Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Výklad zákona for dummies

Ahoj mám takový dotaz, pro většinu z Vás asi hloupý. Zjistil jsem ale, že máme v práci v téhle otázce dost rozpor. 17/2012 Sb. Par 21 odst. 1 a 2 - vyplívá z něj, že služební zákrok je forma služebního úkonu? 17/2012 Sb. Par 23 - I v době mimo službu je celník povinnen viz odst 2 provést úkon, lze chápat úkon v tomto případě, jako zákrok viz paragraf 21? Dost se ohledně toho v práci štěkáme :) otázka je to sice hloupá, ale na zopce nám to nikdo neřekl, díky
SOLITAIREE :: Datum založení: 03. 06. 2013 :: celkem 20 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 07:09:14 08. 06. 2013
default.png
EM488 [2013-06-07 16:10:53]: Jak píšeš: u policie nebyl problém si říct: nedělám to pro toho kreténa nade mnou, na něho seru, mám chránit nevinné atd atd takový ty kecy. :D Problém je v tom, že vedoucí nejenže nedrží ten svůj debilní rypák, ale ještě tě shazuje. Ty nedosáhneš ani toho, aby jsi nebyl hodnocený za jasně zvládnutý zákrok, za důslednost při vymáhání zákona nebo prostě obecně za to, že si děláš svoji práci, aspoň "nijak". Jakmile tomu hovadu přibude nějaká starost, okamžitě ti dá dostatečně důrazně najevo, že jsi zbytečně aktivní, protože on nemá čárky které se shora sledují a musí ještě něco za ty svoje prachy dokonce dělat.

To je firma, kde není nic dobře mimo bezduchého mydlení čáreček. Dá se to vydržet dost dlouho, ale ne věčně.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EM488 16:58:50 07. 06. 2013
default.png
Asi tak. Vyšetřování zákroku dostane v 99% případů šašek, který ví o práci řaďáka asi tolik, co lidožrout o teorii relativity. S tím rozdílem, že ten lidožrout si aspoň nechce zvednout ego a prestiž, aby se udržel na svém fleku. Tady se to sice plácá, ale kdo z nás se udrží, když mu při pokusu o zastavení začne nočními ulicemi ujíždět kára? Každý do toho půjde i za cenu, že ráno bude následovat rozhovor se šéfem ve stylu "Šéfe ujíždělo nám auto, ale čapli jsme ho." "A našemu autu není nic?"

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu YOUNGSTER 16:37:40 07. 06. 2013
default.png
Jasne, mate pravdu. Pokud nejde o neco dulezityho, je bohuzel vazne lepsi od toho dat ruce pryc..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 16:28:20 07. 06. 2013
default.png
EM488 [2013-06-07 16:10:53]: Já bych nechválil to nadšení.
Já se nemůžu smířit nikdy s tím, že by poctiví či slušní a skuteční policisté, měli trpět, že žijeme, kde žijeme. Lepší je na rovinu od takového jednání je odrazovat. Někdy se je podaří odradit a uchránit. Jenže se známe, že někdy si člověk ani sám sobě neporučí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EM488 16:10:53 07. 06. 2013
default.png
YOUNGSTER [2013-06-06 22:12:56]:

Jen ze zkušenosti radím, nic víc, nic míň. Samozřejmě, pokud se cítíš, že to dotáhneš ke zdárnému konci a obhájíš si to, zakroč i pod vlivem. Bohužel žijeme v ČR, kde skutečnost, že byl zakročující četník v civilu nametený, může i (pod)průměrný obhájce snadno obrátit v drbanův prospěch. A hlavně si uvědomte, že se za vás v případě průseru nikdo (=nadřízení) nepostaví a ještě vám řeknou, že jste se na to měli vy(tento). A pokud průser náhodou nebude, "shora" neuslyšíte ani "dobrá práce". Finanční odměna za takovýhle zákrok je ještě méně pravděpodobná, než že člověka bací do hlavy na ulici meteorit. Nechci tím nikoho odrazovat, naopak chválím nadšení některých kolegů, jen uvádím syrová fakta. Je to smutné, ale je to tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 16:07:05 07. 06. 2013
default.png
YOUNGSTER [2013-06-07 12:50:38]: No a pokud to nedotáhne dokonce tak je GIBS udělá na výtržnictví či ubližovačku, v lepším případě kázeňské řízení.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu YOUNGSTER 12:50:38 07. 06. 2013
default.png
SOLITAIREE [2013-06-07 10:00:05]: Jasne ze vztahuhe - pokud jsi natolik ovlivnen, ze se na to necitis, tak nekonas, pokud ale dokazes zakrok dotahnout do konce, muzes i pod vlivem. Prakticky je to tak na tobe

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SOLITAIREE 10:00:05 07. 06. 2013
default.png
YOUNGSTER [2013-06-06 22:12:56]:
A nevztahuje se k tomu 17/2012 par 24. Odst c) jsou jeho schopnosti sníženy v důsledku jeho zdravotního stavu nebo vlivem léků nebo jiných látek tak, že řádné provedení nebo dokončení služebního úkonu by bylo ohroženo??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:19:06 07. 06. 2013
default.png
YOUNGSTER [2013-06-06 22:06:48]: Tak je to přesně, soráč za nepřesnost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu YOUNGSTER 22:12:56 06. 06. 2013
default.png
EM488 [2013-06-05 18:10:11]: vliv alkoholu nevylučuje zákrok

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio