi ten parchant řekl, že ze mě bude vyhledavatel jako víno. A to mě zlomilo, odmítl jsem otevřeně spisovou dělat. Už jsem měl dost ochrany drbanů a poškozování poškozených. A tím jsme skončil nějaký služební postup! A ještě jsem na sebe byl hrdý, že když už jsem hňup, aspoň si to umím přiznat.

Ty máš problém si přiznat, jaké prasárny děláš a jaká škodná pro společnost jsi, ale to je problém čistě tvůj. Já v tomto svědomí čisté nemám, ale dělat se s tím nedalo nic, což jsem si taky vyzkoušel. Neměl jsem šanci a nijak mě to ani nemrzí. Mělo by, ale tak jsem zcyničtěl, že je mi šumabuřt, že nějaký drban nebyl trestně stíhaný místo třiceti sedmi případů v jednom společném řízení v třiceti osmi případech. Já mu to dal vyžrat jinak a jinde.

Ode mě se už učit jaksi nic nikdy nebudeš, leda tak jak najít místo, kde přehořel přívod do patra rodinného domku, když jeho majitel pozazdíval spoustu rozvodných krabiček a přetížil dávno nevyhovující obvod. :D

To není mazec co vypouštím, to je jen konstatování toho, jak to u policie vypadá. Jakékoliv vyšší místo je placeno úslužností gaunerům. Na dozorčí se nedostane nikdo "nespolehlivý", kdo neseká aspoň nějak poslušně čárky. Tam se za znalosti zákona, cizích jazyků nebo dokonce účinné prevenci, systém práce padni komu padni, nikdo nikdy nikam výš nedostal!!!!

Na to, aby se kradlo, se nikdo nikdy nemusel spikávat, Karle. Tahle smečka k sobě sama od sebe sedá jako vrána k vráně. Sloužíš u policie nebo kde že to nepozoruješ, jak se spolehlivě tahle stvoření vždycky zčuchnou dohromady, aniž se mnohdy předtím znají?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 21:56:10 20. 09. 2012
Karel.150.jpg
HAMMER [2012-09-17 19:05:45]: Hele v mnoha ohledech uznávám, že se od tebe mám co učit. Na druhou stranu jsou tu věci, které bych se od tebe rozhodně neučil a to právě kvůli čistému svědomí. Ale jak můžeš prosím Tě Hammere vypustit z úst takovouhle hovadinu:

"bez dostatečné dávky řiťolezectví nebo tlačenky nebo prptě a jednoduše kolaborace s mafií se u Policie ČR nikdo nikam jinam než na chodník nemůže dostat. "

To si myslíš jako, že na MOP například místa dozorčích, jejich zesílení nebo zpracovatelů jsou spojena s nějakou kolaborací s mafií? To je mazec co občas vypustíš!:D

K padni komu padni, si myslíš, že jsem někoho pouštěl, protože to byl zrovna kravaťák nebo jak?:D
Já nepřehlížel přestupky, pokud jsem neměl důležitější zájem. Nikdo z nás si nevyzkoušel práci vedoucího a tak těžko soudit jaké pokyny a perzekuce by si užili naši vedoucí, ovšem měli by kopat za lidi a za tým a ne za ředitele a ten rovněž by měl kopat za lidi a za tým a ne za krajskýho a ten ne za policejního prezidenta, jenže na těhle křeslech se nedostávají odměny za 1500,- Kč čtvrdletně, ale statisíce a proto a pro chamtivé duše se stále systém drží. Několikrát jsem psal, že systém odměňování bych přirovnal k otevřené korupci, díky tomu se taky projevuje jánabráchysmus v celé veřejné správě a nikoli jen na vysokých postech policie.

Jinak o spiknutích jsem taky nikdy drbanům nic netelil..:D To jestli spiknutí existují je věc vyhodnocování informací? Jenže pokud člověk chce informace nemůže naslouchat jen mainstreamu! Tak si pusť následující videa a poslechni si přímo slova Baráka Obamy a dalších mocnářů, to samé je u nás v ČR, to samé je ve veřejné správě a ta je zjevně často partnerem mafie, jen tomu dej příležitost..













Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:54:45 19. 09. 2012
default.png
DAVE007 [2012-09-19 17:20:11]: Přesně tohle jsem čekal. Nikdy to nezkusil, neví o čem je ani řeč, ale moudrý, jak to je nahovno. Já si to nemyslím, Dave, že kontroly hospod jsou pro správného poldu, já to mám dlouhodobě vyzkoušené. Provedli jsem takto s jediným ochotným kolegou něco dělat padesát kontrol hospod asi během dvou let a do rána jsme měli padesátkrát čistý stůl. Žádné povyvracené značky, rozmlácené sklenice po ulicích,, žádné vloupačky, ukradená auta, prostě nic!

Ty KO byl z takovéto sady kontrol byly k něčemu, nebyli to dělňasi jedoucí ráno nebo po desáté z práce! A na otázku, k čemu KO drbanů jsou, si odpověz sám, až budeš v KO vyhledávat, kdo s kým je v partičce, s jakým autem za partička jezdí atd. Kdo se ti natahuje jako přespolní do rajónu s kým tam sedí a kamarádí se ti v rajónu, v čem ten přespolan jede, s kým odchází (příští denní si zajdeš za obsluhou a ta ti to řekne... To je věda, co? Tomu se říká mravenší práce pochůzkáře nebo územáře nebo hlídkaře... Jak libo.
Nalitý drban v hospodě se ti za chvíli s někým serve, někomu šlohne kolo, povyvrací ti značky, rozbije výkladní skříně, proběhne se někomu po autě, vloupá se ti někomu do domku, nebo někam do podníku... Sice ho chytíš, ale to už je jen zametání hovínek za ničemou. My jsme to dělali jinak: "mladý muži, aby bylo jasno, teďka si tě už pohlídám, do rána bude klid." Kolega uměl i jiné věci z deseti centimetrů od obličeje drbana... Prej nalitý drban těžko půjde udělat auto... Ty děláš kde, prosím tebe? Alkohol je u spousta například jen mladistvých smradů spouštěcím mechanismem zločinu. Ano, represe patří k úspěšné prevenci jako k velbloudovi hrby. Hodného četníka nikdo nerespektuje.

Když máš v rajónu klid, začneš mít problémy s vedením. Mně to Dave psát nemusíš, já to velice dobře vím a asi stokrát jsem to tu už psal.

Já měl vedoucího ještě většího trotla, ale to jsem tu psal taky asi stokrát. No ale: a co jako? Přečti si slova přísahy a podívej se na sebe do zrcadla kdo jsi? S takovou sviní, co nám velí, se přece nebudeš paktovat ani ji nebudeš respektovat? Ať tě potrestá ofiko a podej si stížnost právě tak jak to píšeš tady a podávej ji tak dlouho výš a výš, až nahoře uspěješ. Dole jaksi neuspěješ.

Nebo na něho jako já zvysoka kašli a máš to taky.
My jsme měli předepsané samé DBA a KB, na ty jsem se ovšem nedostavoval, protože jsem měl jinou práci, zvednu vysílačku a sdělím to OD. Čééést! Když jsme dělali ty hospody, zabralo to vždycky čas tak do dvou hodin ráno, všecky DBA i KB jsme oprděli.

Že byl odejit? No a co z toho plyne Dave? Že o tvoji práci četníka není zájem! Tak co tam jako četník ještě děláš? Jako onuce jistě ano, ale co jako četník?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SCHIMANSKI 17:45:59 19. 09. 2012
Schimanski.jpg
JIRIK [2012-09-18 23:36:02]: Máš plnou pravdu kolego.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 17:20:11 19. 09. 2012
default.png
for Hammer:
Tak ty si myslíš, že správný polda má vlézt do hospody a napsat 20 KO? A k čemu ty KO jsou? Spíš by jsi měl napsat KO drbanů, který po nocích trajdají po venku, neboť tito se třeba chystají páchat trestnou činnost. Nalitý drban v hospodě asi těžko půjde udělat auto nebo RD.

Když máš čisto v rajonu, tak máš klid! Blbost Hammere. My jsme si s kolegou vyčistili ještě za pomoci měšťáka naše městečko, které máme na starosti a to tvrdou represí, neboť drzost tamní mládeže byla naprosto neuvěřitelná. Teď je tam relativně klid a my jsme buzerovaní ze strany vedení, že máme málo čísel jednacích. Tak že když vytlačíš drbany ze svého rajonu nebo je pozavíráš, tak je to špatně, protože máš malou zatíženost. Odnaučili jsme řidiče jezdit autama z hospod a jaký to má následek? V noci se tam jako územák moc nedostanu, protože musím honit lihy jinde, tam kde jsou a v mém území to přes noc opět začíná nová dorostlá mládež pěkně rozjíždět. Jen že nějaké ukopané koše na odpadky, vyvrácené značky teď nikoho nezajímají. Rozkaz zní vždy stejně a jasně a to UDĚLEJ ZKRÁCENKU. A dnes ráno na poradě nám vedoucí řekl: Děkuji za měsíc září neboť jste udělali nějaké ZPŘ (3 x alkohol, 1 x zneužití PK + krádež, 1 x poškození cizí věci, nějaké alimenty, 2 x vloupání, ...), což je nejlepší na ÚO, ale sousední OO má více evidovaných přestupků jako my, tak že dneska, až se vrátíte ze střeleb, vyjedete všichni čtyři ven a uděláte 10 pokut.

Tak mi tady Hammere neplácej něco ve smyslu, že se můžeš seberealizovat. To možná ano, ale pouze na útvaru, kde nemáš instruktáž, kde je jasně dané, co budeš kterou hodinu dělat. Ještě přede dvěma roky jsme měli vedoucího, který jim na instruktáže kašlal a lidem kteří makali psal do instruktáží: dle velitele hlídky. Za toto a ještě nějaké připomínky ohledně velké zátěže řadových z důvodu mnoha nesmyslných DBA byl ODEJIT.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:43:21 19. 09. 2012
default.png
Jak že má a za co být polda hodnocený? No to je dávno vymyšlené, hochu. Má to být jen a pouze kreativita a aktivita, s níž dusí kriminalitu nebo veškeré další negativní jevy včetně dopravy ve svém rajónu. Nic víc.

Takže trolinku podrobněji: polda má nějakou územní zodpovědnost. S územní a místní znalostí. Na základě toho si sám vypracuje způsob, jakým využije do poslední čárky platný zákon, aby potřel všecky věci, co se mu v rajonu dějí a dít nemají. Toto předloží vedoucímu a na toto má volnou ruku protože služba u policie vyžaduje samostatnost a tvořivost, zodpovědnost... On si sám dává úkoly, sám si vyhodnocuje binec v rajónu, sám si hledá řešení jak na kterou problematiku, z každého případu vyvozuje způsob jak se tomuto příště vyhnout, vedoucímu to jen dává v písemných cca týdenních hlášeních, což musí prostě být.

A tady se velice rychle roztřídí zrno od plev. Skutečně tě nikdo k ničemu nenutí, choď si s rukama za zády po rajónu a kecej s prodavačkama, ale musíš mít v rajónu klid. To je jediný a jasný cíl.

Jak píše kolega pode mnou: když vlezeš do tří hospod, máš dvacet KO jen drbanů, obsluhy a důvěrníků. Máš klid od vedoucího, co není úplný trotl, bohužel neznal jsem víc než jednoho. Ale nad tím by jsi musel začít myslet, co a proč děláš.

Protože polda má maturitu, musí to být chytrý člověk, zodpovědný za svůj rajón, ne lepenkový panák stavěný na tolik a tolik hodin tam a tam, aby aspoň něco údajně podle gaunerů ve vedení dělal.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIRIK 23:36:02 18. 09. 2012
default.png
Ahoj KOLEGOVÉ... Je to asi tak rok co jsem zde přispíval neposledy... V rámci toho roku se odehrála spousta věcí, například změna vedoucího na Našem OOP... Bývalí vedoucí byl ČETNÍK jak se sluší, ale nový vedoucí i přes prvotní nejistotu také není špatný i když v jiném směru... Vy tu řešíte čárkováý systém. Ve své podstatě je to špatně, ale už tu s námi je minimálně 20 let a nikdo s ním nic neudělal. A také jak má vedoucí donutit lidi pracovat? Ne Lessy ani Červíček, chyba je někde jinde... Ať to zní jak chce, například jak tak čtu příspěvky Hammera nabo Lukáše jsou to poldové z přesvědčení... Ale díky kampaním za miliony Hledám partáka (aspoň nějákého) a Pomáhám a chrání se k Našemu sboru dostali i lidé, kteří jsou tu jen pro peníze a pořád si na něco stěžují... Nevím jestli je vhodné to rozebárat na veřejném fóru, ale začali jste si! Jste poldové tak si poradtě! Čárkový systém se neptá jaké, ale kolik! Kdo Vám brání napsat do kontrol lumpa, kterého potkám 3x za den? Nikdo! Kdo Vám říká, že pokuta musí být za 2.000,-? Nikdo! Svojsík říkal přelez, přeskoč, ale nepodlez... Jeden z největších čechů, Jára Cimmerman pravil, přelez, přeskoč, podlez, ale pak se zas narovnej! Dál si poradtě sami... Já si pod dojmem tohoto hesla udělám co musím a to co nejdřív a pak mám čas na prevenci, na ukázky, na objasňování a na vyhledávání... (služba slušným lidem a gro policejní práce). Nevím jak je to jinde, ale u nás teď platí plníš dostaneš a to hlavně volnou ruku, když potřebuji auto na lov, prohodit službu atd... A pohled do zrcadla? Není problém! Šiml se nažere a já mám čas a volnou ruku pro lov lumpů... Řešíte policejního prezidenta... A kolik z Vás s ním příjde do kontaktu? Kolika z Vás se PŘÍMO dotýká činnost této funkce? Přestaňte fňukat, přestaňte si věčně stěžovat a hledat si berličku proč něco nejde a zkuste místo toho začít makat! Tak teď do mě...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:19:49 17. 09. 2012
default.png
DAVE007 [2012-09-17 11:36:39]: Dave, nepřipoutaný spolujezdec na zadním sedadle neohrožuje ostatní ale jen sebe? Nepřipoutaný spolujezdec na předním sedadle ohrožuje jen sebe?
Ten na zadním sedadle spolehlivě zabije toho co sedí před ním, ten vedle řidiče se dobije tak, že řidič bude popotahován za těžké ublížení na zdraví, ale kdyby se ten mezek připoutal, budou to jen oděrky a popálenina od airbagu. Máš potíže svoji práci pochopit do všech souvislostí?

Přejíždění plné čáry: přečti si, prosím tebe, § 17 odstavec 5 zákona 361 /2000 Sb. Pak si vyjeď ven a řekni nám tady, kolik těch plných čar koresponduje s tím, co v tom odstavci je. Plná čára sama o sobě je blbost a těžce často zcela nevhodně umístěná, stejně tak jako je nevhodně umístěna velmi často čára přerušovaná. Za to body fakt nejsou. Ale za porušení § 17 odst. 5 jsou papíry do čistírny. Kolikrát si tady kdo pamatujete, že byste dělali nějaké DBA zaměřené na tyhle věci?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:14:04 17. 09. 2012
default.png
Oprava: žebráci mají daleko víc peněz než ty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio