Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Jak se dostat k policii na Slovensku? (REDAKCE)

Jak se dostat k policii na Slovensku?
Policejní sbor Slovenské republiky
Foto: Wikipedia.sk

Přestože mají česká a slovenská policie společnou historii a mnoho policistů si jistě ještě pamatuje na službu se slovenskými kolegy, v roce 1993 se naše cesty ve společném státě rozešly a spolu s nimi se rozešly i vize, kam a jakým způsobem mají nově vzniklý Policajný zbor Slovenskej republiky a Policie České republiky směřovat. Prioritou pro oba nově vzniklé sbory se přirozeně stala otázka výběru nového personálu. Pojďme se společně přesvědčit, jak se slovenská policie po téměř dvaceti letech vyrovnala s doplňováním nových policistů a jaké podmínky musí splnit každý muž a každá žena, kteří u našich východních sousedů chtějí obléknout policejní uniformu.

Autor: Petr Klinovský
Publikováno: 26. 11. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CHIP 09:27:26 01. 12. 2012
Chip.jpg
AKIRA [2012-11-29 21:18:01]: Tak tohle jediné rozdělení zůstalo zachováno. Fyzické testy se liší podle výcvikové skupiny kde je člověk zařazen. Disciplíny jsou pro všechny stejné, ale liší se počtem požadovaných bodů. Napsal bych něco ve smyslu, že ředitela a vedoucí přece nebudou muset dělat stejné testy jako zásahová jednotka, ale oni ty testy stejně nikdy dělat nebudou, takže to ani nepíšu :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AKIRA 21:18:01 29. 11. 2012
default.png
myslim si, ze s temi testy to neni uplne, tak jednoduche rozhodnou jak to nastavit. Nebudu ocekavat, ze kluci ze zasahovky budou perfektne ovladat trestni rizeni zvlast, kdyz ho pravidelne nedelaji. stejne tak je nesmyslene ocekavat od vysetrovaku ze budou zvladat to co zasahovka. idea univerzalnich vojaku je totalni nesmysl aneb vsichni umi vsechno, ale nic poradne.
co se tyka toho rozdeleni podle veku a chlap/zenska by proste melo byt, nicmene by se melo zohlednit jejich zarazeni a je jedno jestli jde o nabor nebo proverky.
proste by to chtelo vybirat lidi podle potreby kde budou delat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu CHIP 17:10:05 29. 11. 2012
Chip.jpg
KAJLOS [2012-11-29 16:32:15]: To není tak úplně jednoduché. Pokud jde o plavání, dokázat táhnout tonoucího v oblečení není žádná sranda. Kdo to zkoušel, ví o čem mluvím. Tahali jsme na kurzu v bazénu 50 metrů oblečeného chlapa a měli jsme toho fakt dost a to bylo v době, kdy jsem chodil plavat 3 x týdně a plaval stovku pod minutu a půl. Myslím, že by to spousta průměrných plavců nezvládloa uplavání sto metrů za 2.2 min. neříká vůbec nic o schopnosti zachránit tonoucího. Pokud jde o rozdílné limity pro ženy a starší. myslím, že by rozdílné být měly. Veškeré testy, fyzické, psychotesty, jakékoliv, jsou o matematice. Nastavíš si laťku kolik lidí má projít a tak je nastavíš.Máš například přijímačky a nastavíš je tak, aby je splnilo třeba 5 % lidí. Jak chceš nastavit testy na dvacetiletého chlapa a padesátiletou ženskou? Prostě to nejde. Jednotné přijímací testy vedou jen k tomu, že se sníží požadavky pro mladé tygry, aby je byly schopní udělat i ti starší kusové a ženský. Bylo to tak i s temito testy.
Pokud jde o figurínu, proč ne, dej návrh na prezidium. :-)
Ale ve skutečnosti to takhle jednoduše nefunguje. Testy nemohou být takhle kauzuistické. Mají testovat 5 základních fyzických vlastností. Sílu, obratnost, rychlost, vytrvalost a pohyblivost. Proto je třeba požadavek na 14 shybů a ne jen jeden, (Protože na záchranu života, když budeš někde viset, ti jeden stačí.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu KAJLOS 16:32:15 29. 11. 2012
Kajlos.jpg
Jsem pro aby se zpět vrátilo plavání, vždyť je to ostuda - policajt, který neumí plavat. Nedokážu si představit situaci, že by polda sledoval tonoucího a nemohl by zasáhnout jen kvůli tomu, že neumí plavat.
Co takhle zařadit disciplínu - odtažení 80 kg. figuríny do vzdálenosti 100 m. (simulace odtažení postřeleného kolegy do bezpečí)
Jo a jiné limity pro ženy a muže bych taky zrušil.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PITAVAL 12:33:34 29. 11. 2012 blokovaný
default.png
CHIP [2012-11-28 20:09:36]: Pokud budou testy takto náročné,tak je otázka kolik těch sportovců se bude PČR hlásit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:13:46 29. 11. 2012
default.png
CHIP [2012-11-28 20:09:36]: Promiň kamaráde, ale my jsme testy s jednou rukou v zadku plnili za úplně jiných kritérií. Policajt neschopný udělat kotrmelec je naprosto k hovnu, lépe řečeno je to vysoce potencionální rozšíření počtu obětí na místě činu. Nezvládneš takovou šaškárnu jako dnešní fyzické, ven!

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EM488 23:12:09 28. 11. 2012
default.png
Správně, je potřeba další bič na "dělný lid"! To přezkoušení z fyzické zas bude dobrá komedie. Strach nemám, ale už dopředu vidím ty výsledky: výcviková skupina č. 4 (+ částečně č. 3) 100% úspěšnost (zúčastnil se = splnil), ostatní pěkně natvrdo a s jistým % neúspěšných. Totéž, jako u "Janouškovy služební zkoušky": vyvolení pěkně formou kolektivní práce s cca 100 zkušebními otázkami a 100% úspěšností, zbylí formou přísně individuální práce s téměř 400 otázek a s % vyhozených. :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:09:36 28. 11. 2012
Chip.jpg
PITTRS [2012-11-27 21:11:34]: Nemyslím, že by za nesplnění testů zrovna vyhazovali. Ale budou mít podchyceno, že jsi testy nesplnil. Budeš se pak stavět na zadní? Budeš požadovat proplacení přesčasů? "Víš ty vlastně nemáš splněné fyzické testy, co? Tak..".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:05:51 28. 11. 2012
Chip.jpg
J-WAYNE [2012-11-28 17:00:47]: Odpověď jednoduchá, třetí a čtvrtá výcviková skupina kliky nemá :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu J-WAYNE 17:00:47 28. 11. 2012
J.Wayne.jpg
MAYKL83-to by mě zajímalo kde se z fyz. přezkušování vypustili kliky. Koukám asi jiný kraj. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio