Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Muž dostal od soudce povinnost netradičně se omluvit policistům (REDAKCE)

Muž dostal od soudce povinnost netradičně se omluvit policistům
Znak místní policie
Foto: City of Cleveland

Zajímavost ze světa: v USA (konkrétně v Clevelandu) soudce nařídil muži, který volal opilý na nouzovou linku a vyhrožoval tamějším policistům zabitím, aby se netradičně omluvil - musí stát před služebnou s omluvnou cedulí. A ne jen tak ledajakou.

Autor: redakce
Publikováno: 05. 09. 2013
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 13:49:28 11. 09. 2013
honzad..jpg
santiago, k te policejni praci se vratim jak budu mit koncem tydne triochu cas, ted jen v rychlosti:
"před 89 byl ve straně prakticky každý" - to je samozrejme blbost. Bylo tady v CSSR (15 000 000 obyvatel) cca 1,5 - 1,7 mil. členů, takze clenem strany byl prakticky jesden clovek z 15, coz "prakticky kazdy", rozhodne neni.

Nicmene na muj osobni vkus je i 1: 15 nechutne silne promoreni spolecnosti prospecharstvim, bezcharaktesrnosti a zbabelosti (v roce 1989 byl tech opravdu vericich komunisrtu jiz opravdu malo, naprosta vetsina tam byla z prospechu, stejne jako treba soudruh minist financi Fisher) a umerne tomuhle promoreni spinou to tady po roce 1989 dopadlo.

Je take nepopiratelnym (a smutnym) faktem, ze % komunistu u nas bylo nejvetsi ze vsech sovetskych satelitu a % komunistu u nas dokonce bylo i vyssi nez v samotnem SSSR. Zcela typicke pro Cechy. Papeztejsi nez papez, aneb az po hlavu zaboreni do zadku toho, kdo momentalne drzi oprate.

Jinak tvuj pocit "před 89 byl ve straně prakticky každý" je vyslovene subjektivni a je to dano komunistou kde si zil ci vyrustal a to jako ridinne (socialne), tak pracovne. samozrejme ale je, ze mezi policajty a vojaky byl opravdu komunista skoro kazdy (cest vyjimkam, znal jsem nekolik chlapu, kteri slouzili dlouhe roky u SNB a zustali nestraniky - ale nemeli mezi svymi kadrove vyspelejsimi soudruhy kolegy uplne lehky zivot..)
Jinde zase byly komunity a rodiny (zplatpanbuh za ne), kde ten kdo vstoupil do strany byl cernou ovci...


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 12:21:34 11. 09. 2013
default.png
CATANI [2013-09-11 06:29:24]: Dnes je každý antikomunista do morku ksoti ale před 89 byl ve straně prakticky každý protože nechtěli mít zbytečné problémy... Je to až k smíchu... kdyby to nebylo k pláči

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 06:29:24 11. 09. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-09-09 22:11:02]: Tak s tímto naprostý souhlas, i když jsou zřejmě i vyjímky, žel takto to je....a tak to bylo....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:17:58 10. 09. 2013
honzad..jpg
santiago, tys me pobavil... ja pred 1989 clen strany??? :-)))))
fakt si me tim dneska rozjasnil pracovni den .. :-))
jinak k reakci se dostanu, neboj, jen bohuzel mam v techto dnech krapet praci (to vis, kapitlista se nepta :-) .. jakmile mi to cas dovoli, hned ti sem napisu.. zatim preji pekny den vespolek a vzhuru do vytvareni nadhonoty (pro ty z vas kteri veri na Marxe:-):-)!
No, vlastne vytvareni nadhodnota se vas ve statni sprave samozrejme netyka:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 22:20:16 09. 09. 2013
default.png
CATANI [2013-09-08 21:04:58]: Bylo to psáno pro HonzaD ... Zřejmě mi to tu nějak blbne nebo jsem to špatně překlik na odpovědi, moje chyba :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 22:11:02 09. 09. 2013
default.png
HONZAD [2013-09-07 21:09:09]: Čekám až odpovíš jak má policie dle tebe fungovat. Buď konkrétní a povídej, čekám ;)
btw. Tu jsi chytrý jak rádio a před 89 si byl ve straně. Takových jako ty jsou plné hospody. Křičí jak komunismus fuj huj a přitom všichni byly ve straně aby měli život lehčí. Něco ti povím kamaráde. Můj otec i jeho otec a celá tato větev jako jedni z mála neměli nikoho ve straně. Taky měli o to život těžší. Všichni teď ale svorně tvrdí jedno. Kdyby tehdy věděli jaký tu bude bordel tak by klíče nechali doma a na Václavák by ani nešli a místo toho by si šli nakoupit do Kotvy. Propo vysí tu další otázka, čím konkrétním se živíš ? ...Teď ti to sesumíruju chci znát odpověď na to jak konkrétně má podle tebe policie jednat a fungovat, dle jakých pravidel a norem. Potom čím se tedy ty sám živíš.

Zároveň žádám ostatní aby spolu se mnou trvali na těchto otázkách aby náš všeználek konečně musel mluvit k věci protože zatím mele samá hovna okolo..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 21:37:29 09. 09. 2013
default.png
PAVLIK12 [2013-09-09 13:30:28]:
Yop v podstatě máš právdu, ovšem před 89 by mohl akorát mlátit hlavou o zed, nic víc.


POLDICEK [2013-09-09 13:42:21]:
Jo jo drželi se dost, přesto je to "úlovek jak sviňa":D žasnu nad tím co jsou lidi schopni považovat za "úlovek".

PS: Honza by si to ovšem asi představoval respekt takhle *, tohle by se před 89 nestalo a kdyby si to někdo dovolil... no víte jak by dopadl...
* video: http://www.youtube.com/watch?v=2U1LzSF3EXI

PS2: Tak co Honzo, žádna reakce?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 13:43:07 09. 09. 2013
default.png
POLDICEK [2013-09-09 13:42:21]:
srry za preklepy

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 13:42:21 09. 09. 2013
default.png
PAVELNO [2013-09-09 13:13:12]:

No to se teda pekne drzeli, ale kdyz uz ho pan takhle nahravat, meli takovyhleho joudu aspon vytrhnout. Uz z videa vidim, ze to je smazka, dal bych test na drogy. A za dalsi sem si nevsimnul, ze by ho lustrovali. Takovyhle exota bych teda potahal vic, aspon bych pak mohl remcat. Byli moc mekci:o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVLIK12 13:30:28 09. 09. 2013
default.png
Problém ČR je v tom, že u nás by ve stejné situaci:

a) bylo dotyčnému úplně jedno co si o něm a jeho činu myslí kolemjdoucí - takže popření efektu nuceného stání u cedule

b) trest chápal jako šikanu a při nejbližší příležitosti četníkům házel klacky pod nohy jak mu jen síly a zákony dovolí

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio